Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 859 ] [ 860 ] [ 861 ] [ 862 ] [ 863 ] [ 864 ] [ 865 ] [ 866 ] [ 867 ] ...   Utolsó Következő

Nyékládháza    Greggg, 2007.11.14 21:21.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vonatból fényképezve Pest felé
 
Győr    Márk, 2007.11.14 20:45.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még valami???
Patkányok? Rablógyilkosok? Esetleg más egyéb???
Tényleg eléggé elhanyagolt az épület de azért túlzásba nem kell esni!
 
Tarjánpuszta    Csoma Bence László, 2007.11.14 20:44.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tarjánpuszta
 
Győrasszonyfa    Csoma Bence László, 2007.11.14 19:27.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
személyvonat Győrasszonyfán.
 
Győrasszonyfa    Csoma Bence László, 2007.11.14 19:24.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Győrasszonyfa ex-mrh egyetlen őrháza az állomás Veszprémvarsányi végében.
 
Győrasszonyfa    Csoma Bence László, 2007.11.14 19:22.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Győrasszonyfa ex-mrh látkép Veszprémvarsány felől érkezve.
2007.aug 26.
 
Nyúl    Csoma Bence László, 2007.11.14 19:18.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nyúl ex-mrh felvételi épülete 2007.augusztus 26-án.
 
Báta    szvdom, 2007.11.14 16:47.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves János!
A képeket nagyon szivesen varjuk, és ha tud még információt az állomásról (hány vágányos, milyen épület van/volt, rakodó, raktár, milyen épületek voltak régen és ebből mi van meg most, illetvemeddig volt pl. személyforgalom (úgy tudom előbb megszűnt) és teherforgalom, ill, hogyan, honnan lehet megközeliteni, megtalálni az állomás helyét), kérjük irja meg nekünk akár ide hozzászólásban is!
Köszönjük!
 
Máza-Szászvár    bubu, 2007.11.13 20:09.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nagy múltra tekint vissza!
Ezen az állomáson rakták át a szászvári szénbányából kisvasúton leszállított kovács szenet nagy vagonokba. És vitték egész európába, és fiumébe. Itt működött egy kissebb hőerőmű is ami ellátta a környéket, a bányát és a kisvasútat árammal, az erőmű a silányabb minőségű szén elégetésével üzemelt!
A környéken az egész 2.világháború alatt nem volt áramszünet.
A nagy központosításkor pedig tönkretették az erőművet, majd a kisvasútat is!
 
Báta    János, 2007.11.13 10:17.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a fotó sajnos nem a volt bátai állomás helyén készült. Ha időm engedi ki fogok menni és küldök képet. Egyébként ameddig üzemelt az állomás igenis volt fel és leszálló, sőt jelentős élőállat rakodás is folyt itt.
 
Rákosrendező    gallér úr, 2007.11.13 09:10.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megnéztem a fotókat. Nagyon tetszettek, de hiányolom a jelent. Úgy tudom, hogy az állomás jövőbeni képeit is elkészítették azok a tervezők, akik megnyerték azt a pályázatot,ami az állomás és a hozzátartozó környék átépítésére irányúlnak. Talán TEAM Pannon Kft (?), vagy valami hasonló nevű építésztervező irodáról van szó.
 
Csala    fcs, 2007.11.13 08:58.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Krisztián!

Megnéztem a képeket!Köszönjük!!!Nem is annyira régiek, de már soha sem lehet ezteket a fotókat mégegyszer elkészíteni.
Lenne egy kérésem, hogy el tudnád ezeket a képeket küldeni az e-mailemre.(a felbontás miatt) Ugyanúgy ahogy Verebnél is, felkerülnek majd az oldalra ezek a képek.
 
Nagytétény-Érdliget    Kudar Gyrgy, 2007.11.13 08:56.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennek az állomásnak volt épülete kb az ezredfordulóig. A környéken folyó M6 építkezés miatt először megszüntették a szolgálati helyet, majd elbontották a felv. épületet. Később a megállóhelyet a keresztező közút nyugati oldalára helyezték át. Az eredeti helyen, (a hízlalda felőli oldal) a régi peron még meg van. Készítettem a jelenlegi állapotról és a még látható nyomokról pár felvételt. Keresem a felvételi épületről, esetleg valakinél fellelhető fotót, vagy rajzot másolatban is.
A készült fotókat a méret miatt cd-n adnám át, ha lehet.
Köszönettel: Kudar György
 
Csala    Katonka Krisztián, 2007.11.12 13:49.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csaba!

