Dorog
Rácz Gergely, 2010.02.07 18:43.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Szergej 116,5 tonna, a Púpos 74 tonna. Tengelyterhelésük 19,4 illetve 18,5 tonna, úgyhogy a Púposé nem nagyobb a Szergejénél.
|
|
Őrtilos
Adani, 2010.02.07 15:11.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
mintha létezne olyan is ,h felhívásos sorompó, ami alapból zárva van és csak kérésre nyitják fel ha épp lehetséges, mert nem jön vonat.
|
|
Várhegyalja
Garamvölgyi Ádám, 2010.02.07 13:32.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló 1994-ben létesült, Neszmélyi Téglagyár megálló HELYETT, viszont 1 km-el közelebb Neszmélyhez.
|
|
Dorog
Garamvölgyi Ádám, 2010.02.07 13:28.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pontosításként írnám, hogy ugyan valóban nem mehet szergej a füzitői vonalra, de nem a tengelyterhelése miatt, hanem a háromtengelyes forgóvázak és az össztömege által keltett rezgései miatt, mivel ez még jobban tönkretenné a pályát. Az M40-es tengelyterhelése nagyobb is mint a szergejé, és az mégis járhat erre.
|
|
Tokod
Garamvölgyi Ádám, 2010.02.07 13:23.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyszer volt egy próbarakodás,
3 kocsit hoztak, amit nagyjából egy hét után vittek el. Állítólag a forgalom majd februárban indul meg...
|
|
Alcsút-Felcsút
nyomkeresõ, 2010.02.07 12:00.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valaha itt lógtak a kolbászok.
|
|
|
Alsónemesapáti
atompityu, 2010.02.07 12:00.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amiről nincs kép az a vasúti őrház ami Apáti és Nagykapornak között volt még a 60-as években. Helyileg Kapornak felé a jobb oldalon helyezkedett el. Mellette volt a nagyapám kaszálója ami az Apáti állomással szemben ma is megvan. Ez hosszúságban lenyúlt egész az őrházig. Ezt onnan tudom, hogy kisgyerekként nagyon sokat játszottam az udvarán.
|
|
Hantháza
matteo, 2010.02.07 11:33.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen? Ezt nem tudtam.
|
|
Hantháza
nyomkeresõ, 2010.02.07 10:59.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem mondod.Benne van az indóházban.
|
|
Berzence
Train Station, 2010.02.06 23:47.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A neonbetűk (Neoncső nélkül)MEGVANNAK.
|
|
|
Berzence
Train Station, 2010.02.06 23:45.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csendélet.
(Régen rakodtak az 1.vágányon.)
|
|
|
Berzence
Train Station, 2010.02.06 23:43.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bakterház állott.Most földhalom[és szabványkerítés].A Barcs felöli váltókörzet Bakterházának maradványai.
|
|
|
Berzence
Train Station, 2010.02.06 23:40.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A berzencei fatelepről 2007ig Olaszországba is vittek fát vasúton.
|
|
|
Berzence
Train Station, 2010.02.06 23:39.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy havas kép a felvételiépületről és a mellékhelységről.2010.02.06.
|
|
|
Berzence
Train Station, 2010.02.06 23:38.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mellékhelység.[Kulcs a Forgalmi Irodában!]
|
|
|
Vízvár
Train Station, 2010.02.06 23:30.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A havazás miatt a rakodás nem állt le.Etére púposra rakták a képen látható Eas-y kocsit Vízváron.
|
|
|
Lepsény
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:53.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1988-as építésű kerethíd a 49-es vonal kiágazása alatt.
|
|
|
Lepsény
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:51.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1987-es gyártású sín.
|
|
|
Lepsény
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:47.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 1988-ban, teljesen új anyagból épített szakasz.
|
|
|
Lepsény
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:45.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A bejárati jelző Enying felől.
|
|
|
Lepsény
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:44.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lepsény előjelzője Enying felől.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:43.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Útátjáró; itt állt egykoron a 29-es számú őrház (a kép jobb szélén van a helye az útátjáró innenső oldalán), egyes feltételezések szerint ez Lepsény-felső megállóhely helye (bár sokkal valószínűbb, hogy a 27-es vonalon volt, mivel jól látható, hogy a semmi közepén vagyunk).
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:38.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
...és még egy.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:37.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mégy egy, ...
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:36.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 80-as években, a felújítás keretében átépített híd Lepsény és Enying között.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.06 16:34.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lepsény és Enying között ellenmenet-kizáró berendezést építettek ki a 80-as években. Ez a jelző függésben van Lepsény bejárati jelzőjével.
|
|
|
Balatonfőkajár felső
Vilcsi, 2010.02.06 12:55.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nos.nem bizti,h a kajáriak tették tönkre az állomást..........sok nyaraló.....Azért Balatonfőkajára neve, mivel régen az aligai part a faluhoz tartozott.
|
|
Széchenyi tér
atis, 2010.02.06 11:31.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A korabeli képeken motorpótkó kisgőzösök és diesel zöldbékák vannak,érdekes, hogy a vonal egy jó része beépített területen haladt, és soha nem járt erre AB motor, vagy ABy motor?
|
|
Herceghalom
isti2000, 2010.02.06 11:22.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
régen...kb.3 éves koromban itt laktunk.régen emeletes állomás volt.
|
|
Ózd külső
isti2000, 2010.02.06 11:01.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
HALIHÓ:megtudtam hogy az Ózd-külső pályaudvar épületét elhordták és utána a város önkormányzata leronboltatta.
|
|