Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 215 ] [ 216 ] [ 217 ] [ 218 ] [ 219 ] [ 220 ] [ 221 ] [ 222 ] [ 223 ] ...   Utolsó Következő

Bag    prozak01, 2013.10.08 19:12.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai pillanatképek: az állomásépület
 
Tura    prozak01, 2013.10.08 19:10.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma délelőtti pillanatkép
 
Gödöllő-Állami telepek    SZALAROAA, 2013.10.07 20:46.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hogy kell a megállóhely nevét helyesen írni? A vadonatúj MÁV-logós táblán "Gödöllő Állami Telepek", a FLIRT kijelzőjén "Gödöllő-Állami telepek", az Elvirán pedig "Gödöllő Állami telepek" van. Amógy szerintem "Gödöllő, állami telepek" lenne a helyes.
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:37.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Szépsége" nézőpont kérdése is lehet, de legalább nem az enyézeté.
Nem kell mindenhová Stadiont építeni, de legalább a sportolni vágyókat szolgálja.
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:31.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tábla jelöli az állam határt és itt ér véget a nyomvonal, amely idáig járható (személygépkocsival nem ajánlott)
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:27.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a helyen keresztezte a Vasfüggöny a jobb oldali ág, (SZ 100-as jelzőrendszer) a vágány nélküli nyomvonalat.
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:23.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A betonozott részen volt a kihúzó vágány vége. (Osztrák oldalon)
 
Répcevis    Sanya, 2013.10.07 18:21.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hajdani őrház a csepregi oldalon.
 
Pusztakettős    Mopat, 2013.10.07 11:41.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Pusztakettősön "állomásozó" Csörgővel történt az alábbi baleset:
http://www.lococlub.hu/baleset.php?id=694
Ha jól olvastam az előző hozzászólásokat, azután selejtezték!
Sós János
 
Körösnagyharsány    Adani, 2013.10.07 11:07.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Na igen 260 milliót ha a pályára költenék akkor meg is lenne az a 80-as vonal a határig lazán. Manapság nem megy semmi, mert évekig kotlanak rajta drága pénzen ,hogy így megvalósíthatóság meg úgy pályázat. Régebben meg egy kérdés volt csak. Van-e még csákány meg lapát. Igaza volt Moldova által is megírt öreg PFT-snek a vasúthoz józan paraszti ész kell nem mérnökök. Ugye a híres mondása, hogy most megmutatom hol fog menni a vasút, de aztán ide ne engedjetek egy mérnököt. Meg is épült a vasút. Szeghalmon is épült kisvasút a háború után szétbombázott maradványokból pár centis darabokból összetákolva is, társadalmi munkában
 
Mahóca    daemon20, 2013.10.06 23:40.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy tünik a helyzet nem reménytelen, az Indóház vasúti hírportál szerint az Északerdő jövőre elvégzi a vonal felujítását! A tervek szerint nyáron ismét közlekedhetnek vonatok Mahócáig. Remélem így lesz és vissza változtathatják az állomás megszünt státuszát működőre.
 
Körösnagyharsány    VT22, 2013.10.06 05:23.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez csak egy megvalósíthatósági tanulmány, ami nem jelent semmit.
Akárki írhat-írattathat ilyet. A MÁV is, Vésztő is, én is, te is.

Battonyán is az volt a szokás, hogy Karsai 4 évente írattatott egyet, igaz csak 10 millió Ft körüli összegből, aztán választások előtt lehetett lobogtatni, hogy de-mostmár-tényleg-lesz-vasút-aradra. Persze nem lett, és most már a matematikai esély is lenullázódott hogy legyen, mivel az arad-nagylak autópálya keresztbe épült a nyomvonalon, így maximum felüljáróval mehetne át ott vasút.

Szóval, megvalósíthatósági tanulmányt írattathat akárki, a papír elbír mindent, aztán jön a következő lépés, hogy ha meg is kéne valósítani, ki fogja az egészet finanszírozni? Ez az amit Vésztő, Komádi, Vizesgyán, stb. települések önerőből sohasem fognak kivitelezni. A MÁV-ra nem számíthatnak hogy rendbe rakja nekik a pályát. A magyar állam szintén nem kíván egy fillért sem biztosítani vasúti infrastruktúrára. Irány az EU. Az EU-nak két kalapja van, az KözOP és a Regionális OP "térségi elérhetőség fejlesztése", előbbiben az országos közlekedési fejlesztések, utóbbiban a térségi fejlesztések. Utóbbiból a vasút ki van zárva. Nesze neked vasútbarát közlekedéspolitika, a térségi elérhetőséget csakis közúton lehet fejleszteni. Ezért van az, hogy 0 forgalmú mellékutakon kint figyel az EU-s projekttábla, míg forgalamsabb mellékvonalaknál sem látni semmilyen fejlesztést. Marad a KözOp kalap, de ott igencsak leszűkült a közlekedésfejlesztési keret a következő EU ciklusra, emellett országos érdekű, nagypolitika által támogatott projektekkel szemben nincs esélye a térségi vésztői projektnek. (Pl. a szeged-hmvhely tram-train is ide várakozik).

Persze a mostani 265 milliót jó lenne a pályára költeni, de nem arra adta a pénzt az EU. Az egészből csak a pályázatíró cégek járnak jól, letesznek az asztalra valami 40-60 milliárdos tervet, 100-as pályával Nagyváradtól Gyomáig, ők is tudják hogy sose valósul meg, de legalább nagyot álmodtak és a pénzt is megkapták. Vésztő meg lobogtathatja, pár évig, aztán ha úgy gondolja írattat egy újat. Hatékonytalan az egész mint maga az EU.
 
