Ózd külső
isti2000, 2010.02.06 11:01.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
HALIHÓ:megtudtam hogy az Ózd-külső pályaudvar épületét elhordták és utána a város önkormányzata leronboltatta.
|
|
Berekhát
ROCOman, 2010.02.06 10:44.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Talán már hozzád is eljutott a híre annak, hogy a vasút több vállalatból áll. Külön pályavasút, vontatás, személy- és teherszállítás, stb. Értelmetlen széthúzásról beszélni különböző vállalatok esetében... A rossz járműbeszerzésekről, na meg arról, hogyan vált Svájc a vasút révén a világ leggazdagabb államává, szívesen olvasnék még!
|
|
Berekhát
Makra Zoltán, 2010.02.06 09:58.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Berekhát megálló megszüntetése tipikus esete a MÁV "SZORGOSKODÁSÁNAK". Nincsen homogén sebességű pálya, tehát gyors-gyors, lassú-lassú van -elpártol az utas. Rossz csatlakozások-nem kell a vasút. Rossz járműbeszerzések-mással közlekedek inkább. Nincsen kínálat-megyek azzal ami jön. Széthúzó, nem szolgáló vasutasság- kell a fenének. A visszaszoktatást a vasútra még ha akarnák is majdnem lehetetlen.De higgyék el nekem a svájci vasút példa lehet, igaz a világ egyik leggazdagabb országa Svájc, de a vasútjával vált azzá. Nálunk is úgy legyen!
|
|
Lovasberény
ISTI2000, 2010.02.06 09:34.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
HALIHÓ:kiderült hogy a Lovasberény-Székesfehérvár viszonylaton a teherforgalom még ÜZEMEL.
|
|
Vértesacsa
ISTI2000, 2010.02.06 09:23.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
pedig jó kis épület volt.
|
|
Diósgyőr
ISTI2000, 2010.02.06 08:57.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az állomás valójában a gyár területén volt.a kinti rész csak a bejárata volt
|
|
Széchenyi tér
atis, 2010.02.05 20:47.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Na végre erről a vonalról is van már kép az Indóház újságban!! Amit még most sem tudok: hol volt a becsatlakozás a 100-as vonalba a posta felől vagy Pest felől???Sajnos kevés 60-as 70-es évekbeli képet tettek az újságba de legalább tettek. (Engem ezek érdekelnek). Ceglédiek segítsetek! Én ezt a vonalat a bezáráskor villamosként építtettem volna újjá. Az én villamosom nem csoszogott volna mindenütt gyök 2-vel. Tehát nem lett volna baj ,hogy nincs illemhely a kocsin!
|
|
Kémes
atis, 2010.02.05 20:28.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van róla fotó Moldova György Ormánságról szóló kötetében is,külső,belső, még ezek a héblik is láthatóak. Vajjon ottan vannak -e még az épületben???
|
|
Kovácshida
atis, 2010.02.05 20:23.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van róla fotó Moldova György Ormánságról szóló kötetében is.
|
|
Sajószentpéter-Piactér
isti2000, 2010.02.05 20:08.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
és a felvételi épület?hol van?
|
|
Küngös
Rácz Gergely, 2010.02.05 19:59.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugyan, ki szólta le? :-)
Közelítőleg eredeti állapotában megmaradt, HÉV szabvány szerinti bővített őrház.
|
|
Küngös
Zolika, 2010.02.05 19:51.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ne szoljátok le mert én itt lakom ebben a házban.
|
|
Komárom-Dunapart
isti2000, 2010.02.05 18:56.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
miért szünt meg az állomás?nem értem,de valami haszna csak volt.
|
|
Mezőhídvég
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:31.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasút Mezőhídvégtől Enying felé elindulva egy darabon egy domb lábánál vezetett, melyen szőlőtermesztést végeztek, tele volt borospincékkel. A töltés a kép közepe táján húzódik.
|
|
|
Mezőhídvég
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:28.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az előjelző.
|
|
|
Mezőhídvég
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:27.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A bejárati jelző Enying felől - a pálya bontásakor kifűrészelték ezt is.
|
|
|
Mezőhídvég
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:24.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Körülbelül itt keresztezte a Siót a kisvasút.
|
|
|
Mezőhídvég
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:24.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kisvasúti híd egyik pillérje a bozótba dobva.
|
|
|
Mezőhídvég
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:22.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori kisvasút hídjának Mezőhídvég felőli vége. Körülbelül a nagy fa helyén volt.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:19.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A fénysorompós útátjárót fedező "K" jelű jelző.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:19.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyalogátkelő korlátja a főút mellett, a malom iparvágányának kiágazásánál.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:17.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A malomhoz vezető iparvágány kiágazása, háttérben Enying állomás.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:16.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Mezőhídvég felőli bejárati jelző.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:15.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A műtrágyagyár iparvágányának kiágazása.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:14.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A fedezőjelző Mezőhídvég felől.
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:13.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pálya vége...
|
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:12.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az IKR iparvágány-kiágazás Mezőhídvég felőli fedezőjelzőjének előjelzője.
|
|
|
Kabókapuszta
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:08.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sorompó tekerőjének helye.
|
|
|
Kabókapuszta
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:08.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A WC-épület helye.
|
|
|
Kabókapuszta
Rácz Gergely, 2010.02.05 17:07.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kabókapuszta megállóhely épülete (31-es számú őrház) 2009. június 27-én.
|
|
|