Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 513 ] [ 514 ] [ 515 ] [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] ...   Utolsó Következő

Szarvaskő    Gabi, 2010.02.04 20:48.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát igen.
És nem kellene Felnémeten egy órát ácsorogni, ha késik az ellenvonat, mint pl. a múlt vasárnap délelőtt (Jan. 31.).
 
Zajta    V43_1195, 2010.02.04 16:26.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egydolgozónak: Köszönöm elismerő szavait, csak a munkámat végeztem. Mindent a lehető legszívesebben és a vonal újranyitásának reményében tettem. Ha Ön nem segített volna, ebből vajmi kevés valósul meg. Bízzunk a szebb jövőben!
 
Zajta    V43_1195, 2010.02.04 16:21.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csend és üresség honol az egykor forgalmas állomáson (Zajta állomás a határ felől nézve)...
 
Szarvaskő    kiskopi99, 2010.02.04 16:08.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon szép állomás. Kár, hogy a második vágány felszedték. Olyan szép vonatkereszteket lehetne látni, ha zárták volna az állomást.
 
Enying    Train Station, 2010.02.04 14:46.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért is lehet ilyen rossz a pálya mert már nem a MÁV-hoz tartozik.A vonalat a műtrágyagyárnak adták át.
forrás:INDÓHÁZ EXTRA 2007.ősz
 
Szépjuhászné    Petrás Bence, 2010.02.04 14:45.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mk45-2005 Szépjuhásznén.
2010. 02. 04.
 
Enying    Adani, 2010.02.04 09:42.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy tudom azért csak 5 km/h a sebesség, mert több helyen se síncsavar se heveder nincs a pályában van ahol több méter hosszan nem tartja semmi a sínt. Sok csavart kiloptak és ezeket nem pótolják.

A Bzmot viszont nyugodtan mehetne kicsit gyorsabban feltételezem hamarabb meg tud állni mint egy nehéz tehervonat.
 
Pákozd    kempelen, 2010.02.03 19:20.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem csak itt bontották el a sorompót. Elbontásra került Csala egykori mrh. sorompója és az egykori szovjet laktanya kiágazásánál lévő kettős fénysorompó szovjet laktanyába vezető része is.
A lovasberényit pedig már pár éve lebontották...
 
Pákozd    Veszprém27, 2010.02.03 17:59.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sorompót elbontották.
 
Drávaszabolcs    Tádé, 2010.02.03 11:15.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyenlőre nem tudok semmit,csak amit az EZ A VONAT ELMENT-című könyvben olvastam.Egy II. osztály-jellegű épület lehetett.Hogy egyáltalán áll-e még,nem tudom.Íme egy fotó a könyvből,nem tudni mikor készült!(Nagy Tamás felvétele!)Keresgélünk tovább...
 
Felsőrajk    lackó, 2010.02.02 22:07.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kevés ehhezfogható hangulatú állomásépületet láttam, gyönyörű
 
Szőreg    atosz66, 2010.02.02 19:50.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aztán az összefogásnak köszönhetően sikerült belőle egy igazi "ékszerdobozt" létrhozni -> Vasúttörténeti Emlékhely! - melyet minden vasútszerető embernek ajánlok egyszer megtekinteni! A fotót még 2009. július 11-én a Vasutasnapon készítettem, ekkor volt az épület hivatalos átadása. A képen a Bpmot 005-4 psz-ú motorvonat éppen bejár az állomás 3. vágányára.[Újszeged-Bcsaba 37015]
 
Szőreg    atosz66, 2010.02.02 19:41.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Újszeged felöli I.-es őrhely is iszonyatos állapotban volt.A belsejét teljesen szétverték az eredeti "parkettát" helyben feltüzelték!Szinte bontásra volt ítélve.[Fotó: 2004. okt. 9.]
 
Szőreg    atosz66, 2010.02.02 19:29.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonal megépülésekor a szegedi oldalon volt az I.-es őrház [ma emléhely].A vasúti híd lebombázása után csak Makó felől lehetett bejárni az állomásra, így azaz oldal volt közelebb a fővároshoz, ezért megcserélték a számozást, az lett az I.-es sz-ú őrhely, mely januárban ügyes kezek által lebontatott.[Én így tudom...]
 
