Kastélyosdombó
hayabusa, 2008.06.09 22:50.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Még mindig az egyik legjobb állapotu épület és legápoltabb állomás a vonalon.
|
|
|
Vitézipuszta
hayabusa, 2008.06.09 22:45.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lakatlan épület,rossz állapot,betört ablakok...Kisforgalmu,de nagyon hangulatos állomás volt.
|
|
|
Vitézipuszta
hayabusa, 2008.06.09 22:42.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület vasút felőli oldala.
|
|
|
Barcs
pezsman, 2008.06.09 20:14.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát igen, korábban 4-gyel több irányba lehetett innen vasúton eljutni. De az állomás különleges helyzetéből adódóan (a határtól néhány méterre van) is átélt néhány furcsa dolgot. A síneken nem lehetett átmenni a Drávához, csak határmegközelítési engedéllyel. Sőt, rakétasort is szereltek fel ide, és ha valaki vagy valami állat arra ment, akkor repült felfelé a piros tüzijáték.
A Verőce (Virovitica) felé vezető Dráva-híd romjai egyébként még látszanak, ha a folyó vízszintje alacsony.
A képen a Barcsi kikötő látható az állomástól néhány méterre, háttérben pedig a közúti híd.
|
|
|
Hidas-Bonyhád
alexejevics, 2008.06.09 18:13.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha újraindítanák a bonyhádi szárnyon a forgalmat, volna szerintetek rajta utas?
|
|
Ópaks
alexejevics, 2008.06.09 18:04.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt volt a fűtőházról egy kép, vagy én emléxem rosszul?
|
|
Dunakömlőd
alexejevics, 2008.06.09 18:03.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem ez a megálló nagyon rossz helyen van. Tipikus esete annak, hogy a vasút még ott sem áll meg jó helyen, ahol egészen közel megy a lakott területekhez. Ha kb. 1 km-rel lejjebb állna meg, ott lennénk a falu közepe mellett.
|
|
Bölcske
alexejevics, 2008.06.09 17:57.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azért érthető ez. Az épület állaga erősen leromlott, felújítása egy csomó pénzbe került volna. Ott áll a semmi közepén, potenciális felhasználási lehetőségeinek száma nulla. A környéken egykor lehetett élet, de én a közeli majorsági épületek sincs már se kép, se hang. Az ilyen állomásokon vagy be kell falazni a nyílásokat - ahogy Németországban is szokták ilyen esetben - vagy le kell őket bontani. Bármennyire szép is volt ez az épület, be kell látni, hogy ez van.
|
|
Sajókaza
IvecC, 2008.06.09 16:10.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
szánalmas ami itt megy... mennek és kirabolnak.. beléd kötnek.. leszúrnak, leütnek.. mi miért nem szúrhatjuk őket le? mi már akkor bűnösök vagyunk
szánalmas végig nézni, azt hogy bemész az állomásra jegyet venni és a padok kivannak szakítva ablakok betörve és egy pénztáros ül ott, mint valami lepratelep pedig kaza nem ezt érdemli
|
|
Záhony
András, 2008.06.09 14:31.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Úgy tudom, Záhonynál a villamos felsővezeték nincs átépítve a határon Azaz a hazai villamos gép leakad, diesel rá, átvonszolja az egyvágányú, kombinált ( széles és normál )vágányon Csapra, ott diesel leakad és ukrán villamos gép rá. Csap és a szlovák Tiszacsernyő állomás között persze duplavágányú, villamosított kapcsolat van, ugye??
