Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 583 ] [ 584 ] [ 585 ] [ 586 ] [ 587 ] [ 588 ] [ 589 ] [ 590 ] [ 591 ] ...   Utolsó Következő

Vitka    Elek Károly, 2009.08.04 21:47.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor 1946/47 és 47/48-as iskola években az őszi és a tavaszi időszakokban gyalog jártam Nagydobosról Vásárosnaményba a Polgári Iskolába, mivel a vonat közlekedés az a mátészalkai iránynak kedvezett, itt találkoztam reggelente iskola társaimmal, az állomás főnök gyermekeivel, Ferenczi Idával és Gyulával. Innen aztán már hármasban bandukoltunk tovább Namény felé a vasúti töltésen, kikerülve a községet.
Nagyon örülnék, ha Idáról és Gyuláról kaphatnék valamilyen infót.


 
Áporka    szvdom, 2009.08.04 20:53.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ellenőriztem, és az 1969/70 évi hivatalos menetrendkönyv is a bal oldalra jelöli. De lehet, hogy téves a jelölés.
 
Francsika    szvdom, 2009.08.04 20:41.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pedig az alábbi hivatalos menetrendekben mind Francsika néven szerepel: 2006/2007, 2007/2008, 2008/2009.
 
Komlósi-völgy    Petrás Bence, 2009.08.04 14:44.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kemencepatak és Kőkapu között van még egy megálló: Komlósi-völgy!
 
Bölcske    zsuzsa, 2009.08.04 09:15.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Július 30-án jártam a megállóhelyen. Egy-két címeres téglán kívül semmi sem utalt arra, hogy itt valaha épület állt. Csatolom a fotót, melyet készítettem. Ennyi maradt az egykori szép állomásból. Sajnos :(
 
Sárospatak    Feri74, 2009.08.03 22:35.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárospatakról három irányba indult kisvasút.Sáropatak - Kenézlői Tisza-part vonalszáma:333,Sárospatak - Sátoraljaújhely - Füzérkomlós vonalszáma:334,Sárospatak - Zemplénagárd vonalszáma:336.
 
Cegléd    Feri74, 2009.08.03 22:14.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Cegléd - Tiszajenő-Vezseny vonal volt a kisvasúti 310-es számmal,a Cegléd - Hantházai volt a nagyvasúti 145-ös számmal.
 
Veresegyház    Train Station, 2009.08.03 18:24.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Veresegyház H0-ban.Szépen kivan dolgozva!forrás:http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=709:vasarnapi-modellezes&catid=3:modellvasut&Itemid=5
 
Mernye    Train Station, 2009.08.03 18:22.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mernye inmáron H0 méretarányban is létezik. Forrás: http://iho.hu/hir/vasarnapi-modellezes
 
Újvenyim    Sztarec, 2009.08.03 15:50.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyvenyim nem ez a megálló volt.Nagyvenyim az ötvenes évek elején végrehajtott Rácalmás-Herceg-/Mezőfalva vonalkororekció előtt létezett.Újvenyim pedig azóta üzemel
 
Nagytálya    Sztarec, 2009.08.03 15:43.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló zért szűnt meg,mert összevonták a régi maklári állomással,olyanformán,hogy az az új állomást a két régi közé építették
 
Erdőtelek    Sztarec, 2009.08.03 15:38.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom,hogy megvan-e még,de régebben nagyon érdekes váracska volt az állomáson.Például egy folyóvízzel hajtott vízikerék fűrészelő törpéket mozgatott a váron
 
Csisztagyógyfürdő    Train Station, 2009.08.03 10:30.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Táskai Elágazás és Csiszta-Gyógyfürdő között még van egy megálló.Csizsta néven.Táblája is van.Hajtányos videókon láttam.Valamint Fekete-akol is erre van.
 
