Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 435 ] [ 436 ] [ 437 ] [ 438 ] [ 439 ] [ 440 ] [ 441 ] [ 442 ] [ 443 ] ...   Utolsó Következő

Sajószentpéter-Piactér    glapapp, 2010.09.30 21:41.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó lenne, ha a régi kis állomásépület képét megtalálná valaki
 
Inota    Train Station, 2010.09.30 18:49.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jól sejtem hogy ez az esőbeálló egy felvételiépület maradványa?Kinézet alapján olyan lehetett az épület mint Balatonmáriafürdőn.
 
Ukk    Train Station, 2010.09.30 18:42.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A napokban át is adták.Elvileg V63+Bo+Bo összeállításúak a vonatok.Ezt valaki megerősítené?
 
Bélavár    Train Station, 2010.09.30 18:32.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bélavár névtáblája.Ráférne egy felújítás...
A kép 2010.07.01-jén készült.
 
Ferenctelep    Train Station, 2010.09.30 18:22.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ferenctelep egykori megállója.A 2000/2001-es menetrendben már egy vonat sem állt meg itt.A következő menetrendben már nem tüntették fel.
 
Péterhida-Komlósd    Train Station, 2010.09.30 18:20.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Barcs felől érkezve.
 
Babócsa    Train Station, 2010.09.30 18:17.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Élőállat rakodó az1.vágány csonkája mellett.Rég nem használták.
 
Babócsa    Train Station, 2010.09.30 18:16.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kijárat Vízvár felé.
 
Szentlőrinc    Train Station, 2010.09.30 18:14.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.06.05.
 
Szentdénes    Train Station, 2010.09.30 18:12.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.06.05.
 
Hosszúhetény    Train Station, 2010.09.30 18:03.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy 2006-os felvétel az épületről és annak lakójáról.Eléggé romosan néz ki az épület vasút felöli oldala és a mellékhelység épülete is.
A kép 2006.áprilisában készült.
 
Berzence    Train Station, 2010.09.30 14:41.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007.Júniusában még mindennapos munkások voltak az MD-k a 60-ason.
http://www.youtube.com/watch?v=ev-0MeR6r0I
 
Mezőhídvég    Rácz Gergely, 2010.09.30 14:33.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az, hogy a 49-es (és azóta, gyakorlatilag a 49-es megszüntetésének folyományaként a 27-es) vonal eltűnt az ország vasúti térképéről, a magyar vasúttörténet egyik szégyene. Ez majdnem olyan, mintha például a 20-as vonalat szüntették volna meg Veszprém és Celldömölk között. Miért is? Azért, mert ez a vonal a Győr - Veszprém - Dombóvár vasútvonal része. Nekem az a meglátásom, hogy személyforgalom szempontjából kettős szerepe lehetne a 49-es vonalnak (meg vele együtt a 11-es és a 27-es vonalaknak is): egyrészt az érintett, illetve közelben lévő megyeszékhelyek (Győr, Veszprém, Székesfehérvár, Kaposvár, esetleg még Pécs is, de az már elég messze van) összekapcsolása a vonal menti településekkel (hivatásforgalom), másrészt egy észak-dél irányú fővonal, melyen távolsági személyforgalom zajlik.
A teherforgalmat pedig még nem is említettem, ebben elsősorban helyi viszonylatban lehetne jelentős (mezőgazdasági termények, főleg búza és cukorrépa szállítása), kisebb mértékben a 20-as, 29-es, 30-as, 40-es vonalak összekötésével átmenő teherforgalom (a 11-es vonal ebből a szempontból sajnos nem szerencsés, mivel komoly nehézségeket okozna a Bakonyon áthúzni egy 1000 tonnás vonatot, bár két mozdonnyal, esetleg még tolómozdonnyal megoldható).
 
Enying    Attes, 2010.09.30 13:27.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mai Tolnai Népújságban olvastam, hogy Simontornyán rakodnak répát, Enyingről meg na mivel viszik oda? Bizony. Kamionnal. Lám,lám, mégiscsak kéne ez a vonal...mármint le, Dombóvárig, és akkor nem kéne pakolgatni.
 
Mezőhídvég    LepesiZL, 2010.09.30 09:32.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már sztem korábban írtam: Mezőhídvég - Enying - Lepsény - Székesfehérvár közlekedésben lehet (-ne) gondolkodni. Meghirdetésre került (Cer-Palkovics Úr - Közép-Dunántúli Regionális Fejlesztési Tanács Elnöke), hogy fontos Székesfehérvár környéki és a városi közlekedés összekapcsolása. Ennek része lehet a fentebb említett összeköttetés. Amikor még járt a vonat létezett egy reggeli (38617) és egy délutáni (38616) közvetlen fehérvár Mezőhídvég vonat.
Az enyingi (sárbogárdi, lovasberényi) kistérség bekapcsolása kötöttpályán - természetesen keresztül a városon, tram-tren, még talán működne is, normális járművel, ütemes menetrenddel, ráhordó autóbuszokkal.
De ez már egy hosszabb dolgozat.
Lepesi ZL
 
Mezőhídvég    Train Station, 2010.09.29 21:50.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ráadásul ennek a vonalnak a hiánya miatt a lepsényi répavonatok kénytelenek Fonyód illetve Sárbogárd felé kerülni.Hol ott itt gyorsabban elérhetnék a 41-es vonalon fekvő Kaposvárt.
 
