Vaskút
Mi (M&C), 2009.03.08 19:41.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a vaskút vasútállomás egykori elhelyezkedése a településen
a képek a vasutifilm.znet.hu üzemeltetője ("kopaszhaj") -nak az engedélyével kerültek feltöltésre
|
|
|
Baja szállásváros
Mi (M&C), 2009.03.08 19:36.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
és egy térkép a területről
|
|
|
Baja szállásváros
Mi (M&C), 2009.03.08 19:35.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Baja szállásváros után következett az elágazás
Baja-Gara-Regőcze-Zombor felé, a másik
Baja-Hercegszántó-Zombor
ennek az elágazásnak a szolgálati épülete van a képen
|
|
|
Pusztaecseg
Oldalborda, 2009.03.08 19:18.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tényleg semmi sem maradt...?
|
|
Baja szállásváros
Mi (M&C), 2009.03.08 19:17.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdv!
Az előbb említett oldalak üzemeltetője: "kopaszhaj"
Az Ő engedélyével töltöttem fel a képet.
A most küldött képen Baja szállásváros felvételi épülete látható.
|
|
|
Murakeresztúr
Gábor16, 2009.03.08 14:49.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem azért hogy a Horvátok áttudjanak rá szállni.Murakeresztúr és Kotoriba között határátmenet van.
Murakeresztúr HATÁRÁLLOMÁS.(mint Gyékényes, csak kisebb forgalommal és dízeles vontatással.)
|
|
Bélavár
Gábor16, 2009.03.08 14:44.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Most már nem érdemes harcolni az épületért.A MÁV befalaztatta az ablakokat és az ajtókat.Bár mért éppen azt az épületet bontják el amikor a falu végében van.Inkább A somogyudvarhelyit kéne.Az már tényleg ocsmányul néz ki!
|
|
Gyékényes
Gábor16, 2009.03.08 13:24.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyékényes NEMZETKÖZI átkelőhely.
A váltókörzetben :10-es lassítás.
A MÁV jól lejárat minket a Horvátok,Olaszok elött...
|
|
Barta
alex_86, 2009.03.08 11:43.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Jászkun Volán Zrt. menetrendje
|
|
|
Lovasberény
V43_1195, 2009.03.08 11:36.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Honnan lehet megtudni, hogy mikor mennek a tehervonatok???
|
|
Botykapeterd
V43_1195, 2009.03.08 11:28.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Botykai megálló esőbeállója közelebbről
|
|
|
Botykapeterd
V43_1195, 2009.03.08 11:27.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Botykapeterd megszűnt mh. napjainkban
|
|
|
Heresznye
V43_1195, 2009.03.08 11:20.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Heresznye megszűnt mh. napjainkban
|
|
|
Kastélyosdombó
pista87, 2009.03.08 04:38.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"Régen" Kastélyosdombón három vágány volt. Ebből gondolom kettő fővágány, egy rakodóvágány. Még arra is emlékszem, hogy az átjárót elhagyva alak előjelző is volt.
|
|
Esztergom-Kertváros
Margit, 2009.03.07 19:15.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kenyérmezőmajor bakterházában nőttem fel. Szeretném megtalálni. Ha valaki tud segíteni megköszönném. 06-20-9234-060
|
|
Pápa
Cellbuborék, 2009.03.07 18:20.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pápai állomásról, de legfőképpen a gőzmozdonyokkal teli fűtőházról képek a http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?17,4162499 oldalon
|
|
Hort-Csány
Varga Sándor, 2009.03.07 16:14.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem a legelveszettebb állomás, amelyen valaha jártam, éppen ezért nagyon hangulatos :)
Az is csoda, hogy ezidáig van forgalmi szolgálat, évek óra rebesgetik, hogy távvezérelt lesz Hatvanból, előbb-utóbb vagy megvalósul, vagy sajnos lakat kerül az egészre. Az utasforgalom minimális, szinte csak az itt dolgozó vasutasok veszik igénybe. A pénztár 2002-ben zárt be, az egyik fszt elmondása szerint az utolsó években havonta 5-10 db jegy fogyott csupán.
|
|
|
Mátraverebély
Varga Sándor, 2009.03.07 16:05.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhelyet a 70-es évek elejéig Mátraverebély Szentkúti kolostornak hívták, vélhetően ugyanezen a helyen működött.
