Beremendi Cementmű
Réger László, 2009.01.12 10:43.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen, 2008-ban próbáltuk fellendíteni a vasúti kiszállításunkat, kisebb-nagyobb nehézségek árán, de azért sikerült. Sajnálattal nézegettem végig a képeket a pusztulásról, pedig lenne fantázia a vasútban...
Üdv: A Duna-Drava Cement Kft szállításáról.
|
|
Pusztalánc
oli_b, 2009.01.12 10:19.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1: nem emlékszem pontosan, mert sok képet töltöttem fel aznap, de szerintem feltöltöttem egy olyat is, amin a leltári szám táblája jó nagyban látható.
- Tévednék? lemaradt a kép?
- avagy nem tévedek, csak adatvédelmi okok miatt lekerült a többi közül?
2: Itt ezen az oldalon fent az állomás fotója helyén most az a szöveg áll, hogy az épület a sínektől balra van, ha délről jövünk, azaz a sínektől Ny-ra.
babsi, légyszi javíts ki, ha tévednék, de én úgy vettem észre, hogy északról, azaz Sárvár felől jőve esett bal kéz felől az épület, azaz a sínektől K-re van.
Az állomásépületből K-re kinézve én már csak ilyen lappos részt láttam, de töltést nem. Szerinted???
|
|
Felsőlászló (A)
sziblerg, 2009.01.12 09:24.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Centraltól kérdezném, hogy a feltöltött képeslap valamilyen módon megszerezhető? Adatokat gyűjtök a Sárvár-Kőszeg, illetve a Sárvár-Zalabér vasútról, és nagyon örülnék, ha meg lennének a képek. Vagy leszedhetem a fórumról? Köszönettel: Szibler Gábor.
|
|
Bük
sziblerg, 2009.01.12 09:20.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Sárvár-Bük közti vasút műtanrendőri bejárása valóban 1913. szeptember 27-én történt, de október 1-jén már átadták a forgalomnak. A további szakasz csak egy hónappal később került átadásra, november 9-én. Forrás: Sárvári Járási Hírlap 1913. szeptember 28.
|
|
Nagykónyi
placi, 2009.01.12 08:44.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tamási.48-49-nek.Merre volt, mikor?
|
|
Véménd
Karl, 2009.01.11 22:54.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lássuk be,ennek a szakasznak 1997ben lett vége!És,várhatóan 2010ben a jelenleg még működő résznek is annyi...sajnos..sok helyen ellopták a síneket,itt véméndnél meg az autópálya keresztezi,úgy,hogy esély sincs a helyreállításra/ja,meg pénz sincs/
|
|
Barátudvar-Féltorony (A)
Central, 2009.01.11 22:35.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Barátudvar-Féltorony állomás,III.osztályú HÉV épülete.Forrás:http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:GuentherZ_2007-04-08_0151_Bahnhof_Moenchhof-Halbturn.jpg
|
|
|
Pécsvárad
Gábor16, 2009.01.11 20:40.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen.tudom.
És vérzikis miatta a szívem..:S
|
|
Kisvárda
Tibi1227, 2009.01.11 20:32.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megszünt baktalórántházi vonal kiágazása a nyíregyházi oldalon. a sínek a kanyar után véget érnek.
2008.11.17.
|
|
|
Gyékényes
Gábor16, 2009.01.11 20:26.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Zákány felől nem tudom!Csak azt hogy ahogy Őrtilosra beérsz Kanizsa felől a buszfordulón úl elmeész és egy földúton addig mész amíg egy csomó házikót nem látsz.Onnan az OH-felé menve van avalhol.Nme tudom pontosan.
|
|
Palotabozsok
raps, 2009.01.11 19:17.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Diósgyőr még működik, de sineket szerintem már rég nem gyárt..... A Miskolc-Rendező - Diósgyőr-Vasgyár szakasz azért van még meg, mert a gyár kérte hogy egyenlőre maradjon még meg...... De hamarosan meghal az a szakasz is...
|
|
Palotabozsok
janika002, 2009.01.11 17:38.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát ennyi!De akkor nem értem miért nem bontják el teljesen!Miért rohasztják el a sok vasat jelzőt váltót a benőtt erdőbe!Diósgyőr még működik nem?Most már nem is lessz szerintem elbontva ilyen dirib darab pályát elbontani!Igy fog elrohadni az erdőbe!
|
|
Palotabozsok
Karl, 2009.01.11 17:01.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
amúgy pedig Bozsoknál is azt tervezik,hogy az állomás mögött kb 200méteren felszedik a síneket és a vasúton keresztűl,bekötő útat építenek a földesúthoz.Nem kell már álmodoznunk itt nem fog többé vonat járni,és szerintem hasonló a helyzet az összes megszüntetett vonalon is!
|
|
Palotabozsok
Karl, 2009.01.11 16:55.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt egy kép a véménd bj melletti helyzetről..ez az út az autópályához vezető elkerülőút!itt kiharaptak egy szép szeletett a 64esből..
