Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 689 ] [ 690 ] [ 691 ] [ 692 ] [ 693 ] [ 694 ] [ 695 ] [ 696 ] [ 697 ] ...   Utolsó Következő

Sárvár    raps, 2008.12.29 19:54.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia!
Vagy betonalj, vagy talpfa. A betonalj betonból + feszítetőhuzalból, míg a talpfa - nyilván - valamilyen - fából készül. Beton talpfa nincs. Ez olyan mint: Fából vaskarika..... A képen betonaljat láthatunk....
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 17:04.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kidobott beton talpfák a felszedett cukorgyári iparvágány mellett.
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 17:03.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi cukorgyári iparvágány jelenlegi végpontja az állomástól kb. 300 m-re található. A maradék 5-600 m-ét felszedték.
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 17:00.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykori vízcsap a vágányok között.
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 16:58.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori víztorony épülete a peron felől.
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 16:56.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Szombathely felőli oldal egykori őrháza.
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 16:54.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kijárat Szombathely felé. A jobboldali kanyarodó vágány vitt Répcevis felé. Ma a műtrágyagyár iparvágánya.
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 16:51.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "pályaudvar" a felüljáróról.
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 16:48.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület Szombathely felőli oldala, rajta még látható az állomásnév egykori felirata.
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 16:45.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A raktárépületen olvasható eredeti nyelvezetű felirat
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 16:44.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az áruraktár épülete
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 16:41.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás utca felőli homlokzata
 
Sárvár    sziblerg, 2008.12.29 16:38.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykori őrház az állomás Celldömölk felőli oldalán (2008. december 29.)
 
Fényesi szőlők    Kispala, 2008.12.29 13:45.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!
Nagyjából tudom hol van a megálló, majd ha szebb idő lesz, küldök képeket.
 
Fonyódliget    csirmur, 2008.12.29 10:09.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos 3 vagy 4 évvel ezelőtt "biztos takarékossági okokból" eltávolították az összes szemetest az állomásról. Azóta a nyári hónapokban sajnos a szemét lett az állomás fő látványossága.
 
Dévaványa    Smudo, 2008.12.29 08:33.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha jól tudom egy pár éve megszünt a büfé!
 
Almamellék    Lepesi Zoltán László, 2008.12.28 22:05.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én itt születtem (pontosan Szigetváron), Édesapám volt az állomásfőnök. A régi képet Én adtam a múzeum részére. Az állomás kettő vonatfogadó, egy raktári (hídmérleg, gabonaszin, a most is meglévő raktárépület) és egy iparvágánynak számító csonkavágányból állt. Az iparvágány oldalrakodója ma is áll. Az állomás "rövid" végén volt egy váltókezelői lakás. Az állomás jobb oldalán volt pince (a most is meglévő kerekeskút mellett) a pince tetején "játszótér", ahol Én is sokat játszottam. A kihajolni veszélyes c. filmet itt forgatták, az épületet "kissé" vissza öregítették a felvételhez, mivel nem sokkal a megszüntetés előtt felújították. Az előtetőt a filmesek építették. Az oldalsó -az emeletre felvivő lépcsőt is, amely most az Általános iskolában van. A film távoli képei nagyszerűen visszaadja az állomás környezetének szépségét. Most csak ennyi. De. Köszönet a Mecseki Erdőgazdaságnak - Szigetvári Erdészetnek, hogy van még állomás és van még vasút. Lepesi ZL
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.28 20:51.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma2008.12.28-án voltam Felsőnyéken.Az állomás épületét elkezdték bontani!!!Megint 1-el kevesebb!Nagyon elszomorító!Már épségben nem láthattam!Rakok majd fel képeket a bontásról.
 
Berente    raps, 2008.12.28 20:38.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A berentei állomás épületét 2000-ben lebontották. Maga az épület egy egyszintes normál családi ház volt.
 
Győr    csaba, 2008.12.28 20:38.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
érdekesség hogy az állomásépület falfűtéssel van ellátva
 
Komárom    csaba, 2008.12.28 20:34.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos Komárom-Komárno között a vasúti személyszállítás megszünt a 08/09 menetrend életbelépésével.
 
Ágfalva    markus, 2008.12.28 20:19.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1931-es "piros" turista térképről az Ágfalva-Brennbergbánya vonal térképe. Személyszállítás menetrend szerint soha nem volt rajta. A nyomvonal a mai napig jól járható. Az országhatár előtt műszaki zár volt néhol rajta.
 
