Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 638 ] [ 639 ] [ 640 ] [ 641 ] [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] ...   Utolsó Következő

Budapest-Sertésvásártér    mennyegzo, 2009.03.16 11:29.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Ez pontosan hol található? Próbáltam térképen keresni, de nem lelem... :(
 
Óalmás    Gábor16, 2009.03.16 11:25.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóban található több lámpa csonk.Ez is jelzi a megálló helyét.Mint ahogy az is hogy peron is megmaradt.(a 2000/2001-es menetrendben még szerepel de vonatok már akkor sem álltak már meg itt.)
 
Barta    Judith, 2009.03.15 20:38.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Halas koszonet a szep, regi fotokert a Posalaki csaladnak!
Milyen jo lenne egy \"idoutazast\"tenni es ismet talalkozni a nagyszulokkel!
Minden szepet a csaladtagoknak.
 
Hegyfalu    András, 2009.03.15 01:53.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdekesek ezek a leletek. Hogy keveredhettek oda, ahol megtalálták őket, ki tudja ??

Hegyfalunak korábbi állomását elbontották, a mostani hogy pont annak a helyére épült-e, vagy melléje, azt nem tudni. Az 1974-es sárvár - bükfürdői vasútvonal megszüntetése után, a fővonal átépítésekor a pályaudvaron is módosítottak valamit, régen több vágány volt. Ma már a Bük felé egykor kiágazott vonalnak a helye sem látszik, már régen beszántották. Érdekes lehet azonban a Répce-híd maradványa a régi vonal helyén. A közelben lakó vasútbarátoknak érdekes felfedeznivalókat tartogat a volt Hegyfalu - Mesterháza közötti szakasz, mivel több hídnak, áteresznek a maradványa kereshető.
 
Gősfa    szvdom, 2009.03.15 00:08.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Semmilyen hivatalos forrásból nem sikerült megerősíteni, hogy az megállóhely egyáltalán valaha létezett-e. Részleteket küldtem neked mailben.
 
Tamási    M.Zsolt, 2009.03.14 23:45.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Adorjánról király a képed Kisvacs!
Pedig nekem van ép épülettel,wc-vel
,de nem tehetem fel,nem én fotóztam
.Na meg a Tied egy rövid ideig tartó állapotot mutat!'80.óta MÁV-os vagyok,tán tudok 1-2 infót.Hidegkút-Tamási közt ezért
nem akar a cég személyvasutat:a teher is éjjel jár,a gépet Dombóvár
adja,nappal a Dombóvár-Hidegkút pálya tele IC-vel,ezért a teherforg
.ekkor macera lenne.Általában minden mellékvonalnak az a halála,szegény térségben halad,önkorm.nak pénze nincs rá,MÁV meg mindentől szabadulni akar,amire költeni kéne,kiv. nemzetközi vonalak.Sopron-Szombathely-Szgotthárd nem mellékvonalak,mégis eladta a GYSEV.nek.Murony-Békés is jó példa,de közelebb:Fürged áll.épületét 10 miláért megvették volna,MÁV nem adta(vki biztos zsebbe akart),lebontották,anyagot 50ezerért adták el.Ha tényleg vasutat akarunk,nem siránkozni kell,hanem
agyalni,mit tehetünk,tegyük is meg!Pl.gyűjtsünk a térségben minél több aláírást,ne mondhassák,senkise
jelezte,kell a vasút.Én Bp.i létemre vállalom,gyűjtök Khidegkúton,ez van Tamásitól legmesszebb,a helyiek osszák be egymás közt a térséget.Kutatni kell,mely iskolák,intézmények vinnének gyerekeket,bárkit Pacsmagra?Panasz,busztól hosszú,sáros úton érhető el.Folyt.köv.
 
Nagycenk-Hidegség    Gery, 2009.03.14 22:45.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely érdekessége, hogy a vonalon itt és Balf-fürdő közelében szereltek fel először fénysorompót.
 
Világospuszta    Endre, 2009.03.14 19:29.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utolsó motor Világospusztánál, 2009.03.08.-án. Soha többé??
 
Vulkapordány    Central, 2009.03.14 17:20.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vulkapordány állomás névtáblája.
 
Szárazvám (A)    Central, 2009.03.14 17:16.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület Vulkapordány állomás felől nézve.
 
Szárazvám (A)    Central, 2009.03.14 17:13.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szárazvám állomás felvételi épülete,Lajtaújfalu irányából.
 
Sopronkertes (A)    Central, 2009.03.14 17:06.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás peronja,és kapcsolókertje.
 
