Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 692 ] [ 693 ] [ 694 ] [ 695 ] [ 696 ] [ 697 ] [ 698 ] [ 699 ] [ 700 ] ...   Utolsó Következő

Győr GySEV    dennisthemenace, 2008.12.25 19:30.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ossze volt kotve Szabadheggyel,igaz,jo regen...
 
Ózd    Egy utas, 2008.12.25 19:21.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért nem járnak az emberek a vonattal mert félnek hogy kirabolják őket (volt már rá példa)!Szerintem az lenne a megoldás ha a polgárőrök Ózd és Bánréve között néha utaznának a vonattal és legalább ők védelmet nyujtanának azoknak akik utazni szeretnének!!!
Köszi Egy utas
 
Zalaszentgrót    miamano, 2008.12.25 16:34.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszi Dezső az infot.Ha jól tudom a vonal is 1970?-71? táján épült át Tüskeszentpétetől Zalabér-Batyk felé!Sajnos a vonal sorsát az 1968-as közlekedéspolitikai koncepció megpecsételte!sajnos az akkori szlogen "arccal a közút felé", ma is rémesen kisért kivülről-"belülről" ezen csendes honban.S hosszú évtizedek óta olyan lovat hajtanak, amit nem etetnek.
 
Kéthalom    atis, 2008.12.25 12:33.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt sokan laknak, hogy-hogy 1 vonatsem áll meg!? mivel mennek be a melóba vagy az iskolába!?
 
Komló    AKGV, 2008.12.25 11:48.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát ez nem jött be. Az új menetrend szerint 31 perc átszállási idő van a Budapest felé közlekedő IC vonatokra. A Pécs felé közlekedő személyvonatokra 54 perc (!) az átszállási idő, az IC-re pedig szintén 31 perc. Egyedül a Pusztaszabolcs felé közlekedő személyvonatokra van normális átszállási lehetőség (7 perc).
 
Zalaszentgrót    dezso, 2008.12.25 11:31.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miamanónak: véleményem szerint nemhogy a miniszter, de még a "piros lábos" sem volt meg az épület építésekor: a Türje-Zalaszentgrót vonal 1892-ben nyílt meg, a Zalaszentgrót-Balatonszentgyörgy vonal 1895-ben (forrás prof. Kubinszky Miska bácsi). Az épület a '70-es években lett átépítve.
 
Pilis    Gerulata, 2008.12.25 07:52.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
 
Dombóvár    JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:54.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárbogárdi személyvonat 2008. nyarán
 
Tatabánya    JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:47.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Talent az 5-ön
 
Tarnaszentmiklós    JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:44.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tarnaszentmiklóson található a 80-as kilométerkő, Kisterenyétől szelvényezve
 
Tarnaszentmiklós    JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:41.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kijárat Kisújszállás felé
 
Tarnaszentmiklós    JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:40.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kijárat Kál felé
 
Sárosd    Vasutasadam, 2008.12.24 18:29.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó lenne,ha kapnánk gépi utastájékoztatást.
Erről nem lehet valahol szavazni?
 
Zalaszentgrót    miamano, 2008.12.24 15:37.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon jól néz ki a felvételi épület azon a képen. Jó lenne tudni mikor készült! Első ránézésre akkor, amikor a "híres" közlekedési miniszterünk akinek ezen állomás és a vonal folytatása Sármellék felé a halálát köszönheti, még a piros lábossal ismerkedett, hogy miként húzkodja!
 
Türje    miamano, 2008.12.24 15:30.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Persze készül beálló! -10 fokba és 50 km/órás szélbe azt kell odaállítani aki tervezte. Föleg ha késnek a vonatok is mert esett 10 cm hó! Úgyanis oldala nincs!
 
Heresznye    Gábor16, 2008.12.24 12:35.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló még mindig megvan.Helységnév táblája még állja az idők sarát.Ám legutobb amikor láttam fenyőfákat kezdtek ülteni a peronra!A megálló elérhető Heresze felől.(a megálló közelében tanyák vannak)
 
Pécs felső    Gábor16, 2008.12.24 12:22.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jön a Bz Pécs-Vasas felől 2 éve.
A kép SAJÁT készítésű.
 
Erdősmecske    Gábor16, 2008.12.24 11:45.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm Válaszodat!
 
