Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 639 ] [ 640 ] [ 641 ] [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] [ 647 ] ...   Utolsó Következő

Ravazd    Massababa, 2009.03.12 09:20.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
és a személyvonat még megáll itt??
 
Vasas-Hird    Gábor15, 2009.03.12 08:23.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt még van rakodás?Mert úgy láttam hogy nem nagyon használják az iparvágányt...
 
Kétegyháza    Einstein, 2009.03.11 21:25.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép is maradhatna,ha egyes"művészlelkek"nem graffity felületnek tekintenék vagy mások pl. üzenőfalnak.Jó lenne erről leszokni,mert már a XXI-ik században vagyunk!
 
Tótkomlós    Rakonczai István, 2009.03.11 20:40.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ilyen kaliberű vonatok ekkora géppel nagyon régen utoljára kb 1995 körül voltak akkoriban a répaforda jelentette ezeket a vonatokat illetve az akkori általános tolatós tehervonatok és azok sem 2 kocsisok voltak. A répát sokszor Szergejjel vitték a kisebb répavonatokat Bobóval. Tolatós teherrel Bobó Gokart és néha Zetor is járt. A személyvonatok jó részét 3, 4, vagy 6 részes Bz-kkel oldották meg illet 2 pár MD motorvonattal továbbított személyvonat volt. Valamint 1-vagy 2 pár Csörgős személy általában 3 kocsival. Ezek a vonatok ezért számítanak ekkora "durranásnak" nálunk mert egyrészt 2006 március 15.-e óta tolatós tehervonatok sem járnak már másrészt Csörgő tényleg nagyon régen járt erre. Ezért ennek különösen retro hangulata van olyan látni ezeket a vonatokat mintha 1994-ben lennénk. Nem hittem a szememnek mikor először láttam ez 1 megváltással lazán felér még akkor is ha csak 2 hónapig tart.... Jah igen ha neadj Isten bezárnák a vonalat akkor az általunk készített videók képek örökké megmaradnak valamint a Jadviga párnája című filmet is jórészt Tótkomlóson forgatták és van benne pár az állomáson készült jelenet is. Ekkor Pestről lehozták a 204-es psz. gőzmozdonyt valamint rövidke nosztalgiaszerelvényét ez látható a filmen. És ami a legfontosabb hogy a vonal emlékeinkben úgyis örökkéééé él! :D:D:D:D:D ÜDV mindenkinek!
 
Zagyvarékas    blokkos, 2009.03.11 16:26.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos máig nem változott a helyzet. A várakozás lehetetlensége mellett semmi féle utastájékoztatás sincs. Pedig műszakilag megoldható távvezérelt hangosítással! A vonalon a korszerűsített részen minden megállóhelyre kiépítésre került ez, Maglódtól-Nagykátáig. Ennek a vonalnak a felújítása Újszász-Szolnok között kezdődött, mégis kimaradt az utastájékoztatás. Később Újszászon kiépítésre került egy új utastájékoztató és utasítást adó hangrenszer, még ez a beruházás sem bírta el a távvezérelt utastájékoztatót!?
Tudom, nem sokan vonatoznak, de azért szükség volna legalább a tájékoztatásra, hamár várakozni a szabad ég alatt kell.
 
Kistolmács    blzs, 2009.03.11 15:54.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008 nyarán.
 
Piliscsaba    siofok35, 2009.03.11 15:17.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kívülről szépen néz ki, igazi hangulatos vicinálisállomás. A váróterem azonban nagyon csúnyán, hányingerkeltően össze van firkálva. Jegykiadás 17.10-ig van.
 
Klotildliget    siofok35, 2009.03.11 15:15.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépületben van egy kis bolt. A pénztár és a váróterem munkanapokon 12.25-ig van nyitva. Szolgálati lakás is van itt. Kívülről nagyon tönkre van téve, néhány üvegét kitörték (közben pótolták), valamint a váró fedett előterében két kukát is felgyújtottak-azóta kormos a fal. A váró, mivel csak ritkán van nyitva, tiszta és rendezett. Három szép, régi pad van benne. A falakon 1-2 plakát kivételével semmi nincs, menetrend sem. Az ablak igen érdekes, elsőre szabvány 3 szárnyú ablak, de a középső rész nem nyílik, hanem eltolható. Az ajtót masszív vasrács védi, az ablakot semmi. Logikus :-) A peronon az öt padból csak hármon van deszka, a másik kettőről lelopták, a lábak is eldöntve fekszenek. Az épület a perongoz képest mélyebben van. A megállóhely 4 utcán közelíthető meg: Mátyás kir. utca, Szt. István utca, Május 1. utca, valamint egy kis boltozatos aluljárón keresztül a Béla kir. utca felől. A Béla kir. utcáben van az idősek otthona, a Mátyás kir. utcában a Szent Péter és a Boldog Gizella lánykollégiumok. A Szt. István utcában, az állomástól nem messze van a Liget söröző.
 
Pázmáneum    siofok35, 2009.03.11 15:07.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnapról mára virradó éjjel összegraffizizték az állomást (u.ott, ahol a képen is van-csak azóta újrafestették). Pedig ez (volt) az egyetlen szép állpotú piliscsabai állomás. Hogy száradna le a keze, aki tette!

Amúgy az épületben nincs fütés, a pénztáros is villanyradiátorral füti a helyiségét.
 
