Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 215 ] [ 216 ] [ 217 ] [ 218 ] [ 219 ] [ 220 ] [ 221 ] [ 222 ] [ 223 ] ...   Utolsó Következő

Rétfalu-Siklósd    djlacee, 2013.09.25 21:55.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A rakodóvágányból már nem sok minden van meg, ellenben a környéken mindenhol felszedett sínek vannak
 
Szolnok-Alcsi régi    Pátkai andrás, 2013.09.25 18:27.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én egészen a megszüntetéséig innen utaztam majdnem minden héten Tiszaföldvárra a nagyszülőkhöz, mert ott laktunk az akkori Áchim úton és ez az állomás volt közel nekem.
 
Turgony    fizolt, 2013.09.24 22:32.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykor állomás lehetett: A Munkamódszerek a tolatóvonatoknál címő oktatófilmben szerepel az állomás.
 
Galgaguta    Vazul, 2013.09.24 13:10.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért nekem még így is szívem csücske ez a megálló. Istenem, mennyit vártuk ott a vonatot és a fütty után megjelent a gőzmozdony! Aztán felszálltunk a vagonokba, ami tényleg fapados volt.
 
Zichyújfalu    Barnaby, 2013.09.24 10:44.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én úgy tudom, hogy tényleg készülnek a villamosításra, ami ezen vonal esetén nem is túl bonyolult, ugyanis csak két állomás van (azok se nagyok), a többi egyszerű hosszlánc és új alállomásra sincs szükség.
Számítások szerint meg is térülne, mivel több vonatot (tehervonatokat is) lehetne erre közlekedtetni, jelentős időmegtakarítással. További érv még, hogy a FLIRT motorvonatok fordulóit is gazdaságosabban meg lehet szervezni (pl: szerelvénymenetnek nem kell Fehérvárról Kelenföldön keresztül mennie a Szabolcsi bázisra.), illetve Bz-k helyett is dolgozhatnának (pl: Szfvár-Pszab-Bp-déli).
Ami a bizbereket illeti, a felújításkor csak Zichy kapott D55-t, mivel akkor már a tervekben szerepelt, hogy Fehérvár felújítása után az új elektronikus bizber Börgöndöt is kezelni fogja.
 
Vámospércs    Mopat, 2013.09.24 08:37.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vámospércsi állomásról hónapokkal ezelőtt eltűntek az üresen árválkodó teherkocsik!
Méghozzá igen szép vasúti seregszemle keretében! Ugyanis tolatást végzett két egybekapcsolt magánvasutas zöld Bobo(nem találtam hirtelen kié lehetett) meg az MMV narancs-fehér-fekete Sulzer dízele is...éppen menetrend szerinti tehervonat is állt az állomáson, azt hozhatta a Sulzer...gondolom abba a vonatba is soroztak kocsikat, meg vittek a Bobók is! Sajnos nem volt nálam fényképező masina, éppen a létai úti sorompónál álltam autóval...
A nyár folyamán kétszer is láttam UDJ vontatta pályafenntartási szerelvényt, "sínenjáró" markológéppel és rakoncás kocsikkal. Az állomási rakodó térre szép kupac öreg talpfát termeltek ki. Először azt hittem, bontják az egykori fatelepi iparvágányt-de az köszöni, megvan a gazban-így valószínűleg a vonalon zajlott talpfacsere...
Sós János
 
Nagycsere    Mopat, 2013.09.24 08:25.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem csak az épület körüli fák hiányoznak már...
Ugyanis kivágták a 48-as utat a vasútállomással összekötő rövid bekötőút mindkét oldalán a nagy nyárfákat, illetve az állomási rakodó háta mögötti fákat is a közút felől! Az erdészeti rakodó területén pedig átépítés zajlik: egy jókora víztároló medencét(vagy ún. áztató/telítő medencét?) építettek az állomási töltés mellé!
 
