Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 397 ] [ 398 ] [ 399 ] [ 400 ] [ 401 ] [ 402 ] [ 403 ] [ 404 ] [ 405 ] ...   Utolsó Következő

Gyula-Jánoszug    ROCOman, 2011.02.20 11:27.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nincs felcserélve. Ellenőrizheted magad is ha vetsz egy pillantást a Google térképre.
 
Fényesi szőlők    V43 1113, 2011.02.20 11:12.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szemben az épülettel állt a 44.sz. őrház, melyből csak a kerítése és egy betondarab maradt.
 
Gyula-Jánoszug    V43 1113, 2011.02.20 10:56.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Határ Ádám fotóin az érkezési irány a megállóba fel lett cserélve. Tehát első képen van Bicere felől, a másodikon pedig Gyula felől!
 
Gyula-Jánoszug    V43 1113, 2011.02.20 10:53.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tábla jó kezekben van, nem lett ellopva!
 
Becske alsó    dani bá', 2011.02.20 08:50.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jól sejtem, hogy BZ-k szoktak errefele közlekedni? Vagy esetleg valami más?
 
Újszeged    DarkVasutasKollega, 2011.02.20 01:15.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát mikor 1994-ben jártam itt utoljára még akkor is jobban nézett ki Újszeged és még akkor MDmotok sorakoztak a két vágányon. Ma gondolom vagy szóló Bézé vagy Uzsgyi vetődik erre mi?
 
Budafok    Aeslan, 2011.02.19 23:08.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv!

Most már bizonyos Flirtek szoftverei jól mondják be a neveket.
 
Tiszaalpár    Békési József, 2011.02.19 22:49.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület mára lepusztult, a virágzó kis állomás ma már csak megállóhelyként funkcionál. Az előző épület kedvesebb volt, amelyben 1950 és 1975 között éltem.
 
Ózd    Bole, 2011.02.19 21:20.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasúti személyszállítás elveszítette varázsát , amióta felszámolták a gyárat. Az autóbusz olcsóbb , sűrűbb járattal rendelkezik. Sajnos a vonat közbiztonsága az kritikán aluli. Köszönhetjük ezt annak , hogy nem törődnek hatóságilag semmilyen szinten a törvények felett álló cigányhordákkal, akik se embert se tisztességet nem kímélve pusztítanak mindent ahol csak jelen vannak ! Ózdon ahol régi tradicionális munkástelepek voltak abból mindből lepusztult cigánytelep lett , amit természetesen szegény EMBEREK laktak valamikor !
 
Vértesszőlős    Cseke Zoltán, 2011.02.19 19:25.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011. 02. 12-én már nem volt fent a névtábla az "állomásépületen". Így mostmár csak a két kis betűs utastájékoztató tábla hirdeti, hogy hová is érkeztünk meg.
 
Dunaharaszti    gabi1996, 2011.02.19 19:13.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vonatok találkozása az állomáson
 
Vecsés-Kertekalja    gabi1996, 2011.02.19 19:07.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyorsvonat halad Vecsés határában, a megállót elhagyva 2010 nyarán.
 
Alsóörs    gabi1996, 2011.02.19 19:00.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még egy kép a motorvonatról.
 
Alsóörs    gabi1996, 2011.02.19 18:24.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Tapolca felé tartó A-166-os motorkocsi várja a szemből érkező vonatot Alsóörsön 2010 nyarán.
 
Sióvölgy    juke, 2011.02.19 17:18.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Láttam egy PSŽ mozdonyt közlekedni a megállóba. Vélhetően elvitték a gabonás kocsikat.
 
Tiszajenő-Vezseny    KériPetya, 2011.02.19 17:12.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egyik nagy (talán a 2000 - es)árvízkor áprilisban a külső vágányon állt egy hét Bhv - vagonból álló szerelvény, ami júliusban Fonyódon állt.
 
Újpest    Otto, 2011.02.19 16:08.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A metróépítés előtt régimódi épületecske és tipikus vasúti resti volt az állomáson. A vasúti forgalmat a gödörásás alatt is fenntatották, de az ideiglenes nyomvonalnak útjába esett a váró. Az egyetlen megmaradt emlék a megálló Angyalföld felöli végén a befalazott aluljáró. Ma rettenetes állapotban van az egész objektum metróstól, az önkormányzat rehabilitációra pályázik.
 
Zamárdi felső    obsahovat, 2011.02.19 10:19.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az első képeslapon nem Zamárdi felső, hanem a régi Zamárdi állomás látható. Át kellene rakni oda!
 
Barosakna    atis, 2011.02.18 20:14.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó lenne egy kép a befalazott (?) hosszú alagútról is!
 
Cigánd    atis, 2011.02.18 20:07.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jaj de jó, hogy a néhai vonalon vannak még jó állapotban épületek!!Másutt még ilyen állapotban sincsenek! Kellemesen csalódtam!! Gyerekkoromban ugyanilyen kerekes Norton -kút volt Nyírmihálydi állomáson!! Vajjon ez még ad ivó vizet?
 
Őrhegy    atis, 2011.02.18 19:59.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az maga a csoda ,hogy még megvan!!!Nagyon örülök a jelenlegi állapotokat bemutató képeknek, ugyanis a nemrég megjelent kisvasúti könyvben nincsenek a még meglévő épületekről a jelenkori állapotokat bemutató felvételek!
 
Balatonarács    nohabrok, 2011.02.18 15:39.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Legutóbb készült festményem
 
Délegyháza-Újbánya    Albu, 2011.02.17 21:26.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csak ez az egy kis objektum van itt? http://maps.google.com/?q=47.216325N,19.094171E
 
Perkupa    Husonyicza Gábor, 2011.02.17 17:42.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy fél éve várom,hogy valami előkerüljön a megállóhely történetéhez.Eddig semmi,de nem adom fel!
 
Barosstelep    Elvis Train, 2011.02.17 15:18.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kép láthatóan a vezetőállás BAL oldaláról készült, tehát nem a mozdonyvezető vétke (bal sínszál felett van a fotoapparat tengelye). Nem is a vonat végéről készült (a másik vágányon készült volna a kép). A bagi kövek eléggé elmosódottak, tehát mozgott a gép. persze lassíthatott, hiszen megállóba érkezett, és Barosstelep nem feltételes megálló.
 
Dorkó    KériPetya, 2011.02.17 12:31.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1943 -as menetrendben Füzesér, irányonként napi 3 megálló vonattal.
 
Fótfürdő    KériPetya, 2011.02.17 12:20.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1943 - ban Fótifürdő néven szerepel a menetrendben. Lehetséges, hogy egy időben megszüntették, majd később újranyitották a megállót - lévén 1971 - es menetrendben nem találjuk.
 
Pereces    karczag, 2011.02.17 12:07.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pereces-Újakna.
A két vágány a bánya épületei elött voltak a sima füves részen.
 
Mágori-majori rakodó    KériPetya, 2011.02.17 12:06.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1943 - as menetrendben nincs jelölve, így vagy nem sikerült megállóhelyként kialakítani, vagy nagyon rövid életű megállóhely volt.
 
Pereces    karczag, 2011.02.17 12:04.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pereces, elágazó állomás volt, mert Pereces-Újakna felé itt ágazott ki a vonal, kb 1Km hosszan.
A nyomvonala még jóllátszik a mainapig az út bal oldalán.
 
Előző Első    ... [ 397 ] [ 398 ] [ 399 ] [ 400 ] [ 401 ] [ 402 ] [ 403 ] [ 404 ] [ 405 ] ...   Utolsó Következő