Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] [ 647 ] [ 648 ] [ 649 ] [ 650 ] ...   Utolsó Következő

Sopron-Gyártelep    Central, 2009.03.06 19:57.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép Sopron-Déli pu.felé.
 
Sopron-Gyártelep    Central, 2009.03.06 19:54.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép Ágfalva felé.
 
Sopron-Gyártelep    Central, 2009.03.06 19:42.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1954-ben itt megállóhelyet létesítettek a vonattal bejáró közeli gyárakban dolgozók részére,"Sopron Gyártelep"felirattal.A megállóhely 1969.január 5.-éig üzemelt.(Eddig jártak ki a magyar személyvonatok Ágfalváig)
 
Romhány    alexejevics, 2009.03.06 19:36.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rendberakták a vonal felépítményét, most már újra lehet végig 40-nel menni.
 
Szatina-Kishajmás    Gábor16, 2009.03.06 19:13.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen.Abaligett elött volt egy (a mainál rövidebb) alagút.Képem nincs róla csak egy régi térképem (volt) ami ezt is jelöli.
 
Sopron-Gyártelep    Gery, 2009.03.06 17:25.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely közelébe található volt 17.-es őrház, amit ma is laknak.
 
Sopron-Gyártelep    Gery, 2009.03.06 17:21.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Osztrák motorvonat robog át a rég elfelejtett megállóhelyen.
 
Sopron-Gyártelep    Gery, 2009.03.06 17:19.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely Sopron felől nézve. A megálló peronja a sínek innenső felén volt.
 
Sopron-Gyártelep    Gery, 2009.03.06 17:17.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az átjáró és a megállóhely feltételes helye. A peron az innenső oldalon volt.
 
Sopron-Gyártelep    Gery, 2009.03.06 17:14.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sopron-Gyártelep Ágfalva felől nézve. A peron a sínek túloldalán lehettet.
 
Süttő felső    raps, 2009.03.06 16:17.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akár még lehetne is egy a két megálló. Bennem csak az hagy kétséget, hogy a 41-es menetrend szerint a 7. vonalon (Esztergom-Almásfűzitő), esztergomtól Dunamocs 15, míg Süttő 16 km. Vagyis előbb jött Dunamocs, majd aztán 1 km távolságra Süttő. Most pedig előbb jön Süttő, és onnan 1 km-re Süttő felső. Magyarul ellenkező az irány. DE!!! Mi van akkor, ha dunamocsból lett Süttő, és süttőből meg Süttő-felső??? ( Amúgy - mint azt biztosan vágják a kollégák is - Dunamocs ma Szlovákia egyik dunaparti települése Moca néven.... )
 
Süttő felső    Feri74, 2009.03.06 13:39.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1969-es Személydíjszabási kilométermutatóban Süttő felső szerepel de Dunamócs nem.
 
Galgaguta    czupe, 2009.03.06 11:09.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez már régóta csak megállóhelyként működik. Tessék javítani! Lezárt vágányzáró sorompó és egy halom betonalj az I. vágányra helyezve jelzi. Egyébként mikor minősítették át megállónak? (kép: 2008. júl. 13.)
Jegykiadás maradt.
 
Méhkerék    Lennon15, 2009.03.06 06:51.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos az épület bontásra került!
Már bontják is!

Pedig ez egy IV. osztályú HÉV felvételi épület volt. Csak nagyobb ajtajai és ablakai voltak.
 
Süttő felső    szvdom, 2009.03.06 02:22.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori Dunamócs megállóhely egy és ugyanaz a mai Süttő felsővel, vagy helyileg különbözött a két megállóhely? Ki tud erről valamit (forrást is megnevezve)?
 
Tiszajenő-Vezseny    Rbatka, 2009.03.06 00:00.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A raktárépületet elbontották.
 
Tiszaug    Rbatka, 2009.03.05 23:54.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egészen pontosan 2009. 03. 04-én szűnt meg a forgalmi szolgálat. A nyíltvonali visszajelentésű fénysorompót már kb. másfél hónapja felszerelték, a kitérők csúcssínjeit néhány napja szedték ki.
 
Szatina-Kishajmás    atis, 2009.03.05 20:51.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!Amikor a viadukt megszűnt, a nyomvonal módosításakor ,alagút is szűnt -e meg ? Jó volna erről is, a mai állapotot bemutató kép.
 
Budapest-Nyugati pu.    Pukkancs94, 2009.03.05 19:22.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Őrhely. A kép a reggeli ingavonat utolsó kocsijából készült.
 
Kőbánya alsó    Pukkancs94, 2009.03.05 19:04.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A reggeli lajosmizsei ingavonat kihúz a megállóból. A kép az utolsó kocsiból készült és sajna kissé elmozdult...
 
Világospuszta    viragi, 2009.03.05 17:34.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A fotó 2009-ben készült, egy enyhe január végi napon. A vasúti pálya jobb oldalán még látszik az egykori megálló peronjának helye. A háttérben, középtől egy kicsit balra és felfelé látható fehér pont a kb. 4 km-re lévő romhányi csempegyár épülete, amely kiviláglik a távolabbi hegyvonulat aljából.
Az előtérben keresztbe húzódó sáros földút a Bánk-Romhány műutat köti össze a világospusztai mezőgazdasági épületekkel, átszelve a már megszüntetett vasútvonalat.
 
Barcs    pista87, 2009.03.05 17:20.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó ötlet...
Csak mennyibe kerülne újrafesteni, lehozni, stb.

Egyébként mivel lesznek pótolva?

 
Péterhida-Komlósd    Lupin27, 2009.03.05 16:58.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én Péterhidai vagyok - a képviselő testület elé viszem a problémát - de a terület a MÁv tulajdonában van.
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:54.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a felvételi épület előről
(az út túloldalán is sok volt a fa nem csak az épület előtt)
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:52.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás déli vége (bakterház előtt) -ről nézve
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:50.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A bakterház és melléképülete
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:48.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a "pályaudvar" a végén bakterházzal,
a bal oldali út az 51-es főút, ami a régi nyomvonal volt
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:45.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomás és melléképülete hátulról
 
Mezőhegyes    Zsolt, 2009.03.05 14:48.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üzenet mindenkinek, akit érdekel és érint:
A Szabadtéri Néprajzi Múzeum (Skanzen, Szentendre)2009. áprilisától új bejárati épülettel lesz gazdagabb: a mezőhegyesi vasútállomás másolata kerül(t) felépítésre! Emellett pedig egy 2,1 km hosszú vasúti pályát is megépítünk, amin egy felújított Ganz-Jendrassik féle motorvonat fog közlekedni (BC-Mot 422).
 
Barcs    pezsman, 2009.03.05 11:06.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már biztos, hogy elkerülnek az MD-k innen a nyári menetrendváltással. Viszont szerintem érdemes lenne elgondolkodni azon, mi lenne, ha egy selejtet Barcsra hoznának és kiállítanák, mint máshol a gőzösöket. Barcs a Dél- Dunántúl egyik legfontosabb állomása volt, s évtizedeken át az MD-k jártak erre... Nem lenne rossz egyedülálló módon kiállítani egy motorkocsit:)
 
Előző Első    ... [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] [ 647 ] [ 648 ] [ 649 ] [ 650 ] ...   Utolsó Következő