Enying    Veszprém27, 2010.02.02 19:15.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Így igaz megint a szokásos játék.Különben a tehervonatok is csak 5 km/h-val mennek.
 
Szőreg    atosz66, 2010.02.02 19:11.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Emlékezzünk meg egy képpel a hajdani II. sz-ú sorompó- és váltókezelő-őrházról. Nagy munka volt itt anno, amikor még 3 irányba kellett a szerelvényeket kiengedni az állomásról! [Fotó:2009. márc. 12.]
 
Klárafalva    atosz66, 2010.02.02 19:04.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Álljon itt egy kép búcsúzóul a hajdan 3 vágányos mrh. 32-es vonali őrház bővítésével kialakított felvételi épületéről. [Fotó:2009. okt. 3.]
 
Szeged-Rendező    atosz66, 2010.02.02 18:50.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az M41 2128 vontatta sebesvonat 5 By kocsijával teker Rendező Pu. bejárati ívében. [Szeged-Gyula 7704]
 
Orgoványi út    matteo, 2010.02.02 18:05.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Orgoványi út mh. a 2000/2001-es menetrendben szerepel utoljára.Akkor már nem álltak meg ott a vonatok.
 
Pellérd    Train Station, 2010.02.02 16:06.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kerékpárút épülhet a nyomvonalon Pellérd és Pécs között.(A DNY-i elkerülőútig.Pályázatot nyert rá a falu)
 
Drávaszabolcs    Train Station, 2010.02.02 16:05.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudja valaki hogy merre lehet a régi állomásépület?(Ha még áll egyáltalán)
 
Sárszentágota    Train Station, 2010.02.02 16:02.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Most már csak a buszt vehetik igénybe.
In memoriam 45.
 
Belsőbáránd    Train Station, 2010.02.02 15:59.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A februári INDÓHÁZban látott képen eléggé lepusztult állapotban van az épület.És a tábla is eltünt.Sajnálom ezt a vonalat.Így Budapest érintése nélkül már csak a 36-os vonal érintésével lehet a Dél-Dunántúlról a Kisalföldre eljutni vonattal.(a 60-as vonalat nem nézve)
 
Erdősmecske    Train Station, 2010.02.02 15:55.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én is örülnék neki.(amúgy csak 2010-ben EKF Pécs!)És az IR vonatok inkább Pécs és Szeged között járnának.
Annak idején azért zárták be mert rossz volt a pálya és hosszú a menetidő.Ehez képest az IR vonatok se 1-2 óra alatt érnek Dombóvárról Kecskemétre.
 
Pécs-Gyárváros    Train Station, 2010.02.02 15:52.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszi,amúgy megkérdezhetem hogy honnan szerzed ezeket az infókat?Mert mindig fel vagy készülve jó infókkal.
 
Szalajkaház    Márványember, 2010.02.02 14:25.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez is vasúti csomópont, elágazás volt a Cseternás-völgy felé, a Csukás-völgyben a Blokkházig folytatódott a fővonal.
 
Lajosháza    Márványember, 2010.02.02 14:23.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Honnan?"
Lajosháza, vasúti csomópont, elágazás a Nagy-völgy felé, mely a Csór-réti víztároló miatt lett elbontva.
 
Őrlőmű    Márványember, 2010.02.02 14:19.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az asztagkőtől, drótkötélpályán érkezett az "őrölni" való.
 
Gyöngyössolymos    Márványember, 2010.02.02 14:17.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás, bár a településen kívül van, korábban a kisvasúthálózat végpontjaként.
Itt ágazott ki a monostor-völgyi szárnyvonal.
 
Gyöngyös EV    Márványember, 2010.02.02 14:14.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az "Előre" név is az úttörővasút jellegből adódott.
 
Előző Első    ... [ 513 ] [ 514 ] [ 515 ] [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] ...   Utolsó Következő