Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 377 ] [ 378 ] [ 379 ] [ 380 ] [ 381 ] [ 382 ] [ 383 ] [ 384 ] [ 385 ] ...   Utolsó Következő

Zalaegerszeg    Cseke Zoltán, 2011.06.07 15:29.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves fcs!
Ezek szerint igen.
http://www.zalaihirlap.hu/gazdasag/20110119_bezar_futohaz_nem_lesz_elbocsatas
 
Barcs    pezsman, 2011.06.07 14:27.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.virovitica-online.com/vijesti/12332/u-planu-izgradnja-zeljeznicke-pruge-virovitica-barcs/#

2008-as cikk. Ezek szerint horvátokban lenne hajlandóság a Barcs-Virovitica vasútvonal újjáépítésére.
 
Zalaegerszeg    fcs, 2011.06.07 11:24.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A villamosítással egybekötve bezárták a fűtőházat?
 
Középrigóc    Train Station, 2011.06.06 22:09.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem már Fafeladás se nagyon van.Nem látni sehol rakományt.Így pusztul tovább egy elágazóállomás.
 
Felsőmocsolád    Ailton, 2011.06.06 17:15.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011. június 15-ig kihelyezésre kerül az állomás névtáblája. A tetőt is fogják javítani, valamint a földszinti nyílászárókat OSB lapokkal befedik.
 
Középrigóc    pezsman, 2011.06.06 13:16.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sínek fényességéből arra lehet következtetni, hogy a mellékvágányokat egyáltalán nem használják.
 
Hanságliget    KériPetya, 2011.06.05 22:39.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és itt még valamikor kéregjegyet is adtak...?!

http://users.atw.hu/pvo/Keregjegy.html
3. sor, első jegy.
 
Jászó    Iványi Csaba, 2011.06.05 21:01.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jászó vasútállomása, 2011. május 15-én, a kép vonatból készült, tehát láthatóan nem megszűnt vonalról van szó, csak a személyszállítás szünetel.
 
Nagycenk    Central, 2011.06.05 19:12.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs,nem cak,hanem csak!
 
Nagycenk    Central, 2011.06.05 19:06.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Gery!Vasbeton talpfa az nem létezik,cak vasbetonalj van.
 
Csókakő    gyorkosattila, 2011.06.04 23:01.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Készítettem két képet is. 2011. május 26-i állapot.
 
Csókakő    gyorkosattila, 2011.06.04 23:01.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Készítettem két képet is. 2011. május 26-i állapot.
 
Feketenagytanya    KERÉKGYÁRTÓ ATTILA, 2011.06.04 22:57.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
tisztelt uram .a képeken valoszinüleg nem a fekete nagytanya helye van . andrea vagyok ,régen gyereként biharkeresztes 35-ös őrházban nőttem fel ,hallottam erről a megállorol ismertem az idős bácsit aki valaha ott dolgozott és valoszinüleg az ővéké volt a tanya is .de a képek nem ott készültek ahol a tanya állt ,évek ota nem jártam arra de ismerem a vasut menti részt és ez a kép valoszinüleg mezőpeterd és berettyoujfalu között készült . mert ahol én tudom az őrhely helyet avval szemben az erdők alatt nincsen semmi féle épület, végül is a biharkeresztes és mezöpeterd között kevés az ennyire tiszta sima kubik oldal , azért mert mindkét oldal mély kubik oldal huzodik végig vizes árkokal .az őrházak számait is tudom a mai napig tölünk kezdve 35 , 34, 33 ami valoszinüleg a feketenagytanya volt , 32 és a 31 es mezőpeterd vasuti átjáro mellett közvetlen volt valaha .andrea ..
 
Csókakő    gyorkosattila, 2011.06.04 22:52.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én is Országos Kéktúra útvonal bejárásom alkalmával jártam erre a múlt hónapban. Eredetileg úgy terveztem, hogy egy késő délutáni volán busszal jövök haza, de korábban sikerült befejeznem a túrát Bodajkon, így inkább egy vonattal jöttem Székesfehérvárig és onnan haza Pestre. Most olvastam kicsit megdöbbenve, hogy ezt a vonalat is bezárták az előző kormány regnálása idején. Felelőtlenség és súlyos hiba ezt a közlekedési-szállítási lehetőséget elsorvasztani és bezárni vonalakat. A buszközlekedéssel együtt jól kiegészítik egy település elérhetőségét a rendszeresen közlekedő vasútjáratok. Itt sincs jegykiadás ugyan, de van a képen is látható kis, nyomorúságos építmény, meg előtte a modern kis téjékoztató tábla a menetrenddel. Ha a város helyrepofozná a megálló épületét már sokat segítene a dolgon. Az más kérdés, hogy messze van Bodajktól (Csókakőtől meg még távolabb), de ez nem csak itt probléma, hanem nagyon sok település esetében. Ebből a szempontból a vasút nálunk sohasem lesz versenyképes a buszközlekedéssel, ami a legtöbb esetben betér a faluba/városba és a legtöbb helyi lakosnak nagyon könnyen elérhető, nem kell mondjuk 1-2 km-t gyalogolni, hogy elérjék.
 
Rákoskert    Cseke Zoltán, 2011.06.04 21:32.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mai napon kezdődött a Magyar Közlekedési Klub programja, melynek keretében megszépül néhány vasútállomás/megállóhely.
Az első célpont Rákoskert megállóhely volt, összegyűjtésre került a levágott fű és az eldobált szemét is.
 
