Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 693 ] [ 694 ] [ 695 ] [ 696 ] [ 697 ] [ 698 ] [ 699 ] [ 700 ] [ 701 ] ...   Utolsó Következő

Szombathely-Repülőtér    cad, 2008.12.17 01:49.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én is küldök egy 2007-es képet :) Ismerem az ott lakókat egyébként!
 
Vértesacsa    Hentes, 2008.12.16 22:16.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vértesacsa, ahol rengeteget dolgoztunk és mégis elveszett:
http://www.hentes.net/vasut/public/6/vertesacsa/vertesacsa.html

A kép készítésének ideje: 2005 október 23.
Vértesacsát átszelő vasút-főút kerszteződése előtt, háttérben a templommal.
 
Rátka    alexejevics, 2008.12.16 22:10.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gondolom vonalőrház volt... jól szétbarmolták.
 
Pécs-Vasas    hayabusa, 2008.12.16 22:04.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos semmi esély a vonal felujitására.Pedig aki legalább egyszer végigmegy rajta,örök emléket hagy benne.Egészen Bátaszékig csodálatos.Ez az állomás pedig különösen hangulatos.
 
Hosszúhetény    hayabusa, 2008.12.16 21:59.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy októberi kép.
 
Hosszúhetény    hayabusa, 2008.12.16 21:57.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt egy kiágazó /ipar/vágány is erre.A sineket felszedték,ennyi maradt belőle.Egy útátjárónyi...
 
Csikóstőttős    Gábor16, 2008.12.16 20:14.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az esőbeálló körüli betonos rész alakja azt mutatja hogy itt rendes épület volt.Mikor bontották el?
 
Sövénykút    Massababa, 2008.12.16 19:04.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a peron a mai napig megvan csak mondanám-ugyanugy jobb oldalt Kisbér felé haladva mint pl Mór..én jártam ott személyesen fényképeket késziteni nyáron láttam..sőt keresés nélkül az egykori megálló alapját is megtaláltam kb 10cm kilátszik a földből..érdekes kirándulás volt és van ott érdekesség..
 
Bodajk felső    Massababa, 2008.12.16 17:52.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát pedig idén májusban tényleg járt ott Bzmot és utánfutó. Egy sárga pályagép vitte. Benne van a júliusi Indóházban a fénykép. Én is néztem! Mondok valamit. Ha jövőre is menne május 1-jén, megtudakolnám mikor megy és tennék egy sétát vele!
 
Balatonszárszó    Gábor16, 2008.12.16 17:02.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szárszón az állomásmögött árulják nyaranta a LEGFINOMABB Gofrit!Az állomás közel van a József Attila múzeumhoz.(a vasút utáni 2. utcában található)
 
Palotabozsok    Gábor16, 2008.12.16 08:52.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én ellenzem a kerékpárút és közút áthelyezérét a 64-es nyomvonalára.
Akkor még az elvi lehetőség is megszünne arra hogy újra induljon a forgalom.Amúgy meg ki akarna az erdő vagy a puszta közepén bringázni?SENKI!
Ennek a vonalnak nagy múltja volt.És még nagyobb jövő várna rá.Ha megnyitnák 2010-re akkor ismét járhatna a most megszüntetett Pécs-Szeged gyors.
 
Középrigóc    Kámán László, 2008.12.15 23:15.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás történetével kapcsolatban az alábbi kiegészítést teszem:
1.Az állomás Barcs felőli végét emlékeim szerint 1960-ban kb. 150 méterrel Barcs irányába meghosszabbították.
2.Létezett egy raktári vágány amely mellet egy komoly raktári épület volt ami esetleg hajdanán felvételi épületként is működhetett mivel egy olyan helyiség volt kialakítva ami egy jegypénztárnak megfelelő volt.Ez a hely egy a ma is ismert jegykiadó ablakkal volt ellátva.Ezen a raktári vágányon üzemelt egy beépített vágány hídmérleg.
3.A Darány felöli toronynál található csonka ,egy felszedett homokbánya vágányzat maradványa.Ez a vágányzat kb6-700 méter hosszan jobbra ívelve haladt lefelé.Ez kb8-10 ezrelékes lejtő volt.
4.Szintén az állomás ezen végénél a vágányzáró sorompótól kb.15 méterre ahol a a gyalog út az erdőbe kanyarodik a Pft-nek volt egy kb.3x5 m-es munkás melegedője valamint egy pályakocsi tárolója az őrház mellet,aminek a maradványai még ma is megvannak.
Kámán László
 
