Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 155 ] [ 156 ] [ 157 ] [ 158 ] [ 159 ] [ 160 ] [ 161 ] [ 162 ] [ 163 ] ...   Utolsó Következő

Kőbánya alsó    Hajnal Kálmánné, 2015.04.14 18:22.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Vezetőség! Olyan kérésem lenne Önök felé,hogy a hangosbemondókat szíveskedjenek
megjavíttatni, és a bemondókat megtanítani bemondani, mert csak hadarnak és nem érteni, amit mondanak, pedig nagyon sok vonat jön-megy ott, és nem lehet érteni mikor személy és mikor zónázó az a vonat, pedig nem mindegy, mert sajnos a zónázó vonat nem áll meg mindenhol! Köszönettel, Hajnal Kálmánné Üllő
 
Csorna    Jani97531, 2015.04.13 23:16.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdemes ellátogatni ismét ide. Az állomásépületre ráépítettek még egy szintet azaz a KÖFIT kialakították, de még nincs teljesen kész. Minden megváltozott. A váróterembe került egy digitális kijelző is, mely a vonatok érkezését és indulását mutatja.
 
Almamellék    Lepesi Zoltán László, 2015.04.13 12:39.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Idén 115 éves - lenne - a Kaposvár - Almamellék - Szigetvár vasútvonal. talán a kisvasút napkor - 2015. május 09.-én - meg lehetne emlékezni róla. (1900 szeptember elsején közlekedett először rajta vonat.) Akár avval is, hogy minél többen eljöttök erre a napra! Lepesi ZL
 
Katymár    kenderfi, 2015.04.12 17:35.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület lakott, nincs rossz állapotban.
 
Vecsés    Tastam, 2015.04.12 16:02.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sok eső okozta azt a balesetet, melyről a Ceglédi Újság 1909 július 18-iki száma tudósít. Vecsésen akkor bővítették a pályatestet, s a pályához nagyon közel voltak a "kibővítési árkok". Amikor a Budapest-Nyugati pályaudvarról 6,55-kor induló brassói gyors odaért, egy meglazult szakaszon a sín erősen meggörbült, s kiugrott helyéből. A mozdony "egyik oldala a talpfákra zökkent, s az egyik hajtórúdja eltörött". A mozdonyvezető azonnal fékezett, így senkinek nem esett baja. A vonat az új mozdony megérkezése után, háromnegyedórás késéssel folytatta útját. Hogy az eset pontosan melyik napon történt, a cikk sajnos nem említi.
 
Szuhakálló-Múcsony    raps, 2015.04.10 12:34.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még annyit a történethez, hogy Kurityán ( Feketevölgy ) irányába is volt kiágazás. Az viszont már kevésbé ismeretes, hogy bizony azon a vonalon személyszállítás is volt egy rövid ideig. Sőt! A vonalon 2 db. táblás megálló is volt...
 
Szuhakálló-Múcsony    raps, 2015.04.10 12:26.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rónaföldi Zoltán korábbi hozzászólását idézném:

Valamikor a szuhakállói állomásról a következő bányákhoz ágaztak ki iparvágányok:
1. Feketevölgy I. és II. aknai iparvágány, Kurityán.
2. Rudolftepeli Bánya, Rudolftelep.
3. Szeles III. akna, Szuhakálló és Sajókaza között helyezkedett el.
4. Alberttelep Bánya, Alberttelep.
5. Szuhakálló II. akna, később a Borsodi Szénbányák Központi fatelepe.
Ezen kívül szintén Szuhakállón át jöttek az ormosbányai és az izsófalvi bányák szenes vagonjai a berentei rendezőbe, majd onnan a szénosztályozóra. A szenes vonatok nem mentek be Kazincbarcikára, hanem a Szuhakálló utáni deltán - Kazincbarcika Alsó megállóhelyen át - közvetlenül berentére futottak be.

 
Budapest-Déli    Harpi, 2015.04.09 20:32.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miért volt MÁVTI?Még ma is az! http://wikimapia.org/12611058/hu/M%C3%81V-TERVEZ%C5%90-INT%C3%89ZET-KFT
 
Budapest-Déli    cd196, 2015.04.09 20:09.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az igazgatósági épület (nem azonos a volt MÁVTI székházával) nagy felbontásban: http://egykor.hu/images/2010/original/budapest-i-kerulet-deli-vasut-igazgatosagi-epulet-.jpg innen: http://egykor.hu/budapest-i--kerulet/deli-vasut-igazgatosagi-epulet/3852
 
Szuhakálló-Múcsony    Lepesi Zoltán László, 2015.04.09 18:51.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs! Ha így van akkor jogosak a jelzők! De akkor így még szörnyűbb a mai látvány - a youtub - on néztem filmet a vonal utolsó napjairól, már akkor is pusztaság volt az állomás! :-(


 
Szuhakálló-Múcsony    -, 2015.04.09 16:38.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=133318052&t=9113973
 
Szuhakálló-Múcsony    Lepesi Zoltán László, 2015.04.09 13:33.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utolsó hozzászóláshoz: ez Szuhakállón készült kép? Volt onnan három felé kiágazás, legalábbis olyan ahova vonatszámban közlekedtek vonatok? Mivel a jelzők háromfogalmú kijárati jelzők, azaz egy kar - főirány, kettő kar - mellékirány1, három kar mellékirány2 a jelentése.
 
