Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 527 ] [ 528 ] [ 529 ] [ 530 ] [ 531 ] [ 532 ] [ 533 ] [ 534 ] [ 535 ] ...   Utolsó Következő

Görgeteg    tibho133, 2010.01.05 08:44.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Görgeteg vasútállomás 2009-ben
 
Görgeteg    tibho133, 2010.01.05 08:39.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Görgeteg vasútállomásról Barcs felé
 
Görgeteg    tibho133, 2010.01.05 08:32.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Görgeteg Vasútállomás 2009-ben
 
Zajta    egydolgozó, 2010.01.05 00:05.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon sajnálom,hogy fiatal barátom,Sereg Jani nem tudta fel rakni azt a képet amit adtam neki,de valóban a régi,szebb napokat is meg élt állomások vannak rajta.Azok a képek a Fehérgyarmat-Szatmárnémeti vasút 100. év fordulójára készültek!Én azt a 150 m.távolságot a határig cáfolom,mert az több.Ugyanis van egy kis csalóka a határban.Az akácfa sor beljebb van,mint a határ.De ennek jobban utána nézek ha ki lehet menni,mert most nagy a sár.Egyébként most kellene meg nézni,mert ki van takarítva egész az árvízvédelmi töltésig.Ilyenkor már fáznak a ci...,kisebbséghez tartozók.Egyébként Janitól többet meg tudhattok,mert volt itt nálunk,jártam vele a vonalakat.Nagyon szeretnék veletek együtt ünnepelni,ha újra indul innen vonat!Mi sírtunk mikor el ment az utolsó,de szeretnünk megint sírni,akkor már örömünkben és újra el énekelni a Himnuszt,ha meg érkezik!Nem tudom volt-e valaki itt közületek az utolsó vasárnapi vonaton.Jani itt volt,végig videózta az állomásokat,lehet látni mennyi az utas.Itt mi vidéken nem számítunk embernek.Ez csak a kiváltságosoké.Én az utóbbi időben sok olyan emberrel találkoztam,aki jött fotózni a vasutat.Mondták,ez nem igazságos!Egyébként minden tiszteletem a tietek,akik ezeket a vonalakat meg örökítettétek,a szíveteken viselitek ezen vonalak létét,vagy sajnos már nem létét!
 
Paládicspuszta    zlaci, 2010.01.04 22:15.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hogyne lenne rá igény!!!!!!
Megköszönnénk ha lefotóznád
 
Kisbér    gõzös 375, 2010.01.04 21:17.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tényleg nem értem, számomra felfoghatatlan, hogy miért kellett az 5-ös vonalat bezárni. Tudomásom szerint a pálya 100-as (a vonalon szolgáló egyik kalauztól tudom) csak kisbér-bakonysárkányközött volt egy 60-as lassújel, továbbá Székesfehérvár előtt egy 40-es. A két ünnep között jártam a 10-es vonalon, Győrből utaztam pápára és az a vonal sincs semmivel jobb állapotban a bezárt 5-ösnél. Mondja meg valaki végre, hogy mi szükség volt erre ???
 
Fehérvárcsurgó    gõzös 375, 2010.01.04 21:11.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon sajnálom, hogy az 5-ös vonalat bezárták. 2009 december 12.-ig minden héten utaztam rajta Székesfehérvártól komáromig. most - mióta busszal járok - sötétben a buszról látható a megállóhely peronvilágítása. Vasárnap esze - január 03-án még működött. Egxyébként ugyanez a helyzet a csókakő megállóhely peronvilágításával kapcsolatban is,
 
Paládicspuszta    Pengyomhegyi, 2010.01.04 18:40.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nagyszüleimtől csak az egykori cselédszállásként ismert Paládics-pusztán közel 10 évig végeztem madártani megfigyeléseket,melyek nagy részét a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesületnek,illetve a Jászkun Természetvédelmi Szervezetnek rendszeresen meg is küldtem.

Az "állomáska" akkor is létezett (1993-2005),tehervagonok állomásoztatására szolgált és a Szolnok - Piroskai Államigazdaság állomások között volt megtalálható,ma nagyjából a 4-es főút szolnoki elkerülő szakaszának egyik felüljárójáról Szolnok felé tekintve látható.Ha van rá igény,szivesen lefotózom egy hétvégén.
Tisztelettel:Kohári István
( www.pengyomhegyi.blog.hu )
 
Pinkamindszent    András, 2010.01.04 16:34.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm, jó az ilyen információkat tudni, mert jártam már úgy, hogy odamentem a határig, aztán nem lehetett továbbmenni és fordulhattam vissza. Pl. néhány éve Zsiránál történt egy ilyen eset, de máshol is jártam már így.
 
Pestszentlőrinc    prozak01, 2010.01.04 13:00.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Külső várakozó
 
Pécs    Train Station, 2010.01.04 12:59.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valami lezárult Pécs VF-én.VÉGLEG.
 
Pestszentlőrinc    prozak01, 2010.01.04 12:59.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A peron
 
Pestszentlőrinc    prozak01, 2010.01.04 12:58.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fa díszítőelemek
 
Pestszentlőrinc    prozak01, 2010.01.04 12:58.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010.01.04: az épület a buszforduló felől.
 
