Hajdúhadház
Oldalborda, 2010.01.30 10:57.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1864-es menetrendben Hadház.
|
|
Hajdúszoboszló
Oldalborda, 2010.01.30 10:56.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1864-es menetrendben Szoboszló.
|
|
Szarvaskő
csodáló, 2010.01.30 10:26.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szarvaskő, maga a parányi csoda. Csoda, nagybetűvel inkább. Patakkal, vonatfüttyel, kéményfüsttel, úgy ahogy van.
|
|
Hegyfalu
fcs, 2010.01.29 04:01.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy régi kép Hegyfalu állomásról.
http://indafoto.hu/Kisbiro/image/5455141-f37042e8
|
|
Diósgyőr
raps, 2010.01.28 22:05.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mikor legutóbb beszélgettem egy idős gyáristával, Ő azt mondta nekem hogy bent a gyárban volt, az ún. 26-os pályaudvar. Én arra gyanakszom, hogy az lehetett a "Diósgyőr" állomás. De hogy volt állomás bent a gyárban, az egészen biztos, hiszen térkép jelöli a helyét mint vasútállomás, és az nem a Diósgyőr-Vasgyári állomás. Személyszállítás pedig egészen biztosan volt a vonalon, szerintem nem csak Diósgyőr-Vasgyár állomásig hanem egész bement a szerelvény a gyárba, már csak azért is, mert Diósgyőr-Vasgyár állomás egészen kint volt a gyár területének szélén, és aki műszakolni ment, az gondolom nem gyalogolt még 1-2 km.-t hogy beérjen a munkahelyére. Anno az állomási személyzetet pedig egész biztos hogy, vonat vitte fel Diósgyőr-Vasgyárig erre még én is emlékszem nem oly régről.
|
|
Diósgyőr
hegylako, 2010.01.28 20:07.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én annyit tudok hozzá tenni, hogy amikor még óvodás voltam. Itt rendszeresen állt meg személy vonat 1-2 kocsis max.. A szüleim akkor azt mondták, hogy munkás vonat.
|
|
Godisa
Plesz József, 2010.01.28 19:35.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Papa!
Köszönöm a névvel kapcsolatos segítségét.
Sajnálom a Komlói irány szüneteltetését. Lehet, hogy van még olyan ember aki tud arról amikor az elindultak a teherkocsik a lejtőn Magyarszék felől, és meg sem álltak Sásdig.
Kellemes volt hallani a Felsőmindszenti határból, ahogy a "Truman"-ok tolták fel a tehervonatokat Abaligetig.
Üdv... Plesz J.
|
|
Szarvaskő
karako, 2010.01.28 18:18.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szebb időkben még 3 vágánya is volt :)
|
|
Drávaszabolcs
Tádé, 2010.01.28 16:33.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasúti töltés,a drávaszabolcsi VÍZÜGY mellett 2. A Dráva irányába nézünk...
|
|
|
Drávaszabolcs
Tádé, 2010.01.28 16:29.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasúti töltés,a drávaszabolcsi VÍZÜGY mellett.Harkány irányába tekintünk...
|
|
|
Nyársapát
Peti, 2010.01.28 15:21.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Naponta csak 5 vonat áll meg itt.Reggel és este.
7019: 04:55 04:56
7010: 05:40 05:41
7009: 05:56 05:57
7008: 20:55 20:56
7001: 21:07 21:08
|
|
Nagyrákos
martin, 2010.01.28 13:26.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
üdv! mi van az épületben? szolgálat vagy jegykiadás?
|
|
Budapest-Nyugati pu.
Endre, 2010.01.28 01:54.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
adam_mester: tudomásom szerint Pestszentlőrincről kap táplálást.
|
|
Nagyrécse
Báli, 2010.01.27 20:32.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
MOST HOGY HOGY CSAK 7 VONAT ÁLL MEG AZ ÁLLOMÁSON?
|
|
Kisterenye
44, 2010.01.27 19:38.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nézd már meg hogy nem volt kazár kisterenye vasútvonal az a mátranovák
|
|
Balatonszemes
csufi3750, 2010.01.27 19:01.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valóbannagyon szép állomás, ráadásul itt is nyaralok. Szerintem ez az ország egyik legszebb állomása.
