Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 400 ] [ 401 ] [ 402 ] [ 403 ] [ 404 ] [ 405 ] [ 406 ] [ 407 ] [ 408 ] ...   Utolsó Következő

Őrhegy    bartoksandor, 2011.02.16 08:33.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az egykori megálló
 
Zemplénagárd    bartoksandor, 2011.02.16 08:32.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az egykori megálló
 
Vértesacsa    2Kuvik, 2011.02.16 06:57.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A válasz tulajdonképpen igen. De az ügyvéd most ránk törné az ajtót, ugyanis jogilag a Felcsúti Puskás Labdarúgó Akadémia vette meg a Felcsút és Acsa közötti szakasszal együtt.
 
Vértesacsa    Kozma, 2011.02.15 15:01.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az épület tényleg Orbáné?
"Az a híres pesti ember, az a Viktor akinek focicsapata van, na az vette meg, hogy vasutat csináljon"
http://www.stop.hu/articles/article.php?id=518915&lstparts=1
 
Alcsút-Felcsút    Kozma, 2011.02.15 14:48.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Somay Nándor új képeit elnézve le a kalappal az előtt, aki ezt az épületet építette. Ott állt magára hagyva vagy 50 évig, és a falak szinte hibátlanok, repedést nem látni rajta.
 
Csikéria    mesi, 2011.02.15 13:36.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm az észrevételt.A bejárást valóban 2003-ban tartottuk.
 
Csikéria    Train Station, 2011.02.15 13:35.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az én információim szerint 1960.szeptemberében zárták be az ólegyeni vonalat.A csikériai vonalon a személyforgalom 1961.októberében szűnt meg,majd ez év novemberétől a Bácsalmás-Bácsszőlős(Bácsalmási szőlők) állomások között iparvágányként maradt meg a teherforgalom egészen a '90-es évek elejéig.Ha tévedek szóljatok!
 
Nagyfalva    central, 2011.02.14 19:37.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vegyétek fel legyetek szívesek a megállóhely Osztrák nevét:Mogersdorf
 
Csala    2Kuvik, 2011.02.14 18:39.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
45 percnyi ágvágós szöszmötölés eredménye ma délután.
 
Gödöllő    Henry, 2011.02.14 17:47.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát elvileg az állomás (itt sajnos csak várótermet jelent) felújítása 2011 jan 12 én megindult.. Ráférne az állomásra is egy alapos átépítés..
 
Lentiszombathely    Kozma, 2011.02.14 17:23.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Olvastam talán az Indexen, hogy térközvilágítást is tervez ide a megálló "főnöke". Lett belőle valami? Rongálást azóta sem vett a kamera?
 
Andocs    Kozma, 2011.02.14 17:09.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló érdekessége, hogy vonat közelebb áll meg Nagytoldipusztához, mint a busz. De ha eltolnák a megállót Siófok felé egy 100 métert, pont a toldi "főúttal" szembe lenne, így még közelebb lenne.
 
Kaposvár    Kozma, 2011.02.14 16:14.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt a büfé jel a Station Pub-ot jelenti?
 
Csikéria    Németh János, 2011.02.14 16:04.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Biztos, hogy jó az évszám? Az akkor még létező Tolnay Lajos Vasútbarát Klub kb. 20 tagjával 1996. március 16.-án bejártuk a vonalat, Csikéria épülete akkor még állt, igaz, már ablakok és ajtók, valamint részben tető nélkül. Az eseményről fényképeim is vannak, lesz tehát kép az oldalon, ha ráérek feltölteni.
Tudomásom szerint a vonalon a személyforgalom már 1960-ban megszűnt, nem köthető tehát a Közlekedéspolitikai Koncepcióhoz, Bácsalmástól az első kb. egyharmada iparvágányként a kilencvenes évekig üzemelt.
 
Tiszaug régi    KériPetya, 2011.02.14 15:15.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1891 - 1897 közötti iratokban Tiszaugh rév néven szerepel.
 
Szikra    KériPetya, 2011.02.14 15:14.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1891 - 1897 közötti iratokban Szikra - Alpár néven szerepel.
 