Pécs    Train Station, 2010.01.04 12:55.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécs 2010.01.02.
 
Őrtilos    Kispala, 2010.01.03 22:30.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sorompó kezeléséről:
289. Közlekedés- és Postaügyi Minisztérium által engedélyezett helyeken szabad teljes sorompót 10 percnél hosszabb időre zárva tartani. A 10 percnél hosszabb ideig tartható teljes sorompót erre utaló felirattal meg kell jelölni. Az engedmény tolatáskor nem alkalmazható.
290. Szigorúan tilos útsorompót vonatközlekedési és tolatási szünetekben zárva tartani és ezzel a közúti közlekedést zavarni.
Forrás: Egy 1984-es F.4 sz. Forgalmi Utasítás.
 
Buj    Tibi1227, 2010.01.03 21:54.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület 10 évvel ezelőtt egy nem túl jól sikerült fotón, még a "felújítás" előtt.
 
Nyírszőlős    Tibi1227, 2010.01.03 21:39.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt az 1960-as évek elején még pályamesteri szakasz is üzemelt, a hozzájuk tartozó épületel, szertárral!

Sőt a '60-as évek közepén egy leágazás építését tervezték a záhonyi fővonalon fekvő Sóstóhegy állomásra, ahol egy új átrakóállomás építésével a nagyvasúti átrakást Nyíregyházáról, oda szándékozták volna áthelyezni. De a tervet végül nem fogadták el.
 
Pécsbánya-Rendező    tommmy, 2010.01.03 20:16.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kocsijavító vágányok 1-4.
 
Pécsbánya-Rendező    tommmy, 2010.01.03 20:15.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
.x.x.x.
 
Pinkamindszent    Méri, 2010.01.03 19:31.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Andrásnak üzenem megépült Mossendorf
irányába az aszfaltos út.Sőt az Osztrákok is kiépítették a határig.
Úgy,hogy két irányban lehet Ausztriába
menni.
 
Pécs-Gyárváros    Train Station, 2010.01.03 18:53.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Baranya kelet-nyugati fővonalából ennyi maradt... Illetve ennyi sem...
1997-ben szüntették meg „ideiglenesen” a vonatközlekedést a kanyargós fővonal karbantartatlanul tengődő Pécsvárad- Palotabozsok szakaszán.
Hihetetlennek tűnt, hogy egy közép- és hosszútávon is mérvadó fővonalon egyik pillanatról a másikra és véglegesen megszűnhet a forgalom.
A vonal jelentőssége visszaesett: „vakvágánnyá” vált, egyszerű mellékvonallá. Teherforgalma is 2004-ben megszűnt, az utolsó szénvonattal. Pécs városának előző vezetése a vasútvonal városi szakaszának közúttá alakításában látott fantáziát, ez ellen a vasúttársaság sem küzdött nagyon.
A nem-kínálati menetrend, rapszódikus vonatközlekedés, csatlakozásmulasztás és a párhuzamos autóbuszközlekedés fejlesztése mind-mind hozzájárult a vonal feleslegessé válásához. Ne feledjük, hogy 2000-ben a Pécs-Pécsvárad vonat, Pécsvárad-Palotabozsok pótlóbusz, Palotabozsok-Bátaszék vonat tökéletes láncolatát egy rossz fodrász mintájára ide-oda nyiszálva megvágták: hol az egyik, hol a másik láncszemet törölték a menetrendből.
A Palotabozsok-Bátaszék szakaszon a 2003. január 23-i Bz motorkocsi leállítást követően nem indult újra a forgalom, de a szétszabdalt, összefüggéstelen menetrend, a palotabozsoki végállomásozások megmaradtak.A dél-baranyai korridor bevégeztetett."
Forrás:http://balint.cyberhungary.net/hirek/hir09026.htm
 
Nagykáta    Dávid, 2010.01.03 16:36.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hány vágányt használnak a személyvonatok?
 
Felsőnyék    Bözse a volt Állomásfõnök lánya, 2010.01.03 15:43.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szomorú,hogy idejutott ez a szép építmény,gyermekkorom emléke!
 
Szentlászló    kolas, 2010.01.03 15:41.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt
KEIL JÁNOS
Esetleg egy szép emléket megoszthatna
itt velünk

 
Baja    Train Station, 2010.01.03 11:33.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Dombóvár-Bátaszék-Kiskunfélegyháza-Kecskemét viszonylatú IR vonatok itt kereszteznek.
 
Mőcsény    Train Station, 2010.01.03 11:14.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elképzelhető hogy a vonal anno érintette Zsibriket mert kikerülte ezt a dombot amit később átfúrtak.
 
Mőcsény    lackó, 2010.01.03 00:31.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A dombóvár-bátaszék vasút és a bonyhád-bátaszék közút kereszteződése Mőcsény után Palatincánál
 
Keszthely    lackó, 2010.01.03 00:11.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyenes felől...
 
Pécsvárad    lacko, 2010.01.03 00:00.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ua.
 
Előző Első    ... [ 527 ] [ 528 ] [ 529 ] [ 530 ] [ 531 ] [ 532 ] [ 533 ] [ 534 ] [ 535 ] ...   Utolsó Következő