Lajosmizse
Veszprém27, 2010.01.27 18:52.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Márciusban különvonat fog közlekedni Lajosmizse-Kecskemét (142) és Kecskemét-Fülöpszállás (152) vasútvonalakon.További információ a Máv nosztalgia honlapján.
|
|
Pannonhalma
Veszprém27, 2010.01.27 18:36.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás neve 1965-ig Győrszentmárton volt.Addig Pannonhalmát is így hívták.
|
|
Mogyorósbánya
Veszprém27, 2010.01.27 18:33.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Állomássként az 1993-1994-es menetrendben még szerepel,a 2000-es évek elején szűnt meg.
|
|
Erdősmecske
89, 2010.01.27 18:10.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
de jó lenne ha 2011-re visszaadnák a vonatot hiszen pécs európa kulturális fővárosa
|
|
Budapest-Nyugati pu.
adam_mester, 2010.01.27 16:12.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Melyik alállomásról táplálják a felsővezetékeit?
|
|
Martonvásár
beno, 2010.01.27 10:31.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Aluljáró épül. Utána nem fogsz a vágányokon átjárni ,hanem az aluljárón át...
|
|
Répáspuszta
Train Station, 2010.01.26 21:26.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Google Maps térképen a fák mögött egy kis tetőféleséget vettem észre.Nem a felvételiépület az?
|
|
Martonvásár
Forrest, 2010.01.26 19:22.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Engem érdekelne, hogy az 1. vágányt miért tették olyan közel az állomásépülethez. Nemnagyon látom benne a rációt. Szerintem így veszélyesebb, mint volt, mert sokkal hamarabb ott a vonat, ha valaki figyelmetlenül kilép... A másik értelmetlen dolog meg szerintem az, hogy ha szembeállunk az állomásépülettel, akkor mostmár attól jobbra állnak meg a vonatok. Ami azért nem jó, mert már többször előfordult olyan, hogy a Budapestről érkező vonat nem ment eléggé előre, így elállta a kivezető utat az állomásról. Úgyhogy az utasok mászhattak fel-le a vonaton keresztül, hogy kijussanak. Ennyire pancserek a masiniszták, hogy nem veszik észre, hogy nem tudunk kimenni a vonattól? Már bocsánat, de erre nem tudok jobb szót... A tervezőnkek meg külön gratuláció ezért az ötletért.
|
|
Szeged-Tisza
1047 005-2, 2010.01.26 18:27.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A betonplacc a tavaly megszűnt konténerterminál része,ott konténer szállítás,tárolás,rakodás zajlott.
A Ro-La rakodóvágány innen kb. 100 méterre a Tisza felé volt.Az épületben a VÁM-olással kapcsolatos adminisztratív munkák folytak.
A kiskundorozsmai valódi terminál megépítésig jártak itt kamionos (kísérleti) vonatok.
|
|
Mátészalka
Koltai Tamás, 2010.01.26 17:02.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hivatalosan 2010. január 25-én indult meg Mátészalkán a Budapest-Esztergom vonalról már jól ismert Desiro motorvonatok közlekedése Fehérgyarmat-Debrecen viszonylatban.
|
|
Szalajkaház
Gabi, 2010.01.26 16:16.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A decemberi esők sajnos már több helyen ki is mosták a töltést az újonnan épített szakasz alól. (A helyi lapban fotók is voltak róla.)
|
|
Ferihegy
xrobi, 2010.01.26 16:15.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ferihegyen jegykiadó automata van a Budapest felé tartó vonatok peronján. E-ticket kioszk azonban nincsen, tehát az interneten lefoglalt és kifizetett jegyeket itt (még) nem lehet átvenni.
|
|
Almás
Train Station, 2010.01.25 20:10.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló felvételiépülete a bácsalmási Kígyos-tavakhoz vezető műútról fotózva.Ezen az úton elérhető az egykori regőcei (nyom)vonal.
|
|
|
Almás
Train Station, 2010.01.25 20:09.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
IR vonat indul a nagyállomásra.2010.01.23-án.
|
|
|
Rudics
Train Station, 2010.01.25 20:08.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Őrház az egykori rudicsi nyomvonalon a Bácsalmás-Tompa műút mellett,közvetlen a város határ mellett.
Szombaton bejártam ezt a nyomvonalat a tehéntelepi bekötőútig.Képeket e-mailben küldök aki kéri.
|
|
|
Gyanafalva
Central, 2010.01.25 15:56.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Forrás:http://www.railfaneurope.net/frameset.html
|
|
|
Gyanafalva
Central, 2010.01.25 15:55.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Forrás:http://www.railfaneurope.net/frameset.html
|
|
|
Gyanafalva
Central, 2010.01.25 15:54.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Forrás:http://www.railfaneurope.net/frameset.html
|
|
|
Gyanafalva
Central, 2010.01.25 15:54.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Forrás:http://www.railfaneurope.net/frameset.html
|
|
|
Gyanafalva
Central, 2010.01.25 15:53.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Forrás:http://www.railfaneurope.net/frameset.html
|
|
|
Gyanafalva
Central, 2010.01.25 15:52.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Forrás:http://www.railfaneurope.net/frameset.html
|
|
|
Gyanafalva
Central, 2010.01.25 15:52.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Forrás:http://www.railfaneurope.net/frameset.html
|
|
|
Gyanafalva
Central, 2010.01.25 15:38.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Emeletes vonat Gyanafalva állomáson.Forrás:http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Jennersdorf_Bahnhof_mit_Wieselzug.jpg
|
|
|
Vásárosmiske
oli_b, 2010.01.24 23:05.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Koordináta:
N47° 12' 19.62"
E17° 3' 15.31"
máshogy:
N47.205449
E17.054254
|
|
Gérce
oli_b, 2010.01.24 23:03.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Koordináta:
N47° 12' 39.66"
E17° 1' 24.62"
máshogy:
N47.211017
E17.023505
|
|
Bajti-elágazás
oli_b, 2010.01.24 23:00.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Koordináta:
N47° 15' 28.76"
E16° 58' 37.07"
máshogy:
N47.257990
E16.976963
|
|
Vásárosmiske
oli_b, 2010.01.24 22:49.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A raktár
|
|
|
Vásárosmiske
oli_b, 2010.01.24 22:49.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt lehetett a lámpa és a megállóhely névtáblája
|
|
|
Vásárosmiske
oli_b, 2010.01.24 22:48.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pálya felől (2) - 2009/12/29
|
|
|
Vásárosmiske
oli_b, 2010.01.24 22:47.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pálya felől (1) - 2009/12/29
|
|
|