Szőlősnyaraló régi    raps, 2010.09.29 18:06.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi megállóhely hol volt? A jelenlegi új megállóhely helyén ? Vagy még attól is kintebb, a 31-es felé??
 
Mezőhídvég    totesz, 2010.09.29 17:29.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Lepsény-Dombóvár vasútvonalat,kárvolt megszüntetni,hiszen ez olyan tályakon ment,amit autóval nem lehet,megközelíteni.Na meg gazdasági szemponból.Ha lenne egy jó pálya ami nincs,és talán nem is lesz,akkor az a térség is fel lendült volna gazdaságilag.És az emberek is vonattal járhatnának dolgozni,a környező településekre,városokba.Vonattal könyebben eljuthanának pl Bp-re,nem ugy mint busszal amihez 2-3 átszálás kell.Mig vonattal csak 1-szer"Lepsény,vagy Dombóvár.Szerintem. Üdv mindenkinek,egy vasútbarát.
 
Ináncs    István, 2010.09.28 22:58.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!Az ináncsi állomás rövid történetét irnám le érdekesség képpen.Az 1860-ban létesitett Miskolc-Kassa vasútvonal a község közvetlen határában fut.A vonatok azomban nem álltak meg itt egészen 1958-ig.Addig a szoszédos Csobádra vagy a már megszűnt Hernádszentandrásra jártak az emberek.Ináncs dolgos lakói áldozatkész munkával 1958 ban megépitették az álomást és az állomásépüéetet.A mai helyzet elég siralmas.Jegykiadás csak pénteken és vasárnap van(ha éppen ráér a megbízott jegykiadónéni)egyébként nincs.Az állomásépület ugy ahogy jó állapotban van csak festés után hamar összeronditják.Tartozik az állomáshoz egy WC is ami természetesen használhatatlan és a közlébe is csak a nagyon erős idegzetű utasok merészkedjenek:).Nemrég kihelyezett az önkormányzat egy TOITOI WC de nem hiszem hogy hosszu életű lesz.Az állomás egyébként viszonylag sok embert fogad és indit naponta.Az álomás mellől indul távolsági autóbusz a szomszédos beljebb eső falukba azért viszonylag népes az állomás.Az épületen a képen látható helységkiirás már megváltozott.Nem duplacsöves neon lámpatest világtja meg hátulról az INÁNCS feliratot,ezt eltávolitották és az épület szinével megegyező kék keretbe foglalt INÁNCS felirat van már.Hát dióhélyban ennyi a megálló története.Remélem segitettem.
 
Győrszentiván    czmarek97, 2010.09.28 13:41.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt már 30 éve D55 van.
Régebben VES meg Siemens-Halske volt
 
Szőlősnyaraló régi    trainmodeller, 2010.09.28 10:37.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A fotón látható épület az átjáróhoz és az egykori jelzőhöz tartozó őrház. A régi megálló épülete nem itt volt, hanem még lejjebb, a 31-eshez közel! Az átjáró viszont mindig is itt volt, a tökföldekhez, ki az országútra (31-es).
A régi megállóhelyről fotó nem maradt fent, plakát viszont igen, sajnos a plakát a kifőzdében (Mácsár) van kirakva így digitalizálásra nem hozzáférhető.
 
Mezőhídvég    vasutimado, 2010.09.27 23:39.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Körbekerítve...
 
Jászboldogháza-Jánoshida    AKGV, 2010.09.27 21:27.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos már csak részben világít az állomási neon-felirat. A JÁNOSHIDA részének a közepe ment tönkre. Érdemes lenne megjavítani, mert már nagyon kevés ilyen működik az országban és a működő vagy működéshez közeli állapotúak közül ez a leghosszabb.
 
Balatonakali-Dörgicse    Petrás Bence, 2010.09.27 16:34.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
6342 029-3 + 6342 008-7 Balatonakali-Dörgicse állomáson.
2010. 09. 25.
 
Biatorbágy    jannisz, 2010.09.27 12:25.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kőszállító vonatok pörögnek az állomáson. Szombaton két Búvárral, tegnap a 19-es, ma a 20-as Nohabbal.
 
Tardosi kőbányák    bartoksandor, 2010.09.26 21:14.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
egy régi kép
 
Szarvaskő    bartoksandor, 2010.09.26 21:13.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
egy régi kép
 
Mezőhídvég    vasutimado, 2010.09.25 20:11.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még egy...
 
Mezőhídvég    vasutimado, 2010.09.25 20:10.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még egy kép!
 
Orosházi tanyák    lajosbácsi, 2010.09.24 22:37.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
sajnálom ezt az állomást mert az volt én is szolgáltam ott i96o-197o forg. szolg. t., áll. főn. beosztásban jelentös utasforgalma volt főleg orosháza irányában reggel 4 órkkór begyujtottuk télen a szenes kályhát és minden alkalommalkitakaritottuk avárótermet
 
Előző Első    ... [ 435 ] [ 436 ] [ 437 ] [ 438 ] [ 439 ] [ 440 ] [ 441 ] [ 442 ] [ 443 ] ...   Utolsó Következő