Felsőtárkány-Fűtőház
Petrás Bence, 2010.08.05 16:49.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Felsőtárkány-Fűtőház és Egeresvölgy-Varróház között van még egy feltételes megállóhely: Felsőtárkány-Sziklaforrás!!!
|
|
Szalajka-Fatelep
Petrás Bence, 2010.08.05 16:42.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori nagyvasúti átrakó 2.
2010. 07. 30.
|
|
|
Szalajka-Halastó
Petrás Bence, 2010.08.05 16:41.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A névtábla és a váróterem.
2010. 07. 30.
|
|
|
Zákány
Garamvölgyi Ádám, 2010.08.05 14:57.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen, az állomásépületben laknak.
|
|
Érd
Bakos Veronika, 2010.08.05 12:40.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Találkozások.. :-)
|
|
|
Érd
Bakos Veronika, 2010.08.05 11:18.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Örökbe fogadtuk az állomást.. :-))
|
|
|
Sopron-Déli
central, 2010.08.05 10:39.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felújítás során az egykori felvételi épület hasonló színt kap,mint a Sopron-Szombathelyi vonal másik négy felújított felvételi épülete.
|
|
|
Szilvásvárad-Szalajkavölgy
Petrás Bence, 2010.08.04 23:19.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bzmot 318 Szilvásvárad-Szalajkavölgy megállóhelyen.
2010. 07. 30.
|
|
|
Szalajka-Fátyolvízesés
Petrás Bence, 2010.08.04 23:15.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mk48-403 az állomáson.
2010. 07. 30.
|
|
|
Szalajka-Fátyolvízesés
Petrás Bence, 2010.08.04 23:14.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mk48-404 az állomáson.
2010. 07. 30.
|
|
|
Királyrét
Petrás Bence, 2010.08.04 23:08.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gördülő Tanösvény.
2010. 08. 01.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.08.04 22:22.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület felújítása egész pontosan 2008.szeptember,és október hónapban történt.
|
|
Felsőmocsolád
Ailton, 2010.08.04 22:05.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
már nincs meg a korlát, valakik lefűrészelték. Az épület körül óriási gaz, nagyon elhanyagolt. A két kinti pad közül is az egyiknek nem csak az ülőfelülete hiányzik, de a beton részét is mintha szétverték volna.
|
|
Bakonybánk
lacine, 2010.08.04 00:17.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem miden vasutat használtak valamire Csak Pénz És Akarat kérdése Hogy Mikor Indul Itt Meg a Forgalom
|
|
Hort-Csány
Hernadyz, 2010.08.03 22:49.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A II. és az V. vágány már 20km/h-val járható!HALADUNK.Ja és nem fogják bezárni okés???
|
|
Szalkszentmárton
bt, 2010.08.03 21:31.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt a válasz srácok a Dunához vezető vágányokra:
http://www.zmne.hu/Forum/06elso/obsitosok_.htm
|
|
Nagycenk
Nagy Gábor, 2010.08.03 20:19.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Nagycenki állomásépületet kb. 2006 -ban újították fel. Most az épület zöld, sárga színben tündököl. Az állomást 2010 májusától - júniusig újítottak. De ekkor az egész Sopron - Szombathelyi vonalat újították.
|
|
Pettend
Egriné Márta, 2010.08.03 19:06.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pillanatnyilag ember- magasságú parlagfű övezi a vasúti megállóhely mindkét oldalát. Hát,épületes látvány.
|
|
Hanság-Nagyerdő
Tomicsek, 2010.08.03 18:34.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kissé furcsának tűnhet a szinte lakatlan erdők mellé épített,valamikor modernnek számító állomásépület,de a helyi nyugdíjas erdész elmondása szerint 30-40 éve sok tanyán éltek emberek a hanyban,az ő kiszolgálásukra létesült a most állítólag bontásra értékesített épület.Később a hanság lecsapolásán,erdősítésén dolgozók is szálltak itt fel és le a vonatokra.
|
|
Mosonmagyaróvár
Cseke Zoltán, 2010.08.02 22:23.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyszerű ez az állomás, szép a felvételi épület, rendezett a környéke és nem utolsósorban virágos.
