Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] [ 522 ] [ 523 ] [ 524 ] ...   Utolsó Következő

Hajdúhadház    Oldalborda, 2010.01.30 10:57.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1864-es menetrendben Hadház.
 
Hajdúszoboszló    Oldalborda, 2010.01.30 10:56.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1864-es menetrendben Szoboszló.
 
Szarvaskő    csodáló, 2010.01.30 10:26.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szarvaskő, maga a parányi csoda. Csoda, nagybetűvel inkább. Patakkal, vonatfüttyel, kéményfüsttel, úgy ahogy van.
 
Hegyfalu    fcs, 2010.01.29 04:01.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy régi kép Hegyfalu állomásról.

http://indafoto.hu/Kisbiro/image/5455141-f37042e8
 
Diósgyőr    raps, 2010.01.28 22:05.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikor legutóbb beszélgettem egy idős gyáristával, Ő azt mondta nekem hogy bent a gyárban volt, az ún. 26-os pályaudvar. Én arra gyanakszom, hogy az lehetett a "Diósgyőr" állomás. De hogy volt állomás bent a gyárban, az egészen biztos, hiszen térkép jelöli a helyét mint vasútállomás, és az nem a Diósgyőr-Vasgyári állomás. Személyszállítás pedig egészen biztosan volt a vonalon, szerintem nem csak Diósgyőr-Vasgyár állomásig hanem egész bement a szerelvény a gyárba, már csak azért is, mert Diósgyőr-Vasgyár állomás egészen kint volt a gyár területének szélén, és aki műszakolni ment, az gondolom nem gyalogolt még 1-2 km.-t hogy beérjen a munkahelyére. Anno az állomási személyzetet pedig egész biztos hogy, vonat vitte fel Diósgyőr-Vasgyárig erre még én is emlékszem nem oly régről.
 
Diósgyőr    hegylako, 2010.01.28 20:07.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én annyit tudok hozzá tenni, hogy amikor még óvodás voltam. Itt rendszeresen állt meg személy vonat 1-2 kocsis max.. A szüleim akkor azt mondták, hogy munkás vonat.
 
Godisa    Plesz József, 2010.01.28 19:35.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Papa!
Köszönöm a névvel kapcsolatos segítségét.
Sajnálom a Komlói irány szüneteltetését. Lehet, hogy van még olyan ember aki tud arról amikor az elindultak a teherkocsik a lejtőn Magyarszék felől, és meg sem álltak Sásdig.
Kellemes volt hallani a Felsőmindszenti határból, ahogy a "Truman"-ok tolták fel a tehervonatokat Abaligetig.

Üdv... Plesz J.
 
Szarvaskő    karako, 2010.01.28 18:18.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szebb időkben még 3 vágánya is volt :)
 
Drávaszabolcs    Tádé, 2010.01.28 16:33.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasúti töltés,a drávaszabolcsi VÍZÜGY mellett 2. A Dráva irányába nézünk...
 
Drávaszabolcs    Tádé, 2010.01.28 16:29.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasúti töltés,a drávaszabolcsi VÍZÜGY mellett.Harkány irányába tekintünk...
 
Nyársapát    Peti, 2010.01.28 15:21.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Naponta csak 5 vonat áll meg itt.Reggel és este.
7019: 04:55 04:56
7010: 05:40 05:41
7009: 05:56 05:57
7008: 20:55 20:56
7001: 21:07 21:08

 
Nagyrákos    martin, 2010.01.28 13:26.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
üdv! mi van az épületben? szolgálat vagy jegykiadás?
 
Budapest-Nyugati pu.    Endre, 2010.01.28 01:54.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
adam_mester: tudomásom szerint Pestszentlőrincről kap táplálást.
 
Nagyrécse    Báli, 2010.01.27 20:32.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
MOST HOGY HOGY CSAK 7 VONAT ÁLL MEG AZ ÁLLOMÁSON?
 
Kisterenye    44, 2010.01.27 19:38.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nézd már meg hogy nem volt kazár kisterenye vasútvonal az a mátranovák
 
Balatonszemes    csufi3750, 2010.01.27 19:01.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóbannagyon szép állomás, ráadásul itt is nyaralok. Szerintem ez az ország egyik legszebb állomása.
 