Alagimajor    szvdom, 2009.08.03 00:43.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mindenképpen fényképezzétel le a megállót előtte és utána is, hogy lehessen vele büszkélkedni. Esetleg egy összeállítást, cikket, képriportot ide is kitehetünk belőle, hadd tudják minél többen, mutassunk példát másoknak is!
 
Budapest-Vizafogó    szvdom, 2009.08.03 00:34.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen látható épület egy emeletes őrház volt, a mozdonyszín szerű nagy hodályokat én sem tudom, nekem is arra hasonlított, de inkább valami 19. századi nagy összeszerelő csarnok lehetett vagy ilyesmi, nem vasúti.
 
Rudabánya    szvdom, 2009.08.02 23:55.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem volt szolgálat 2007-ben sem a megszűnés előtt, már akkor is teljesen szét volt verve.
 
Budapest-Nyugati pu.    Márkus László, 2009.08.02 23:35.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pályaudvar rekonstrukciójakor készített másolat az eredeti tábláról...
 
Örvényes    Oldalborda, 2009.08.02 23:25.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Örvényes megálló épülete kedd környékén.
Napközben hozzávetőlegesen óránként áll meg egy-egy vonat, a két iránynak megfelelően (azaz ütemesnek tűnő nyári menetrend van, egy irányba két óránként közlekedő vonatokkal).
A miénk kb. 17 percet késett, és három vagonos Bz volt.
 
Zánkafürdő    Oldalborda, 2009.08.02 23:22.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt látható a dolog nagyjából: jobbra az állomásépület háta, a kanyar íve, távolsága az épülettől (jó, talán nincs 50 méter), meg egy színpadszerűség rádobálva erre a rejtélyes sínre.
 
Zánkafürdő    Oldalborda, 2009.08.02 23:19.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy max. 100 méter hosszú sínszakasz vége, benne több helyen Resicza 1895-ös sínszálakkal. Előttünk a 29-es vonal látható, jobb oldalra fekszik az állomásépület.
A sínről: 90 fokos szög a fővonallal, kb. 50 métert halad egyenesen, majd balra kanyarodik, egy bokor ránőtt, és parkoló kocsik előtt elhaladva egy földkupac, és végállomás.
Eredete, funkciója ismeretlen.
A kép szerda környékén készült.
 
Ukk    Central, 2009.08.02 20:18.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A villamosítással párhuzamosan,kiépülnek az állomás korszerű magas peronjai is.
 
Ukk    Central, 2009.08.02 20:15.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás területén még javában zajlik a villamosítás.Jól látható az állomás készülő kapcsolókertje.
 
Ukk    Central, 2009.08.02 20:10.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás Ötvös felőli bejárati szakaszán is állnak a felső vezeték tartó oszlopok.
 
Taksony    petike10024, 2009.08.02 19:46.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen valószinűleg a ráckevei hév-nek az egykori kiágazását láttad !

nem tartom valószínütlennnek hogy egykor kiszolgálta a Tököli repteret is
 
Felsőkak    Petrás Bence, 2009.08.02 19:12.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pálya vége.
2009. 07. 21.
 
Balatonfenyves GV    Petrás Bence, 2009.08.02 19:10.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régi tehervagonok.
2009. 07. 21.
 
Nagyatád    Petrás Bence, 2009.08.02 19:07.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kiállított ABmot 400.
2009. 07. 20.
 
Vasúttörténeti park    Petrás Bence, 2009.08.02 19:04.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisvasúti hajtány.
2009. 07. 24.
 
Nyíregyháza    Petrás Bence, 2009.08.02 18:59.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kiállított 375 694.
2009. 07. 30.
 
Kabókapuszta    Petrás Bence, 2009.08.02 18:56.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták az Állnak a vasak, mehedtek! című oktatófilmet.
 
Előző Első    ... [ 583 ] [ 584 ] [ 585 ] [ 586 ] [ 587 ] [ 588 ] [ 589 ] [ 590 ] [ 591 ] ...   Utolsó Következő