Kisnémedi
interpici400, 2009.12.11 21:11.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Holnap még jár! Én legalábbis szeretnék menni vele.
|
|
Páhi
interpici400, 2009.12.11 21:06.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az iho.hu szerint ( http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1482:feluzemazutolsonapon&catid=2:kisvasut&Itemid=4 ) egy itteni siklás miatt már ma elment a Kecskemét KK-Kiskőrös KK vonalon az utolsó személyvonat. Ezzel megkezdődtek a mellékvonalbezárások.
|
|
Kisnémedi
Pifta, 2009.12.11 20:59.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vége. :( Erre már nem jár többé vonat :( Hogy lehet ezután Vác felől Aszódra menni?
|
|
Dalmand
zami, 2009.12.11 20:49.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt laktam 17 évig nagyon jó volt látni a képeket.
|
|
Rajka
Marczy, 2009.12.11 15:06.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Marad. A tegnap esti hírekben mondták be, hogy a jelentős nemzetközi forgalomnak köszönheti a megmenekülést. Az új menetrendkönyvben nem szerepel, mint belföldi mező.
|
|
Nagykanizsa
Central, 2009.12.11 13:38.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kanizsai vasút története a vasút hőskorszakába nyúlik vissza. A Kanizsa - Prágerhof szakasz 1860-ban, a buda(pest)i 1861-ben, a soproni 1865-ben, a barcsi 1868-ban nyílt meg. A vasútállomást 1861-ben Carl Schlimp tervei alapján építették, ekkor vonatfogadó csarnok is csatlakozott az állomás épületéhez. A fából és díszes vaselemekből készült csarnokot rossz állapota miatt 1940-ben lebontották. A vasútállomás épülete az 1950-től végzett folyamatos felújítás után nyerte el mai arculatát. A peronon a Déli Vasúti emlkétábla, Rétfalvi Sándor szobrász alkotása látható.Forrás:http://www.halisnagykanizsa.bibl.hu/seta
|
|
Kőbánya-Kispest
pezsman, 2009.12.11 13:37.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budapest és az ország szégyene, ahogy kinéz ez a hely. Eső esetén a fedett lépcsőt akár zuhanyzónak is lehet használni a beázás miatt. Az egyik lépcső alján egy 1997-es falfirka olvasható, ami egy Horn Gyula elleni tüntetésre hív. Ebből is látszik, mióta nem foglalkoznak ezzel a roncshalmazzal. Arra viszont van pénz, hogy a vasútőrök a peronon állva üvöltözzenek arról, hogy a Nyugati felé közlekedő IC-re nehogy felszálljon valaki. Azt sem értem, hogy a lajosmizsei ingák miért mennek be a Nyugatiba, miért nem csak idáig közlekednek. Értelmetlenül megvásárolt vasúti kilométerek... De sebaj, már épül a következő bevásárlóközpont itt, az állomás mellett.
|
|
Debrecen-Kertváros
matteo, 2009.12.11 10:13.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szvsz a kép nem a régi Kertváros megállót ábrázolja.A megálló Tócóvölgy és Józsa között volt.Kb. 1 km-re Tócóvölgytől volt a mh.
|
|
Komárom
Johnny006, 2009.12.10 23:25.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok, mit hallotatok a csomóponti kiszolgálásról ami Komáromban lesz a 4-5 vonalon?
|
|
Berzence
kissb, 2009.12.10 20:44.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Train Station! A képek 2009.06.16-án készültek.
|
|
Csókakő
Steve, 2009.12.10 18:51.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos semmit se tehet. Itt vannak az utolájra közlekedő vonatok, aki tud, menjen még velük egy kört.
Székesfehérvár–Komárom
A vonal hossza: 82 km
34918 Székesfehévár–Komárom
Székesfehérvár indul: 18:15
Komárom érkezik: 19:44
34911 Komárom–Székesfehérvár
Komárom indul: 20:03
Székesfehérvár érkezik: 21:31
34938 Székesfehérvár–Kisbér
Székesfehévár indul: 22:50
Kisbér érkezik: 23:40
|
|
Gávavencsellő
Deák Csaba, 2009.12.10 18:27.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gávavencsellő állomás
|
|
|
Balatonfenyves GV
Petrás Bence, 2009.12.10 17:59.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kisvasút egyenlőre megmenekült!!!
|
|
Rajka
oldalborda, 2009.12.10 11:42.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ma délelőtt kinn voltam, de nekem nem akart jól beállni a Flirt/Talent...
