Szécsény
Gabi, 2008.07.25 16:34.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vasutasnap 2008.május 1.
|
|
|
Galgamácsa
Gabi, 2008.07.25 16:31.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Majd némi várakozás után továbbindul Vácrátóton át Bp.-Nyugatiba.
|
|
|
Galgamácsa
Gabi, 2008.07.25 16:29.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Desiro motorvonat érkezett Galgamácsára 2008. május 1-jén Szécsényből.
|
|
|
Aszód
Gabi, 2008.07.25 16:26.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A balassagyarmati személy.
|
|
|
Palotabozsok
krisz, 2008.07.25 16:01.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Eléggé lepusztult állapotban van.Az állomás körül kivágták a növényzetet,
de Bátaszék felé a síneken menni képtelenség,annyira összenőttek a fák és magas a gaz.
|
|
Szarvaskő
Gabi, 2008.07.25 15:49.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori állomás madártávlatból (a várból).
|
|
|
Vadna
deGonosz, 2008.07.25 10:17.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pedig itt hajdan épület is volt jegykiadással,sorompó kezeléssel.Sőt egykoron iparvágány vezetett innen Bán horváti felé a szénrakodóhoz, nyomai néhol még megtalálhatók.
|
|
Harkány
petike10024, 2008.07.25 00:00.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Omi ha gondolod szívesen segítek a külön vonat megszervezésében ! Egyéként hány fő menne ?
|
|
Petőháza
park, 2008.07.24 16:10.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon szép a Petőházi-állomás!
Csak egyet hiányolunk,hogy megszünt a jegy-vételi lehetőség!
Köszönöm hogy írhattam!
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:56.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
... Garadnáról a második vágányra érkezik a vonat.
|
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:54.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miskolcról az első, ...
|
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:51.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kicsit ferde:)
|
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:49.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely egy másik szemszögből.
|
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:47.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
...majd Diósgyőr felé.
|
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:45.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kitérővágány Lillafüred...
|
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:43.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Maga a megállóhely.
|
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:41.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lillafüred felé nézünk a vágányok közül.
|
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:38.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás végéből Miskolc felé tekintve.
|
|
|
Puskaporos
Gabi, 2008.07.24 15:36.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érkezés Puskaporos állomásra Miskolc felől.
|
|
|
Papírgyár
Gabi, 2008.07.24 15:33.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mahócai szárnyvonal nyomvonala 2008. július 6-án.
|
|
|
Majláth
Gabi, 2008.07.24 15:30.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonatból.
|
|
|
Majláth
Gabi, 2008.07.24 15:27.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Diósgyőr-Majláth megállóhely.
|
|
|
Bucsu
Domján György, 2008.07.24 09:00.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Andrásdnak: magyarul Sopronkeresztúr és nem Németkeresztúr
|
|
Eger
Dani, 2008.07.24 08:09.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van esetleg valakinek egy képe a felújítás előtti állomásról?
|
|
Zajta
András, 2008.07.24 05:14.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Járt mostanában valaki ezen az állomáson ? Hogy néz ki a vonal maradványa a határig? Mi látszik belőle ? Az ehhez hasonló, Szatmár felé ugyancsak megszüntetett csengeri határátmenetről szép leírást adott egy nemrég arra járt fórumostárs.
|
|
Bucsu
András, 2008.07.24 04:59.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Olvasni lehetett korábban erről az elképzelésről, de gyakorlatilag az "álmodik a nyomor" kategóriába tartozik. A vasút megépítése nem egy vállalkozó nagyságrendjébe tartozó munka, hanem a két ország megegyezésének és több tízmilliárd Ft beruházásának a kérdése, amire kétlem, hogy az elkövetkezendő néhány évtizedben sor kerülne. Magyarország és Ausztria között Trianon után is ( a többihez képest ) arányaiban több vasúti átmenet maradt meg, ami véleményem szerint ma is biztosítja a szükséges és elégséges vasúti kapcsolatrendszert. Ausztriában is számoltak fel vasútvonalakat, pl. a burgenlandi vasút korábban Felsőlászlóig ( Oberloisdorf )bonyolított személyforgalmat, azt vágták vissza Felsőpulyáig ( Oberpullendorf ), majd Lackenbachig. Ma már csak Németkeresztúrig ( Deutschkreuz ) van közlekedés, de az biztos megmarad, mivel felújították, villamosították a megmaradt pár km vonalrészt Sopron - Harkától.
Az egykori Szombathely - Pinkafő - Friedberg vasőtvonal az ÖBB részéről ma már csak Felsőőrig ( Oberwart ) üzemel.
|
|
Bucsu
Erik, 2008.07.24 00:32.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Úgy olvastam vhol, hogy egy osztrák vállalkozó szeretné a vasútvonalat ismét üzembehelyezni Szhely és Pinkafő között, ami azt jelenti, hogy Csém és Szhely közötti szakaszt kellene újrafektetni úyg, hogy a Rohoncnál lévő kerülőt megszüntetnék és így a vonal vmennyivel rövidebb lenne. Ti tudtok erről vmit?
|
|
Bodakajtor-Felsőszentiván
laci, 2008.07.23 19:55.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
ennek az épületnek már a nyoma sincs meg
|
|
Véménd
kalányos katalin, 2008.07.23 17:26.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Volt véméndi lakos voltam jól esett látni,hogy még áll az épület.Vigyázzatok rá.Sziasztok.
|
|
Ötvös
dezsõ, 2008.07.23 16:27.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a pontosítás és a további izgalmak elkerülése végett: 2007. végén csak az épület egy részének felújítása, átalakítása fejeződött be. Most a forgalmi szolgálat megszűnésével és kiköltözésével a végleges állapot kialakítása folytatódik.
Sajnos miamanó bejegyzésével egyetértek
|
|