Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 766 ] [ 767 ] [ 768 ] [ 769 ] [ 770 ] [ 771 ] [ 772 ] [ 773 ] [ 774 ] ...   Utolsó Következő

Ötvös    dezsõ, 2008.07.23 16:27.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a pontosítás és a további izgalmak elkerülése végett: 2007. végén csak az épület egy részének felújítása, átalakítása fejeződött be. Most a forgalmi szolgálat megszűnésével és kiköltözésével a végleges állapot kialakítása folytatódik.
Sajnos miamanó bejegyzésével egyetértek
 
Cikó    szvdom, 2008.07.23 13:42.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ne a cikk tartalmát küldd el, hanem a linket, ami a cikkre mutat, és aki akarja, az elolvassa!
 
Cikó    joci, 2008.07.22 21:02.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok! Elhiszitek, hogy meg akarják szűntetni?? Megvan az újságcikk, csütörtökön elküldöm a tartalmát a FÓRUMba!!!
 
Ötvös    prozak01, 2008.07.22 15:41.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én sem értem, úgy tudtam meg hogy az állomás Országos Kéktúra bélyegzőhely, és egy 21-én ott járt túrázó írta meg a bontás hírét a ttt.tr.hu honlapon. Én leghamarabb csak aug. elején fogok arra járni, tehát akkor tudom majd meg 100%-osan.
 
Ötvös    András, 2008.07.22 10:17.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem nagyon értem ezt a bontást: 2007 végén újították fel és most máris bontanák ? Talán csak mégsem ? Az állomásfeliratot rendben van, hogy leveszik, az forgalmi kitérő esetében nem igazán szükséges. Gondolom van annyi esze a vasútnak, hogy hasznosítja az épületet, ha már felújította.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.22 09:04.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves András
Egy pár szó a munkamódszeremről.

Nincs benne semmi ördöngős. Bár szeretek kerékpározni, de a vasúti pálya mellett mégsem tolom a bringát.
Mivel jól ismerem a környék vasúti történetét, figyelem a fórumos társak érdeklődését hogy mire van igény. Aztán egy gondos tervezés után a kiszemelt szakasz kezdőpontjához kiautózunk, majd a vegpontot meghatározva gyalog nekivágunk. Autónk párom segítségével közben átmegy a végponthoz és ennyi. Utánna csak arra kell figyelni hogy legyen tartalék akku a fényképezőhöz, no és ne hagyunk ki semmit.
Köszönöm a dicséretet, továbbra is igyekszem megfelelni mindenki igényének.
Üdvözlettel mindenkinek MACINET
 
Ötvös    prozak01, 2008.07.22 07:39.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állítólag már javában bontják az épületet, az Ötvös felirat is lekerült róla.
 
Zalaegerszeg    András, 2008.07.22 01:48.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon gondosan elkészítettek és pontosak a beszámolóid a környékeden folyó munkákról. Ami azért is figyelemre méltó, mert jelen pillanatban az országban folyó kevés nagyszabású vasútfejlesztések egyikéről és folyamatosan tudósítasz. A munkamódszeredről ellenben még soha nem írtál : talán kerékpárral közlekedsz, két fényképezés között magad mellett tolva a vasúti töltésen ?
 
Mezőfalva    petike10024, 2008.07.22 01:03.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos nem volt nálam a telefonom amikor erre terelték el a Pécsi Inter City vonatot (amikor szabadegyházán felsővezetékszakadás történt 2007-ben) ha valakinek van róla fotoja akkor dobja már fel !

Thank
 
Dunaföldvár    petike10024, 2008.07.22 00:59.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgytudom hogy a Solti vasútvonalat Dunapataj után nem fejezték be mert elvileg tovább ment volna Bajáig . most csak így elképzelve ha nem bontották vona el a solti hidat meg ha Dunapatajtól bajáig meglenne a vonal akkor tulajdonképpen ezeken a vonalakon aár mindennapos intercity forgalom is lehetne vagy legalább is inter pici mert kereslet az lenne rá mivel a pécsről ill. bajáról Dunaújváros - BP közlekedő buszok MINDIG tömve vannak .én nem értem ki volt az aki(k) így alakították a közlekedést de egy kicsit el kellene beszélgetni vele hogy hogyan kellene megcsinálni a vasúti személyszállítást mert ez így katasztrófa
 