Szolnok    ROCOman, 2011.06.04 20:57.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csoda történt! http://viztorony.blog.hu/2011/06/04/csoda_tortent_18?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index
 
Fülek-gyártelep    siofok35, 2011.06.04 15:47.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fülek-Gyártelep megállóhely a várból nézve. Az épület a bel szélen van.

http://indafoto.hu/siofok35/image/8695609-06753b8e/309195
 
Párkánynána    siofok35, 2011.06.04 15:45.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695719-e5046e12/309195

Tavalyi kép, az oldalon felhasználhatjátok.
 
Kőhídgyarmat    siofok35, 2011.06.04 15:45.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tessék egy kép az állomásról, felhasználhatjátok az oldalon.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695713-3c681f3f/309195
 
Csata    siofok35, 2011.06.04 15:44.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nyugodtan felhasználhatjátok ezt a képet, én csináltam tavaly.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695711-c08a5cdc/309195
 
Lónyabánya    siofok35, 2011.06.04 15:43.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kép az állomásról, nyugodtan felhasználhatjátok.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695701-93606f05/309195
 
Végles-Nagyszalatna    siofok35, 2011.06.04 15:42.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kép az állomásról, nyugodtan felhasználhatjátok.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695703-0689abe1/309195
 
Vajháti kendergyár    Lev, 2011.06.02 17:18.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1961-től közlekedtem kisebb-nagyobb rendszerességgel Hódmezővásárhely és Szeged között vonattal. Akkortól már biztosan csak Vajhát nevű megálló létezett.
Lehet, hogy ezt a megállóhelyet valaha Vajháti kendergyárnak is hívták, de annak nem sok esélyét látom, hogy ilyen néven külön megállóhely létezett. Ugyanis a vonalon jelenleg még létező őrházak közül a kopáncsi a 89-es, a sártói pedig a 91-es. A kettő között tehát egyetlen őrház létezett, ez pedig az 1961-ben még meglévő vajháti volt. ( 90-es )
A Hódmezővásárhelyi-Népkert és az algyői Tisza-híd közötti szakaszon valamennyi megállóhelyen ( Kishomok,Kopáncs, Vajhát, Sártó )azonos típusú őrházak voltak. A megállóhelyeket olyan vasút-közút (praktikusan dűlőút, illetve Sártó esetében a Tisza-töltés) kereszteződésénél létesítették, ahol az út csatlakozott a vasúttal párhuzamosan futó 47-es közúthoz.
Az én emlékeim szerint Vajhát és Sártó közötti pályaszakaszon nem volt ilyen kereszteződés.
 
Diósgyőr-Majláth    Pitta7, 2011.06.01 13:12.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Két Diósgyőr-Majláth létezik. Az egyik D.-M. vá., ami a kisvasút telephelyét jelenti, mint állomás (az egyik épületen megtalálható az állomásnévtábla), itt azonban nem áll meg a vonat, az esetleges üzemi vagy a dolgozók miatti megállásoktól eltekintve, az állomás egyébként nem szerepel a menetrendekben sem. A másik D.-M. mh., ami a telephely után, a Hegyalja utca keresztezése után található. (mellékelek hozzá egy térképrészletet, amin mindkét D.-M. szerepel)
 
Diósgyőr-Városközpont    Pitta7, 2011.06.01 12:20.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ahogy raps is írta Mátrabányánál, ez a megálló tulajdonképpen megegyezik a mai Mátrabánya megállóval, csak a név változott kb. 2-3 évvel ezelőtt. Egyébként Diósgyőr-Vk. valaha több vágányos állomás volt (a közeli bánya miatt), azt sajnos nem tudom, mennyi vágánnyal rendelkezett.

 
Barcs felső    Pezsman17, 2011.06.01 10:52.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szabad mozgás problémája megoldódott, mert az egyik fém tartóoszlop eltűnt... no comment
 
Ceglédi szállások    grgczy, 2011.06.01 02:53.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt nem értem, minek áll meg az az egy-egy vonat hajnalban még most is 2011-ben? Ha hajnalban megy oda, valamint vissza egy vonat, aznap nem tud el/odamenni az utas.. Reggel nem tud munkába menni, mert nincs ami hazavigye... ekkora pazarlást.. szégyen
 
Zalakomár    ROCOman, 2011.05.31 18:00.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lap tetején zárójelben ott olvasható. A főkép alatt pedig a forrás is.
 
Sopron-Déli    Gery, 2011.05.31 16:06.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!
Egy pályázat segítségével lehetőség nyílt arra, hogy megszépüljön a Sopron és Sopron-déli állomások között található gyalogos/kerékpáros aluljáró! Szavazataitok segítségével megszépülhet ez a környék és ezzel is szebbé válhat egy vasút melletti terülhet, hiszen sok magyar és osztrák ingázik vonaton Bécsújhely és Ebenfurth fele ezen a hídon áthaladva.
http://letscolour.hu/palyazatok/35
(Minen nap lehet újra szavazni!)
 
Zalakomár    Miklós, 2011.05.31 14:40.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérdésem: Ez volt régen Komárváros állomás?
 
Előző Első    ... [ 377 ] [ 378 ] [ 379 ] [ 380 ] [ 381 ] [ 382 ] [ 383 ] [ 384 ] [ 385 ] ...   Utolsó Következő