Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 434 ] [ 435 ] [ 436 ] [ 437 ] [ 438 ] [ 439 ] [ 440 ] [ 441 ] [ 442 ] ...   Utolsó Következő

Börgönd    Ailton, 2010.10.07 12:41.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 5 vágányból hányat újítottak fel?
 
Kolontár    ROCOman, 2010.10.07 06:40.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A települést, Devecserhez hasonlóan, ipari katasztrófa sújtotta. A MAL Zrt. vörösiszap tározójának gátja átszakadt és a kiömlő áradat szinte megsemmisítette a falut. A két település között a vasúti pálya is megrongálódott. http://picasaweb.google.hu/irft2009/Devecser20101005?authkey=Gv1sRgCJ2Ghr_nlpTElgE#
 
Kastélyosdombó    pezsman, 2010.10.06 19:38.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kérdésem a 2006-os bezárás ürügye volt, de örülök, hogy pfts felhozta ezt az eddig ismeretlen tanulmányt is. Az én most felvetődött kérdéseim is ugyanezek: Kinek a megrendelésére készült a tanulmány? És ki készítette? Nyilvánosan hozzáférhető?

Úgy tudom, hogy a vonal teljes rehabilitációja szerepel a sellyei kistérség hosszú távú fejlesztési koncepciójában, de ez még önmagában sajnos semmit sem jelent.
 
Kastélyosdombó    Ailton, 2010.10.06 12:52.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miért pont Kémesen akartak vasúti szolgálatot? Vannak sokkal jobb állapotú állomások is, ahol nem kéne azért új vasútállomást építeni. Mondjuk Belcsapuszta felújítására még azt mondom oké.
Ez az anyag nyilvános vagy belső?
 
Sorkifalud    balazs177, 2010.10.06 12:38.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás felvételi épülete a Déli Vasút második(emeletes)típusterve alapján épült,amit később kisebb mértékben a ma is látható formájára alakítottak át.
 
Oszkó    balazs177, 2010.10.06 12:23.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás felvételi épülete eredetileg Déli Vasúti III.osztályú típusterv alapján épült.A mai lakóépület ennek az átalakításával jött létre.
 
Zalakomár    balazs177, 2010.10.06 12:19.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület eredetileg Déli Vasúti III.osztályú típusterv alapján épült,amit később a mai formájára alakítottak,bővítettek.
 
Kastélyosdombó    LepesiZL, 2010.10.06 08:39.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mi ez?
Ki készített tanulmányt?
Bocs, de a kérdésemhez még azt is hozzátenném: minek?
Kicsit értek a közlekedéshez, területfejlesztéshez, de.
Aki tud segíteni, szeretném megismerni, hogy mi is ez?
Kérem.
Elérhetőségem, nevem valódi. Szigetvári vagyok, anyósomék Zádorban laknak, első területfejlesztéssel foglalkozó írásom ennek a vonalnak a vizsgálatáról szólt. Próbálom elhinni írásotokat, de ismétlem szeretném látni.
Lepesi ZL
 
Felsőmocsolád    Ailton, 2010.10.05 20:02.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ön a MÁV-nál dolgozik?
Közvetíthetné a társaság felé, hogy szégyenletes, ahogy ezt az állomást (most már megállóhelyet) hagyták szétrohadni.
A peronokon most is áll a sár, az első vágány eltűnt a sárban, a vízelvezetők eldugulva. Írtam az ügyben panaszt is a MÁV-nak, de forráshiány miatt nem kívánnak semmit tenni.
 
Lentiszombathely    Ailton, 2010.10.05 19:27.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A MÁV-nak minden állomásra, megállóba ilyen kamerát kellene telepítenie, és akkor talán nem lenne minden tönkre téve. Mennyibe kerül egy ilyen kamera rendszer kiépítése?
 
Kastélyosdombó    pfts, 2010.10.05 13:12.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pezsman!
Tavaly készítettek egy tanulmányt a vonal felújítására (a kollégák is meglepődtek ezen, mert tudjuk, hogy nincs ennek realitása, hacsak valamelyik fideszes ogy. képviselő nem áll az ügy mellé). Akkor azt mondták, majd ha lesz valamilyen uniós pályázat rá, akkor elkészülhet. A lényege az volt, hogy 600 millióból a teljes szakaszon lecserélték volna a talpfákat betonaljakra, s kb. 100 millióból pótolták vagy cserélték volna a síneket is. Továbbá szerepelt a tervben Barcs-felső teljes felújítása, vasúti szolgálat újraindítása. Emellett Kémesen lebontották volna az állomást, s újat építettek volna, s itt is lett volna újra vasúti szolgálat, ugyanis ide keresztet képzeltek el. Harkányban és Siklóson magasperont építettek volna szintbeli átjáróval, plusz 5 kisebb táblás megállóhoz terveztek térkövezett magasperon+esőbeállót. Kb. 6-7 megállót pedig meg akartak szüntetni (ha jól emlékszem Drávatamási, Vitézipuszta, Drávacsepely, Siklós szőlők meg talán )Akkor az összköltséget 800 millióra saccolták (600 aljak, 100 sín, 100 épületek, peronok).
Gondolom idén már ez is többe kerülne. Még mielőtt bárki örülne, ez soha sem fog szerintem megvalósulni.
 
