Bag
prozak01, 2013.10.08 19:12.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Mai pillanatképek: az állomásépület
|
|
|
|
Tura
prozak01, 2013.10.08 19:10.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Ma délelőtti pillanatkép
|
|
|
|
Gödöllő-Állami telepek
SZALAROAA, 2013.10.07 20:46.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hogy kell a megállóhely nevét helyesen írni? A vadonatúj MÁV-logós táblán "Gödöllő Állami Telepek", a FLIRT kijelzőjén "Gödöllő-Állami telepek", az Elvirán pedig "Gödöllő Állami telepek" van. Amógy szerintem "Gödöllő, állami telepek" lenne a helyes.
|
|
|
Répcevis
Sanya, 2013.10.07 18:37.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"Szépsége" nézőpont kérdése is lehet, de legalább nem az enyézeté.
Nem kell mindenhová Stadiont építeni, de legalább a sportolni vágyókat szolgálja.
|
|
|
|
Répcevis
Sanya, 2013.10.07 18:31.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Tábla jelöli az állam határt és itt ér véget a nyomvonal, amely idáig járható (személygépkocsival nem ajánlott)
|
|
|
|
Répcevis
Sanya, 2013.10.07 18:27.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezen a helyen keresztezte a Vasfüggöny a jobb oldali ág, (SZ 100-as jelzőrendszer) a vágány nélküli nyomvonalat.
|
|
|
|
Répcevis
Sanya, 2013.10.07 18:23.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
A betonozott részen volt a kihúzó vágány vége. (Osztrák oldalon)
|
|
|
|
Répcevis
Sanya, 2013.10.07 18:21.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Hajdani őrház a csepregi oldalon.
|
|
|
|
Pusztakettős
Mopat, 2013.10.07 11:41.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Pusztakettősön "állomásozó" Csörgővel történt az alábbi baleset:
http://www.lococlub.hu/baleset.php?id=694
Ha jól olvastam az előző hozzászólásokat, azután selejtezték!
Sós János
|
|
|
Körösnagyharsány
Adani, 2013.10.07 11:07.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Na igen 260 milliót ha a pályára költenék akkor meg is lenne az a 80-as vonal a határig lazán. Manapság nem megy semmi, mert évekig kotlanak rajta drága pénzen ,hogy így megvalósíthatóság meg úgy pályázat. Régebben meg egy kérdés volt csak. Van-e még csákány meg lapát. Igaza volt Moldova által is megírt öreg PFT-snek a vasúthoz józan paraszti ész kell nem mérnökök. Ugye a híres mondása, hogy most megmutatom hol fog menni a vasút, de aztán ide ne engedjetek egy mérnököt. Meg is épült a vasút. Szeghalmon is épült kisvasút a háború után szétbombázott maradványokból pár centis darabokból összetákolva is, társadalmi munkában
|
|
|
Mahóca
daemon20, 2013.10.06 23:40.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Úgy tünik a helyzet nem reménytelen, az Indóház vasúti hírportál szerint az Északerdő jövőre elvégzi a vonal felujítását! A tervek szerint nyáron ismét közlekedhetnek vonatok Mahócáig. Remélem így lesz és vissza változtathatják az állomás megszünt státuszát működőre.
|
|
|
Körösnagyharsány
VT22, 2013.10.06 05:23.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez csak egy megvalósíthatósági tanulmány, ami nem jelent semmit.
Akárki írhat-írattathat ilyet. A MÁV is, Vésztő is, én is, te is.
Battonyán is az volt a szokás, hogy Karsai 4 évente írattatott egyet, igaz csak 10 millió Ft körüli összegből, aztán választások előtt lehetett lobogtatni, hogy de-mostmár-tényleg-lesz-vasút-aradra. Persze nem lett, és most már a matematikai esély is lenullázódott hogy legyen, mivel az arad-nagylak autópálya keresztbe épült a nyomvonalon, így maximum felüljáróval mehetne át ott vasút.
Szóval, megvalósíthatósági tanulmányt írattathat akárki, a papír elbír mindent, aztán jön a következő lépés, hogy ha meg is kéne valósítani, ki fogja az egészet finanszírozni? Ez az amit Vésztő, Komádi, Vizesgyán, stb. települések önerőből sohasem fognak kivitelezni. A MÁV-ra nem számíthatnak hogy rendbe rakja nekik a pályát. A magyar állam szintén nem kíván egy fillért sem biztosítani vasúti infrastruktúrára. Irány az EU. Az EU-nak két kalapja van, az KözOP és a Regionális OP "térségi elérhetőség fejlesztése", előbbiben az országos közlekedési fejlesztések, utóbbiban a térségi fejlesztések. Utóbbiból a vasút ki van zárva. Nesze neked vasútbarát közlekedéspolitika, a térségi elérhetőséget csakis közúton lehet fejleszteni. Ezért van az, hogy 0 forgalmú mellékutakon kint figyel az EU-s projekttábla, míg forgalamsabb mellékvonalaknál sem látni semmilyen fejlesztést. Marad a KözOp kalap, de ott igencsak leszűkült a közlekedésfejlesztési keret a következő EU ciklusra, emellett országos érdekű, nagypolitika által támogatott projektekkel szemben nincs esélye a térségi vésztői projektnek. (Pl. a szeged-hmvhely tram-train is ide várakozik).
Persze a mostani 265 milliót jó lenne a pályára költeni, de nem arra adta a pénzt az EU. Az egészből csak a pályázatíró cégek járnak jól, letesznek az asztalra valami 40-60 milliárdos tervet, 100-as pályával Nagyváradtól Gyomáig, ők is tudják hogy sose valósul meg, de legalább nagyot álmodtak és a pénzt is megkapták. Vésztő meg lobogtathatja, pár évig, aztán ha úgy gondolja írattat egy újat. Hatékonytalan az egész mint maga az EU.
|
|
|
Miskolc-Dorottya utca
Petrás Bence, 2013.10.05 20:49.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
D02-501 Mk48-as az állomáson.
