Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 525 ] [ 526 ] [ 527 ] [ 528 ] [ 529 ] [ 530 ] [ 531 ] [ 532 ] [ 533 ] ...   Utolsó Következő

Zirc    Veszprém27, 2010.01.08 15:21.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dudarig 1995-nyaráig volt személy forgalom, úgy nevezett vegyes vonatokkal.A tehervonatok végére 1 vagy 2 személy kocsit akasztottak. Ezek a Vonatok már nem az utazókat szolgálták ki, hanem a bány dolgozóit.A bánya 1999 évi megszűnésével évekig teher forgalom se volt.Jelenle Dudarbányánál fát, a DUSZÉN kft. termékeit illetve bauxitot szállítanak.
 
Szárazrét    gozos_375, 2010.01.08 14:10.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Matteonak köszönöm a tegnapi infót
 
Szabadbattyán    gozos_375, 2010.01.08 14:08.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lennon 15-höz kapcsolódva kérdezném, hogy mi van a Szabadbattyán - Börgöndi vonalszakasszal. Elkezdték már a felújítást? Tegnap utaztam Székesfehérvárról Pusztaszabolcs felé BZ-vel, de felújításnak mégcsak nyomát sem lehet látni.
 
Kecskemét-Máriaváros    Lennon15, 2010.01.08 13:29.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1943-as menetrendben ezek a megállók vannak Kecskemét-Máriaváros és Hetényegyháza(Kisnyír) között:
Széktó mh
Máriakápolna mh
Miklóstelep mh
Kunszentmiklósi út mh
Kuti erdő mh
 
Alsósomlyó    Lennon15, 2010.01.08 13:11.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1943-as menetrendben Szabadbattyán és Polgárdi-Ipartelepek között van egy Alsósomlyó mh nevű megállóhely.

Távolsága Szabadbattyántól 6 km.
 
Pestújhely    Lennon15, 2010.01.08 12:51.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az 1943-as menetrendben Újpest néven szerepel.

Továbbá Rákosrendező és Pestújhely között volt egy Budapest-Magdolnaváros megállóhely is!
 
Ógyalla    Lennon15, 2010.01.08 12:47.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1943-as nyári menetrendben Ógyalla-Bagota néven szerepel.
 
Pusztakettős    hdanee, 2010.01.08 12:39.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaki tud pontosabbat a pusztakettősi resti nyitva tartásáról? Én úgy tudom, hogy csak akkor van nyitva, amikor a vonatok is megállnak itt. Márpedig a forgalom a menetrendváltás óta szünetel. Ettől függetlenül valamikor szívesen eltúráznék ide valamelyik buszmegállótól, amennyiben valami biztosat megtudnék a gyűjtemény-oázis nyitva tartásáról.
 
Csajág felső    xrobi, 2010.01.08 11:54.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhelyet Csajág település központja felől a Petőfi Sándor utcán lehet elérni. Csajág állomás felől a legegyszerűbb nekivágni a töltésnek Hajmáskér irányában.
 
Bodolyabér    Margó, 2010.01.08 11:50.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hihetetlen hogy mi lett az állomásokból az évek alatt!
Itt Bodolyabéren is emlékszem még rá,volt egy normális épület,ahol a zord időben kényelmesen lehetett várni a vonat érkezését!De hát azt is lebontották,eladták,helyette egy odut raktam ami semmit sem ért, csak van ott valami éppen!Magam is jártam régebben sűrűbben vonattal,de mivel elég messze van az állomás,és még egy normális váró sincs,így lassan az ember inkább a buszhoz igazodik,vagyis csak igazodott!Én és gondolom ebben a kis faluban mások is így vannak vele,nem bánjuk hogy mostmár buszok járnak vonat helyett!...
 
Paládicspuszta    Pengyomhegyi, 2010.01.08 07:52.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szervusz!
Igen,elsőre ez ugrott be,de rájöttem,hogy nem is erről a vonalró van szó,így a másik,Paládicspusztát érintő "állomás" kell legyen a helyszín.
Ha meg tudom közelíteni szombaton,akkor készítek képet a Cegléd felől érkező,Paládicsot érintő helyről.
Köszi a segítséget!
 
Körösnagyharsány    Endre, 2010.01.08 01:46.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Oldalborda, azt hiszem az általad említett, 1940.10.27.-étől érvényes menetrend egy érdekes történelmi pillanatot örökített meg. Ugyan már a második bécsi döntés után vagyunk (1940.08.30.), a vonal ismét teljes egészében Magyarországé, de az elbontott határátmenet visszaépítésével még nem végeztek.
 
Szentmihálytelek GV    Petrás Bence, 2010.01.07 22:36.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori kisvasút aluljárója Szentmihálytelek és Röszke között.
2009. 12. 30.
 