Karcag-Vásártér    Andrási Zoltán, 2015.04.08 18:47.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Kisállomás a szánkódombról (2015.04.08)
 
Karcag-Vásártér    Andrási Zoltán, 2015.04.08 18:42.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Indul a délutáni kanyar Füred felé (2015.04.08)
 
Dvorniky    Tastam, 2015.04.08 08:30.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely épületét lakják, állapota kissé kopottas, de jónak mondható, a peron is megvan.
 
Dvorniky    Tastam, 2015.04.08 08:29.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Különvonat érkezése 2015. március 28-án.
 
Dunapataj    kenderfi, 2015.04.07 20:11.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület manapság.
 
Kecel    kenderfi, 2015.04.07 20:07.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bedeszkázva...
 
Madarászpuszta    kenderfi, 2015.04.07 20:05.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép a peron felől.
 
Madaras    kenderfi, 2015.04.07 20:03.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület a belső oldala felől.
 
Kisszénás    fizolt, 2015.04.07 15:12.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson három vonatfogadó vágány található, átmenő fővágánya a harmadik vágány, rakodóvágány az első, Kondoros felől a második vágányra lehetett egyenesbe érkezni, a mellékvonal jelenleg le van zárva. A negyedik vágányból csonkavágány ágazik le. Az állomáson váltózárkulcs-rögzítő biztosítóberendezés üzemel, helyszíni állítású, váltózáras váltókkal, biztosított alak bejárati és közös kijárati jelzőkkel, amiket az állomás két végén található váltókezelői őrhelyekről kezelnek. Az állomásépületben forgalmi iroda és váróterem is van, az épület az állomáson dolgozók elmondása szerint egykor emeletes volt. Az utasforgalom alacsony: mindössze néhány fel- és leszálló naponta.
 
Jászberény    ROCOman, 2015.04.07 14:20.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pénztárban már kártyával is fizethetünk a menetjegyért, akár PayPass-szal is.
 
Makó    fizolt, 2015.04.07 13:29.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A jelenlegi menetrend szerint heti egyetlen vonatkereszt van Makó állomáson: a pénteki iskolásforgalmat megcélzó vonat itt találkozik naponta közlekedővel.
 
Pozsony    Harpi, 2015.04.06 07:46.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Remek régi képeslapok a hídról : http://www.pozsonyikifli.sk/hu/Friss-kifli/Kepeslapmania/Viszontlatasra-dovidenia-auf-Wiedersehen-Oreg-hid-26-nagy-kep-.html
 
Pozsony    Harpi, 2015.04.06 07:40.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Színtervek az új hídra : http://m.parameter.sk/rovat/regio/2014/02/07/egyelore-ugy-nez-ki-zold-szurke-lesz-az-oreg-hid
 
Pozsony    Harpi, 2015.04.06 07:35.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikor még állt a híd : http://m.ujszo.com/foto/2013/11/08/nagykep-igy-bucsuztak-a-pozsonyi-oreg-hidtol
 
Pozsony    Harpi, 2015.04.06 07:31.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Öreg híd bontása : http://m.ujszo.com/foto/2014/04/24/az-oreg-hid-felet-mar-szetszedtek
 
Pozsony    Harpi, 2015.04.06 07:03.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tervett új nyomvonalakról én is hallottam,sőt tervezik az átépített Öreg hídon az újbóli kötöttpályás közlekedés kiépítését is.A hiányzó vonalak felvételéhez pedig sok sikert.Itt egy remek kép a még működő lóvasúti állomásról a vlaky.net oldalról.
 
Madaras    ROCOman, 2015.04.06 06:45.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori felvételi épület felújításával civil ház létesült Madarason 2014-ben: http://www.madaras.hu/206-civil.html
 
Makó-Újváros    fizolt, 2015.04.05 22:52.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson kettő vonatfogadó vágány található, átmenő fővágánya a második, rakodóvágánya az első, ezt vágányzáró sorompók biztosítják, emellett mindkét állomásvégén kiágazik egy-egy iparvágány. Az állomáson váltózárkulcs azonosító jelzőberendezés üzemel, helyszíni állítású, váltózáras váltókkal, nem biztosított alak bejárati jelzőkkel, a Makó elágazás felőli oldalon sorompófedező fényjelzővel, amiket a forgalmi irodából kezelnek. A Földeák felőli oldalon teljes csapórudas sorompóval biztosított közúti útátjáró és gyalogos útátjáró is található, amiket a forgalmi iroda előtti készülékekkel kezelnek, és függésben vannak az állomás Földeák felőli bejárati jelzőjével. Tehervonatok közlekedése esetén forgalmi szolgálattevő teljesít szolgálatot.
 
Előző Első    ... [ 155 ] [ 156 ] [ 157 ] [ 158 ] [ 159 ] [ 160 ] [ 161 ] [ 162 ] [ 163 ] ...   Utolsó Következő