Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 398 ] [ 399 ] [ 400 ] [ 401 ] [ 402 ] [ 403 ] [ 404 ] [ 405 ] [ 406 ] ...   Utolsó Következő

Pereces    karczag, 2011.02.17 12:04.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pereces, elágazó állomás volt, mert Pereces-Újakna felé itt ágazott ki a vonal, kb 1Km hosszan.
A nyomvonala még jóllátszik a mainapig az út bal oldalán.
 
Őzedmajor    KériPetya, 2011.02.17 12:04.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1943 - as menetrendben már szerepel, irányonként napi 4 vonattal.
 
Dobaipuszta    KériPetya, 2011.02.17 12:03.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1943 - as menetrendben már szerepel, irányonként napi 3 vonattal.
 
Kál-Kápolna    soós89, 2011.02.17 12:02.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
emlékszem rá 2009 őszén az M62 144 es szergej és a vonat elején egy M47 eseel vonatott kővonat járt recsk kőrakodóra
 
Nagytótipuszta    KériPetya, 2011.02.17 12:02.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1943 -as menetrendben már szerepel, irányonként napi 3 vonattal.
 
Vasas-Hird    soós89, 2011.02.17 12:00.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás mögé jártak nagymozdonyok pl m43 m44 vagy nem
 
Erdősmecske    soós89, 2011.02.17 11:59.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
lesz ugyan még 64-es
 
Gyomai elágazás    KériPetya, 2011.02.17 11:54.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem Nagyállásom van, kisvasut.hu - ról származó térképdarab (évszám passz).
 
Kárászmajor    KériPetya, 2011.02.17 11:48.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mellékelt térkép alapján Kárászmajor nem a vonalon helyezkedik el, hanem attól valamivel távolabb; külön sínpár vezetett Kárászmajorra. Az egykori megálló neve atérkép alaján Kárászmajori elágazás (volt valamikor).
 
Polstrau    central, 2011.02.17 11:45.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pragersko(Pragerhof)állomás.A Nagykanizsa-Pragersko vonal végpontja.Itt szép egyedi építésű felvételi épület épült.Ez szépen felújítva szolgál ma is.
 
Polstrau    central, 2011.02.17 11:40.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Déli Vasúti I.osztályú felvételi épület Ptuj(Pettau)állomáson.Nálunk Balatonszentgyörgyön áll ilyen épület.A két épület között annyi a különbség,hogy ott az emeletes rész kettes felosztású,ennél az épületnél pedig hármas.
 
Polstrau    central, 2011.02.17 11:33.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A teljesség igénye nélkül.Déli Vasúti II.osztályú felvételi épület Ormoz(Ormosd,Friedau)állomáson.
 
Polstrau    central, 2011.02.17 11:30.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bár nem tartozik a vasútállomások.hu területéhez mégis említést érdemel,hogy a Nagykanizsa-Pragersko(Pragerhof)vonal további Szlovén részén számos Déli Vasúti épület található szépen felújítva.A szlovéneknek nincsenek útba ezek az épületek,ellentétben Magyarországgal,ahol sajnos még a 2010-es években is pusztítják ezen épületeket.(Pld.Kápolnásnyék felv. ép.,számos raktár,állítóközpont,stb)
 
Kaposmérő    keil jános, 2011.02.16 21:05.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Kozma.én nem értek a vasuthoz mert én csak hobbi szinten nézem az oldalt soha nem voltam vasutas.Aggódok hogy megszünhet az állomás mert egy csodás épület és ha nem újítják fel gond lehet vele.A vonalon is már szüntek meg állomások és siralmasak
 
Lyukóbánya alsó    karczag, 2011.02.16 20:48.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló rendes neve:
Lyukói forgalmi kitérő.
Legalább is a helyszínrajzon ez szerepelt.
 
Országúti őrház    karczag, 2011.02.16 20:44.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy fénykép a hatvanas évekből.
A lapos tetős fehér épület a felvételiépület.
 