Megpróbáltam itt, de látom nem megy, pedig azt írja a kép feltöltése sikeres, ráadásul pár héttel korábban minden kép szuperul felment Bölcske és Zichyújfalu esetében. Megyek megpróbálom a fórumban, töröljétek itt a hozzászólásaimat légyszi, mert kezd förtelmes képet mutatni a tevékenységem. :-)
 
Csala    fcs, 2007.11.12 13:15.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Krisztián!

Próbáld meg újra feltölteni a képeket és a hozzá tartozó infókat, ha itt a hozzászólásokban nem megy, akkor próbáld meg az elveszett állomások fórumunkban!Kiváncsiak vagyunk a fényképekre, mert amikor mi jártunk a 6-oson akkor már nem volt meg az épület.
 
Nagykanizsa    Bakter, 2007.11.12 00:09.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szvdom-nak: Nem tudok róla,hogy volt-e a 12-es térköznél megálló.(Állitólag régen tervbe volt véve.)
 
Rábapordány    Bzmot278, 2007.11.11 14:26.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomás látképe Csorna irányából.
 
Rábapordány    Bzmot278, 2007.11.11 14:21.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomás kong az ürességtől.
 
Rábapordány    Bzmot278, 2007.11.11 14:18.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
megtépázott,de mégis biztonságos lépcső, mely felvisz az épület felső szintjére.
 
Rábapordány    Bzmot278, 2007.11.11 14:11.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rábapodány állomása, a vandalizmus vallomása...
 
Rábahíd    Bzmot278, 2007.11.11 14:04.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
személyvonat indul Pápára Rábahíd megállóhelyről.
a kép 2007.augosztus 19-én készült.
a vonat Rábahíd-Pápa viszonylatban közlekedett.
 
Budapest-Józsefváros    csoma bence lászló, 2007.11.11 10:03.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
fölösleges volt bezárni!
ha megszűnik a Nyugati azt mondják újra megnyitják....
de az ígéretből ugyse lesz semmi:-(
nem a vonalak meg a Nyugatit kell bezárni, hanem a Kókát!
egy nem normális ember.
ezek nem reformok, hanem országellenes tevékenységek.
de sajnos a rendszerváltás óta süllyed a porba a nemzet.
a MÁVnak talpra kell állnia!
Kóka csak ember nem isten, könnyen le lehet győzni.
Máv előbb volt a mint a Kóka.


 
Csala    Katonka Krisztián, 2007.11.11 01:47.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még van Lovasberénybe, de már nem heti 2-3 hanem inkább alkalmi menet.
 
Csala    pezsman, 2007.11.10 21:32.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudja valaki, hogy van itt-e még teherforgalom? 2003-ban még volt havi 2-3 tehervonat.
 
Rákosrendező    Kenézy György, 2007.11.10 16:55.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átszálható 74,74A Trolibuszra,Gyors 132,20,25,25A Buszra,32,25,30 Buszra.
 
Budapest-Nyugati pu.    Kenézy György, 2007.11.10 16:49.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átszálhtó a 3-as Metróra és a 4,6 -os Combinora,72,73 Trolibuszra,City-Buszra,6,26,91,191 Buszra.
 
Budapest-Angyalföld    Kenézy György, 2007.11.10 16:43.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átszálható a 14-es Vilamosra,120,30,Gyors 20 -as Buszra.
 
Solymár    Kenézy György, 2007.11.10 16:39.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átszálható 18,164 Buszra.
 
Budapest-Üröm    Kenézy György, 2007.11.10 16:37.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átszálható 18,18A Buszra.
 
Dombóvár    pezsman, 2007.11.10 16:35.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007. 11. 03.
 
Előző Első    ... [ 859 ] [ 860 ] [ 861 ] [ 862 ] [ 863 ] [ 864 ] [ 865 ] [ 866 ] [ 867 ] ...   Utolsó Következő