Miskolc-Dorottya utca    Petrás Bence, 2013.10.05 20:49.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
D02-501 Mk48-as az állomáson.
2013. 10. 05.
 
Diósgyőr LÁEV    Petrás Bence, 2013.10.05 20:48.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új névtábla.
2013. 10. 05.
 
Diósgyőr-Majláth    Petrás Bence, 2013.10.05 20:47.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
447, 401 (Lilla) kiállítva.
2013. 10. 05.
 
Papírgyár    Petrás Bence, 2013.10.05 20:45.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új névtábla.
2013. 10. 05.
 
Puskaporos    Petrás Bence, 2013.10.05 20:44.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új névtábla.
2013. 10. 05.
 
Puskaporos    Petrás Bence, 2013.10.05 20:42.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
D02-506 Mk48-as Puskaporos állomáson.
2013. 10. 05.
 
Közép-Garadna    Petrás Bence, 2013.10.05 20:41.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új névtábla.
2013. 10. 05.
 
Garadna    Petrás Bence, 2013.10.05 20:40.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
D02-501 Mk48-as Garadnán.
2013. 10. 05.
 
Jászberény    ROCOman, 2013.10.05 18:29.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Berakodásra váró cukorrépa hegyek. Rég volt ilyen látványban része a berényieknek.
 
Jászberény    ROCOman, 2013.10.05 18:28.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Múlt héten csütörtökön érkezett egy vonatnyi kőszállítmány aminek a kirakodásához hozzá is kezdtek és folytatták még ma is.
 
Jászberény    ROCOman, 2013.10.05 18:26.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kirakott és kirakodás alatt lévő kocsik a Szatmári-féle malom telephelyén.
 
Kastélypark    VT22, 2013.10.05 14:36.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem elhamarkodott még megítélni mennyire jó vagy rossz választás ez a hely. 1-2 év múlva már meg lehet mondani.
 
Körösnagyharsány    QQriQ, 2013.10.05 14:30.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Komolytalan cikk egy komolytalan kezdeményezésről.
 
Körösnagyharsány    dani, 2013.10.05 08:46.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hátha:
http://iho.hu/hir/vicivel-vesztorol-varadig-131003
 
Sárvár    Sanya, 2013.10.05 08:25.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hajdanán a sárvári cukorgyárat szolgálta.
 
Kastélypark    puma87, 2013.10.05 00:22.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekes helyre, érdekes módon épült megállóhely. Mind a saját, mind az ismerőseim benyomása az átadása óta eltelt idő tapasztalatai alapján az, hogy megállóhelyet "erőltetők" valamit rendesen benéztek. Az utasforgalom meglepően alacsony, sőt az előzetes - igen negatív - várakozásaimat is alulmúlták (itt a csúcsidőre - reggel 6 és 7 óra idejére - gondolok és értelemszerűen nem a jóval nagyobb forgalmú Budatétényhez, hanem a kisebb Barosstelephez hasonlítva!).
A jövőben, mikor a 30a vonalon csúcsban 20 percezés lesz (két martonvásári és egy székesfehérvári vonat / óra) véleményem szerint bőven elég lesz csak egy vonatot megállítani itt.
További negatív véleményt szül a megálló megközelítése a Nagytétényi út és a BKK buszjáratai (33, 133E) felől.
Összegzésként pedig: Nagytétény megszűnését megértem. Rózsakert mh (Növény utca) meg nem épülését inkább nem kommentálom, mert nem hiszek a hivatalos magyarázatnak. Ez a megálló pedig a két szék közül a totális földre esés.
 
Polgárdi-Ipartelepek    Kati, 2013.10.04 08:40.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1964-1966-ig laktam az AUV-telephelyén, innen jártam iskolába Szfv-ra. Az akkori állomásfőnök Fekete úr volt, a fia Fekete László akkor jó pajtásom volt. 1966-ban aztán elköltöztünk más városba, de nagyon sok szép emléket őrzök arról az időszakról! Köztük nem egyszer a barátokkal szenes vagont is kilapátoltunk. Ott ismertem meg Mészáros Ágnest is, akivel jól összebarátkoztunk. Az élet aztán elsodort engem ezektől a barátoktól de szívesen gondolok rájuk.
 
Hajdúszentgyörgy    Mopat, 2013.10.03 20:27.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdvözlet!
Ahogy én láttam a helyszínen, az állomás mellékvágánya nem igazán mellékvágány. Hanem egy iparvágány. A kiágazása az állomás Hajdúböszörményi végében van. Látható is az egyik képen egy fényjelző, na attól mondjuk száz méterre ott a váltó, a jelzőtől jól láttam. A váltó másik felében is is van egy ellentétes irányú fényjelző. Ebből arra merek gondolni, hogy ez nem egy be és kijárati jelzőpáros, hanem az iparvágányi váltót fedezték annó! Debrecen felé tekintve ugyanis nem látok másik jelzőket, jó a pálya ívben van. Az útátjárót ábrázoló fotó jobb szélén látszik egy drótkerítés. Nos, az egy telephely kerítése! Oda megy be a vágány, igaz, eltűnik a gazban...A telephely le volt betonozva annó és lámpákkal ki lehetett viágítani, relatíve kevés az épület...olyan fatelep vagy tüzéptelep lehetett valaha! Most üresen áll...
Legközelebb fényképezőgépet is viszek, ha arra járok!
Sós János
 
Előző Első    ... [ 215 ] [ 216 ] [ 217 ] [ 218 ] [ 219 ] [ 220 ] [ 221 ] [ 222 ] [ 223 ] ...   Utolsó Következő