Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 401 ] [ 402 ] [ 403 ] [ 404 ] [ 405 ] [ 406 ] [ 407 ] [ 408 ] [ 409 ] ...   Utolsó Következő

Budapest-Józsefváros    Aeslan, 2011.02.11 00:26.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv!

Ja, (kutyás) őrök vigyázzák:

http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4318&Itemid=3

http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4330:szellemidezes&catid=1:nagyvasut&Itemid=3
 
Albertfalva    Aeslan, 2011.02.11 00:14.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.youtube.com/watch?v=1NvCfnZbZ50

Hold & Nap az állomásról videózva. ;-)
2011.febr.10.;~15:50-51
 
Somogymeggyes    Ailton, 2011.02.10 22:58.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
sorompóval ellátott vágányt személyvonat nem használhat?
 
Szentgotthárd    andras1, 2011.02.10 22:30.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felsővezeték továbbhalad Ausztria felé. A határátmeneti vonalszakaszt csak kétáramnemű vontatóeszközök használhatják.
 
Szentgotthárd    andras1, 2011.02.10 22:28.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás Ausztria felőli vége. Van még tennivaló bőven. Szépen látszanak azonban az állomási korszerű biztosítóberendezés elemei is, mellyel a régi vonóvezetékes mechanikát cserélték le.
 
Szentgotthárd    andras1, 2011.02.10 22:21.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szentgotthárd állomás ma. Érdemes megfigyelni, hogy tavaly nyáron készült képeken még semmi nem látszik, hogy teljesen átépítenék a pályaudvart. Eltelt pár hónap és teljesen felújították + villamosították.
 
Kismarton    balazs177, 2011.02.10 22:11.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi időkben állítólag volt rá példa,hogy a Gysev ABbmot motorkocsik KIsmartonig közlekedtek.Valaki megtudná ezt erősíteni?
 
Somogymeggyes    Garamvölgyi Ádám, 2011.02.10 21:38.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem a vágány teherbírásával van a gond, az a helyzet, hogy az első vágány rakodóvágány. Két végén vágányzáró sorompó található, így vonatfogadásra, ezáltal vonatkeresztezésre nem használható, csak rakodáshoz állíthatsz be teherkocsit.
 
Alcsút-Felcsút    SoNa, 2011.02.10 20:11.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagy örömmel olvastam, hogy végre elkezdték felújítani az állomásépületet. Már igazán rá is fért. Én is úgy gondolom, hogy valami szállásféle lesz majd az épületben, mivel a Puskás Akadémia tulajdona. Remélem, szép lesz a felújított épület és egyszer még újraindul a vasútközlekedés Felcsút és Vértesacsa közt.
 
Sióvölgy    Ailton, 2011.02.10 17:11.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A főképen látható névtáblán a felesleges "e" betűt lefestették, de a Siófok felé eső táblán még Sióvölgye. Nincs valakinek régi menetrendje, mióta Sióvölgy a neve e nélkül?
 
Mezőhídvég    Kozma, 2011.02.10 16:58.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomást egyszerűsített eljárásban meg lehet venni 1,96 millió forintért.
 
Nagytétény-Diósd    Ailton, 2011.02.10 16:44.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szerintem Hároson már megvárják, hogy felépüljön az új állomás, és akkor már lesz gépi jegykiadás.
 
Nagytétény-Diósd    Zsolt80, 2011.02.10 15:22.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A székesfehérvári vonatok itt nem állnak meg, csak a Pusztaszabolcs / Dunaújvárosiak. Forgalmat nem tudok, de amit korábbi hozzászóló írt Hárosról, azért az nem igaz, műszakváltások idején vannak utasok, tavaly már tervben volt a gépi jegykiadás is, azóta nem tudom, hogy áll ez (állomáson dolgozótól tudom, sokan vesznek itt bérletet, ez az oka a gépi jegykiadás tervezésének).
 
Balatonfőkajár felső    Zsolt80, 2011.02.10 15:15.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Regardernek: Balatonbozsok sem a tó partján van, mégis Balaton...
Naponta járok erre, sajnos nagyon minimális a megállóhely forgalma, szerintem 20 főt nem éri el a felszállók száma...
 
Becske alsó    Ailton, 2011.02.10 15:05.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nincs is táblája, azon a kopott feliraton kívül?
 
Somogymeggyes    Ailton, 2011.02.10 15:01.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekes, hogy tehervonat rendelhető ide: http://www.vpe.hu/takt/szh.php?id=100031211
Ugyanakkor a Közlekedési iroda szerint az 1. vágány közlekedésre alkalmatlan, ezért nem lehet itt kereszteztetni. Ha egy tehervonat rámehet, akkor a Bz miért nem?
 
Körösnagyharsány    KériPetya, 2011.02.10 14:56.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs, a vonatszám téves. Ez a megszüntetés után a cserébe beállított pótlóbuszok száma - legalábbis napjainkban ennyi van, de mintha tavaly is ez lett volna a számuk.
 
Becske alsó    lassujel, 2011.02.10 14:53.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma készült a kép, nincs lebontva.
 