|
|
Kalocsa
Veszprém27, 2010.01.27 18:57.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Márciusban különvonat fog közlekedni a 153-as Kiskőrös-Kalocsa vasútvonalon.További információ a Máv nosztalgia honlapján.
|
|
Kiskőrös
Veszprém27, 2010.01.27 18:56.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Márciusban különvonat fog közlekedni a 153-as Kiskőrös-Kalocsa vasútvonalon.További információ a Máv nosztalgia honlapján.
|
|
Lajosmizse
Veszprém27, 2010.01.27 18:52.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Márciusban különvonat fog közlekedni Lajosmizse-Kecskemét (142) és Kecskemét-Fülöpszállás (152) vasútvonalakon.További információ a Máv nosztalgia honlapján.
|
|
Pannonhalma
Veszprém27, 2010.01.27 18:36.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás neve 1965-ig Győrszentmárton volt.Addig Pannonhalmát is így hívták.
|
|
Mogyorósbánya
Veszprém27, 2010.01.27 18:33.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Állomássként az 1993-1994-es menetrendben még szerepel,a 2000-es évek elején szűnt meg.
|
|
Erdősmecske
89, 2010.01.27 18:10.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
de jó lenne ha 2011-re visszaadnák a vonatot hiszen pécs európa kulturális fővárosa
|
|
Budapest-Nyugati pu.
adam_mester, 2010.01.27 16:12.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Melyik alállomásról táplálják a felsővezetékeit?
|
|
Martonvásár
beno, 2010.01.27 10:31.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Aluljáró épül. Utána nem fogsz a vágányokon átjárni ,hanem az aluljárón át...
|
|
Répáspuszta
Train Station, 2010.01.26 21:26.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Google Maps térképen a fák mögött egy kis tetőféleséget vettem észre.Nem a felvételiépület az?
|
|
Martonvásár
Forrest, 2010.01.26 19:22.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Engem érdekelne, hogy az 1. vágányt miért tették olyan közel az állomásépülethez. Nemnagyon látom benne a rációt. Szerintem így veszélyesebb, mint volt, mert sokkal hamarabb ott a vonat, ha valaki figyelmetlenül kilép... A másik értelmetlen dolog meg szerintem az, hogy ha szembeállunk az állomásépülettel, akkor mostmár attól jobbra állnak meg a vonatok. Ami azért nem jó, mert már többször előfordult olyan, hogy a Budapestről érkező vonat nem ment eléggé előre, így elállta a kivezető utat az állomásról. Úgyhogy az utasok mászhattak fel-le a vonaton keresztül, hogy kijussanak. Ennyire pancserek a masiniszták, hogy nem veszik észre, hogy nem tudunk kimenni a vonattól? Már bocsánat, de erre nem tudok jobb szót... A tervezőnkek meg külön gratuláció ezért az ötletért.
|
|
Szeged-Tisza
1047 005-2, 2010.01.26 18:27.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A betonplacc a tavaly megszűnt konténerterminál része,ott konténer szállítás,tárolás,rakodás zajlott.
A Ro-La rakodóvágány innen kb. 100 méterre a Tisza felé volt.Az épületben a VÁM-olással kapcsolatos adminisztratív munkák folytak.
A kiskundorozsmai valódi terminál megépítésig jártak itt kamionos (kísérleti) vonatok.
|
|
Mátészalka
Koltai Tamás, 2010.01.26 17:02.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hivatalosan 2010. január 25-én indult meg Mátészalkán a Budapest-Esztergom vonalról már jól ismert Desiro motorvonatok közlekedése Fehérgyarmat-Debrecen viszonylatban.
|
|
Szalajkaház
Gabi, 2010.01.26 16:16.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A decemberi esők sajnos már több helyen ki is mosták a töltést az újonnan épített szakasz alól. (A helyi lapban fotók is voltak róla.)
|
|
Ferihegy
xrobi, 2010.01.26 16:15.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ferihegyen jegykiadó automata van a Budapest felé tartó vonatok peronján. E-ticket kioszk azonban nincsen, tehát az interneten lefoglalt és kifizetett jegyeket itt (még) nem lehet átvenni.
|
|