Porva-Csesznek    pressing, 2008.12.28 16:17.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1988-ban (szeptemberben és decemberben)a celldömölki vasútépítő századból a mi szakaszunk újitotta fel a Porva-Csesznek állomásnál lévő vasúti szakaszt.Decemberben már leesett a hó,és így volt alkalmunk látni a téli Bakonyt.Páratlan!Akik fel akarják számolni ezt a vasútvonalat,azok nem normálisak!Az ország legszebb vasútvonala,a Cuha-völgy egy igazi túristaparadicsom.Nagy kár lenne érte...
 
Budapest-Kelenföld    atis, 2008.12.28 12:43.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Direkt ilyen állapotban van szegény,hogy ezt is le lehessen dönteni!Le lehetne itt forgatni a Sztrokoff Mihályt!
 
Nagylapos    Adani, 2008.12.28 12:32.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Közben megépült a második vágány Nagylapos-Gyoma között a vágányzárat is feloldották Gyoma-Dévaványa között.
 
Bélatelep    Báli, 2008.12.28 11:53.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépületet 2 éve felújították.
 
Pusztaszakállas    Judith, 2008.12.28 00:51.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves vasutbaratok!
Igazad van FV, nagyon szepen irtal az akkori eletrol! Pusztaszurira en meg emlekszem. Nem tudom, hogy hol volt ott vadaszhaz?-A Tsz-rendszer bevezetesere emlekszek, akkor meg lovaskocsival hordtak a teli zsakokat az allatoknak. Mindig emlekszem, amikor reggel mentem az iskolaba, mar nagyban ment az allatok etetese-itatasa.
A Sokol radio csodalatos volt, lehetett vallunkra akasztva, kezunkben lobalva hordani es nagyon szerettuk. A kocsma, a bolt szint hozott az akkori eletunkbe. Mi tavolabb laktunk a kovesuttol, jo par km-re jartunk naponta az iskolaba, de mintha akkor mindenki erosebb lett volna! Nem feltunk semmitol, nem feltunk a teli hidegben nekivagni a nagy tanyavilagnak, hogy hazaerjunk a delutani tanitasbol.Kilometereket gyalogoltunk a kovesuttol, s sokszor csak a holdvilag mutatta az utat, s milyen kicsik voltunk!De akkor meg nem volt ennyi rossz ember, mindenki ismert mindenkit, s rengeteg tanya volt tisztesseges tanyasi parasztemberekkel.En meg emlekszem a 60-es evek kozepen, a 70-es evek elejen a vonatokon sokszor voltak amputalt labu emberek, s azok meg bizony a haboruban megserult emberek voltak, s az a nemzedek is eltunt mar. Milyen megrazo volt nekem kislanykent latni azokat az embereket! A szakallasi megallonal volt egy jo szolgalati lakas, mindig telefuttatva szolovel es hajnalicskaval. Kora nyari reggeleken fel volt ontozve a bejarat es boldogan neztuk, hogy milyen szepen nyitott a hajnalicska.
Akik meg erosek vagyunk, s eltunk abban a korban, nagyon nagyra ertekeljuk ezeket a szep emlekeket. Imadok oda visszajarni es viszontlatni magam abban a kornyezetben, amely erosse, egeszsegesse nevelt. Egesz napot kint toltottuk telen, s nem is ereztuk, hogy fazunk, pedig a ho a fel testunket betakarta.

Mindenkinek Boldog Uj Evet kivanok, s jarjunk ki tovabbra is Bartaba es Pusztaszakallasra, akik ott eltunk, jojjunk ossze es tartsuk a kapcsolatot!
BUEK-2009!!Mindenkinek!
 
Dombay-tó    petike10024, 2008.12.27 19:38.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az igazi megoldás az lenne ha Bátaszéig megcsinálnák a vonalat és átadná a teherfogalomnak és az utazóközönségnek is egy normális menetrendel ezután lehetne további fejlesztéseken is gondolkodni például alternativ terelés tehermentesités stb...

A gond leginkább az hogy Pécsváradra az ember inkább busszal megy ki mert sűrübbek oda a járatok és a bsz bemegy pécsbárad centrumába is mig a vonat csak a szélére bár ha lenne egy buszos sztrájk és pécsváradról csak vonat menne akkor talán Md szerelvényt kellene rendelni mivel olyan sok utas lenne amit sima Bz nem tudna elvinni és még csak nem is túlzok
 
Tamási    placi, 2008.12.27 18:13.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mit válaszoltak rá? Gondolom azt hogy nem adják!
 
Turbék-Töröksír    keil janos, 2008.12.27 13:55.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt nem volt soha állomás
 
Előző Első    ... [ 689 ] [ 690 ] [ 691 ] [ 692 ] [ 693 ] [ 694 ] [ 695 ] [ 696 ] [ 697 ] ...   Utolsó Következő