Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 297 ] [ 298 ] [ 299 ] [ 300 ] [ 301 ] [ 302 ] [ 303 ] [ 304 ] [ 305 ] ...   Utolsó Következő

Nagykereki    tibho133, 2012.07.09 12:58.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki a világ vége felé
 
Nagykereki    tibho133, 2012.07.09 12:57.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki a világ vége felé
 
Nagykereki    tibho133, 2012.07.09 12:56.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki a világ vége felé
 
Nagykereki    tibho133, 2012.07.09 12:56.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki a világ vége felé
 
Nagykereki    tibho133, 2012.07.09 12:54.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki
 
Nagykereki    tibho133, 2012.07.09 12:53.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki
 
Nagykereki    tibho133, 2012.07.09 12:52.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki Románia felé
 
Nagykereki    tibho133, 2012.07.09 12:51.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki
 
Nagykereki    tibho133, 2012.07.09 12:51.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagykereki
 
Kismarja    tibho133, 2012.07.09 12:44.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
KISMARJA
 
Kismarja    tibho133, 2012.07.09 12:44.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kismarja Nagykereki felé
 
Kismarja    tibho133, 2012.07.09 12:43.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kismarja
 
Döbrököz    Timike0503, 2012.07.09 11:49.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A negyedik vágány kb. 2-3 éve ismét használható.
 
Szemeretelep    Kacsa, 2012.07.08 23:39.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felsővezeték-hálózati hiba miatt csak a jobb vágányon volt forgalom, a megfelelő feszültség elérése érdekében. Ez a jelző is ritkán ad "Szabad" jelzést.
 
Arad    Mészike, 2012.07.08 22:54.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Alulról a 3. képeslap nekem is megvan! :)
1916-ban adták fel Makóra, a pecséten Arad-Szeged mozgóposta olvasható. Piros 10 filléres bélyeggel. Szép állapotban. :D
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 22:02.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az útátjáró után néhány méterrel ágazik ki a a 142-es vonalból az egykori kakucsi szovjet katonai támaszpont egykori iparvágánya. A sínek a vágányzáró sorompóig megvannak, azután tudtommal már fölszedték őket.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 21:59.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Kecskemét felé eső oldalon található útátjáró sorompója. Ha ez nem lenne, akkor talán szolgálat sem lenne már Inárcs-Kakucson.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 21:57.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Kecskemét felé eső kitérők, név szerint a 3-as és az 5-ös.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 21:54.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A félbevágott első vágány Kecskemét felé eső részének tengelyében állunk. Az 1990-es évek végén láttam itt utoljára teherkocsikat, úgy emlékszem, hogy fát rakodtak. Azóta a rakodó teljesen kihalt, igaz nagyon rendben tartott.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 21:50.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A harmadik vágány tengelyében állva ezúttal Kecskemét felé tekintünk. A távolban a vágányon felhalmozott gallynyesedék is kivehető. A jobb oldalon tenyésző dzsungel az elmúlt másfél évtized eredménye. Azelőtt a cserjés helyén hídprovizóriumokat tároltak.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 21:46.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A harmadik vágány tengelyében állunk és Budapest felé tekintünk. Legalább egy évtizede nem gördült vaskerék ezeken a síneken. A növényzetet vélhetően a gyomirtó tartja távol.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 21:42.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás egyetlen használható vágánya az átmenő fővágány. Jelen pillanatban Inárcs-Kakucs állomás nem tud kereszteket lebonyolítani. A kép jobb szélén látható, illetve inkább csak sejthető a harmadik vágány, mely a vonal műszaki állapotán mélázó helyi politikusok és vasútbarátok beszélgetéseinek főszereplője.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 21:36.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A két részre vágott első vágány Budapest felé eső felének zárókúpja. Élesebb szeműek a földkúp fölött kiszúrhatják a Kecskemét felé eső rész lezáró ütközőbakot. (Sárga-fekete festéssel.) A kettő között a második vágány mellé épített aszfaltborítású peron látható
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 21:08.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás egykori első vágánya a 2-es számú kitérővel ágazik ki és a VS2-es vágányzáró sorompó zárja le. Azért egykori első vágány, mert a felvételi épület előtt a vágányt az 1990-es évek közepe táján elbontották. Mint látható a képen a létesítményt kissé szétverték, hogy a könnyebben elszállítható fém alkatrészeihez hozzájussanak.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 20:48.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ami még fogad, az ugyanaz, ami a 142-es vonal többi részén is: ellopott vezetékek, lecsupaszított és esetenként derékba fűrészelt oszlopok.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 20:45.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mellékelve az alakjelző.
 
Inárcs-Kakucs    Magyarnaba, 2012.07.08 20:43.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 142-es vasút "legszűkebb keresztmetszete" Inárcs-Kakucs állomás. Az állomás rossz műszaki állapota egészen kriminális menetidőket eredményez a vonal délebbi szakasza és Budapest között. A MÁV 2012 nyarának második felére vágányzárat hirdetett, hogy az állomás elmúlt évtizedekben jobblétre szenderült létesítményeibe újra életet leheljen:

http://www.kapella.hu/vz_megrendeles_megtekint.php?id_vz_megrendeles=61991

A most következő képek az állomás állapotát rögzítik kereken egy héttel az átépítés kezdete előtt. Budapest felől érkezünk, ahol a vágány egy kis töltésen fut; alakjelző fogad.
 
Csémpuszta    dani, 2012.07.08 16:57.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszi!tegnap utaztam,és megtaláltam.
 
Városföld    jenõdávid, 2012.07.06 22:36.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az lehet, hogy valaha annak épült. Mióta ismerem a helyet ez 3 szolg. lakás régóta. A hidroforház,a jelfogóterem Kecskemét felőli végén van , mely kb 2003- ban megszakadt. Azelőtt ez a kút látta el vízzel a kötötelepet, a Vll raktárat(tűzoltóvízzel is) meg az állomást. Nagyjából félév múlva rákötötték az állomást a település vízhálózatára.
 
Veszprém    Bakonyi betyár, 2012.07.06 16:59.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.facebook.com/VeszpremLepsenyVasutvonal
 
Előző Első    ... [ 297 ] [ 298 ] [ 299 ] [ 300 ] [ 301 ] [ 302 ] [ 303 ] [ 304 ] [ 305 ] ...   Utolsó Következő