Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] [ 647 ] [ 648 ] [ 649 ] [ 650 ] [ 651 ] [ 652 ] ...   Utolsó Következő

Barcs    pezsman, 2009.03.05 11:06.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már biztos, hogy elkerülnek az MD-k innen a nyári menetrendváltással. Viszont szerintem érdemes lenne elgondolkodni azon, mi lenne, ha egy selejtet Barcsra hoznának és kiállítanák, mint máshol a gőzösöket. Barcs a Dél- Dunántúl egyik legfontosabb állomása volt, s évtizedeken át az MD-k jártak erre... Nem lenne rossz egyedülálló módon kiállítani egy motorkocsit:)
 
Mikosdpuszta    Magyar Éva, 2009.03.04 20:20.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt nőtt fel Édeapám, és én nyaraimat tőltöttem itt drága Nyagymamáméknál. Mi még a kis vonattal érkeztüni ide, az állomás telis tele volt virággal, itt éltek az egykori Mikosdi báró cselédejei. de ez nem szégyent, büszkeséget jelentet számukra, hogy szolgálhatták a "jó" bárót. Sajnos a második világháborúban Ők elvesztették életüket, míg "cselédjeik " a biztos életteret. Nagyon szerettem it lenni, míg élek emlékezem a megélt emlékekre, a közös kemencénél sült kenyerekre, a környéki tavak lehalázására, mikor nagyanyám tartotta jól a halászokat, az erdőben talált vargánya gombára. Minden szépre! Köszönöm Istennek,hogy megélhettem ezt a cselédsort, mely sokkal emberibb volt, a Báróéknak köszönhetően, minden mai tulajdonos alkalmazottjaként lehet. Emlékük, az ott élő emberek emléke örökké él szívemben!!! Örök hálával: Magyar Éva, Édesapám, ki ott nőtt fel Magyar László volt.
 
Tiszaug    Adani, 2009.03.04 20:07.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pár napja bezárták az állomást, megszűnt a szolgálat, gyakorlatilag megállóhelyként működik tovább.
 
Nagykereki    eszter, 2009.03.04 12:10.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én itt lakom Nagykerekiben, érdekes visszanézni a fotókat...mindig arról álmodom, hogy egyszer újra megnyitják a lezárt nagyváradi szakaszt, de persze ez csak álom...


 
Kisújszállás    vasutasadam, 2009.03.04 11:29.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Karcagonm is megáll a belföldi gyors, mégis mmegáll a nemzetközi is.
Ugyanez a helyzet Püspökladánnyal, Kisvárdávalé, illetve Demecserrel is.
Semecser sokkal kissebb mint Kisújszállás, és statisztika alapján kevesebben közlekednek a nemzetközivel, mint Kisújszálláson közlekedtek.
Ott még is megáll.

R4áadásul Kisújszálláson átszállásik lehetőség van a kál-kápolnai vonatokra.

Demecserben nincs átszállási lehetőség.
 
Balffürdő    Gery, 2009.03.04 11:16.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Balf megállóhely már az első Gysev terveken is szerepelt. Az 1876.január 2.-án megnyitott Gysev vonal 49. számú őrháznál rendezték be Balf megállóhelyet. Hamarosan a faluban működő fürdőről Balffürdőre változtatták a nevét a megállóhelynek. Az 1950-es években Nogga Árpád tervei alapján az őrház elé egy lapos tetejű szolgálati helység és váróterem épült. Sajnos mára ez a kibővítés már nincs meg. A balfi fürdőt egy hangulatos erdei ösvényen keresztül lehet megközelíteni, közbe keresztezve egy közutat. A megállóból szintén egy erdei ösvényen keresztül eljuthatunk Kis-Balfra is. A megállóval szemben viszont már Kópháza házai látszódnak és a kópházi Ady Endre utca is a megállóba torkollik. Ezáltal a kópháziak remek vasúti közlekedéssel rendelkeznek, mivel a 15-ös vonalon is található egy Kópháza megállóhely.
 
Vecsés    atosz66, 2009.03.04 10:47.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vecsés állomás felvételi épülete a vágányok felől, az állomás 2005-ös rekonstrukciója előtt. [2004. október 2.]
 
Kistelek    atosz66, 2009.03.04 10:40.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A V43 1218 vontatta 2 gyorvonati kocsisból álló személyvonata [7053 Szeged-Kkfháza] menesztésre vár Kistelek állomás 3. vágányán Csengele felé, egy kora délutáni májusi napon. [2004. május 31.]
 
Pécs-Vasas    Gábor16, 2009.03.04 09:56.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tényleg került rács a forgalmi iroda ajtajára?Biztos sok a vandálkodás erre felé
 
Véménd    Gábor16, 2009.03.04 09:52.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem ha újra megnyitnák legalább Véménd és Bátaszék között, Akkor Véménd és Palotabozsok között ahol csak lehet ki kell egyenesíteni a pályát!Akkor talán az emberek is inkább a Vonatot választanák a pannon volán járatok helyett.
 
