Nagycenk
central, 2010.08.04 22:22.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület felújítása egész pontosan 2008.szeptember,és október hónapban történt.
|
|
Felsőmocsolád
Ailton, 2010.08.04 22:05.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
már nincs meg a korlát, valakik lefűrészelték. Az épület körül óriási gaz, nagyon elhanyagolt. A két kinti pad közül is az egyiknek nem csak az ülőfelülete hiányzik, de a beton részét is mintha szétverték volna.
|
|
Bakonybánk
lacine, 2010.08.04 00:17.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem miden vasutat használtak valamire Csak Pénz És Akarat kérdése Hogy Mikor Indul Itt Meg a Forgalom
|
|
Hort-Csány
Hernadyz, 2010.08.03 22:49.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A II. és az V. vágány már 20km/h-val járható!HALADUNK.Ja és nem fogják bezárni okés???
|
|
Szalkszentmárton
bt, 2010.08.03 21:31.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt a válasz srácok a Dunához vezető vágányokra:
http://www.zmne.hu/Forum/06elso/obsitosok_.htm
|
|
Nagycenk
Nagy Gábor, 2010.08.03 20:19.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Nagycenki állomásépületet kb. 2006 -ban újították fel. Most az épület zöld, sárga színben tündököl. Az állomást 2010 májusától - júniusig újítottak. De ekkor az egész Sopron - Szombathelyi vonalat újították.
|
|
Pettend
Egriné Márta, 2010.08.03 19:06.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pillanatnyilag ember- magasságú parlagfű övezi a vasúti megállóhely mindkét oldalát. Hát,épületes látvány.
|
|
Hanság-Nagyerdő
Tomicsek, 2010.08.03 18:34.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kissé furcsának tűnhet a szinte lakatlan erdők mellé épített,valamikor modernnek számító állomásépület,de a helyi nyugdíjas erdész elmondása szerint 30-40 éve sok tanyán éltek emberek a hanyban,az ő kiszolgálásukra létesült a most állítólag bontásra értékesített épület.Később a hanság lecsapolásán,erdősítésén dolgozók is szálltak itt fel és le a vonatokra.
|
|
Mosonmagyaróvár
Cseke Zoltán, 2010.08.02 22:23.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyszerű ez az állomás, szép a felvételi épület, rendezett a környéke és nem utolsósorban virágos.
Jó látni, hogy vannak még szép állomásaink!
|
|
|
Vasas-Hird
kadajo, 2010.08.02 14:25.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az a régi MD-s kép vaterom szerint (nyugdíjas mv.) Báta előjelzéjénél készült.
|
|
Palkonya
kadajo, 2010.08.02 14:15.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Decembertől hivatalosan Debrecentől is búcsúznak. Az NKH nem engedélyezte a típus közlekedését mert nincs rajta vonatbefolyásoló berendezés... (Nem tudom mi közük van a vasúthoz...)
|
|
Kistótfalu
kadajo, 2010.08.02 14:10.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy vasútvonal esetében azért nem szűnik meg semmi, mert akkor vissza kellene állítaniuk az eredti, építés előtti állapotokat a nyomvonal mentén. Ezért van csak szüneteltetés. A kockának azonban van egy másik oldala is. Szüneteltetés esetén viszont mindenre vigyázni kell, hiszen ha úgy dönt a jelenlegi miniszter hogy holnap indul az első vonat Pécs - Bátaszék között, akkor annak indulnia kell. (Direkt ezt a példát hoztam mert sztem mindenki tudja hogy milyen állapotok uralkodnak arra a már 13 éve bezárt szakaszokon.)
|
|
Budapest-Zugló
ROCOman, 2010.08.01 18:50.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Géza!
