Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 586 ] [ 587 ] [ 588 ] [ 589 ] [ 590 ] [ 591 ] [ 592 ] [ 593 ] [ 594 ] ...   Utolsó Következő

Répcesarud    Central, 2009.07.29 14:17.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen,mindkét megállóhely létezett.Az egyik Répcemicske(Strebersdorf),a másik pedig Répcesarud(Frankenau).Felkérjük tisztelettel Domonkost,hogy ezeket is vegye fel a vonal listájához.
 
Nagykereki    somogyszob.barcs.vasútvonal, 2009.07.29 12:41.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan a határon készült a kép?Nem tudnál több képet feltenni?Szerintem az összes vasútvonalról ami megszűnt kellene egy videót csinálni!!
 
Nemeskér-Egyházasfalu    balázs177, 2009.07.28 20:03.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen,sajnos nagyon jól jellemzi a Magyar vasút siralmas állapotát ennek az épületnek a hányatott sorsa is,akár évekkel ezelőtt a Harkai felvételi épületben lévő szolgálati lakásoké,mikor az összes lakót kiköltöztették,mondván az épület életveszélyes.A Gysev a Mávra mutogatott a Máv a pénzhiányra hivatkozott,az épület azóta egyre rosszabb állapotba került,pedig sajnos kevés maradt fenn abból az épülettípusból is.Sajnos a mai pénzhajhász világban tényleg egyszerűbb a vasút,elődeink által épített értékeit elbontani,mint azokat az utókor számára felújítani,megóvni!A jövő vasútja,pusztán sínekből,egyszerű primitív épületekből,és esőbeállókból fog állni!Ahol egyáltalán megmarad!Kár!!!
 
Nemeskér-Egyházasfalu    Bartis Richard, 2009.07.28 13:04.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kissé lelakott,igaz,de ez van,amikor a lakókat évekig hülyítik az eladással,közben egy vasat sem költenek rá.
És valóban nagyon hangulatos!
 
Mór    m62 306, 2009.07.28 10:56.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
teherforgalom minden nap van kivéve szombat és vasárnap az átrakón meg vasat vagy fát rakodnak mágnessel a tárolt teherkocsikból az eas kocsikat már elvitték vágásra már csak 4 GBS kocsi van a PVG még meg van az a 2 sz.őrhely mellet van egy kis házban a korához képest jó álloapotban
 
Répcesarud    oneguest, 2009.07.28 00:45.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Most láttam, hogy nem eredeti méretben jelenik meg, így talán jobban látszik.
 
Répcesarud    oneguest, 2009.07.28 00:27.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nálam volt egy 1914-es térkép, amit lefényképeztem, ezen jól látszik a vonalnak ez a része, és hogy Répczesarud(Frankenau)-nál van jelölve állomás vagy megálló.
 
Balatonfőkajár felső    hayabusa, 2009.07.27 23:04.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Oldalnézetből,Fehérvár felől.
 
Balatonfőkajár felső    hayabusa, 2009.07.27 23:02.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szörnyü az állapota,még a Balatonfőkajári állomáshoz képest is,pedig itt még tömött vonatok is járnak,ott pedig már semmi.
 
Balatonfőkajár    hayabusa, 2009.07.27 22:55.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009.juliusi kép,"lakottan".Az épület nagyobbik részét birtokba vették a hajléktalanok,a nyilászárók egy részét befóliázták.Kutyájuk is van,fotózás csak óvatosan!!
 
Balatonfőkajár    hayabusa, 2009.07.27 22:51.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007-es kép,lakatlanul.
 
Balatonboglár felső    hayabusa, 2009.07.27 22:48.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lelle felé nézve.
50 éve még jegykiadás is volt...
 
Balatonboglár felső    hayabusa, 2009.07.27 22:45.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kb.50 éve nem funkcionáló megálló épülete lakott,látható a korábbi peron lépcsője is.
 
Nagykereki    András, 2009.07.27 20:22.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a kép román megszállás alatt lévő területen, a Bors - Kisszántó útvonalon, a felszámolt egykori Nagykereki - Biharpüspöki vasútvonal metszéspontjában készült. A gúnyhatár felé nézünk. A vágány helyén - a jelek szerint gyakran használt - földút van.
 