Szentmihálytelek GV    Petrás Bence, 2010.01.07 22:33.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori kisvasút megmaradt hídja Szentmihálytelek és Kunhalom között.
2009. 12. 30.
 
Vasúttörténeti park    Petrás Bence, 2010.01.07 22:30.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1001-es Mazsola.
2009. 07. 24.
 
Remete    Oldalborda, 2010.01.07 21:20.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1940-ben még működött.
 
Körösnagyharsány    Oldalborda, 2010.01.07 21:16.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs, 1940-ben..
 
Körösnagyharsány    Oldalborda, 2010.01.07 21:14.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Körösnagyharsány - Nagyvárad vonalszakasz megállói 1930-ban:
0 Nagyvárad
6 Össipuszta
9 Biharszentandrás
12 Újpalota
17 Körösgyéres
23 Vizesgyán
25 Körösszeg
- Körösnagyharsány
Az emlitett menetrendben a vonatok Nagyvárad - Körösszeg és Körösszakál - Vésztő viszonylatban közlekedtek.
 
Kisújszállás    Oldalborda, 2010.01.07 20:50.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisújszállásról Túrkevére volt GV; az 1950-es vonattérképen nincs még rajta, 1954-esen,1965-ösön, 1971-esen igen, 1977-esen nem.
Vonalszám:382.
 
Túrkeve    Oldalborda, 2010.01.07 20:43.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Túrkevéről Kisújszállásra volt GV; az 1950-es vonattérképen nincs még rajta, 1954-esen,1965-ösön, 1971-esen igen, 1977-esen nem.
Vonalszám:382.
 
Pipishegy    Oldalborda, 2010.01.07 20:26.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt lett volna anno Repülőtér mh. (1930)?
 
Farkasmály-Borpincék    Oldalborda, 2010.01.07 20:25.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1930-ban neve: Farkasmály.
 
Andráshida    Train Station, 2010.01.07 20:20.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor mi van a szürke "dobozban"?
 
Cegléd KCK    Oldalborda, 2010.01.07 20:19.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Cegléd - Vezseny kisvasút megállói, 1930:
0 Cegléd
1 Vigadó mh.
2 Cegléd Fegyvertér
3 Bedei mh.
3,5 Unghváry J. faiskola
4 Unghváry L. faiskola
6,5 Gyakorlótér
8 Nyilas
10 Besnyő
12 Törtel mh.
13 Törtel
16 Farkas - Beretvástanya
17 Gubás
20 Tetétlen
22 Székes
24 Lipthay - tanya
25 Jászkarajenő
26 Jászkarajenő, Templom tér
27 Terjéki rakodó mh.
29 Várkonyi szőlők
30 Jenői szőlők
32 Vezseny GV.
 
Szeged    atosz66, 2010.01.07 19:59.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tehát: a Szeged-Rókus - Szeged-Rendező Pu. közötti 4,6 km-es összekötő vágányt, mely ma a 135-ös vonal része, 1869. szeptember 11-én nyitották meg. A Szeged-Rendező Pu. - Szeged elág.(-Szentmihálytelek mh.) 2,8 km-es összekötő vágányt, mely ma a 136-os vonal része, 1942. augusztus 1-én adták át a forgalomnak. A Szeged-Rókus - Szeged elág. közötti (volt Alföld-Fiumei Vasút) szakaszt az 1960-as évek elején felszedték, az ún. Osztrák hidat elbontották, csak az ellenfalak tégla architektúrája maradt fenn hírmondónak.
 
Paládicspuszta    ROCOman, 2010.01.07 19:08.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nos, ha erre gondolsz akkor ez Szolnok Déli Ipartelepek névre hallgat. A háttérben kivehető a IV-es út felüljárója. A képen Tószeg irányába nézünk.
 
Andráshida    Train Station, 2010.01.07 18:05.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért, hogy a vonatok gyorsabban mehessenek, mivel ez a vonal egy nemzetközi folyosó (Olaszország-Szlovénia-Magyarország-Ukrajna) része lett. A vonalon - tudtommal - 120km/h a max. sebesség.
 
Báta    Oldalborda, 2010.01.07 15:17.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló az 1992-1993-as mnetrendváltással szűnt meg.
Leperdpuszta megállóhelyről nekem sincsenek információim, pedig tényleg végigböngésztem az összes menetrendet ama bizonyos honlapon, ami erre a vonalra vonatkozik.
 
Dombay-tó    oldalborda, 2010.01.07 14:42.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1954 - 1965 között létesült, 1965-ben csak a nyári szezonban állt meg irányonként egy - egy vonat.
 
Nagybaracskai szőlők    oldalborda, 2010.01.07 14:14.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1930-as menetrendben viszont nem található...
 
Előző Első    ... [ 525 ] [ 526 ] [ 527 ] [ 528 ] [ 529 ] [ 530 ] [ 531 ] [ 532 ] [ 533 ] ...   Utolsó Következő