A Google műholdképén úgy látszik, hogy ukrán területen közvetlen a vasúti hídig kétvágányos a vasútvonal. Ott leszűkül egyre, átjön a hídon és csak Záhonytól(? - korábban Tuzsértól ) kezdve válik csak ismét kétvágányúvá. Akik utaznak arra, tőlük megköszönnék egy pontos mai állapotközlést.
|
|
Rajka
András, 2008.06.09 14:26.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rajka határállomáson vasúton a 80-as évek végén mentem ki utoiljára az országból. Akkor - nyilván Trianon miatt - a két ország vasúti villamos rendszere még nem volt összekötve. Azaz rajka állomáson túl a határnál véget ért a mi felsővezetékünk, a szlovákoké Pozsonyból kiindulva a Duna-hídon még átjött és az után ért véget. A két ország között dieselek húzkodták a vonatokat. Úgy tudom, ezt már jó ideje felszámolták, a felsővezeték kiépült és villamos gépek is át tudnak járni. Tudna erről valaki pontos, tényszerű adatokkal szolgálni ? Mivel nincs már határellenőrzés, a magyar villamos gépeknek Pozsonyig meg sem kellene állniuk....
|
|
Ják-Balogunyom
Csoma Bence László, 2008.06.09 13:44.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
hát biztos nem szünt meg, mivel 1 hete vettem ott kéreg és reformjegyeket!
|
|
Szurdokpüspöki
Misi, 2008.06.09 12:28.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jó kis megálló.
|
|
Sajókaza
András, 2008.06.09 11:01.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos itt az a gond, mint más nem felügyelt, nem lakott kisállomásokkal, megállóhelyekkel az országunk erősen cigányfertőzött részein: Kolompárék szétverik, lelakják, elhordják ( sokszor már a sínekkel, sorompókkal, vezetékekkel együtt, különösen a megszüntetett vonalakon ).
|
|
Sajókaza
IvecC, 2008.06.09 09:39.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajópart nyáron a hídról <3
|
|
|
Sajókaza
IvecC, 2008.06.09 09:36.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a temetője is szép
|
|
|
Sajókaza
IvecC, 2008.06.09 09:30.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
pff... tiszta csöves.. egyesek lerombolják kazát
pedig nagyon szép hely ám!! nagyon szeretem amikor csak tudok ott vagyok.. de ami ott van.. azt az állapotot megkéne szüntetni mert így SZÁNALMAS, és nem csak szerintem, hanem ha bárkit megkérdezünk a normálisak közül
|
|
Pózva
dezsõ, 2008.06.09 07:53.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az elbontott pózvai megállóhely épülete a község felől.
|
|
|
Pózva
dezsõ, 2008.06.09 07:39.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az elbontott pózvai megállóhely épülete a vágány felől.
|
|
|
Bonyhád
hayabusa, 2008.06.08 22:28.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bonyhádon a személyforgalom több, mint 40 éve megszűnt,az állomásépület még sokáig állt. Buszállomás is volt,az utóbbi évekre már teljesen átépült,élelmiszer és iparcikk áruház müködik benne.A teherrakodóból pedig ennyi maradt.
|
|
|
Tanakajd
hayabusa, 2008.06.08 22:16.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Átépitett,felujitott épület,körbekeritve / a korábban itt müködő Posta sincs már/,előtte a korábbi nyomvonal Rum felé.
|
|
|
Zalaszentiván
Macinet, 2008.06.08 20:44.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pontosan igy akartam én is megcsinálni, de Zoltán barátunk ügyesebb volt.
Szép munka, még a szinek is olyanok ahogy én elképzeltem.
Ügyes vagy Zoli!!!
Macinet
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:24.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás angolváltója. A háttérben Res és Eas teherkocsik láthatóak.
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:22.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy kép az állomás végpont felőli váltókörzetétől
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:21.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A végpont (Kecskemét) felé nézve a raktárral
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:19.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felüljáróról a kezdőpont (Kőbánya-Kispest) felé nézve
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:17.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület a felüljáróról
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:03.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kispest állomás felvételi épülete
|
|
|
Szalatnak
koblenyi, 2008.06.08 18:45.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. júnis 4.
|
|
|
Szalatnak
koblenyi, 2008.06.08 18:44.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. június 4.
|
|
|