Kalocsa    Veszprém27, 2010.01.27 18:57.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Márciusban különvonat fog közlekedni a 153-as Kiskőrös-Kalocsa vasútvonalon.További információ a Máv nosztalgia honlapján.
 
Kiskőrös    Veszprém27, 2010.01.27 18:56.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Márciusban különvonat fog közlekedni a 153-as Kiskőrös-Kalocsa vasútvonalon.További információ a Máv nosztalgia honlapján.
 
Lajosmizse    Veszprém27, 2010.01.27 18:52.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Márciusban különvonat fog közlekedni Lajosmizse-Kecskemét (142) és Kecskemét-Fülöpszállás (152) vasútvonalakon.További információ a Máv nosztalgia honlapján.
 
Pannonhalma    Veszprém27, 2010.01.27 18:36.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás neve 1965-ig Győrszentmárton volt.Addig Pannonhalmát is így hívták.
 
Mogyorósbánya    Veszprém27, 2010.01.27 18:33.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomássként az 1993-1994-es menetrendben még szerepel,a 2000-es évek elején szűnt meg.
 
Erdősmecske    89, 2010.01.27 18:10.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
de jó lenne ha 2011-re visszaadnák a vonatot hiszen pécs európa kulturális fővárosa
 
Budapest-Nyugati pu.    adam_mester, 2010.01.27 16:12.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Melyik alállomásról táplálják a felsővezetékeit?
 
Martonvásár    beno, 2010.01.27 10:31.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aluljáró épül. Utána nem fogsz a vágányokon átjárni ,hanem az aluljárón át...
 
Répáspuszta    Train Station, 2010.01.26 21:26.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Google Maps térképen a fák mögött egy kis tetőféleséget vettem észre.Nem a felvételiépület az?
 
Martonvásár    Forrest, 2010.01.26 19:22.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Engem érdekelne, hogy az 1. vágányt miért tették olyan közel az állomásépülethez. Nemnagyon látom benne a rációt. Szerintem így veszélyesebb, mint volt, mert sokkal hamarabb ott a vonat, ha valaki figyelmetlenül kilép... A másik értelmetlen dolog meg szerintem az, hogy ha szembeállunk az állomásépülettel, akkor mostmár attól jobbra állnak meg a vonatok. Ami azért nem jó, mert már többször előfordult olyan, hogy a Budapestről érkező vonat nem ment eléggé előre, így elállta a kivezető utat az állomásról. Úgyhogy az utasok mászhattak fel-le a vonaton keresztül, hogy kijussanak. Ennyire pancserek a masiniszták, hogy nem veszik észre, hogy nem tudunk kimenni a vonattól? Már bocsánat, de erre nem tudok jobb szót... A tervezőnkek meg külön gratuláció ezért az ötletért.
 
Szeged-Tisza    1047 005-2, 2010.01.26 18:27.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A betonplacc a tavaly megszűnt konténerterminál része,ott konténer szállítás,tárolás,rakodás zajlott.


A Ro-La rakodóvágány innen kb. 100 méterre a Tisza felé volt.Az épületben a VÁM-olással kapcsolatos adminisztratív munkák folytak.

A kiskundorozsmai valódi terminál megépítésig jártak itt kamionos (kísérleti) vonatok.
 
Mátészalka    Koltai Tamás, 2010.01.26 17:02.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hivatalosan 2010. január 25-én indult meg Mátészalkán a Budapest-Esztergom vonalról már jól ismert Desiro motorvonatok közlekedése Fehérgyarmat-Debrecen viszonylatban.
 
Szalajkaház    Gabi, 2010.01.26 16:16.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A decemberi esők sajnos már több helyen ki is mosták a töltést az újonnan épített szakasz alól. (A helyi lapban fotók is voltak róla.)
 
Ferihegy    xrobi, 2010.01.26 16:15.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ferihegyen jegykiadó automata van a Budapest felé tartó vonatok peronján. E-ticket kioszk azonban nincsen, tehát az interneten lefoglalt és kifizetett jegyeket itt (még) nem lehet átvenni.
 
Előző Első    ... [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] [ 522 ] [ 523 ] [ 524 ] ...   Utolsó Következő