Herceghalom    Koltai Péter, 2009.03.04 09:50.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeretném ha az állomáson lenne egy zárható kerékpártároló, hogy aki kerékpárral érkezik és vasúton utazik tovább az hazaérkezésig biztonságban tudja kerékpárját.
Koltai Péter
 
Esztergom-Kertváros    göncz, 2009.03.03 16:06.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nagyon szépek az épületek a törzstiszti pavilon is kár hogy nincs már Gratulálok a kép küldőjének hogy megőrizte az utókornak Göncz Erzsébet
 
Abádszalók    Tasnádi Tamás, 2009.03.03 15:48.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A helyiek elmondása szerint az állomásépület az 1930-as években épült. Mivel az állomásnak nevet adó település 6 km-re található - bár van buszjárat -, az utasforgalom elenyésző. A nagykiterjedésű rakodótér is üres, a talapzatra állított, raktárnak használt, Ggs-sorozatú, de mára szétrohadt teherkocsiban talált darabszámláló-könyvbe az utolsó bejegyzést 1992. nyarán tették. Jelenleg a felvételi épületben nem dolgozik senki, a szolgálati helyiségeket kiürítették. Ennek ellenére az állomás tiszta, rendes, a falakon firkáknak nincs nyoma.
 
Polgárdi-Ipartelepek    vollmuth frigyes, 2009.03.03 11:34.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Apám itt volt állomásfőnök 1946-tól 1949-ig, itt végeztem az első osztályt,ismertem gróf Batthyány Gyula festőművészt...szerettem itt lakni..
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:28.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A csonkavágány a földkúppal. Háttérben a Villány felőli A bejárati jelző.
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:25.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csendélet
 
Rákhát    czupe, 2009.03.03 08:22.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van egy kitérő is itt Kál–Kápolna felé nézve. Nem tudom, rakodó, esetleg vmi épület tartozott-e hozzá? Vkinek egy régi kép? (ez is 2006. nov.-i)
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:21.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 62-es vonal Beremendi cementmű felé. Erre már csak tehervonatok járnak.
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:18.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Elágazás Beremendi Cementmű irányából.
 
Rákhát    czupe, 2009.03.03 08:17.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van ott egy tanya, amikor arra jártam, majd' szét is téptek a kutyák. Vmi állattenyésztő telep, de szerintem állandó lakos nincs. Itt egy kép 2006. nov. 11-éről, még állt a fém bódé.
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:15.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jobbra a barcsi vonal, balra a magyarbólyi vonal a bejárati jelzőkkel.
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:10.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Villány Elágazás őrháza. Itt forgalmi szolgálattevő teljesít szolgálatot, mivel Villány állomás, és az Elágazás biztosítóberendezése között nincs szerkezeti függés. A forgalmi szolgálattevő részt vesz az engedély kérés-adásban, állítja a váltókat. és a főjelzőket előjelzőket. Az Elágazás vonatjelentői térközként is üzemel. Villány felől az A jelű, Magyarbóly felől a B jelű, Beremendi Cementmű irányából a C jelű bejárati jelzővel van fedezve.
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:02.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Villány Elágazás. Itt ágazik ki a 66-os Villány- Magyarbóly vasútvonalból a 62-es Villány- Barcs vonal, amelyen már csak Beremendi Cementmű állomásig, illetve Sellyétől Vajszlóig és Drávafokig van teherforgalom. Az Elágazásban két váltó található. A/1 és A/2, valamint egy csonkavágánnyal is rendelkezik. Az A/2-es váltó Magyarbőly felől(felé) tartó meneteknél védőváltóként fumkcionál, és a csonkavágányra vezet.
 
Rákospalota-Újpest    Ambrus, 2009.03.02 18:00.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy szépen kifestett vezérlőkocsi érkezik az állomásra feb. 28-án.
 
Kismaros    Ambrus, 2009.03.02 17:58.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy esti tehervonat suhan át a megállóhelyen a tél utolsó napján.
Szerintem egy nagyon értékes kép!
 
Körösnagyharsány    Oldalborda, 2009.03.02 17:10.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A község honlapján semmi infó alkalmi határnyitásról...
 
Mágori-majori rakodó    Oldalborda, 2009.03.02 17:09.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha megszűnik a sártenger, készítek fotót az egykori megállóhelyről...!
 
Lakitelek    tataia, 2009.03.02 13:45.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás este
 
Diósgyőr-Vasgyár    cecilke, 2009.03.01 21:12.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Előrehaladott pusztulás az őrházban
 
Diósgyőr-Vasgyár    cecilke, 2009.03.01 21:11.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az alagút
 
Előző Első    ... [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] [ 647 ] [ 648 ] [ 649 ] [ 650 ] [ 651 ] [ 652 ] ...   Utolsó Következő