2013. 10. 05.
|
|
|
|
Diósgyőr LÁEV
Petrás Bence, 2013.10.05 20:48.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Új névtábla.
2013. 10. 05.
|
|
|
|
Diósgyőr-Majláth
Petrás Bence, 2013.10.05 20:47.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
447, 401 (Lilla) kiállítva.
2013. 10. 05.
|
|
|
|
Papírgyár
Petrás Bence, 2013.10.05 20:45.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Új névtábla.
2013. 10. 05.
|
|
|
|
Puskaporos
Petrás Bence, 2013.10.05 20:44.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Új névtábla.
2013. 10. 05.
|
|
|
|
Puskaporos
Petrás Bence, 2013.10.05 20:42.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
D02-506 Mk48-as Puskaporos állomáson.
2013. 10. 05.
|
|
|
|
Közép-Garadna
Petrás Bence, 2013.10.05 20:41.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Új névtábla.
2013. 10. 05.
|
|
|
|
Garadna
Petrás Bence, 2013.10.05 20:40.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
D02-501 Mk48-as Garadnán.
2013. 10. 05.
|
|
|
|
Jászberény
ROCOman, 2013.10.05 18:29.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Berakodásra váró cukorrépa hegyek. Rég volt ilyen látványban része a berényieknek.
|
|
|
|
Jászberény
ROCOman, 2013.10.05 18:28.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Múlt héten csütörtökön érkezett egy vonatnyi kőszállítmány aminek a kirakodásához hozzá is kezdtek és folytatták még ma is.
|
|
|
|
Jászberény
ROCOman, 2013.10.05 18:26.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Kirakott és kirakodás alatt lévő kocsik a Szatmári-féle malom telephelyén.
|
|
|
|
Kastélypark
VT22, 2013.10.05 14:36.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem elhamarkodott még megítélni mennyire jó vagy rossz választás ez a hely. 1-2 év múlva már meg lehet mondani.
|
|
|
Körösnagyharsány
QQriQ, 2013.10.05 14:30.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Komolytalan cikk egy komolytalan kezdeményezésről.
|
|
|
Körösnagyharsány
dani, 2013.10.05 08:46.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hátha:
http://iho.hu/hir/vicivel-vesztorol-varadig-131003
|
|
|
Sárvár
Sanya, 2013.10.05 08:25.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Hajdanán a sárvári cukorgyárat szolgálta.
|
|
|
|
Kastélypark
puma87, 2013.10.05 00:22.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdekes helyre, érdekes módon épült megállóhely. Mind a saját, mind az ismerőseim benyomása az átadása óta eltelt idő tapasztalatai alapján az, hogy megállóhelyet "erőltetők" valamit rendesen benéztek. Az utasforgalom meglepően alacsony, sőt az előzetes - igen negatív - várakozásaimat is alulmúlták (itt a csúcsidőre - reggel 6 és 7 óra idejére - gondolok és értelemszerűen nem a jóval nagyobb forgalmú Budatétényhez, hanem a kisebb Barosstelephez hasonlítva!).
A jövőben, mikor a 30a vonalon csúcsban 20 percezés lesz (két martonvásári és egy székesfehérvári vonat / óra) véleményem szerint bőven elég lesz csak egy vonatot megállítani itt.
További negatív véleményt szül a megálló megközelítése a Nagytétényi út és a BKK buszjáratai (33, 133E) felől.
Összegzésként pedig: Nagytétény megszűnését megértem. Rózsakert mh (Növény utca) meg nem épülését inkább nem kommentálom, mert nem hiszek a hivatalos magyarázatnak. Ez a megálló pedig a két szék közül a totális földre esés.
|
|
|
Polgárdi-Ipartelepek
Kati, 2013.10.04 08:40.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1964-1966-ig laktam az AUV-telephelyén, innen jártam iskolába Szfv-ra. Az akkori állomásfőnök Fekete úr volt, a fia Fekete László akkor jó pajtásom volt. 1966-ban aztán elköltöztünk más városba, de nagyon sok szép emléket őrzök arról az időszakról! Köztük nem egyszer a barátokkal szenes vagont is kilapátoltunk. Ott ismertem meg Mészáros Ágnest is, akivel jól összebarátkoztunk. Az élet aztán elsodort engem ezektől a barátoktól de szívesen gondolok rájuk.
|
|
|
Hajdúszentgyörgy
Mopat, 2013.10.03 20:27.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdvözlet!
Ahogy én láttam a helyszínen, az állomás mellékvágánya nem igazán mellékvágány. Hanem egy iparvágány. A kiágazása az állomás Hajdúböszörményi végében van. Látható is az egyik képen egy fényjelző, na attól mondjuk száz méterre ott a váltó, a jelzőtől jól láttam. A váltó másik felében is is van egy ellentétes irányú fényjelző. Ebből arra merek gondolni, hogy ez nem egy be és kijárati jelzőpáros, hanem az iparvágányi váltót fedezték annó! Debrecen felé tekintve ugyanis nem látok másik jelzőket, jó a pálya ívben van. Az útátjárót ábrázoló fotó jobb szélén látszik egy drótkerítés. Nos, az egy telephely kerítése! Oda megy be a vágány, igaz, eltűnik a gazban...A telephely le volt betonozva annó és lámpákkal ki lehetett viágítani, relatíve kevés az épület...olyan fatelep vagy tüzéptelep lehetett valaha! Most üresen áll...
Legközelebb fényképezőgépet is viszek, ha arra járok!
Sós János
|
|
|