Mosonmagyaróvár
Oldalborda, 2010.01.16 23:21.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
... a rendező...
|
|
|
Mosonmagyaróvár
Oldalborda, 2010.01.16 23:20.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ama bizonyos kérdéses épület...
|
|
|
Vicziántelep
Oldalborda, 2010.01.16 23:18.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pontosan nem tudom mikor, de másfél éven belül bontották el a melléképületet, ami egy pottyantós wc volt.
|
|
Rajka
Oldalborda, 2010.01.16 23:10.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy még nem szereplő rész az állomás területéről.
|
|
|
Vésztő
Oldalborda, 2010.01.16 22:37.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
landsmann, nem tudod, tábla is lesz kirakva, vagy csak így naturális, nyers lesz a komplett emlékhely?
|
|
Körösnagyharsány
Oldalborda, 2010.01.16 22:34.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Endre, köszönöm az infót...!
|
|
Moha
ROCOman, 2010.01.16 21:15.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem le akarja, hanem leszereli. Ezt elolvasod és minden világos lesz: http://www.vdszsz.hu/upload/Int%C3%A9zked%C3%A9s_M%C3%81V.pdf
Sem most, sem a jövőben nem lesz olyan miniszter aki ezeken a vonalakon a személyszállítást, egyáltalán a forgalmat újraindítaná...
|
|
Veszprém
Ajtony, 2010.01.16 16:46.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mapet rosszul emlékszik! Alsóőrs volt a végállomás.
|
|
Moha
gozos_375, 2010.01.16 16:31.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
SOS szárnyvonalak!!! Értesülésem szerint a MÁV le akarja szerelni a bezárt szárnyvonalakról a biztosító berendezéseket! Amennnyiben a jövőben lenne egy olyan közlekedési miniszterünk, aki újraindítani szeretné a személyforgalmat, ezen utóbbi rombolás ezet lehetetlenné tenné!!!
|
|
Ceglédi szállások
Adani, 2010.01.16 09:21.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A forgalom se túl nagy alig volt fel és leszálló itt.
|
|
Ceglédi szállások
Bence, 2010.01.16 08:40.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a megálló csak egy peron.
|
|
Vilmaszállás
Bence, 2010.01.16 08:38.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Annak ellenére, hogy megszűnt a szolgálat, viszonylag jó állapotban maradt fenn az épület.
|
|
Kisteleki szőlők
Bence, 2010.01.16 08:36.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez is egy megállóhely a semmi közepén.
|
|
Abaliget
KekeKex, 2010.01.15 21:26.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A másik képeslap: "Az 5517 számú "fürdővonat" bújik elő az abaligeti öreg alagútból. 1973. május 4-én a Godisa-Bükkösd vasúti szakasz régi nyomvonalán utolsóként áthaladt vonatot a Dombóvári Vontatási Főnökség M40, 224 és 225 pályaszámú dízelmozdonyai vontatták. A felvételt Márfai Ottó készítette. Kiadásához segítséget nyújtott Beles Lajos és Parragh Péter."
|
|
|
Abaliget
KekeKex, 2010.01.15 21:19.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megtaláltam a régi képeslapokat, küldöm is. A hátoldalán a következő: "Kilencven évi vasútüzem után 1973-ban új pályát építettek a pécsi vasút szakaszán. Három nappal az új vonal átadása előtt (1973. május 4.) az M61, 007 által vontatott 1917-es személyvonat a vadregényes tájban fekvő húsztóti viadukton halad át. Háttérben az új pálya felépítménye látható. A felvételt Márfai Ottó készítette. A kiadáshoz segítséget nyújtott Beles Lajos."
|
|
|
Kapitányság
Bence, 2010.01.15 20:59.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valaki nem tudja, honnan kaphatta ez az állomás a nevét?
|
|
Őszeszék
Bence, 2010.01.15 20:57.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amúgy maga a megálló szép helyen fekszik, a puszta közepén.
|
|
Őszeszék
Bence, 2010.01.15 20:56.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az az egyik megállóhely, ahol a MÁV 2007-ben a szolgálatot beszüntette. Azóta bedeszkázott ablakok és gaz mindenhol.
|
|
Újszeged
Bence, 2010.01.15 20:52.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyszer jártam már ott, és elég lehangoló látvány volt. Mocsok és hajléktalanok mindenhol.
|
|
Kisnémedi
Bence, 2010.01.15 20:49.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igazán sajnálom ezt a kis mellékvonalat.
|
|
Váckisújfalu
Bence, 2010.01.15 20:45.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt a forgalmat a MÁV 2009. dec. 13.-án beszüntette.
|
|
Körösnagyharsány
Bence, 2010.01.15 20:42.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egész országban nincs más végállomás, ahol ne lenne körüljárási lehetőség. Jól tdom?
|
|
Újudvar
Németh János, 2010.01.15 20:31.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Újudvar állomás nem villamosított, a felsővezeték Nagykanizsa vasútállomástól csupán a közeli, Kanizsa Plaza mögötti villamos alállomásig tart, igazából csak áramellátása a környék felsővezeték-hálózatának, villanymozdony tudtommal még nem járt alatta. Innen pedig Újudvar állomás még viszonylag messze van.
|
|
Budapest-Déli pu.
Mi (M&C), 2010.01.15 17:00.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
habár a tolatás "mértéke" csak sejthető a képen, azért látszik hogy nem mindennapi
|
|
|
Budapest-Déli pu.
Mi (M&C), 2010.01.15 16:58.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt külön a szétvert tábla-talpazat
|
|
|
Budapest-Déli pu.
Mi (M&C), 2010.01.15 16:57.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdv!
az előző hozzászólástól függetlenül akartam írni/ képet küldeni arról az eseményről, de örülök hogy egyben válasz is lett belőle...
|
|
|
Baja
Mi (M&C), 2010.01.15 16:54.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy korábban eszembe jutott másik kérdést szertnék kérdezni:
az nem tudja vki hogy a Baja-Budapest távolság most miért 140km-es jeggyel számolják?
A Baja- Budapest-Kelenföld, most is 184km ahogyan az régen is volt. Korábban a Déli-ig is 200km-est adtak (mert 188km-re volt kírva)... most meg 40km-el rövidebb
Köszi.Üdv!
|
|
Pécs felső
grozo, 2010.01.15 11:18.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
jó is lenne de a biokom sem rakodik:(
|
|
Pécs
grozo, 2010.01.15 11:15.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
:)
|
|
Tompapuszta
Adani, 2010.01.15 09:03.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azt írják egy fórumon, h elbontották ezt az épületet. Amúgy sem volt jó állapotban előbb-utóbb magától is összedőlt volna.
|
|