Körösnagyharsány    KériPetya, 2011.02.10 14:08.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem napi 3 szóló Bz rémlik, de attól még nem biztos, hogy így volt...
A pálya októberben még hiánytalanul megvolt, legalábbis a helyi vasutasok elmondása alapján. Körösújfalu - Vésztő szakasz hiánytalan volt akkor.
 
Körösnagyharsány    András, 2011.02.10 12:12.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Emlékszik még valaki az utolsó érvényes menetrendre a Vésztő-Körösnagyharsány szárnyvonalra nézve ?
Volt bárhol, bármikor vonatkeresztezés a szárnyvonalon, vagy csak annyiból állt a menetrend, hogy egy Bz-motorkocsi 5-ször, vagy 6-szor megtette az utat oda-vissza ?

Mi van jelenleg az egykori vasútból ? Benőtte a gaz, vagy már elkezdték szétbontani, szétlopni?
 
Vetés    karasimiklos, 2011.02.10 11:49.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az VETÉSI Állomásfőnök lakásavolt.
 
Óvári    karasimiklos, 2011.02.10 11:45.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ÓVÁRI Vasútállomás Bakterháza.
 
Nezsider    András, 2011.02.10 06:02.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérdésként merül fel, hogy az áramnemváltást hogy oldják meg ezen állomásnál. Ki van-e építve a hagyományos módon, vagy a Fertővidéki HÉV-en is csak kétáramnemű gépek járhatnak ?
Amikor legutoljára a vonalon utaztam, még nem volt a HÉV villamosítva.

Az állomások oldalaink lévő képeken egy helyen sem láthatunk V43-ast, tehát feltételezem a helybeli állomási áramnemváltás hiánya miatt erre nem járhatnak.
Aki ez ügyben tájékozott, megköszönném a beírását.
 
Kismarton    András, 2011.02.10 05:53.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hidesnémetinél tárgyaltuk ki a menet közbeni áramnemváltást. Ezen állomásig Vulkapordány felől 25 kV/ 50 Hz az áram, továbbhaladva van az osztrák 15 kV 16 2/3 Hz. A vonalon emiatt kizárólag kétáramnemű gépek közlekedhetnek. Nem hinném ugyanis, hogy a hagyományos áramnemváltási lehetőséget ( mint Hegyeshalom, vagy Ebenfurth ) kiépítették.
Aki erről többet tud, az kérem jelezze.
 
Balinka    buki, 2011.02.09 20:18.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
sziasztok
az állomás mellet levő fatelep működik még?
 
Bodajk felső    buki, 2011.02.09 20:16.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonalat ujranyitni nem sok értelme van ez a vasút régen a bánya kiszolgálására volt utasforgalma is csak a bánya működése alatt volt mivel elég mesze van minden lakott területtől. Akkor lenne értelme újranyitni ha az eredeti tervek szerint kiépítenék a hiányzó szakaszt Dudar-bányáig.
 
Okorág-Kárászpuszta    Gonda, 2011.02.08 21:35.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm az eggyetértést Nagy Ferenc!
És így van ,nagyon az enyészeté vált pedig nagyo jó volt itt régebben ,de ma már alig van pár ember,öreg nyugdíjasok és alig egy-két fiatal benne én is.
Sokkal máabb volt régen minden.Valamikor nagyobb volt mint Szentegát és Okorág,Ide kötötték be előbb az áramot és volt élet!
De ma már nem fog senki ide költözni szóval csak "pusztul a puszta"...
 
Tiszafüred    2Kuvik, 2011.02.08 16:21.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igaz, Tiszafüreden is ott vannak a csonkok...
 
Hidasnémeti    Endre, 2011.02.08 13:18.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor mégegyszer, csak hogy egyértelmű legyen: vonal magyar szakasza egészen az államhatárig 25 kV 50 Hz rendszerrel van villamosítva. Onnan Kassa irányába 3 kV egyenáram van a vezetékben.
Ebből következőleg önerőből csak mindkét áramnemre alkalmas villanymozdonyok tudják átlépni a határt, pl. a szlovák 350, 363 sorozat. Mind a felsorolt, mind a MÁV 1047, 480 sorozatokon lehetséges a menetközbeni áramnem váltás, utóbbiak azonban nem alkalmasak 3 kV-os üzemre, így ebben az átmenetben nem jöhetnek szóba.
 
Tiszafüred    Ailton, 2011.02.08 12:42.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A faültetéssel kapcsolatban szívesen ültetnénk fát Ádándon, csak a fa gyökerét nem szedik ki, ott hagyják a törzs csonkját, így nem lehet a helyére fát ültetni :S
Ez ügyben megkerestük már e-mailben a MÁV-t, de egyelőre nem reagáltak. Ha kiszednék, akkor ültetnénk a helyére.
 
Előző Első    ... [ 401 ] [ 402 ] [ 403 ] [ 404 ] [ 405 ] [ 406 ] [ 407 ] [ 408 ] [ 409 ] ...   Utolsó Következő