A KM-es (korlátozott menegjegykiadás) pénztár 1998-ig működött.
|
|
|
Kőszeg
karl, 2009.03.07 15:30.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Néhány napot Kőszegen töltöttem,természetesen nem hagyhattam ki egy kis vonatozást sem.Öröm látni,hogy azért néhol fejlesztenek is ebben az országban.Jó a pálya,és tetszett az iker Bz is!
|
|
|
Bak
karl, 2009.03.07 15:24.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a napokban erre jártam,épp jókór :)
Két Bz találkáját láthattam.
|
|
|
Ondód
Varga Sándor, 2009.03.07 15:19.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely az 1978/1979-es menetrendben szerepel utoljára (1979. május 26-ig volt érvényben. Ekkor Püspökladány felől napi 3, Debrecen felől napi 5 (vasárnap 6) személyvonat állt meg.
|
|
Pusztaszuri
Varga Sándor, 2009.03.07 15:12.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pusztaszuri az 1983/1984-es menetrendben szerepel utoljára, de ebben az évben már egyetlen személyszállító vonat sem állt meg.
Az 1982/1983-as könyven (1983. május 28-ig volt érvényben) csupán egy hajnali Budapest-Nyugati - Nyíregyháza személyvonat állt meg, 6:41-kor.
|
|
Apavára
Varga Sándor, 2009.03.07 15:00.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Turgony, Karcagi puszta és Apavára megállóhelyek a 2001/2002-es menetrendkönyvben szerepelnek utoljára (2002. dec. 14-ig volt érvényben). Ekkor Szolnok felől napi 3, Debrecen felől napi 2 személyvonat állt meg a megállóhelyeken, valamint napi 2 Kisújszállás-Szolnok/Cegléd személyvonat Turgonyban.
Az 1976-os Személydíjszabási kilométermutató szerint egyik helyen sem volt jegykiadás.
|
|
Turgony
Varga Sándor, 2009.03.07 14:59.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Turgony, Karcagi puszta és Apavára megállóhelyek a 2001/2002-es menetrendkönyvben szerepelnek utoljára (2002. dec. 14-ig volt érvényben). Ekkor Szolnok felől napi 3, Debrecen felől napi 2 személyvonat állt meg a megállóhelyeken, valamint napi 2 Kisújszállás-Szolnok/Cegléd személyvonat Turgonyban.
Az 1976-os Személydíjszabási kilométermutató szerint egyik helyen sem volt jegykiadás.
|
|
Karcagi puszta
Varga Sándor, 2009.03.07 14:58.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Turgony, Karcagi puszta és Apavára megállóhelyek a 2001/2002-es menetrendkönyvben szerepelnek utoljára (2002. dec. 14-ig volt érvényben). Ekkor Szolnok felől napi 3, Debrecen felől napi 2 személyvonat állt meg a megállóhelyeken, valamint napi 2 Kisújszállás-Szolnok/Cegléd személyvonat Turgonyban.
Az 1976-os Személydíjszabási kilométermutató szerint egyik helyen sem volt jegykiadás.
|
|
Kismicske
Varga Sándor, 2009.03.07 14:39.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely az 1995/1996-os menetrendben szerepel utoljára, de az 1993/1994-es menetrendi időszakban állt meg az utolsó személyszállító vonat (1994. május 28-ig volt érvényben). Ekkor Debrecen felől egyetlen vonat sem állt meg Kismicskén, de munkanapokon 5:34-kor a Szerencs-Debrecen, illetve 17:07-kor a Miskolc-Debrecen személyvonat megállt.
Az 1976-os Személydíjszabási Kilométermutató alapján táblás megállóhely, tehát jegykiadás nem volt.
|
|
Vulkapordány
Central, 2009.03.07 11:54.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vulkapordány állomás ma a Gysev osztrák üzemrészének központja.Innen történik a vonal állomásainak távvezérlése is.
|
|
Diósjenő
Marti, 2009.03.06 21:22.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha 40-el lehet menni a romhányi vonalon Akkor meg lehetne újra nyitni a személyforgalmat??
|
|
Sopron-Gyártelep
Central, 2009.03.06 20:03.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mai félsorompóval kiegészített fénysorompós Terv utcai átjárónál,hajdan a megállóhely helyből kezelt csapórudas sorompójával találkozhatott az erre járó.
|
|
|
Sopron-Gyártelep
Central, 2009.03.06 19:57.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látkép Sopron-Déli pu.felé.
|
|
|