József Szanatórium
Landsmann, 2010.07.15 22:30.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010 júlis 15. Az érvényes menetrend nemes egyszerűséggel az egyik oszlopra van tűzve.
|
|
|
József Szanatórium
Landsmann, 2010.07.15 22:28.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010 július 15. Gyula felé.
|
|
|
József Szanatórium
Landsmann, 2010.07.15 22:27.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép 2010 július 154-én készült.
Sarkad felé.
|
|
|
Barcs felső
Váray Károly, 2010.07.15 20:51.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tisztelt érdeklődők ! Kevesen tudják, hogy Barcs felső állomássa együtt egész Barcs - felső elpusztult ! Szabályosan kifosztották, elhordták pl.üzemek,kastély, szeszgyár, stb.ÓCSKAVASKÉNT KERÜLT ELADÁSRA - EGYESEK MEGGAZDAGODÁSÁRA !
kÖZREADJA: vÁRAY kÁROLY KUTATÓ TANÁR
|
|
Máriakút
Balaton, 2010.07.15 17:02.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kisvonat Máriakúton 2010.07.10.
|
|
|
Balatonakali-Dörgicse
Balaton, 2010.07.15 16:44.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És napjaink ,,iparosa,, a Csörgő vagy inkább Hörgő:-)
|
|
|
Balatonakali-Dörgicse
Balaton, 2010.07.15 16:39.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Visszaúton Budapest felé.
|
|
|
Balatonakali-Dörgicse
Balaton, 2010.07.15 16:35.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Idén újra járt NOHAB Akaliban.Ezen a képen éppen Tapolca felé készül az indulásra.
|
|
|
Szob
Balaton, 2010.07.15 10:39.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Állomásépület és 424-es.
|
|
|
Szob kisvasút
Balaton, 2010.07.15 09:52.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kisvasút és nagyvasút.
|
|
|
Márianosztra
Balaton, 2010.07.15 09:41.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Márianosztra a Börzsöny egyik gyöngyszeme.Főleg vasúttal:-)
|
|
|
Budapest-Déli pu.
Balaton, 2010.07.15 09:15.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Idén nyáron a Tapolcai gyors újból Csörgővel
|
|
|
Budapest-Nyugati pu.
Balaton, 2010.07.15 09:07.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Együttállás egy Szilivel.2010.07.10.
|
|
|
Pécsvárad
Tshuhash, 2010.07.14 19:09.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A menetrendek tanúsága szerint Bátaszék-Pécs 1:43, Pécs-Bátaszék 1:44.
|
|
Szilsárkány
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.07.14 14:11.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen, emlékszem a CSEHDOK vonatokra porpáci szolgálataim alatt találkoztam velük. Egy idő után le állították a közlekedésüket. Valós indokot nem részletezem. A vonatok újra indítása megtörtént, nyári időszakban.
|
|
Ziliz
hlavi, 2010.07.14 11:48.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület teteje sajnos beszakadt.
|
|
Pécsvárad
AKGV, 2010.07.13 19:53.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mennyi volt a valaha létezett legrövidebb menetidő Pécs és Bátaszék között?
|
|
Szob
Balaton, 2010.07.13 18:43.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Dunakanyari nosztalgiavonat Nurmival.
|
|
|
Tab
SP, 2010.07.13 17:11.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
levették a Tab feliratot az épületről
|
|
Kismarja
tibho133, 2010.07.13 16:01.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagykereki vasútállomás felé
|
|
|
Kismarja
tibho133, 2010.07.13 15:58.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kismarja vasútállomásról a vonat tovább indul Nagykereki felé
|
|
|
Kismarja
tibho133, 2010.07.13 15:53.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kismarja vasútállomás felé.Használaton kívüli rakodó vágány és a használatban lévő fővágány.
|
|
|
Kismarja
tibho133, 2010.07.13 15:51.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kismarja vasútállomás felé
|
|
|
Kismarja
tibho133, 2010.07.13 15:49.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kismarja vasútállomás a vágányok felől
|
|
|
Kismarja
tibho133, 2010.07.13 15:46.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kismarja vasútállomás a főút felől
|
|
|
Szilsárkány
Lepesi ZL, 2010.07.13 09:15.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Édesapám (Lepesi Kálmán) 1964-től Magyarkeresztúr-Zsebeháza állomásfőnöke volt. Akkor már Szilsárkány csak rakódóállomás volt, személyvonatok nem álltak meg. Páli-Vadosfa csak megállóhely, illetve az előbbiekben felsorolt megállóhelyek is. Átépítéskorra már a szilsárkányi rakódás is minimális lett, a szili TSz és a Tüzép néha. Nagyobb rakódás - a GMV - Magyarkeresztúron volt oda iparvágányt akartak építeni, mivel forgalomszervezési ok miatt Szil-Sopronnémeti állomás kialakítása jobbnak tűnt. A vonal átépítéséhez még annyit: itt telepítettek "tömegesen" fénysorompókat, még olyan helyekre is (négyet!), ahol évente csak egy traktor ment át. Illetve ekkor alakították ki Hanság-nagyerdő állomást a mocsár kellős közepére 550 m hosszú kitérővágánnyal - már akkor is 650-700 m-es vonatok jártak arrafelé!. Ma Magyarkeresztúr már csak megállóhely, a szili és szilsárkányi rakódás is a múltté.
Egy mondat még a "nyugdíjas forgalmistához": emlékszik még a "CSEDOK" vonatokra?
Lepesi ZL
|
|
Iván
András, 2010.07.12 22:02.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Iván állomás a hajdani Fertővidéki HÉV legnagyobb személyforgalmat lebonyolító állomása volt (Répcelakot, mint csomóponti állomást most ne számítsuk ide). A közlekedés 1979-ben megszűnt, azóta a pusztulás nyomai vannak a környéken, Kolompárék mindent széthordtak. Iván község sajnos igen súlyosan cigányfertőzött (a lakosság kb. 1/3-a), Győr-Sopron megye egyik legkritikusabb helyzetű települése.
|
|
Iván
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.07.12 18:28.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Iván állomás fénykorában jelentős volt, a személy és árú forgalom. TűZÉP telep,és vasút melletti gőzmalom megszűnéséhez a vasútvonal bezárása nagy mértékben hozzá járult. Sajnos a malom épülete ugyanolyan siralmas állapotban van mint a volt állomás épülete. Azok a volt vasúti épületek, amelyeket lebontottak és újra beépítették valamilyen épületbe,(családi ház) ott legalább nem a enyészeté lettek.
|
|
Szilsárkány
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.07.12 17:53.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
András köszönöm a kiegészítést, Csánig és Vica megálló helyen valóban nem volt rakodóvágány. Páli-Vadosfán úgy tudom hogy volt, de aszt nagyon régen elbontották.
|
|
Káld
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.07.12 17:40.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szevasz Tomasz. Köszönöm az információt, sajnos egy épülettel kevesebb a hajdani vasút menti épületekből.
|
|