Jó látni, hogy vannak még szép állomásaink!
|
|
|
Vasas-Hird
kadajo, 2010.08.02 14:25.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az a régi MD-s kép vaterom szerint (nyugdíjas mv.) Báta előjelzéjénél készült.
|
|
Palkonya
kadajo, 2010.08.02 14:15.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Decembertől hivatalosan Debrecentől is búcsúznak. Az NKH nem engedélyezte a típus közlekedését mert nincs rajta vonatbefolyásoló berendezés... (Nem tudom mi közük van a vasúthoz...)
|
|
Kistótfalu
kadajo, 2010.08.02 14:10.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy vasútvonal esetében azért nem szűnik meg semmi, mert akkor vissza kellene állítaniuk az eredti, építés előtti állapotokat a nyomvonal mentén. Ezért van csak szüneteltetés. A kockának azonban van egy másik oldala is. Szüneteltetés esetén viszont mindenre vigyázni kell, hiszen ha úgy dönt a jelenlegi miniszter hogy holnap indul az első vonat Pécs - Bátaszék között, akkor annak indulnia kell. (Direkt ezt a példát hoztam mert sztem mindenki tudja hogy milyen állapotok uralkodnak arra a már 13 éve bezárt szakaszokon.)
|
|
Budapest-Zugló
ROCOman, 2010.08.01 18:50.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Géza!
Az utvonalterv.hu használata megoldja ezt a problémát.
|
|
Káld
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.08.01 17:27.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Káld állomás három forgalmi és egy az első vágányból (pusztalánci oldalon) kiágazó erdészeti rakodóvágánnyal rendelkezett. A vágányok 400 méter hosszúak voltak. Ezen a vonalon Káld állomás előtt, (Vásárosmiske felől) ahol a 84 számú főútvonali útkereszteződés volt, az egyetlen fénysorompós útátjáró. Akkor még a fénysorompók a közút felé zöld fény jelzést adtak.
|
|
Ódinnyés forgalmi kitérő
hj1984, 2010.08.01 12:24.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ódinnyés még állomás a jelenlegi ÁVU szerint, névtáblája pedig el lett rontva, a rajta lévő írásmód hibás.
|
|
Porpác
Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.08.01 11:39.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Porpác állomás: Nevét valóban a távolabb lévő Porpác település lakossági összefogásnak az eredménye. (Fizettek érte) A vasút tervezésekor az első lehetőségként, mint figyelembe vehető állomási terület, Csénye település külterülete volt betervezve. Csénye lakossága részéről, főleg a leendő vasútvonal területén lévő, föld tulajdonosok részéről nagy volt a tiltakozás. A vasútállomás név használatához sem járultak hozzá, függetlenül attól hogy a Porpác vasút állomás csényei föld birtokok területén található. Nagy sugarú kitérő igaz hogy elsőként Porpác állomáson lett megépítve, de most már más állomáson is megtalálható. Pl a Bobai delta vágányon. A vasúti pályám egyik legkedveltebb szolgálati helye volt.
|
|
Dunaújváros
bt, 2010.07.31 21:50.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.zmne.hu/Forum/06elso/obsitosok_.htm
Vasúti uszályhíd Szalkszentmárton-Dunaújváros között, anno 1977 - képek is!
|
|
Almás
kiss gábor, 2010.07.31 19:21.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
üdv mindenkinek szinte elsem hiszem hogy ezt az oldalt megtaláltam én ebben az örházban töltöttem a gyermekéveimet amig a drága nagyszüleim éltek s a nagypapám volt itt a bakter bizonyos Mozsár Péter gondolom sokan ismerték és szerették:)! egyszoval nagyon örülök hogy megtaláltam ezt az oldalt mert nagyon sok szép emléket ébreszt bennem:)! üdv mindenkinek kiss gábor
|
|
Káld
Tomasz, 2010.07.30 17:47.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szívesen. Azt esetleg meg tudnád mondani nekem pontosan hány vágány volt és milyen hosszban?Nagyon megköszönném! Szinte semmit sem tudok az állomásról...
|
|