Egy állomási kiírás szerint napi négy vonatpár megmarad, tehát ezek szerint - hacsak részben is, de - marad a vasút...?
|
|
Szentlászló
KEIL JÁNOS, 2009.12.10 11:08.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
én utaztam az utolsó járattal.emlékszem hideg volt és nagy hó.antalszálláson szálltunk fel kb negyed hétkor almamelléken kerülték egymást a vonatok át szálltunk igy hétórakor már vissza értünk antalszállásra.hógólyóval dobáltuk a mozdonyvezetőt és a kalauzt.örülők hogy valaki kinyomozta mikor volt az utolsó vonat mert több helyen 1974et irtak pedig 1976 az igazi dátum.nagyon emlékszem mert akkor voltam katona
|
|
Andráshida
Lennon15, 2009.12.10 09:00.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Abban a kis kék konténerben árulják a jegyet?
|
|
Miskolc-Tiszai
horvatics, 2009.12.09 19:24.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miskolc-Rendező és Miskolc-Tiszai állomások irányítótornya
|
|
|
Kunbaja-Bácsalmási szőlők
nyomkeresõ, 2009.12.09 16:18.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen Train Stadion igazad van hogy a képemen nem a rámpa található,de később már én is észre vettem.Tudod én nyolc évesen még kezdő vagyok.
|
|
Mórágy
Train Station, 2009.12.09 15:22.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009/2010-s menetrend.Ez alapján Mórággyal együtt 3 megálló búcsúzik az utasoktól.(Cikó,Mórágy-Alsónána,Kárász-Köblény)
|
|
|
Zajta
Marczy, 2009.12.09 14:31.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én tavaly jártam Zajtán fotózni (vagy tavaly előtt, hirtelen nem emlékszem): A vágányok az állomástól úgy 150 méteren keresztül láthatóak, aztán a bozótosba vesznek, amely olyan sűrű, hogy járhatatlan. Az árvízvédelmi töltés a vasúti töltést szemmel láthatóan kettészeli: onnan a határ kb ötven-száz méter, és vasútnak már nyoma sincsen, töltés sem, csak bozót. A határsávot, amely gondosan le van kaszálva, egy jókora szakaszon szintén bejártam vasút után kutatva, eredménytelenül. (Igaz, nem vasúti téma, de feltétlenül megemlítendő: Nagyon szép látványt nyújt a Kárpátok hegyvonulata, amely közelsége miatt remekül látható. A HUN-ROM-UKR hármashatár sincs messze.)
|
|
Dónát
matteo, 2009.12.09 14:21.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
El van írva a menetrendben?Lassan 25 éve?!1983/84:Donát 2003/04:Donát 2008/2009:Donát.
|
|
Bük
Central, 2009.12.08 16:44.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Büki pillanatképek a múltból,424-es gőzösökkel.http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,4496388
|
|
Sávoly
martin, 2009.12.08 16:15.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Milesz ez? "Sávolyring"??
|
|
Vésztő
landsmann, 2009.12.08 13:41.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A leendő emlékmű újabb elemmel bővült. Egy körülbelül 40-50 cm magas, téglából rakott íves 5-6 méter hosszúságú "fal" is van a helyszínen. Lassan, de biztosan épülget az emlékmű.
|
|
Dunavarsány
siofok35, 2009.12.07 23:14.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Képek a felújítás utáni állapotról:
http://trains.hu/magazin/fejlesztes/091204-dv/index.html
|
|
Zajta
V43_1195, 2009.12.07 21:24.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hétvégi tapasztalataim alapján nem sok híja van a határ felé. A vágány földkúpban ér véget a lejjebb említett árvízvédelmi töltés lábánál. A töltés túloldalán kb. 100 méter múlva Románia következik.
|
|
Bicere
Kispala, 2009.12.07 17:49.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A fórumok kötetlen részéhez raktam fel 2 képet Biceréről.
|
|
Dombóvár
matteo, 2009.12.07 08:49.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nekem valami olyasmit mondtak hogy csapágyolvadásuk van vagy mi.Főműhelyre várnak.
|
|
Paks
Leopardok111, 2009.12.07 08:41.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Most hétvégén vasárnaptól (2009. 12. 13.) bezárják ezt a vonalszakaszt Mezőfalva és Paks között.
|
|
Szépjuhászné
Petrás Bence, 2009.12.06 22:32.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Mk45-2004-es által képviselt Mikulásvonat Szépjuhászné alatt.
2009. 12. 06.
|
|
|