Dunaföldvár    czupe, 2009.03.11 13:42.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "gyalogos keringülők" helyén ment a pálya, a kép közepén a dunaföldvári elkerülőút látszik, az egykori vasúti pálya nyomvonalán a Duna-híd felé. (2005. okt. 25.)
 
Dunaföldvár    czupe, 2009.03.11 13:39.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A solti pálya vége..., jobbra Paks (2005. okt. 25.)
 
Dunaföldvár    czupe, 2009.03.11 13:38.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A volt solti leágazás. Jobbra kanyarodik Paks, balra (menne) Solt felé. (2005. okt. 25.)
 
Alap    czupe, 2009.03.11 12:47.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem van képem! 2005. okt. 14-i és akkor még a tábla is az épület előtt állott.
 
Sárkeresztúr    czupe, 2009.03.11 12:29.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 305-ös remot Szergej húzza súlyos cukorrépa-szállítmányát Sárbogárd ( majd Kaposvár) felé 2005. okt. 26-án. (előtérben a bicajom...azóta már jó létre szenderült)
Ekkor még nem volt tábla kinn.
 
Kistelek    atosz66, 2009.03.11 12:26.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 017-8 Desiro Ünnepi IC-ként Szeged felől átszáguld Kistelek állomás átmenő vágányán Kkfháza felé. [Foto: 2005. december 18.]
Sajnos igen ritka vendég ezen az országos fővonalon az ilyen szép és korszerű vonat! Legalább nyáron, a Szegedi Szabadtéri Játékok idején lehetne néhány szerelvényt üzemeltetni a Bp Nyugati Pu-Szeged viszonylaton!
 
Budaörs    Erik777, 2009.03.11 00:58.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még mindig ott vannak a cementszállító kocsik?
 
Sopronkeresztúr (A)    Lennon15, 2009.03.10 18:19.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sopronkeresztúr

Forrás: www.railfaneurope.net
 
Darufalva (A)    Lennon15, 2009.03.10 18:15.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Darufalva

Forrás: www.railfaneurope.net
 
Sopronkertes (A)    Lennon15, 2009.03.10 18:14.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sopronkertes

forrás: www.railfaneurope.net
 
Drávatamási    Gábor16, 2009.03.10 13:50.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ahogy Hentes barátunk honlapján láttam, nem elképzelhető a forgalom újra indítása.Drávatamásitól Középrigóc felé elvitték a síncsavarokat.(a 6-os út átjárójáig)
Valamint sok helyen hiányos a pálya.
 
Darány    Gábor16, 2009.03.10 13:47.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt is nagy a forgalom.
Kár lenne érte.A raktárát már így is elbontották valamint az 1.vágányt is megcsonkították.(maradványai még megtalálhatók valamint egy vzs)
vzs:Vágányzárósorompó
 
Molvány    Gábor16, 2009.03.10 13:45.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt meglehetősen nagy a személy forgalom.Főleg Szigetvár felöl érkeznek sokan.(Leginkább bevásárló háziasszonyok)
 
Berzence    Gábor16, 2009.03.10 13:43.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonaoln manapság M62-es vontatta tehervonatot látni.Az egyik mindig Berzencén keresztez reggel a Pécs-Szombathely gyorssal.
 
Berzence    Gábor16, 2009.03.10 13:42.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kijárat Gyékényes (Góla) felé.
2007.nyara
 
Kárász-Köblény    koblenyi, 2009.03.10 12:12.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újra van névtábla, ha jól láttam kék alapon fehér írással, és ezúttal már nem fából!
 
Pusztaecseg    Oldalborda, 2009.03.10 11:47.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A hidat még láttam, valami megmaradt még belőle, de azon kívül...?
Szeretnék egy vonalbejárást, de tulajdonképpen akkor csak a hídra számítsak, mint maradék látnivaló a vonalból?
 
Balatonfőkajár    vasutimado, 2009.03.10 10:06.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás helyzete egyre aggasztóbb, jelenleg hajléktalanok lakják.
 
Mezőkövesd-Hőfürdő    alex_86, 2009.03.09 23:14.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori megállóhely maradványai.
 
Rákospalota-Újpest    fantal, 2009.03.09 21:18.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Freddy

kevered a szezont a fazonnal, két kükön dolgot mosol össze, a Rp-Úp vasútállomástól a Duna több kilométerre van!

Amire te gondolsz, az Újpest vasúti megállóhely, az van a Duna partján, de ott közúti vasút, vagyis villamos (előtte lóvasút) végállomás volt!

Az általad emlegetet veresegyházi HÉV végállomása Rp-Úp állomás előtt volt, mint itt a képhez tartozó cikkben le is írták.
 
Óalmás    Gábor16, 2009.03.09 15:25.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Vb!
Rosszul mondtad hogy Óalmás után ágazott ki a madarasi vonal.Az általad említett vonal Kiskunhalasról indult Bácsalmás állomáson keresztezett a Baja-Szabadka HÉV vonallal és onna indult Madarason át Regőcére.Trianon után a vonal végállomása: Ólegyeni tanyák mh. volt.Bácsalmás és Bácsbokod-Bácsborsod között SEMMIEN vonal kiágazás NEM volt.(Vagy csak én nem tudok róla?)
 
Előző Első    ... [ 639 ] [ 640 ] [ 641 ] [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] [ 647 ] ...   Utolsó Következő