Felsőbogátpuszta
Veszprém27, 2010.01.23 13:36.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Használja valaki ezt az állomást?
|
|
Mezőhídvég
ROCOman, 2010.01.23 08:25.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A régi szép időkben III.
|
|
|
Mezőhídvég
ROCOman, 2010.01.23 08:25.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A régi szép időkben II.
|
|
|
Mezőhídvég
ROCOman, 2010.01.23 08:24.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A régi szép időkben I. Forrásuk: http://kep.tar.hu/jeffline. Van ott még ahonnan ezek származnak! Bárcsak saját készítésű képek lehetnének...
|
|
|
Körösnagyharsány
Oldalborda, 2010.01.22 22:22.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt a jegyet se tudom már felhasználni, pedig még érvényes...
|
|
|
Csajág felső
Rácz Gergely, 2010.01.22 14:48.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen, érdekes, hogy ez a megállóhely közelebb van a faluhoz, mint maga Csajág állomás.
(arra viszont továbbra is kíváncsi vagyok, hogy a régi felvételi épületről létezik-e kép)
|
|
Gyopárosfürdő
Oldalborda, 2010.01.22 13:43.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1943-ban Gyopárosi fürdő, 1958-ban Gyopárosfürdő felső.
|
|
Almáskert
Oldalborda, 2010.01.22 13:41.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1960-ban lett Almáskert, korábban Eperjes, még korábban Királyság.
|
|
Csemetekert
Oldalborda, 2010.01.22 13:40.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Korábbi nevei: Svábmajor, Fábiánsebestyéni csemetekert.
|
|
Justhmajor
Oldalborda, 2010.01.22 13:01.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Justhmajor és Gádoros között volt még egy megálló: Jurenák major.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kiskunf%C3%A9legyh%C3%A1za%E2%80%93Szentes%E2%80%93Orosh%C3%A1za-vas%C3%BAtvonal
|
|
Almáskert
Oldalborda, 2010.01.22 12:58.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Almáskert és Fábiánsebestyén között volt még egy megálló:Mikeccsárda.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kiskunf%C3%A9legyh%C3%A1za%E2%80%93Szentes%E2%80%93Orosh%C3%A1za-vas%C3%BAtvonal
|
|
Fábiánsebestyén
Oldalborda, 2010.01.22 12:57.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fábiánsebestyén és Almáskert között volt még egy megálló:Mikeccsárda.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kiskunf%C3%A9legyh%C3%A1za%E2%80%93Szentes%E2%80%93Orosh%C3%A1za-vas%C3%BAtvonal
|
|
Pusztatemplom
Oldalborda, 2010.01.22 12:56.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kórógyon rakodóvágány is volt, így talán nem lehet azonos a fent említett másik megállóval.
|
|
Pusztatemplom
Oldalborda, 2010.01.22 12:55.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pusztatemplom és Dónát között volt még egy megálló: Kórógy.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kiskunf%C3%A9legyh%C3%A1za%E2%80%93Szentes%E2%80%93Orosh%C3%A1za-vas%C3%BAtvonal
|
|
Hékéd
Oldalborda, 2010.01.22 12:51.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hékéd és Tiszahídfő között volt még egy megálló: Várfok.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kiskunf%C3%A9legyh%C3%A1za%E2%80%93Szentes%E2%80%93Orosh%C3%A1za-vas%C3%BAtvonal
|
|
Városi park
Oldalborda, 2010.01.22 12:48.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Városi park és Csongrádi úti tanyák között volt még egy megálló: Kunszállás.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kiskunf%C3%A9legyh%C3%A1za%E2%80%93Szentes%E2%80%93Orosh%C3%A1za-vas%C3%BAtvonal
|
|
Csongrád
Oldalborda, 2010.01.22 12:46.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kisvasút is volt, Felgyő felé.
|
|
Kettőshalom
Oldalborda, 2010.01.22 12:44.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kettőshalom és Gátér között volt még egy megálló: Kiskunfélegyházi határút.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kiskunf%C3%A9legyh%C3%A1za%E2%80%93Szentes%E2%80%93Orosh%C3%A1za-vas%C3%BAtvonal
|
|
Tata
Joxy, 2010.01.21 18:55.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy téli képem az állomásról:
|
|
|
Tamási
Veszprém27, 2010.01.21 17:57.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Utána jártam a Lepsény-Enying különvonat lehetőségének.Meg engednék,egészen az IKR kft.-ig(Enying után 2 km-ig)DE van egy bökkenő.A vonal állapota miatt a bz-nek is csak 5KM/H sebességet engednek meg,így semmi értelme.Egyébként a vonal állapota:Lepsénytől 1ki hosszan 50 km/h-val lehet menni onnan az IKR-ig 20-szal 5-ös 10-es lassújelekkel tarkítva.
|
|
Enying
Veszprém27, 2010.01.21 17:56.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Utána jártam a Lepsény-Enying különvonat lehetőségének.Meg engednék,egészen az IKR kft.-ig(Enying után 2 km-ig)DE van egy bökkenő.A vonal állapota miatt a bz-nek is csak 5KM/H sebességet engednek meg,így semmi értelme.Egyébként a vonal állapota:Lepsénytől 1ki hosszan 50 km/h-val lehet menni onnan az IKR-ig 20-szal 5-ös 10-es lassújelekkel tarkítva.
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.21 13:56.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Görgeteg Vasútállomás felé,napjainkban itt akácfacsemeték találhatók
|
|
|
Somogyvisonta
tibho133, 2010.01.21 13:51.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Somogyvisonta felé Görgetegről
|
|
|
Nagyatád-Bodvica
tibho133, 2010.01.21 13:34.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
10 km-es oszlop Nagyatád-Bodvica állomástól pár méterrel Simongát felé
|
|
|
Somogyszob
tibho133, 2010.01.21 12:59.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Somogyszob-Barcs HÉV vonalán közlekedő vonat 1907-ben
(Rózsás Márton Dráva Múzeum)
|
|
|
Somogyszob
tibho133, 2010.01.21 12:56.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Utolsó Vonat 1976.december 31.
|
|
|
Barcs
tibho133, 2010.01.21 12:33.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Utolsó Vonat 1976.december 31.
|
|
|
Méra
kempelen, 2010.01.21 12:23.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. április 11.-i felvételek, a tyúkólban lévő jegypénztárra én is emlékszem. :-)
|
|
|
Méra
kempelen, 2010.01.21 12:22.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. április 11.-i felvételek...
|
|
|
Méra
kempelen, 2010.01.21 12:21.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. április 11.-i felvételek...
|
|
|