Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 451 ] [ 452 ] [ 453 ] [ 454 ] [ 455 ] [ 456 ] [ 457 ] [ 458 ] [ 459 ] ...   Utolsó Következő

Felsőtárkány-Fűtőház    Petrás Bence, 2010.08.05 16:49.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felsőtárkány-Fűtőház és Egeresvölgy-Varróház között van még egy feltételes megállóhely: Felsőtárkány-Sziklaforrás!!!
 
Szalajka-Fatelep    Petrás Bence, 2010.08.05 16:42.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori nagyvasúti átrakó 2.
2010. 07. 30.
 
Szalajka-Halastó    Petrás Bence, 2010.08.05 16:41.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A névtábla és a váróterem.
2010. 07. 30.
 
Zákány    Garamvölgyi Ádám, 2010.08.05 14:57.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, az állomásépületben laknak.
 
Érd    Bakos Veronika, 2010.08.05 12:40.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Találkozások.. :-)
 
Érd    Bakos Veronika, 2010.08.05 11:18.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Örökbe fogadtuk az állomást.. :-))
 
Sopron-Déli    central, 2010.08.05 10:39.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felújítás során az egykori felvételi épület hasonló színt kap,mint a Sopron-Szombathelyi vonal másik négy felújított felvételi épülete.
 
Szilvásvárad-Szalajkavölgy    Petrás Bence, 2010.08.04 23:19.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bzmot 318 Szilvásvárad-Szalajkavölgy megállóhelyen.
2010. 07. 30.
 
Szalajka-Fátyolvízesés    Petrás Bence, 2010.08.04 23:15.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mk48-403 az állomáson.
2010. 07. 30.
 
Szalajka-Fátyolvízesés    Petrás Bence, 2010.08.04 23:14.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mk48-404 az állomáson.
2010. 07. 30.
 
Királyrét    Petrás Bence, 2010.08.04 23:08.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gördülő Tanösvény.
2010. 08. 01.
 
Nagycenk    central, 2010.08.04 22:22.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület felújítása egész pontosan 2008.szeptember,és október hónapban történt.
 
Felsőmocsolád    Ailton, 2010.08.04 22:05.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
már nincs meg a korlát, valakik lefűrészelték. Az épület körül óriási gaz, nagyon elhanyagolt. A két kinti pad közül is az egyiknek nem csak az ülőfelülete hiányzik, de a beton részét is mintha szétverték volna.
 
Bakonybánk    lacine, 2010.08.04 00:17.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem miden vasutat használtak valamire Csak Pénz És Akarat kérdése Hogy Mikor Indul Itt Meg a Forgalom
 
Hort-Csány    Hernadyz, 2010.08.03 22:49.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A II. és az V. vágány már 20km/h-val járható!HALADUNK.Ja és nem fogják bezárni okés???
 
Szalkszentmárton    bt, 2010.08.03 21:31.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt a válasz srácok a Dunához vezető vágányokra:
http://www.zmne.hu/Forum/06elso/obsitosok_.htm
 
Nagycenk    Nagy Gábor, 2010.08.03 20:19.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Nagycenki állomásépületet kb. 2006 -ban újították fel. Most az épület zöld, sárga színben tündököl. Az állomást 2010 májusától - júniusig újítottak. De ekkor az egész Sopron - Szombathelyi vonalat újították.
 
Pettend    Egriné Márta, 2010.08.03 19:06.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pillanatnyilag ember- magasságú parlagfű övezi a vasúti megállóhely mindkét oldalát. Hát,épületes látvány.
 
Hanság-Nagyerdő    Tomicsek, 2010.08.03 18:34.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kissé furcsának tűnhet a szinte lakatlan erdők mellé épített,valamikor modernnek számító állomásépület,de a helyi nyugdíjas erdész elmondása szerint 30-40 éve sok tanyán éltek emberek a hanyban,az ő kiszolgálásukra létesült a most állítólag bontásra értékesített épület.Később a hanság lecsapolásán,erdősítésén dolgozók is szálltak itt fel és le a vonatokra.
 
Mosonmagyaróvár    Cseke Zoltán, 2010.08.02 22:23.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyszerű ez az állomás, szép a felvételi épület, rendezett a környéke és nem utolsósorban virágos.
Jó látni, hogy vannak még szép állomásaink!
 