|
|
|
Pécsvárad
janika002, 2009.01.11 16:51.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt én is hallottam a Balokány mögötti elkerülöröl volt szó!A MÁV-nál nyilatkozott valaki ,hogy a Pécsváradi vonal felszámolható!Gábor ennyire leszarják ezt a vonalat!Sajnos!
|
|
Palotabozsok
janika, 2009.01.11 16:40.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
De valamiért ez a beton nem a vasútba került bele!Hisza talpfák is keményfából készültek a 64-esen ezért pusztult le ennyire meg a 62-es is!Érdekes ,hogy a Máv ahogy megörökölte a kommunizmusból úgy használja őket ami lepusztul kuka!A 65-ösnek az a szerencséje hogy a 70-es években felújjították vasbeton végig!Különben ennek is vége lenne szerintem!
|
|
Szombathely
charlie, 2009.01.11 16:27.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép közepétől balra ( a kerítés melett) ment a pinkafői vonal, előtte volt egy iparvágány kiágazás
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008NyR#5261774129069976418
|
|
Szombathely
charlie, 2009.01.11 16:25.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szombathely észak felől:
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256311175411339858
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256311285009538770
A és B vágány:
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256312163416331538
|
|
Szombathely
charlie, 2009.01.11 16:24.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tavasszal bontották el az utolsó métereket a Pinkafői vonalból:
Itt volt a váltó (a mostani iparvágány volt kitérő a vonalból):
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256310285176344146
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256310454143504994
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256310808750996642
|
|
Hatmajor
charlie, 2009.01.11 16:19.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hatmajor Szhely felőli végéről:
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Sz#5256306997410897602
Vasvár felől, Szombathely irányába nézve: http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Sz#5256307070827307106
Itt mi lehetett? hatmajor és szhel között, kb. féluton van:
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Sz#5256307139799188706
|
|
Szombathely-Szőlős
charlie, 2009.01.11 16:16.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008NyR#5261778692390076466
2008. aug. 6.: M62 306 a 9126 Szombathely - Szentgotthárd személlyel, a mh.ban.
|
|
Rátót
charlie, 2009.01.11 16:14.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mikor a harmincas évek végén építették a 8-ast, akkor került arrébb az állomás. Egykor ott volt ahol most a 8-as vasúti felüljárója, akkor bontották el az eredeti állomást, és került mostani helyére.
|
|
Gencsapáti alsó
charlie, 2009.01.11 16:09.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdekesség, hogy csak akkor gyulladnak ki a lámpák, ha jön a vonat (kb 5 perccel előtte), így rengeteg enerigiát megspórolva.
Valamikor volt egy kitérő is itt (állítólag).
http://www.panoramio.com/photo/11582441
|
|
Palotabozsok
raps, 2009.01.11 16:06.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én azért nem vennék rá mérget, hogy nem volt beton.... Akkor már bőven volt vasbeton is, nemhogy beton......
|
|
Szombathely-Rendező
charlie, 2009.01.11 16:03.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bakterház (?) a 21-esen, rögtön a rendező előtt: http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256308531159198162
|
|
Palotabozsok
janika002, 2009.01.11 16:01.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyébként szerintem a jelenlegi 65-ös nyomvonalon nemigen lesz 100km elég kanyargós végig Nagynyárád-Mohács kivételével!Én egyébként nem értem miért nem csinálnak új nyomvonalakat!Ezek a vonalak Gőzösökre épültek 40km/órára!Kérem Bátaszékre akarunk eljutni nem körbejárni egész Baranyát!Véménd-bátaszék között miért nem csinálták meg a vasút helyét is az M6 mellett 30km-minusz lenne Pécsvárad-Véméndet ujratervezni,kiegyenesíteni!Abba az időbe nem volt beton meg viaduct csak kubikusok ezrei szegényeknek igy sikerült megoldani ne várjunk már ezektől a vonalvezetésektől 100km/órát!Pécs-Pest vicc Lemegyünk előtte az ormánságba!50 éve jó volt!
|
|
Gyöngyöshermán
charlie, 2009.01.11 16:00.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. aug. 6.
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008NyR#5261778921373253042
És egy érdekesség a mh. melletti útátjáróban: http://www.panoramio.com/photo/12864342
|
|
Szombathely-Repülőtér
charlie, 2009.01.11 15:57.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a mh. mondjuk a repülőtérhez se igen van közel, szóval, amolyan a semmi közepén lévő mh.
A repülőtér kb 1,5 km onnét, a börtön közelebb van, lehet át kéne nevezni Szombathely-Börtön mh-ra.
|
|
Szombathely
charlie, 2009.01.11 15:37.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A '87 előtti állapotokról nincs vkinek képe, rajza?
|
|
Fertőszentmiklós
Central, 2009.01.11 15:32.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadási ideje:Győr-Sopron 1876 január 3. Kiscell-Eszterháza-Nezsider-Pándorfalu 1897 december 19.
|
|