Novajidrány
bartoksandor, 2010.02.08 16:37.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
217-es őrház
|
|
|
Komárom-Dunapart
erdospitsta, 2010.02.08 14:50.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
üdv! én is hallotam erről állítólag az aéacsony kihasználtásg és a rendszerválátás miatt szünt meg
|
|
Godisa
Papa, 2010.02.08 14:08.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szívesen.
A megfutamodott teherkocsikról szóbeszéd szintjén én is hallottam, de hogy pontosan hogy történt, mikor történt, megtörtént-e, arról nincsenek infóim.
|
|
Berekhát
Kulcsár Imre, 2010.02.08 10:05.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én ifjúként innen indultam újra és újra legyőzni, de legalább is meghódítani a világot. Az,hogy nem sikerült, szomorú emlék, de mindíg fogódzót adott a biztonság a vonatról itt leszállva : ITTHON VAGYOK.
|
|
Franciavágás
Markus, 2010.02.08 01:16.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az erdei kisvasut az 50-es evek vegen egeszen Városlödig ment, ott is volt egy atrakó a nagyvasutra. Ha jol emlekszem, Franciavágás és Királykapu között volt valamiféle személyforgalom is, én meg utaztam ezzel, kb. 1961-körül.
A MAV menetrendben szerepelt mint keskennyomközü vasut...
Királykapunal volt egy kocsiszin is.
A vonal rajzai meg nagyon sokaig megvoltak, sajnos par eve biztosan kiselejteztek öket (pedig megvettem volna).
|
|
Balatonberény
bé, 2010.02.07 23:21.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ne haragudj, csak érdeklődök: honnan tudod, hogy mikor szedték ki a második vágányt? Biztosan tudod, hogy a '70-es években?
|
|
Pécs-Gyárváros
Train Station, 2010.02.07 21:15.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A háromszög.Pécs-Külváros - Pécs-Gyárváros - Pécsújhegy - Pécsbánya-Rendező között.(Ezek közül a Rendező-Pécsújhegy szakasz járhatatlan)
|
|
|
Kapostüskevár
Train Station, 2010.02.07 21:11.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Anno.
|
|
|
Somogyaszaló
Train Station, 2010.02.07 21:10.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egyik térképem Somodoron is állomás jelez.Pedig állomás egy volt a két település nevével.És azok szelvényszáma.
|
|
|
Magyarszék
Train Station, 2010.02.07 21:08.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Magyarszék-Sikonda gyógyfürdő állomás és szelvényszáma.
|
|
|
Szászvár
Train Station, 2010.02.07 21:04.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mázaszászvár-alsó szelvényszáma 86+54 a térképem szerint.
|
|
Báta
Train Station, 2010.02.07 21:02.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Báta állomás, szelvényszáma a térképem szerint 585+10.
|
|
Ferenctelep
Train Station, 2010.02.07 21:01.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ferenctelep megálló és szelvényszáma.
|
|
|
Perdócmajor
Train Station, 2010.02.07 21:00.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Perdóczmajor szelvényszáma a térképem szerint: 271+53.
|
|
Kémes
Train Station, 2010.02.07 20:55.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kémest a birtokomban lévő pécsi területi igazgatóság területi térképén még állomásnak mutatja.(Sámodon is állomást jelez)
|
|
|
Vitézipuszta
Train Station, 2010.02.07 20:51.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A '90-es években még állomás volt Vitézipusztán.
|
|
|
Kastélyosdombó
Train Station, 2010.02.07 20:50.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van egy vasúti térképem a Pécsi Területi Igazgatóság területéről(kb.'90-es évekbeli állapotokról.Azóta a terület tovább nőtt.)Ezen a térképen (sok mára megállóvá minősített állomást mutat még eredeti funkciója szerint.Kastélyosdombó is ilyen.
|
|
|
Zalalövő
Lennon15, 2010.02.07 19:40.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáson hagyományos jegykiadás van. Kéregjegy is kapható.
Az épület nagyon szép kívül-belül. A WC is normális állapotú.
|
|
Dorog
Rácz Gergely, 2010.02.07 18:43.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Szergej 116,5 tonna, a Púpos 74 tonna. Tengelyterhelésük 19,4 illetve 18,5 tonna, úgyhogy a Púposé nem nagyobb a Szergejénél.
|
|
Őrtilos
Adani, 2010.02.07 15:11.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
mintha létezne olyan is ,h felhívásos sorompó, ami alapból zárva van és csak kérésre nyitják fel ha épp lehetséges, mert nem jön vonat.
|
|
Várhegyalja
Garamvölgyi Ádám, 2010.02.07 13:32.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló 1994-ben létesült, Neszmélyi Téglagyár megálló HELYETT, viszont 1 km-el közelebb Neszmélyhez.
|
|
Dorog
Garamvölgyi Ádám, 2010.02.07 13:28.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pontosításként írnám, hogy ugyan valóban nem mehet szergej a füzitői vonalra, de nem a tengelyterhelése miatt, hanem a háromtengelyes forgóvázak és az össztömege által keltett rezgései miatt, mivel ez még jobban tönkretenné a pályát. Az M40-es tengelyterhelése nagyobb is mint a szergejé, és az mégis járhat erre.
|
|
Tokod
Garamvölgyi Ádám, 2010.02.07 13:23.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyszer volt egy próbarakodás,
3 kocsit hoztak, amit nagyjából egy hét után vittek el. Állítólag a forgalom majd februárban indul meg...
|
|
Alcsút-Felcsút
nyomkeresõ, 2010.02.07 12:00.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valaha itt lógtak a kolbászok.
|
|
|
Alsónemesapáti
atompityu, 2010.02.07 12:00.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amiről nincs kép az a vasúti őrház ami Apáti és Nagykapornak között volt még a 60-as években. Helyileg Kapornak felé a jobb oldalon helyezkedett el. Mellette volt a nagyapám kaszálója ami az Apáti állomással szemben ma is megvan. Ez hosszúságban lenyúlt egész az őrházig. Ezt onnan tudom, hogy kisgyerekként nagyon sokat játszottam az udvarán.
|
|
Hantháza
matteo, 2010.02.07 11:33.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen? Ezt nem tudtam.
|
|
Hantháza
nyomkeresõ, 2010.02.07 10:59.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem mondod.Benne van az indóházban.
|
|
Berzence
Train Station, 2010.02.06 23:47.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A neonbetűk (Neoncső nélkül)MEGVANNAK.
|
|
|
Berzence
Train Station, 2010.02.06 23:45.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csendélet.
(Régen rakodtak az 1.vágányon.)
|
|
|
Berzence
Train Station, 2010.02.06 23:43.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bakterház állott.Most földhalom[és szabványkerítés].A Barcs felöli váltókörzet Bakterházának maradványai.
|
|
|