Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 124 ] [ 125 ] [ 126 ] [ 127 ] [ 128 ] [ 129 ] [ 130 ] [ 131 ] [ 132 ] ...   Utolsó Következő

Pozsony    siofok35, 2016.09.16 10:10.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bécs-Pozsony vasúti menetrend 1850-ből.
Forrás: www.onb.ac.at
 
Nagyszombat    siofok35, 2016.09.16 10:08.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pozsony-Nagyszombat lóvasút menetrendje, 1850-ből.
Forrás: www.onb.ac.at
 
Sopron    siofok35, 2016.09.16 08:55.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrend 1850-ből.
Forrás: www.onb.ac.at
 
Ószolnok    siofok35, 2016.09.16 08:53.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrend 1850-ből.
Forrás: www.onb.ac.at
 
Vác    siofok35, 2016.09.16 08:50.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrend 1850-ből. Napi két pár vonat járt.
Forrás: www.onb.ac.at
 
Esztergom    Sanya, 2016.09.15 05:39.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átépítés megkezdődött.
 
Szokolya    Hofer, 2016.09.14 17:02.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt is vettek fel jeleneteket 1994-ben az X polgártárs című filmhez. A filmben a melléképület alakította a szovjet állomásépületet.
 
Kónya    Spiel, 2016.09.12 19:54.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kónya, 2016.09.12. paddal, kukával és jól olvasható menetrenddel, előnyére változott itt a helyzet.
 
Ada    zoppos, 2016.09.11 15:38.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Várkonyi Tibornak üzenném, hogy vasutunk 1889-ben épült, nem 1887-ben. Tisztelettel a szomszédos Zenta pft-se.
 
Pécel    Káposztás György, 2016.09.09 13:59.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécel-Hatvani vonalszakasz (80a) valamennyi állomásán INTEGRA biztosító berendezés üzemelt, melyek 1950 - es évek közepe táján kerültek üzembe.(Pl. Aszódi berendezés 1956 Októberében került kiszállításra.) A hatvani pályaudvar átépítésének befejezése után Pécel állomás Miskolci Igazgatóság határállomása,vágányhálózatát korszerűszerűsítették és egy korszerű INTEGRA DOMINO berendezést kapott.
 
Tornyosnémeti    Káposztás György, 2016.09.09 13:43.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hidasnémetiben születtem 1950-ben gyermekkoromból emlékszem, hogy a Miskolci vonat mozdony egy kocsival tolt menetben közlekedett az Őrházig mely a dombon volt, ott sorompókezelő teljesített szolgálatot, az országút egy bevágásban haladt át a sineken. Igaz kb.3 - 4 km volt a távolság, de a Tornyosi búcsúba és ha volt dolgunk azzal mentünk, hiszen a személyzeti jegy csak 40 fillér volt!
 
Apavára    Istvan, 2016.09.08 11:49.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kár, hogy lerombolják ezeket a helyeket.
 
Tápiószentmárton    ROCOman, 2016.09.08 00:59.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Göbölyjárás Tápiószentmárton település része. A megállóhely nem viselte ezt a nevet.
 
Tápiószentmárton    DiMajn, 2016.09.08 00:39.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy darabig (sajnos nem emlékszem a pontos dátumra, de 2004-ben még biztos) Göbölyjárás néven futott.
 
Hortobágyfalva    QQriQ, 2016.09.07 14:55.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nemrégiben volt különmenet a vonalon:
https://www.youtube.com/watch?v=DccjF8UQSjs
 
Kónya    Spiel, 2016.09.07 01:34.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt van már egy kisebb kunyhószerű, újnak tűnő épület is, hagyományos, jól látható MÁV-os Kónya feliratú névtáblával. Érdemes lenne képet készíteni róla.
 
Budapest Dunaparti Teherpályau    barkoricsi, 2016.09.06 22:57.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Forrás: Fortepan
 
Taktaszada    lassujel, 2016.09.04 11:32.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhelyen óra is felszerelésre került, ráadásul pontos :)
 
Taktaszada    lassujel, 2016.09.04 11:30.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az esőbeálló épülete 2016. augusztus 21-én.
 
