Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 764 ] [ 765 ] [ 766 ] [ 767 ] [ 768 ] [ 769 ] [ 770 ] [ 771 ] [ 772 ] ...   Utolsó Következő

Petőháza    park, 2008.07.24 16:10.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon szép a Petőházi-állomás!
Csak egyet hiányolunk,hogy megszünt a jegy-vételi lehetőség!
Köszönöm hogy írhattam!
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:56.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
... Garadnáról a második vágányra érkezik a vonat.
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:54.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miskolcról az első, ...
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:51.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kicsit ferde:)
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:49.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely egy másik szemszögből.
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:47.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...majd Diósgyőr felé.
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:45.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kitérővágány Lillafüred...
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:43.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Maga a megállóhely.
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:41.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lillafüred felé nézünk a vágányok közül.
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:38.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás végéből Miskolc felé tekintve.
 
Puskaporos    Gabi, 2008.07.24 15:36.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érkezés Puskaporos állomásra Miskolc felől.
 
Papírgyár    Gabi, 2008.07.24 15:33.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mahócai szárnyvonal nyomvonala 2008. július 6-án.
 
Majláth    Gabi, 2008.07.24 15:30.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonatból.
 
Majláth    Gabi, 2008.07.24 15:27.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Diósgyőr-Majláth megállóhely.
 
Bucsu    Domján György, 2008.07.24 09:00.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Andrásdnak: magyarul Sopronkeresztúr és nem Németkeresztúr
 
Eger    Dani, 2008.07.24 08:09.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van esetleg valakinek egy képe a felújítás előtti állomásról?
 
Zajta    András, 2008.07.24 05:14.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Járt mostanában valaki ezen az állomáson ? Hogy néz ki a vonal maradványa a határig? Mi látszik belőle ? Az ehhez hasonló, Szatmár felé ugyancsak megszüntetett csengeri határátmenetről szép leírást adott egy nemrég arra járt fórumostárs.
 
Bucsu    András, 2008.07.24 04:59.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Olvasni lehetett korábban erről az elképzelésről, de gyakorlatilag az "álmodik a nyomor" kategóriába tartozik. A vasút megépítése nem egy vállalkozó nagyságrendjébe tartozó munka, hanem a két ország megegyezésének és több tízmilliárd Ft beruházásának a kérdése, amire kétlem, hogy az elkövetkezendő néhány évtizedben sor kerülne. Magyarország és Ausztria között Trianon után is ( a többihez képest ) arányaiban több vasúti átmenet maradt meg, ami véleményem szerint ma is biztosítja a szükséges és elégséges vasúti kapcsolatrendszert. Ausztriában is számoltak fel vasútvonalakat, pl. a burgenlandi vasút korábban Felsőlászlóig ( Oberloisdorf )bonyolított személyforgalmat, azt vágták vissza Felsőpulyáig ( Oberpullendorf ), majd Lackenbachig. Ma már csak Németkeresztúrig ( Deutschkreuz ) van közlekedés, de az biztos megmarad, mivel felújították, villamosították a megmaradt pár km vonalrészt Sopron - Harkától.

Az egykori Szombathely - Pinkafő - Friedberg vasőtvonal az ÖBB részéről ma már csak Felsőőrig ( Oberwart ) üzemel.
 
Bucsu    Erik, 2008.07.24 00:32.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy olvastam vhol, hogy egy osztrák vállalkozó szeretné a vasútvonalat ismét üzembehelyezni Szhely és Pinkafő között, ami azt jelenti, hogy Csém és Szhely közötti szakaszt kellene újrafektetni úyg, hogy a Rohoncnál lévő kerülőt megszüntetnék és így a vonal vmennyivel rövidebb lenne. Ti tudtok erről vmit?
 
Bodakajtor-Felsőszentiván    laci, 2008.07.23 19:55.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ennek az épületnek már a nyoma sincs meg
 
Véménd    kalányos katalin, 2008.07.23 17:26.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt véméndi lakos voltam jól esett látni,hogy még áll az épület.Vigyázzatok rá.Sziasztok.
 
Ötvös    dezsõ, 2008.07.23 16:27.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a pontosítás és a további izgalmak elkerülése végett: 2007. végén csak az épület egy részének felújítása, átalakítása fejeződött be. Most a forgalmi szolgálat megszűnésével és kiköltözésével a végleges állapot kialakítása folytatódik.
Sajnos miamanó bejegyzésével egyetértek
 
Cikó    szvdom, 2008.07.23 13:42.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ne a cikk tartalmát küldd el, hanem a linket, ami a cikkre mutat, és aki akarja, az elolvassa!
 
Cikó    joci, 2008.07.22 21:02.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok! Elhiszitek, hogy meg akarják szűntetni?? Megvan az újságcikk, csütörtökön elküldöm a tartalmát a FÓRUMba!!!
 
Ötvös    prozak01, 2008.07.22 15:41.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én sem értem, úgy tudtam meg hogy az állomás Országos Kéktúra bélyegzőhely, és egy 21-én ott járt túrázó írta meg a bontás hírét a ttt.tr.hu honlapon. Én leghamarabb csak aug. elején fogok arra járni, tehát akkor tudom majd meg 100%-osan.
 
Ötvös    András, 2008.07.22 10:17.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem nagyon értem ezt a bontást: 2007 végén újították fel és most máris bontanák ? Talán csak mégsem ? Az állomásfeliratot rendben van, hogy leveszik, az forgalmi kitérő esetében nem igazán szükséges. Gondolom van annyi esze a vasútnak, hogy hasznosítja az épületet, ha már felújította.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.07.22 09:04.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves András
Egy pár szó a munkamódszeremről.

Nincs benne semmi ördöngős. Bár szeretek kerékpározni, de a vasúti pálya mellett mégsem tolom a bringát.
Mivel jól ismerem a környék vasúti történetét, figyelem a fórumos társak érdeklődését hogy mire van igény. Aztán egy gondos tervezés után a kiszemelt szakasz kezdőpontjához kiautózunk, majd a vegpontot meghatározva gyalog nekivágunk. Autónk párom segítségével közben átmegy a végponthoz és ennyi. Utánna csak arra kell figyelni hogy legyen tartalék akku a fényképezőhöz, no és ne hagyunk ki semmit.
Köszönöm a dicséretet, továbbra is igyekszem megfelelni mindenki igényének.
Üdvözlettel mindenkinek MACINET
 
Ötvös    prozak01, 2008.07.22 07:39.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állítólag már javában bontják az épületet, az Ötvös felirat is lekerült róla.
 
Zalaegerszeg    András, 2008.07.22 01:48.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon gondosan elkészítettek és pontosak a beszámolóid a környékeden folyó munkákról. Ami azért is figyelemre méltó, mert jelen pillanatban az országban folyó kevés nagyszabású vasútfejlesztések egyikéről és folyamatosan tudósítasz. A munkamódszeredről ellenben még soha nem írtál : talán kerékpárral közlekedsz, két fényképezés között magad mellett tolva a vasúti töltésen ?
 
Mezőfalva    petike10024, 2008.07.22 01:03.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos nem volt nálam a telefonom amikor erre terelték el a Pécsi Inter City vonatot (amikor szabadegyházán felsővezetékszakadás történt 2007-ben) ha valakinek van róla fotoja akkor dobja már fel !

Thank
 
Előző Első    ... [ 764 ] [ 765 ] [ 766 ] [ 767 ] [ 768 ] [ 769 ] [ 770 ] [ 771 ] [ 772 ] ...   Utolsó Következő