Kastélyosdombó    pezsman, 2010.10.05 11:57.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaki megerősítene abban, hogy a 62-es vonal felső szakaszát 2006-ban felújításra hivatkozva zárták be? Egy rakás internetes oldalt olvastam már erről. (Természetesen tudom, hogy a felújítás nem fog bekövetkezni, csupán arról érdeklődnék, hogy a szándék valóban ilyen aljas volt-e?)
 
Dombóvár alsó    Train Station, 2010.10.04 18:33.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szegedi gyorsvonatok rövid ideig Kiskunfélegyházáig jártak.Általában M41+Bo+Bo összeállításban.De akadt Ao kocsi is.Én sokat utaztam rajta.Nyaranta a vonat Fónyódról indult Szegedre.
 
Lentiszombathely    szabyka5, 2010.10.04 18:14.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönjük az elismeréseket!
Reméljük még sokáig ilyen marad!
 
Lentiszombathely    Gery, 2010.10.04 17:04.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
RTL riport: http://www.rtlklub.hu/hirek/belfold/video/103031
Gratulálok Varga Szabolcsnak (így ismeretlenül), szép lett a megálló és mint látom a kamera is kikerült :)
Remélem így, hogy a tévében is leadásra került, példát mutat másoknak is!
 
Lentiszombathely    Ábrók Miklós, 2010.10.04 09:23.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szaby! Minden elismerésem a tiétek. Egy-egy fotómat megtalálod itt pl. a Balatonmáriafürdőnél, Balatonfürednél, Bp. Keleti, nyugat stb.
 
Szokolya    M.machinátor, 2010.10.03 00:30.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szevasztok.Én ott gyerekeskedtem minden nyáron(egy kicsit lejebb kb'77-86 közőtt egy vikend telken),az út felöli hátsó ajtó volt a váróterem és jegypénztár amibe kb 3-4 ember fért be állva és ott volt egy ablak ami soha nem volt nyitva(már amikor én arra jártam,pedig ott lakott a környék fuvarosa úgy hogy jártunk ott jó párszor az őregemmel).Az elülső helyiségben volt néhány ilyen birkozógép oltári karokkal,meg egy bringa volt a ház elött azzal ment a váltóőr váltót állitani(néha nem volt rajta gumi).
 
Dombóvár alsó    arsen, 2010.10.02 20:19.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyermekkori emlékek:

Vonatozás Pécsre. A vonat Kaposvár felől jött és nem érintette Dombóvár állomást.

Vonatozás a Balatonra. Jön a "fürdővonat" mondták a dombóváriak arra a vonatra amelyik Pécsről Dombóvár-alsó érintésével (és Dombóvár állomás kihagyásával)Tapolcára illetve Siófokra közlekedett Kaposvár és Fonyód érintésével.
Még korábban úgy tudom ment innen vonat Szegedre, sőt Békéscsabára is!
 
Budatétény    arsen, 2010.10.02 20:02.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhelyen az átadáskor mindkét oldalon lift is működött, amit, gondolom a rongálások miatt lezártak. (persze meg kellett volna csinálni). Nem tudom ilyen helyen miért nincs legalább kamerás védelem?
Sajnos Magyarországon balkáni állapotok uralkodnak.
 
Mezőkövesd    vasút, 2010.10.02 12:00.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 376.-os gőzmozdonyt Tokaji példára ki lehetne újra pofozni, így egy szebb látvány fogadná a mezőkövesdre érkezőket... valaki tervek?
 
Borsmonostor    central, 2010.10.02 11:50.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vegyétek fel légyszíves az állomás Osztrák nevét:Klostermarienberg
 
Alsólászló    central, 2010.10.02 11:48.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vegyétek fel légyszíves az állomás Osztrák nevét:Unterloisdorf
 
Felsőlászló    central, 2010.10.02 11:43.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vegyétek fel légyszíves az állomás Osztrák nevét:Oberloisdorf
 
Alsópulya    central, 2010.10.02 11:41.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vegyétek fel légyszíves a megállóhely Osztrák nevét:Unterpullendorf
 
Vámosderecske-Sopronújlak    central, 2010.10.02 11:39.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vegyétek fel légyszíves a megállóhely Osztrák nevét:Draßmarkt-Neutal
 
Doborján-Lakfalva    Central, 2010.10.01 20:44.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely Osztrák nevét légyszíves egészítsétek ki.Helyesen:Raiding-Lackendorf
 
Veperd-Kabold    Central, 2010.10.01 20:42.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vegyétek fel légyszíves a megállóhely Osztrák nevét:Weppersdorf-Kobersdorf
 
Ferenctelep    cshaweska, 2010.10.01 19:21.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elnézést a tévedésért.Arra viszont határozottan emlékszem,hogy rengeteg szer hallottam a hangosban hogy:"A vonat Ferenctelep és Heresznye kivételével minden állomáson és megállóhelyen megáll."
 
Ferenctelep    Rácz Gergely, 2010.10.01 10:49.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pont kéznél van a 2000/2001-es menetrendkönyv, megnéztem, és helyesbítek: a megállóhelyen a személyvonatok mind megálltak, valamint megállt itt egy sebesvonat is (S 18905).
 
Sajószentpéter-Piactér    glapapp, 2010.09.30 21:41.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó lenne, ha a régi kis állomásépület képét megtalálná valaki
 
Előző Első    ... [ 434 ] [ 435 ] [ 436 ] [ 437 ] [ 438 ] [ 439 ] [ 440 ] [ 441 ] [ 442 ] ...   Utolsó Következő