Sümeg    Cellbuborék, 2008.12.15 15:56.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
(kép)
 
Celldömölk    Cellbuborék, 2008.12.15 15:54.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
(kép)
 
Kemenespuszta    Cellbuborék, 2008.12.15 15:46.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
(kép)
 
Babócsa    pista87, 2008.12.15 14:51.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Menetrendváltástól reggel van vonatkeresztezés.
 
Kisterenye    Mi (M&C), 2008.12.15 11:22.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy gyors hír: lebontják kisterenyén a körfűtőházat! (Vasuttörténelem)

Az épületet régóta védő egyesület oldala:
http://kisterenye-futohaz.freeweb.hu

meg található itt a MÁV bontási kérelme...

Üdv!
 
Bajai szállások    Gábor16, 2008.12.15 10:17.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A garai és hercegszántói vonalak Baja-Szállásváros után egy kisőrháznál "váltak el" egymástól!A garai vonal helyén egy nagrészen aszfaltos közút húzódik!
 
Pécsvárad    Gábor16, 2008.12.15 10:06.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
3 éve még azt is hallottam hogy a 6-os utat Külvárostól a 64-es nyomvonalára akarják rakni...Ami szerintem óriási nagy hülyeség.1:nem férne el a 4 sáv a Gyárváros-Pécs-Felrő közti bevágásokban.2:A vasutat tilos tönkretenni!Inkább helyi vasút működhetne Vasas-Hirdig!
 
Beleg    Ildikó, 2008.12.14 17:27.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Édes "szűkebb hazám", ebben az épületben születtem, hiúságból nem mondom meg, mikor! Csókolom Beleget! Ildikó
 
Nagylapos    Adani, 2008.12.14 15:53.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom, mikor legutóbb arra jártam akkor a peronokat építették át Viacoloros díszkövessé. Aluljáró sztem még nem épült, sőt a 46-os út két szintbeli kereszteződéshez( Gyoma és Mezőtúr) sem kezdték el megépíteni az alul és felüljárót.
 
Alap    siofok35, 2008.12.14 15:46.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007. nyarán még álltak az épület falai, igaz tető nélkül. Sajnos képem nincs róla.
 
Simontornya    Leopardok111, 2008.12.14 14:42.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép Sáregres felé.
 
Simontornya    Leopardok111, 2008.12.14 14:39.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület.
 
Sáregres    Leopardok111, 2008.12.14 14:37.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely épülete.
 
Rétszilas    Leopardok111, 2008.12.14 14:36.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A déli elágazás: a baloldali a bátaszéki vonal, a jobboldali a dombóvári vonal.
 
Rétszilas    Leopardok111, 2008.12.14 14:34.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép Budapest és Dunaújváros felé.
 
Rétszilas    Leopardok111, 2008.12.14 14:32.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület.
 
Rétszilas    Leopardok111, 2008.12.14 14:31.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az északi elágazás: a baloldali a budapesti, a jobboldali a dunaújvárosi vonal.
 
Rétszilas alsó    Leopardok111, 2008.12.14 14:28.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely alap felé nézve, az útátjáróval. A fénykép kicsit rosszul sikerült. a vonat ablakából fényképezve.
 
Előző Első    ... [ 693 ] [ 694 ] [ 695 ] [ 696 ] [ 697 ] [ 698 ] [ 699 ] [ 700 ] [ 701 ] ...   Utolsó Következő