Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 453 ] [ 454 ] [ 455 ] [ 456 ] [ 457 ] [ 458 ] [ 459 ] [ 460 ] [ 461 ] ...   Utolsó Következő

Dunaharaszti    Attila98, 2010.07.28 14:16.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dunaharaszti állomás.
 
Szajki erdő    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.07.27 20:44.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szajki erdő megálló rakodóhelyre a nyári időszakban különvonat szokott közlekedni Szombathelyről.
 
Zalavég    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.07.27 20:39.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zalavég valamikor vásári joggal rendelkező település volt. Sajnos az Ukk-Csáktornya vasútvonal elkerülte. Nem kívánom részletezni az okokat miért. A sárvári vonal bezárásával vasút nélkül maradt.
 
Türje    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.07.27 20:30.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tűrje a vasútépítések fénykorában csomópontként és fűtőházzal volt betervezve. A balatonszentgyörgyi és a sárvári vonalon kívül Rumnál megrekedt szombathelyi vonal is ide csatlakozott volna. Sajnos az I.világháború (Ekkor még nem lehetett elsőnek mondani.), majd a magyar nép megalázása, mélybe taszítása (Trianon) következtében a tervek megvalósítására nem került sor. Igazán megérdemelne egy emlék táblát az utókor számára.
 
Körmend    Alacc, 2010.07.27 19:06.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tenderdokumentációban az ETCS L2 kiépítése van leírva. 75Hz-es jelfeladás nem lesz kiépítve. Sopron-Szombathely esetében is ugyanez a helyzet.
 
Körmend    András, 2010.07.27 15:38.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sejthető volt, hogy ide rakják a központi forgalomirányítást.
Az állomások távvezérlése mellett a nyílt vonalra mit terveznek ? ETCS2-est, vagy a hagyományos 75 Hz-es jelfeladásos térközösítés épül meg ? Tud-e valaki erről hiteles információt ? Továbbá Sopron és Szombathely között mi a helyzet ezen ügyben ?
 
Erdősmecske    juhos, 2010.07.27 13:29.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még mindig vizsgálják.
 
Fonyódliget    Train Station, 2010.07.27 12:04.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fonyódliget mh.
2010.07.26.
 
Balatonföldvár    Train Station, 2010.07.27 12:04.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.07.26.
 
Siófok    Train Station, 2010.07.27 12:01.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A (személy)pályaudvar a gyalogos felüljáróról fotózva.
2010.07.16.
 
Székesfehérvár    Train Station, 2010.07.27 12:00.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tessék választani!
FLIRT: Budapest-Déli Pu.
V43: Veszprém.
Desiro: Balatonfüred.
2010.07.26.
 
Budapest-Déli pu.    Train Station, 2010.07.27 11:59.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
FLIRT-eljünk! 2010.07.26.
 
Kápolnásnyék    Alacc, 2010.07.27 09:04.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új vágányok miatt van útban.
 
Körmend    Alacc, 2010.07.27 08:55.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt lesz a 21-es vonal KÖFI központja.
 
Alsórönök    Alacc, 2010.07.27 08:54.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt a tervek szerint egy olyan kétvágányos állomást építenek, mint jelenleg Rátót állomás. A vonalat Körmend KÖFI központból fogják irányítani. Helyi kezelői felület csak Szentgotthárd állomáson lesz majd, valamint Körmenden a KÖFI-vel együtt.
 
Becske    barangó szilveszter, 2010.07.27 08:32.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1977 nyarán egy barátommal az Országos Kéktúrán jártunk Becske állomáson ahol sátoroztunk is. Mivel igen nagy volt a sár csak az állomás területén sikerült alkalmas helyet találni a sátorozásra. Ekkor még jártak a vonatok (gőzösök).
 
Székesfehérvár    petike10024, 2010.07.26 17:58.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Nagykanizsáig közlekedő Árpád különvonat 2010.07.26.
 
Kocsola    petike10024, 2010.07.26 17:55.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kocsola állomás 2010. Karban van tartva.
 
Nemeske    keiljanos, 2010.07.25 22:06.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A hetvenes években jártam az állomáson. Úgy emlékszem még rendes kis állomás volt, talán még jegyet is adtak mert volt váróterem.
 
Fonyód    prozak01, 2010.07.24 22:47.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület.
 
Tarcal    k66zsolt, 2010.07.24 22:16.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felavatott emléktábla.
 
Zalaegerszeg    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.07.24 16:51.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Bécsújhely-Nagykanizsa-Fiume vasútvonal tervezése, illetve kivitelezése során Zalaegerszeg, mint érintett állomás tervbe volt véve. Kivitelezésre nem került sor, mert nagy volt a tiltakozás a Déli vaspálya társaság illetve az osztrákok ellen.(Bach-korszak.) A vasútépítés Zalaegerszeget az Ukk-Csáktornya vonal építése során érte el. A következő megjegyzésem nem csak Zalaegerszegre vonatkozik, hanem az egész magyar vasútra. Széchenyi István mondta a Déli vaspálya alakuló ülésén: "Fényes csillag ragyogja be a Magyar vasút egét.". Sajnos ez a csillag a vasútellenes tevékenységek végett nagyon elhalványult.
 
Isaszeg    prozak01, 2010.07.23 21:54.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület közelebbről.
 
Őriszentpéter    Dávid, 2010.07.23 19:45.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Meg tudná írni valaki, hogy a villamosítás után milyen fajta vonatok járnak majd errefelé? Köszönöm.
 
Velence    kempelen, 2010.07.23 19:42.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Velence és Velencefürdő megállóhelyeknél már állnak az új épület főfalai...
Agárdon még nem kezdték el az építkezést.
 
Ják-Balogunyom    Train Station, 2010.07.23 13:24.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A jelzők még nem üzemelnek. Egy fedezőjelző működik a körmedni végen.
 
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta    Train Station, 2010.07.23 13:10.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás a mostani zalaszentiváni állomás átadása után szünhetett meg, miután a vonalat a jelenlegi nyomvonalra terelték. A régi ukki vonalon gyakorlatilag ez az állomás helyettesítette a zalaszentivánit.
 
Nyíregyháza NyK    Petrás Bence, 2010.07.22 19:08.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép az Átrakó felé.
2010. 07. 19.
 
Fegyvernek-Örményes    Ildikó, 2010.07.22 15:46.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeretnék bármilyen információt, írást vagy képet kapni valakitől, akinek van valamilyen emléke az 1950-60-as években Fegyvernek-Örményes vasútállomás és Fegyvernek településközpont között közlekedő kisvonatról. Köszönöm szépen!
 
Kiskorpád    Cseke Zoltán, 2010.07.22 12:41.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kiskorpád állomásépülete szemből
 
Előző Első    ... [ 453 ] [ 454 ] [ 455 ] [ 456 ] [ 457 ] [ 458 ] [ 459 ] [ 460 ] [ 461 ] ...   Utolsó Következő