Újszeged    Pali, 2008.12.23 23:31.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mit mondjak... A kepeket nezve nehez elkepzelni, hogy valamikor erre jart a temesvari gyors, sot az 1890-es evekben nehany evig meg az Orient Expressz(!) is. Sic transit gloria mundi... Segeden szulettem, jol emlekszem, hogy kisgyerek koromban, az 50-es evekben az ujszegedi oldalon meg megvolt a hid parti nyilasa az Also Kikoto Sor felett. A vagany a Tisza partjaig ert, amit hasznaltak is szerelvenyek tarolasara, hiszen abban az idoben Ujszeged allomas forgalma lenyegesen nagyobb volt mint ma. Utoljara a 1970-es kozepen jartam a helyszinen. Addigra az ujszegedi parti nyilast mar elbontottak, de a szegedi oldalon a Tisza parton megvolt a hid csonka tamfala, es a nagyallomas eszaki vegetol az oda kanyarodo toltes a rajta levo vagannyal. Azon az oldalon is egeszen a Tisza partig hasznaltak a csonka vaganyt szerelvenyek tarolasara. Nemreg neztem meg a helyszint a Google muholdterkepen, amin latszik, hogy a nagyallomas eszaki vegetol a toltest elbontottak, a helyen mar epuletek allnak. Ha a Nagykikinda - Temesvar vonal ujaepitesere valaha sor kerul, a Tisza hid valoszinuleg Szeged rendezopalyaudvar (jobbpart) es Szoreg allomas (balpart) kozott epulne meg, ami egyebkent is sokkal jobb vonalvezetes lenne mint a regi. Kerdes, hogy az esetben mi lenne Szeged Nagyallomas sorsa? Elvileg maradhatna a helyen, fejallomaskent, es a del fele indulo vonatok egy uj deltavaganyon erhetnek el a Tisza hidat. Persze ez azt jelentene, hogy a Szegeden athalado vonatok mozdonyat a megallas ideje alatt at kellene allitani a szerveny egyik vegerol a masikra. Akarmi lesz, sajnos ugy nez ki, hogy Ujszeged allomas halalra van itelve, amit meg tudnek bocsatani, ha a vonal es a hid ujaepulne. Ujszeged allomasepuletet es a hid meg meglevo ujszegedi tamfalat meg kellene tartani muemlekkent.
 
Pálháza-Ipartelep    atis, 2008.12.23 18:09.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!Szabó József volt itt az 1980 nov 29.- ei megszűnéskor az utolsó állomásfőnök vajjon él-e még? Laczó József archív felvételei mikor lesznek fönt a neten?
 
Kelebia    mozdonyvezetõpeti93, 2008.12.23 16:58.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ide már nagyon ritkán jönnek szerb mozdonyok
 
Barta    Feri, 2008.12.23 13:17.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennél az állomásnál is fáj a szívem. 60-as évek közepétől a 70-es évek közepéig Törökszentmiklóson ill. Fegyvernek-Örményes állomáson szálltunk fel- le a vonatról. Emlékszem, Bartán mindig volt le- vagy felszálló utas a nap bármely szakában. Nem is kevés. Hová tűnnek a régi megállók, emlékek...?
 
Somoskőújfalu    Feri, 2008.12.23 13:04.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valamikor a Polonia nk. gyors itt járt. A mostani menetrendben már gyorsvonat sem jár erre. Fáj az ember szíve....
 
Szeged    Feri, 2008.12.23 12:28.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. júliusában jártam feleségemmel Szegeden ( előtte 1979. augusztusában voltam. Rá sem ismertem az állomásra, olyan gyönyörűen felújították. Bár maradt olyan rész az állomás területén, közvetlen környezetében, ami '79-ben is katasztrófális állapotban volt.
 
Drégely    Feri, 2008.12.23 12:22.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1987-89 között a határőrségnél dolgoztam Drégelypalánkon. Megdöbbenéssel olvastam most, hogy az egykor hangulatos és festői szépségű állomásépületet elbontották. Így vész a semmibe az összes örökségünk más állomásokkal, megállókkal együtt...
 
Csikóstőttős    joci, 2008.12.22 16:56.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt hiszem, hogy még 2000 korul ott volt, mert akkor vezettem eloszor MDmot-ot és a felvételben benne van.
 
Hidas-Bonyhád    Joci, 2008.12.22 16:54.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jaj, tényleg! A Muki! A nagymamàm azzal jàrt be Bonyhàdra még iskolàs koràban (Cikòn lakik)! Mikor is szunt meg??
 
Selyp    ludovikusz, 2008.12.22 15:14.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Csörgők is hangulatosabbak voltak az Usgyiknál, de számomra az volt a vonal igazi aranykora, amikor még Púposok húzták a személyeket...
 
Nagykónyi    Rácz Gergely, 2008.12.22 00:10.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület - ha Tamási felől jövünk - bal oldalon volt. Pontosabban van is, csak éppen vágány nincs...
 
Mátraverebély    zagyi patrik, 2008.12.21 21:13.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
már ezt is lebontották pár napja =(
 
Előző Első    ... [ 692 ] [ 693 ] [ 694 ] [ 695 ] [ 696 ] [ 697 ] [ 698 ] [ 699 ] [ 700 ] ...   Utolsó Következő