Rosszmalom elágazás    lassujel, 2016.09.04 11:27.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nyomvonal Szerencs irányába nézve (2016. augusztus)
 
Kiszombor megálló    Nagy Istvánné, 2016.09.03 11:51.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyermekkoromban sokat jártan Kiszomboron, nagyapámék a megálló közelében laktak. A közreadott fotó a már átalakított állomásépületről készült. Nincs valakinek a régi épületről képe? Esetleg a MÁV archívumból lehetne szerezni? Ugyanezt jó lenne megkísérelni a lebontott ferencszállási(tréfás neve Kukutyin volt) és bökényi (emlegették még Beka néven is) állomásépületekről is??
 
Bácsalmás    bitumen, 2016.09.02 19:51.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikor volt váltókezelő Pártos Jakab. (JáksÓ ) ?
 
Dombóvár    Gothpaladinus, 2016.09.02 09:48.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy és háromnegyed éve így van, és még nem említette ezt senki? Na akkor most én mutatom...
A 2014/2015-ös hivatalos menetrendtől kezdve Budapest-Déli pályaudvarról Dombóvárra közvetlen személyvonatokkal is lehet jutni egy ütemi lyuk kivételével két óránként, amik pusztaszabolcsi Stadler FLIRT motorvonatokkal vannak kiadva, ezeket a dunaújvárosi S42-es személyvonatokkal egyesítve közlekedtetik Budapesttől Pusztaszabolcsig, és ott kapcsolják le közvetlen kocsiként, onnan lefelé S40-es jelzéssel közlekednek Dombóvárig. A 2016-os nyári menetrend végéig Kaposvárig is közlekedett közvetlen FLIRT a Déliből, ezt azonban az Augusztus 28-ig tartó Dombóvár-Kaposvár vágányzár végeztével lemondták, cserébe viszont az Augusztus végi menetrendváltás egyik legkomolyabb előrelépését kapta a kaposi vasút: a zágrábi Agram InterCity vonatot helyezték át a 30-asról a 41-es vonalra, tehát Székesfehérvár-Fonyód helyett Dombóvár-Kaposváron át közlekedik Gyékényesig a színvonalas InterCity.
 
Magyarbóly    Gothpaladinus, 2016.09.02 09:27.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szögesdróttal körbekerített teherkocsi jól jelképezi a 2015-ös őszi migrációs válság emlékét; sajnos a vasúti személyszállítás jelenlegi formája is, ugyanis azóta sincs a határt átlépő személyvonat Pélmonostor (-Eszék) felé, a Villányból érkező személyvonatok utasait a siklósi rendőrség fogadja minden esetben igazoltatásra, a tehervonatok is csak 2016 Március közepe óta léphetik át az országhatárt, ráadásul azóta még csak közúton sem lehet jelenleg Illocska/Sárok felől sem átmenni Horvátországba.
Akik tehát Magyarbólyra érkeznek napjainkban vonattal, feltétlenül legyen náluk a személyi igazolványuk!
 
Hódság    hodsag, 2016.09.02 06:11.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy cikk az állomásról:

http://www.trains.hu/cikkek/ez-mekkora-hodsag
 
Városföld    Magyarnaba, 2016.09.01 20:52.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Szentesi Vasútépítő (Strabag) telephelyén (volt MÁV-kötőtelep) az elmúlt hónapokban nagy változások voltak. A telepen hosszabb ideje parkoló kocsikat elszállították vagy feldarabolták. A képeken is látható portáldarukat és pályáikat lebontották, ahogy elbontottak több pályaszakaszt is. A korábban hegyekben álló vasbeton keresztaljakat és kötőszereket elszállították, a terület ma már lényegében üres.

Olybá tűnik, hogy a kötőtelepet felszámolták.
 
Sarkadi Cukorgyár    KeriPetya, 2016.09.01 11:28.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Békés Megyei Népújság, 1988. december 02.
 
Dévaványa    KeriPetya, 2016.09.01 11:06.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Békés Megyei Népújság, 1988. október 31.
 
Szürte    packaa, 2016.08.30 12:43.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1999-es szolgálati menetrendkönyvben a neve (oroszul): Сюрте.
 
Дачна    packaa, 2016.08.30 12:24.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az eltérés oka hogy két különböző nyelven van. Oroszul a-ra, ukránul e-re végződik.
 
Előző Első    ... [ 124 ] [ 125 ] [ 126 ] [ 127 ] [ 128 ] [ 129 ] [ 130 ] [ 131 ] [ 132 ] ...   Utolsó Következő