Az utvonalterv.hu használata megoldja ezt a problémát.
|
|
Káld
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.08.01 17:27.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Káld állomás három forgalmi és egy az első vágányból (pusztalánci oldalon) kiágazó erdészeti rakodóvágánnyal rendelkezett. A vágányok 400 méter hosszúak voltak. Ezen a vonalon Káld állomás előtt, (Vásárosmiske felől) ahol a 84 számú főútvonali útkereszteződés volt, az egyetlen fénysorompós útátjáró. Akkor még a fénysorompók a közút felé zöld fény jelzést adtak.
|
|
Ódinnyés forgalmi kitérő
hj1984, 2010.08.01 12:24.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ódinnyés még állomás a jelenlegi ÁVU szerint, névtáblája pedig el lett rontva, a rajta lévő írásmód hibás.
|
|
Porpác
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.08.01 11:39.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Porpác állomás: Nevét valóban a távolabb lévő Porpác település lakossági összefogásnak az eredménye. (Fizettek érte) A vasút tervezésekor az első lehetőségként, mint figyelembe vehető állomási terület, Csénye település külterülete volt betervezve. Csénye lakossága részéről, főleg a leendő vasútvonal területén lévő, föld tulajdonosok részéről nagy volt a tiltakozás. A vasútállomás név használatához sem járultak hozzá, függetlenül attól hogy a Porpác vasút állomás csényei föld birtokok területén található. Nagy sugarú kitérő igaz hogy elsőként Porpác állomáson lett megépítve, de most már más állomáson is megtalálható. Pl a Bobai delta vágányon. A vasúti pályám egyik legkedveltebb szolgálati helye volt.
|
|
Dunaújváros
bt, 2010.07.31 21:50.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.zmne.hu/Forum/06elso/obsitosok_.htm
Vasúti uszályhíd Szalkszentmárton-Dunaújváros között, anno 1977 - képek is!
|
|
Almás
kiss gábor, 2010.07.31 19:21.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
üdv mindenkinek szinte elsem hiszem hogy ezt az oldalt megtaláltam én ebben az örházban töltöttem a gyermekéveimet amig a drága nagyszüleim éltek s a nagypapám volt itt a bakter bizonyos Mozsár Péter gondolom sokan ismerték és szerették:)! egyszoval nagyon örülök hogy megtaláltam ezt az oldalt mert nagyon sok szép emléket ébreszt bennem:)! üdv mindenkinek kiss gábor
|
|
Káld
Tomasz, 2010.07.30 17:47.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szívesen. Azt esetleg meg tudnád mondani nekem pontosan hány vágány volt és milyen hosszban?Nagyon megköszönném! Szinte semmit sem tudok az állomásról...
|
|
Dunaharaszti alsó
gabi1996, 2010.07.30 15:42.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. július 28.
|
|
|
Dunaharaszti
gabi1996, 2010.07.30 15:38.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület vasút felőli oldala
|
|
|
Szigetszentmiklós
gabi1996, 2010.07.30 15:34.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
HÉV-szerelvény indul Dunaharaszti felé 2010. július 27-én
|
|
|
Szigetszentmiklós
gabi1996, 2010.07.30 15:31.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010. július 27.
|
|
|
Balatonföldvár
LepesiZL, 2010.07.29 23:27.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azt tudjátok-e, hogy (ismereteim szerint) ez volt az egyetlen megállóhely, ahol vörössapkás forgalmi szolgálattevő (is) teljesített szolgálatot? Igaz rajta kívül személypénztárosok, málházó, pogyászraktár (-os), állomásfőnök is volt.
Megálló rakodóhelyen volt fszt. (pl. Vasvár), de mh.-n nem.
Lepesi ZL
|
|
Nagycenk
balazs177, 2010.07.29 21:11.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A napokban sajnos elbontásra került,Bük 2.-es állítóközpont,Lövő régi állítóközpont,a felvételi épület mellett,és a nagycenki állítóközpont épülete.
|
|
Lövő
balazs177, 2010.07.29 21:10.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A napokban sajnos elbontásra került,Bük 2.-es állítóközpont,Lövő régi állítóközpont,a felvételi épület mellett,és a nagycenki állítóközpont épülete.
|
|
Bük
balazs177, 2010.07.29 21:09.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A napokban sajnos elbontásra került,Bük 2.-es állítóközpont,Lövő régi állítóközpont,a felvételi épület mellett,és a nagycenki állítóközpont épülete.
|
|
Nagykarácsony
siofok35, 2010.07.29 11:48.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Állomás volt.
|
|
Nagykarácsony
kadajo, 2010.07.28 21:07.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régen úgy tudom megálló-rakodóhely volt.
|
|
Dunaharaszti
Attila98, 2010.07.28 14:16.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dunaharaszti állomás.
|
|
|