Tar    Fruzsi, 2013.09.23 23:57.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Én egy furcsa kéréssel/ kérdéssel fordulok hozzátok.
Szeretnék tudni, a régi tari vasúti őrházról információkat.
Ha valakinek van képe, annak nagyon örülnék.
Tudom, hogy már nincs meg az épület, de számomra fontos lenne.
Nagyon szépen kérlek segítsetek. Köszönöm!
U.I.: életem kezdete 1988 ehhez az épülethez fűződnek, ez volt az otthonom, és szeretném tudni mi lett vele,hogy nézett ki.
 
Körösnagyharsány    dani, 2013.09.23 21:06.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen mert találtam benne hibát és leszedtem,ha az előbbi írásomat beírod youtubba,vagy azt hogy Komlódy Dániel akkor ott lesz :)
 
Körösnagyharsány    dani, 2013.09.23 18:16.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.youtube.com/watch?v=JWvpXcuzgzw
 
Sopronkövesd    djlacee, 2013.09.21 14:33.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A csütörtöki (09.19) Kisalföldben van egy cikk, hogy felújítottak egy patakhidat, amin egykor lóvasút haladt. Erről van valami bővebb infó? Csak annyit találtam, hogy az egykori nagycenki cukorgyárba szállítottak répát a keskeny nyomtávú vonalon.
 
Sárkányfalva    VT22, 2013.09.18 10:17.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aki tudja, keresse fel a megállóhelyet, ugyanis e cikk szerint hamarosan el fogják bontani:
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5055-Zavorarske-stanoviste-Sarkan-konci/
 
Bocfölde    Petrás Bence, 2013.09.18 10:07.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bakkon, Gutorföldén, Csömödér-Pákán és Lentiben alapból meg kell állniuk a vonatoknak, tehát gondolom ezeken a helyeken bevárja az indulási időt.
 
Szentetornya    Capras Dávid, 2013.09.18 00:43.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A peront 2000 körül építettük társadalmi munkában.
 
Lajtaszentmiklós    szvdom, 2013.09.17 23:24.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Forrás: 100 éves a vasútigazgatás Szombathelyen.
 
Savanyúkút    szvdom, 2013.09.17 23:24.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Forrás: 100 éves a vasútigazgatás Szombathelyen.
 
Rétfalu-Siklósd    szvdom, 2013.09.17 23:23.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Forrás: 100 éves a vasútigazgatás Szombathelyen.
 
Nagymarton    szvdom, 2013.09.17 23:23.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Forrás: 100 éves a vasútigazgatás Szombathelyen.
 
Márczfalva-Fraknónádasd    szvdom, 2013.09.17 23:22.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Forrás: 100 éves a vasútigazgatás Szombathelyen.
 
Lépesfalva-Somfalva    szvdom, 2013.09.17 23:22.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Forrás: 100 éves a vasútigazgatás Szombathelyen.
 
Sopron-Gyártelep    szvdom, 2013.09.17 23:21.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Forrás: 100 éves a vasútigazgatás Szombathelyen.
 
Tamási    V43_1195, 2013.09.17 20:14.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
TAMÁSI
 
Tamási    V43_1195, 2013.09.17 20:14.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásépület
 
Tamási    V43_1195, 2013.09.17 20:13.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
34 rendszerű váltó Tamási állomás 1. vágányában (2010.04.17.)
 
Tamási    V43_1195, 2013.09.17 20:11.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A bal oldali vágány egyenes folytatása volt a lepsényi vonal
 
Tamási    V43_1195 (Sereg János), 2013.09.17 20:09.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tamási előjelzője, háttérben látszik a Lepsény felőli egykori előjelző árbóca
 
Adorjánpuszta    V43_1195, 2013.09.17 20:07.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Adorjánpuszta mh. Tamási felől érkezve
 
Adorjánpuszta    V43_1195, 2013.09.17 20:05.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykori kiágazás helye
 
Adorjánpuszta    V43_1195, 2013.09.17 20:05.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Adorjánpuszta "peronja"
 
Pacsmag    V43_1195, 2013.09.17 20:01.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A világítás egykori kapcsolója
 
Előző Első    ... [ 215 ] [ 216 ] [ 217 ] [ 218 ] [ 219 ] [ 220 ] [ 221 ] [ 222 ] [ 223 ] ...   Utolsó Következő