Bors    András, 2009.07.27 20:15.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az épület az egykori Bors megállóhely. Nemrég újították fel, a felújítás előtt olvasható volt rajta az állomásnév.
 
Ártánd    András, 2009.07.27 19:55.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A néhai (minden valószínűség szerint egykor Ártánd község vasútállomásaként szolgált) megállóhelyből jelenleg ennyi látszik. Még pár évvel ezelőtt is lakott sorompókezelő őrház volt, de az épületet lebontották, a tekerős sorompót leszerelték és Stop táblát tettek a vasútvonalat keresztező mezei útra.

A megállóhely az Ártánd község bejáró útjának ( Rákóczi utca ) folytatásán haladva érhető el Ez az utolsó közúti átjáró a gúnyhatár előtt (csak földút).
A megállóhely mellett van az 59.7 km szelvény (ez a telefonnal készült a fényképről sajnos nem kivehető). A kép hátterében látszik a Biharkeresztest elkerülő út vasúti felüljárója.
 
Ceglédbercel-Cserő    kopi, 2009.07.27 16:08.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt ütközött össze az fmk 002 egy Szilis tehervonattal 2008 - ban
 
Pusztaszabolcs    pezsman, 2009.07.27 15:57.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már ideje volt csinálni valamit ezzel a táblával. A régi betűk közül csak a P világított, de az állomási kocsma kirakott egy NYERŐGÉPEK táblát, ami viszont kifogástalanul működik. Így este úgy tűnt, mintha az utas Nyerőgépek állomásra érkezett volna.
 
Borsodi Ércelőkészítő Mű    raps, 2009.07.27 14:37.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Anno 235-245 fő között mozgott a személyzet, jelenleg 15-en vannak. Az állomás vágányzatának hossza anno: 23 km. Jelenleg a K-s vágányok felszedése után: 18,5 km.
Őrtornyainak száma: 5 db.( használaton kívül ). A teherpályaudvar megközelítése kizárólag Miskolc-Repülőtérről lehetséges. A vonal másik vége, már nem kapcsolódik Sajóecseghez. A folyamatos heveder, és síncsavarlopások, valamint az ÓKÜ-s szerelvények teljes megszűnése miatt a BÉM-Sajóecseg szakaszt megszűntették. A BÉM sajóecsegi végén az útátjárót felszedték, leaszfaltozták. Nyilván a fénysorompókat is kiszedték.
 
Jászkisér felső    kopi, 2009.07.27 13:33.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt van a pft telephelye
 
Zajta    Itep84, 2009.07.27 12:53.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy az állomástól a határ felé mennyire van meg a pálya, ha még nem hordták szét. Előre is köszönöm az infót!
 
Beremend    nyomkeresõ, 2009.07.27 12:05.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Épület az utca felől.
 
Neszmély    kari19, 2009.07.27 11:57.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdvözletem!
Tegnap 26.-án jártunk a vonalon a szokásos Bz-vel,és az Esztergom felöli végében az állomásnak van egy patak híddal,ami a napokban kiöntött,elárasztotta a pályát,és alámosta,így jellenleg a felvételi épülettől az Esztergom felöli oldalon álló kitérökig 10 km/h az engedélyezet sebbesség.
 
Beremend felső    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:48.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mellék épület az udvarban.
 
Beremend felső    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:44.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utca felőli homlokzat.
 
Beremend felső    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:40.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép az ide vezető földútról.
 
Kistapolca    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:14.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mellék épület az udvarban.
 
Kistapolca    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:07.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Eredeti kút.
 
Kistapolca    nyomkereso, 2009.07.27 11:03.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ipar vágány felőli homlokzat.
 
Bösztör    ROCOman, 2009.07.26 21:58.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomást a szolgálati telefonkönyvben is Homokszentlőrinc néven említik. Egy 1998.03.06-ai keltezésű táviratot még ezen a néven, egy 1999.07.23-ait pedig már Bösztör néven címeztek és kézbesítettek.
 
Előző Első    ... [ 586 ] [ 587 ] [ 588 ] [ 589 ] [ 590 ] [ 591 ] [ 592 ] [ 593 ] [ 594 ] ...   Utolsó Következő