Rábapatona    Peron, 2009.03.14 15:58.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Kempelen!
köszi az infókat, de egyet nem értek!
busznak sokkal több időbe kerül, mire beér Győrbe, vonattal meg kicsivel több mint 10 perc...
én akkor is a vonatot preferálnám....
 
Klementina    bartoksandor, 2009.03.14 08:30.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem sok maradt mára a megállóhelyből, az iparvágányok teljesen a repülőtérig kiágaztak, amit később elbontottak.
 
Kőbánya-Teher    mike, 2009.03.13 23:46.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szerintem tanítási időszakban megállhatnának itt legalább a személyvonatok. lenne rá igény...
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.03.13 20:24.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azzal a mozdonnyal szokták mozgatni az állomáson belül a teherkocsikat, amik rakodásra érkeznek Zirc felől. Tudomásom szerint még ott van.
 
Dudarbánya    Gábor16, 2009.03.13 17:22.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen lévő kismozdony még mindig ott van?Vagy már szétlopták a darabjait?
 
Békéscsaba    Adani, 2009.03.13 16:30.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A félkész aluljáró ha jól tudom a buszos aluljáró lépcsője után van ( ami a vasútállomás főbejáratánál van). Lemész a lépcsőn és jobbra kezdődik valahol. Valamennyi földet kitermeltek ott, mikor épült, h ha majd lesz vasúti aluljáró össze lehessen nyitni a kettőt.
Azt nem tudom, h akkor miért nem épült meg a vasúti. Lehet, h tervezték, de elfogyott a pénz, de lehet, h egyáltalán nem tervezték akkor csak a lehetőségre készültek fel. Nem tudom meddig van készen a vasút felé, de elkezdték valameddig.
 
Pusztavám    poser95, 2009.03.13 14:53.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az utolsó tehervonat 2002-ben ment el a fatelepről ami még ma is üzemel és értesüléseim szerint a telepen belül ey keskenynyomtávu vasút is üzemel
 
Pusztavám    poser95, 2009.03.13 14:49.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
én legutoljára egy gyomirtós vonatot láttam de ez is csak az agrárházig közlekedik(mivel ez a szakasz még nincs bezárva
 
Békéscsaba    AirManiac, 2009.03.13 12:47.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Várom már azt a felújítást:D És hol az a bizonyos félkész aluljáró? Én csak azt hallottam, hogy tervezték amikor épült a buszos...
Muronyba nem kell ekkora állomás, simán lehetne távvezérelt szerintem. Mezőberénybe nem lenn olcsóbb egy mini felüljáró?
 
Gősfa    oli_b, 2009.03.12 16:27.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szvdom!
Sikerült vmit megtudni Jánostól ennek az állomásnak a létezése ügyében? Köszi!
 
Eger-Tihamér    Gery, 2009.03.12 14:45.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás az egri delta útán lehetett.
 
Szőlőstelep    peti9999, 2009.03.12 14:20.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
mikor létesült a megálló? van valakinek képe a megállóról?
 
Tiszaszőlős    czupe, 2009.03.12 14:05.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "gyenge forgalmú" mellékvonal....?!
Ráadásul nyáron és nem is csúcsidőben készült a kép! (2007. júl. 26. 13óra 39perc)
Ilyen képeket kellene készíteni sokat és elküldeni a kedves miniszternek és közlekedési "szakembereknek"!!!
 
Kéthely    czupe, 2009.03.12 13:56.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha megszűnik a rakodás/árufeladás, egy csonkát miért hagynak meg? Főleg, hogy láthatólag nem használják és csak nő a méteres gaz a sínek között...
kép: Balatonszentgyörgy felől
(2006. júl. 24.)
 
Kéthely    czupe, 2009.03.12 13:54.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A rakodó sínek nélkül...előtérben látszik még az I. vágány maradványa. Csak azt nem értem ennek így mi értelme?
(2006. júl. 24.)
 
Kéthely    czupe, 2009.03.12 13:51.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én már nem nevezném állomásnak!
Az I. vágány fele ki van kapva.
(2006. júl. 27.)
 
Szemeretelep    atosz66, 2009.03.12 10:36.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szemeretelep megállóhely felvételi épülete még az átalakítás előtt. [Foto: 2004. október 2.]
 
Ravazd    Massababa, 2009.03.12 09:20.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
és a személyvonat még megáll itt??
 
Előző Első    ... [ 638 ] [ 639 ] [ 640 ] [ 641 ] [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] ...   Utolsó Következő