Kapoly    Kozma, 2011.02.14 15:14.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mintha meghallgatásra került volna Norbert1073 panasza a falevelekkel kapcsolatban, a Kapolyi vágányok c. képen egy ember nem a leveleket gereblyézi?
Lehet a lakó is olvassa az oldalt :)
 
Dombóvár alsó    Gazdy21, 2011.02.14 14:07.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, én is úgy tudom, hogy védett épületek lettek, amúgy az utcában sok változás történt, a tejüzem megszűnt, jelenleg eladó, a mélytelep átköltözött a sínek túlóldalára, az óvoda megszűnt, átépítették lakóépületté, a szigeterdőbe pedig épült egy középkori lakótorony.
 
Som-Nagyberény    Ailton, 2011.02.14 12:58.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Korábbi elnevezés: Som-Berény
 
Bábonymegyer    Ailton, 2011.02.14 12:56.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
javítani kellene, hogy már megálló és nincs jegykiadás.
Korábbi elnevezések közé felvehető a Bábony-Megyer.
 
Öntés    Petrás Bence, 2011.02.13 21:39.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
GV 3764-es C50-es kiállítva az Öntésmajor Múzeumban.
2011. 02. 13.
 
Zalacséb-Salomvár    galgyozo, 2011.02.13 20:23.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kissé lehangoló a régi állomásépület látványa, vagy talán nem is olyan kissé! A villamosított új vonalra azért jó ránézni!
 
Szulok    Ailton, 2011.02.13 19:22.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
3 vágányos, vízvevőhely állomás volt. Krumplit és dohányt rakodtak itt. Utasforgalma a bezáráskor is a nagyobbak közé tartozott a vasútvonalon. Ha anno lett volna B+R, építhettek volna, ugyanis reggelente az állomás mellett 50-60 kerékpár szokott sorakozni, természetesen lezárás nélkül. Volt mérlegház is.
 
Bösztör    mesi, 2011.02.13 17:57.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van egy 1931-es téli menetrendem amelyben az állomás Homokszentlőrinc néven szerepel.
 
Tarnaszentmiklós    lassujel, 2011.02.13 17:17.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sőt, Koncz Zsuzsa is!
 
Nagyszántó    Fehérvári Attila, 2011.02.13 17:12.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nagyszántói vasútállomás épülete, siralmas állapotban ugyan, de most is megvan (2011. februárban). Nemrég még katonai laktanya volt benne, a katonák a Nagyvárad-Debrecen egykori vasútvonal még meglévő talpfáival raktak tüzet...
Ha jók az infóim, az épület ma Bors község tulajdonába került.
 
Egyek    2Kuvik, 2011.02.13 14:42.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm. Nem hiszem hogy még működne, 5-6 éve birkákkal legeltették a kerítésen belüli területet. De a militáns-hidegháborús időkben azért megadták a módját: agyonvilágított rakodó, ezersoros szögesdrót, stb.
 
Abaliget    hadidoki, 2011.02.13 13:31.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó másfél éve erősen izgat ennek a felhagyott szakasznak a története. Így hát az előtanulmányok után felkerestem a helyet. A kirándulás élményeit a hadidoki.ini.hu lapon találjátok a Kaposvár v.áll. - Abaliget v.áll. túra leírásában.
Jó szórakozást!
A kép a régi vasút átvágásánál készült 2011-01-23-án. Szemben az üzemi alagút északi szája, balra fenn egy régi őrház látható.
 
Egyek    M62191, 2011.02.13 12:55.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia
Ott a régi honvédségi üzemanyagraktár ipv. kiágazása van.
 
Egyek    2Kuvik, 2011.02.13 12:04.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekelne, hogy miféle katonai objektum van Egyektől Tiszafüred felé, aminek lezárt vágánya van.
 
Előző Első    ... [ 400 ] [ 401 ] [ 402 ] [ 403 ] [ 404 ] [ 405 ] [ 406 ] [ 407 ] [ 408 ] ...   Utolsó Következő