Pálinkás    karczag, 2011.02.16 20:12.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szénrakodó csúszda megmaradt alapjai 2000-ben.
 
Pereces    karczag, 2011.02.16 20:07.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pereces állomás épülete 2000-ben.
Ekkoriban szűnt meg az élelmiszerbolt.
 
Barosakna    karczag, 2011.02.16 19:59.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Barosakna állomás helye 2000-ben.
Az emeletes épület földszintje volt a felvételiépület. A vágányhálózat az aszfalt út helyén volt.
 
Erenyő-bánya    karczag, 2011.02.16 19:56.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Erenyő-mh. peronja 2000-ben.
A vágány a túloldalon volt.
 
Szabadságrendező pu.    karczag, 2011.02.16 19:48.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Szabadság-rendező pu. ezen a helyen volt. A kép 2000-ben készült.
A napokban már elkerítették.
 
Kaposmérő    Kozma, 2011.02.16 18:05.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha tényleg lesz valami a 41-es 2013-ra saccolt felújításából, akkor a KÖFI telepítésével a toronyban biztosan megszűnik a szolgálat, de az állomási szolgálat is veszélyben van, ha nincs teherforgalom.
 
Ódinnyés forgalmi kitérő    2Kuvik, 2011.02.16 16:53.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudom én hogy falra firkálni csúnya dolog, de minden ittjártamkor jót mosolygok ezen a ködös értelmű, helyesírásilag hajmeresztő, de kamaszosan kőkemény szösszeneten. Sajnálnám ha lemeszelnék, de emlékkép már van (ma délutáni).
 
Kaposmérő    keil jános, 2011.02.16 15:59.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajna nem a váróé de azért még remélem sokáig lesz szolgálat kinyomozom mit terveznek a mennyezettel mert az eléggé aggasztó a teherforgalom szinte nincs is nem láttam vagonokat most láttam farakatokat de nem tudom mi lesz vele
 
Pestszentimre felső    Kozma, 2011.02.16 15:49.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A forgalmista nem tudna jegyet kiadni? Legalább lenne feladata.
 
Kaposmérő    Kozma, 2011.02.16 15:34.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képeket elnézve meglepőnek találtam a légkondit, hát még ha a váróé lett volna.
 
Kaposmérő    keil jános, 2011.02.16 15:21.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A fenti szolgálati lakás légkondis az épület egy kicsit pocsék állapotban van a belső helységek alá vannak ducolva majd csinálok még képeket róla
 
Bodroghalász    bartoksandor, 2011.02.16 14:39.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Öreg híd
 
Bodroghalász    bartoksandor, 2011.02.16 14:38.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Öreg-híd

A Bodroghalász falu határában lévő vasszerkezetű 1913-ban átadott “Bodrog vasúti híd” 138 m hosszával és 2,7 m szélességével egész Európa leghosszabb keskeny nyomközű hídja és így műtárgya volt. A hídról Észak-keletre a Zemplén látszik. Ha délre indulnánk, a Bodrog gátjának erdősávja hamar eltakarná mögöttünk a hegyeket, így pár lépés után alföldi látvány fogadna. A Bodrogköz egykor mocsaras, lápos tája.
Átjutva a gáton, balra egy újabb erdősávon mögött egy holtág sejlik, előttünk egy nagy kanyar a gáton végigvezető úton, mögötte napos szántóföld. A kanyar balra Sárospatak felé visz, jobbra Sárazsadány felé.

http://pwsdesign.com/pwsdesign-blog/photos/sarospatak-oreg-hid/
 
Gencsapáti alsó    central, 2011.02.16 14:05.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vegyétek fel legyetek szívesek a megállóhely korábbi nevéhez:Nagygencs 1907-es adat.Forrás:Kubinszky Mihály,Nagy Tamás,Turóczy László:Ez a vonat elment c. könyv,levéltári adatok.

 
Előző Első    ... [ 398 ] [ 399 ] [ 400 ] [ 401 ] [ 402 ] [ 403 ] [ 404 ] [ 405 ] [ 406 ] ...   Utolsó Következő