Paks    petike10024, 2008.07.22 00:46.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Leoopardok111 kérdésedre a válasz : A béna menetrend 6:06-kor indul egy vonat ami kb 8:13-ra van ott addigra meg az emberek nem akarnak menni sehova sem legközelebb meg csak 12:10-kor indul vonat Dunaújvárosba ami 14:13-ra van ott úgy volna célszerű hogy dél előttre mondjuk 11:50-re visszaérkezik és akkor lenne azonnali csatlakozása Budapestre ami menetrendszerint 12:00-kor indul Dunaújvárosból talán még így volna célszerűbb vegy még előbbre vagy ami a legjobb volna hogy indulna paksról egy vonat 5-6 óra körül ami 7-8-ra van Budapesten de ehez fel kellene újítani a pályákat apróbb megállóhelyeket kihagyni ect.... ha így megcsinálnák (elvileg ) akár még Bhv vagy by kocsikat is küldhetnének legalább 2-t 3-t is akár de amíg ílyen menetrend van addig nem lehet túl sok jóra számítani .De ahogy elnézem bezárára méltó vonal nincs is csak nagyon rossz menetrend . remélem valaki aki készíti a menetrendet ezt a kommentet elolvassa ás átfontolja
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 20:46.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A deltán lévő Zala-híd közelről. Itt is megfigyelhető a folyamatos nyújtott jobbos ívű pályavezetés, amely a hídszerkezetben is folytatódik.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 20:40.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasúti átjárót elhagyva a nyújtott balos ívét folytatva a zalaegerszegi bevezető mellet párhuzamosan haladva vezet el a híd alatt, majd egy ugyanilyen nyújtott jobbos ívvel fordul rá az új Zala-hídra, melyet egy korábbi fotón már bemutattam.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 20:29.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasúti átjáróból visszapillantva a delta leágazásra.
Figyelmes szemlélőnek feltűnhet a fotókon a villamosítási munkák jelei.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 20:24.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tovább haladva egy pár perces séta után feltűnik az elkerülőút felüljárója, előtérben egy vasúti átjáróval mely a pózvai tavakhoz vezet.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 20:07.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy pár lépést továbbhaladva, újra visszafordulva még egy fotó a csonka leágaztatásáról.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 19:59.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kitérő közepében visszafordulva látható a kihuzó csonka.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 19:53.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvezető szakasz végén egy újabb kitérő található, amelyből egy kihúzó csonkát ágaztattak le. A kitérő beépítése a főirányt és a vonatok sebességét nem befolyásolja.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 19:47.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kitérőn átsétálva rátérünk a delta felvezető szakaszára...
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 19:42.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és most haladjunk végig pontról pontra a csatlakozáson.

Kezdőpontunk Zalaszentiván irányból befelé haladva, az első kitérő(valószínüleg 100-as). Innét indulva megnézzük a csatlakozás kialakítását.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.21 19:34.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
András barátom kérésére körbejártam a Delta vágány kezdőpontját. Lássuk mit találunk...

A Delta leágaztatása a Gartner központ mellett, az elkerülő út hídjáról fotózva
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.07.21 19:22.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a képen jobban látni a régi és új vonalat.
Természetesen figyelmes szemlélőnek van még itt látnivaló bőven....
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.07.21 19:14.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a ponton visszafordulva ezt láthatjuk. Az ideiglenes bekötés mellett(jobbra) ott van a régi lekötött szakasz.
(Félúton Zalaszentiván - Kemendollár Mh. között.)
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.07.21 19:05.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Most pedig egy kicsit eltávolodva az állomástól de szervesen kapcsolódva a pályarekonstrukcióhoz ez a fotó a múltkori új Ukk-Boba nyomvonalbejárás folytatása lehetne.
A kölönbség annyi hogy a sinek végig felkerültek az új nyomvonalra, sőt ideiglenesen be is kötötték a régi ágba.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.07.21 18:53.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugyanez figyelhető meg az új kanizsai bevezetőnél is.

Természetesen a most közölt fotók mind az alibánfai átjáróban, és közvetlen környezetében készült.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.07.21 18:47.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A múlt és a jövő egymás mellett.

Baloldalt a lekötött régi bobai bejáró, középen és jobbra az új bejárók már a rendezett környezettel amelyen már a villamosítás előkészületei is megfigyelhetők.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.07.21 18:37.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az alibánfai átjáró után a régi vonal lekötése.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.07.21 18:33.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a fotó két héttel később készült.
Az új bekötés elkészült, a régit szőröstül-bőröstül eltüntették, és a helyén egy szép tereprendezést hajtottak végre.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.07.21 18:25.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép napot fórumos társak.
Kis szünet után nézzük hol tart a zalaszentiváni átalakulás.

Ezen a képen a régi Ukk-Boba-i bevezető lebontása, és az új bekötése zajlik.
 
Bicske    Domján György, 2008.07.21 12:25.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem hangulatosabb volt az utazás, amikor a forgalmista még sípszóval és tárcsával illetve sötétben lámpával indította a vonatot. Nem értem ezt miért kellett megszűntetni, ha az állomáson egyébként is van személyzet, és nem is kerül pénzbe. Vagy talán a lámpába való elem miatt veszteséges a MÁV?
 
Előző Első    ... [ 766 ] [ 767 ] [ 768 ] [ 769 ] [ 770 ] [ 771 ] [ 772 ] [ 773 ] [ 774 ] ...   Utolsó Következő