Vasas-Hird    kadajo, 2010.08.02 14:25.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a régi MD-s kép vaterom szerint (nyugdíjas mv.) Báta előjelzéjénél készült.
 
Palkonya    kadajo, 2010.08.02 14:15.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Decembertől hivatalosan Debrecentől is búcsúznak. Az NKH nem engedélyezte a típus közlekedését mert nincs rajta vonatbefolyásoló berendezés... (Nem tudom mi közük van a vasúthoz...)
 
Kistótfalu    kadajo, 2010.08.02 14:10.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy vasútvonal esetében azért nem szűnik meg semmi, mert akkor vissza kellene állítaniuk az eredti, építés előtti állapotokat a nyomvonal mentén. Ezért van csak szüneteltetés. A kockának azonban van egy másik oldala is. Szüneteltetés esetén viszont mindenre vigyázni kell, hiszen ha úgy dönt a jelenlegi miniszter hogy holnap indul az első vonat Pécs - Bátaszék között, akkor annak indulnia kell. (Direkt ezt a példát hoztam mert sztem mindenki tudja hogy milyen állapotok uralkodnak arra a már 13 éve bezárt szakaszokon.)
 
Budapest-Zugló    ROCOman, 2010.08.01 18:50.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Géza!
Az utvonalterv.hu használata megoldja ezt a problémát.
 
Káld    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.08.01 17:27.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Káld állomás három forgalmi és egy az első vágányból (pusztalánci oldalon) kiágazó erdészeti rakodóvágánnyal rendelkezett. A vágányok 400 méter hosszúak voltak. Ezen a vonalon Káld állomás előtt, (Vásárosmiske felől) ahol a 84 számú főútvonali útkereszteződés volt, az egyetlen fénysorompós útátjáró. Akkor még a fénysorompók a közút felé zöld fény jelzést adtak.
 
Ódinnyés forgalmi kitérő    hj1984, 2010.08.01 12:24.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ódinnyés még állomás a jelenlegi ÁVU szerint, névtáblája pedig el lett rontva, a rajta lévő írásmód hibás.
 
Porpác    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.08.01 11:39.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Porpác állomás: Nevét valóban a távolabb lévő Porpác település lakossági összefogásnak az eredménye. (Fizettek érte) A vasút tervezésekor az első lehetőségként, mint figyelembe vehető állomási terület, Csénye település külterülete volt betervezve. Csénye lakossága részéről, főleg a leendő vasútvonal területén lévő, föld tulajdonosok részéről nagy volt a tiltakozás. A vasútállomás név használatához sem járultak hozzá, függetlenül attól hogy a Porpác vasút állomás csényei föld birtokok területén található. Nagy sugarú kitérő igaz hogy elsőként Porpác állomáson lett megépítve, de most már más állomáson is megtalálható. Pl a Bobai delta vágányon. A vasúti pályám egyik legkedveltebb szolgálati helye volt.
 
Dunaújváros    bt, 2010.07.31 21:50.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.zmne.hu/Forum/06elso/obsitosok_.htm
Vasúti uszályhíd Szalkszentmárton-Dunaújváros között, anno 1977 - képek is!
 
Almás    kiss gábor, 2010.07.31 19:21.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
üdv mindenkinek szinte elsem hiszem hogy ezt az oldalt megtaláltam én ebben az örházban töltöttem a gyermekéveimet amig a drága nagyszüleim éltek s a nagypapám volt itt a bakter bizonyos Mozsár Péter gondolom sokan ismerték és szerették:)! egyszoval nagyon örülök hogy megtaláltam ezt az oldalt mert nagyon sok szép emléket ébreszt bennem:)! üdv mindenkinek kiss gábor
 
Káld    Tomasz, 2010.07.30 17:47.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szívesen. Azt esetleg meg tudnád mondani nekem pontosan hány vágány volt és milyen hosszban?Nagyon megköszönném! Szinte semmit sem tudok az állomásról...
 
Előző Első    ... [ 451 ] [ 452 ] [ 453 ] [ 454 ] [ 455 ] [ 456 ] [ 457 ] [ 458 ] [ 459 ] ...   Utolsó Következő