Budapest-Sertésvásártér
mennyegzo, 2009.03.16 11:29.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!
Ez pontosan hol található? Próbáltam térképen keresni, de nem lelem... :(
|
|
Óalmás
Gábor16, 2009.03.16 11:25.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóban található több lámpa csonk.Ez is jelzi a megálló helyét.Mint ahogy az is hogy peron is megmaradt.(a 2000/2001-es menetrendben még szerepel de vonatok már akkor sem álltak már meg itt.)
|
|
Barta
Judith, 2009.03.15 20:38.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Halas koszonet a szep, regi fotokert a Posalaki csaladnak!
Milyen jo lenne egy \"idoutazast\"tenni es ismet talalkozni a nagyszulokkel!
Minden szepet a csaladtagoknak.
|
|
Hegyfalu
András, 2009.03.15 01:53.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdekesek ezek a leletek. Hogy keveredhettek oda, ahol megtalálták őket, ki tudja ??
Hegyfalunak korábbi állomását elbontották, a mostani hogy pont annak a helyére épült-e, vagy melléje, azt nem tudni. Az 1974-es sárvár - bükfürdői vasútvonal megszüntetése után, a fővonal átépítésekor a pályaudvaron is módosítottak valamit, régen több vágány volt. Ma már a Bük felé egykor kiágazott vonalnak a helye sem látszik, már régen beszántották. Érdekes lehet azonban a Répce-híd maradványa a régi vonal helyén. A közelben lakó vasútbarátoknak érdekes felfedeznivalókat tartogat a volt Hegyfalu - Mesterháza közötti szakasz, mivel több hídnak, áteresznek a maradványa kereshető.
|
|
Gősfa
szvdom, 2009.03.15 00:08.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Semmilyen hivatalos forrásból nem sikerült megerősíteni, hogy az megállóhely egyáltalán valaha létezett-e. Részleteket küldtem neked mailben.
|
|
Tamási
M.Zsolt, 2009.03.14 23:45.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Adorjánról király a képed Kisvacs!
Pedig nekem van ép épülettel,wc-vel
,de nem tehetem fel,nem én fotóztam
.Na meg a Tied egy rövid ideig tartó állapotot mutat!'80.óta MÁV-os vagyok,tán tudok 1-2 infót.Hidegkút-Tamási közt ezért
nem akar a cég személyvasutat:a teher is éjjel jár,a gépet Dombóvár
adja,nappal a Dombóvár-Hidegkút pálya tele IC-vel,ezért a teherforg
.ekkor macera lenne.Általában minden mellékvonalnak az a halála,szegény térségben halad,önkorm.nak pénze nincs rá,MÁV meg mindentől szabadulni akar,amire költeni kéne,kiv. nemzetközi vonalak.Sopron-Szombathely-Szgotthárd nem mellékvonalak,mégis eladta a GYSEV.nek.Murony-Békés is jó példa,de közelebb:Fürged áll.épületét 10 miláért megvették volna,MÁV nem adta(vki biztos zsebbe akart),lebontották,anyagot 50ezerért adták el.Ha tényleg vasutat akarunk,nem siránkozni kell,hanem
agyalni,mit tehetünk,tegyük is meg!Pl.gyűjtsünk a térségben minél több aláírást,ne mondhassák,senkise
jelezte,kell a vasút.Én Bp.i létemre vállalom,gyűjtök Khidegkúton,ez van Tamásitól legmesszebb,a helyiek osszák be egymás közt a térséget.Kutatni kell,mely iskolák,intézmények vinnének gyerekeket,bárkit Pacsmagra?Panasz,busztól hosszú,sáros úton érhető el.Folyt.köv.
|
|
Nagycenk-Hidegség
Gery, 2009.03.14 22:45.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely érdekessége, hogy a vonalon itt és Balf-fürdő közelében szereltek fel először fénysorompót.
|
|
Világospuszta
Endre, 2009.03.14 19:29.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az utolsó motor Világospusztánál, 2009.03.08.-án. Soha többé??
|
|
|
Vulkapordány
Central, 2009.03.14 17:20.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vulkapordány állomás névtáblája.
|
|
|
Szárazvám (A)
Central, 2009.03.14 17:16.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület Vulkapordány állomás felől nézve.
|
|
|
Szárazvám (A)
Central, 2009.03.14 17:13.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szárazvám állomás felvételi épülete,Lajtaújfalu irányából.
|
|
|
Sopronkertes (A)
Central, 2009.03.14 17:06.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás peronja,és kapcsolókertje.
|
|
|
Rábapatona
Peron, 2009.03.14 15:58.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Kempelen!
köszi az infókat, de egyet nem értek!
busznak sokkal több időbe kerül, mire beér Győrbe, vonattal meg kicsivel több mint 10 perc...
én akkor is a vonatot preferálnám....
|
|
Klementina
bartoksandor, 2009.03.14 08:30.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem sok maradt mára a megállóhelyből, az iparvágányok teljesen a repülőtérig kiágaztak, amit később elbontottak.
|
|
|
Kőbánya-Teher
mike, 2009.03.13 23:46.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
szerintem tanítási időszakban megállhatnának itt legalább a személyvonatok. lenne rá igény...
|
|
Dudarbánya
Rácz Gergely, 2009.03.13 20:24.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azzal a mozdonnyal szokták mozgatni az állomáson belül a teherkocsikat, amik rakodásra érkeznek Zirc felől. Tudomásom szerint még ott van.
|
|
Dudarbánya
Gábor16, 2009.03.13 17:22.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képen lévő kismozdony még mindig ott van?Vagy már szétlopták a darabjait?
|
|
Békéscsaba
Adani, 2009.03.13 16:30.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A félkész aluljáró ha jól tudom a buszos aluljáró lépcsője után van ( ami a vasútállomás főbejáratánál van). Lemész a lépcsőn és jobbra kezdődik valahol. Valamennyi földet kitermeltek ott, mikor épült, h ha majd lesz vasúti aluljáró össze lehessen nyitni a kettőt.
Azt nem tudom, h akkor miért nem épült meg a vasúti. Lehet, h tervezték, de elfogyott a pénz, de lehet, h egyáltalán nem tervezték akkor csak a lehetőségre készültek fel. Nem tudom meddig van készen a vasút felé, de elkezdték valameddig.
|
|
Pusztavám
poser95, 2009.03.13 14:53.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az utolsó tehervonat 2002-ben ment el a fatelepről ami még ma is üzemel és értesüléseim szerint a telepen belül ey keskenynyomtávu vasút is üzemel
|
|
Pusztavám
poser95, 2009.03.13 14:49.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
én legutoljára egy gyomirtós vonatot láttam de ez is csak az agrárházig közlekedik(mivel ez a szakasz még nincs bezárva
|
|
Békéscsaba
AirManiac, 2009.03.13 12:47.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Várom már azt a felújítást:D És hol az a bizonyos félkész aluljáró? Én csak azt hallottam, hogy tervezték amikor épült a buszos...
Muronyba nem kell ekkora állomás, simán lehetne távvezérelt szerintem. Mezőberénybe nem lenn olcsóbb egy mini felüljáró?
|
|
Gősfa
oli_b, 2009.03.12 16:27.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
szvdom!
Sikerült vmit megtudni Jánostól ennek az állomásnak a létezése ügyében? Köszi!
|
|
Eger-Tihamér
Gery, 2009.03.12 14:45.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás az egri delta útán lehetett.
|
|
Szőlőstelep
peti9999, 2009.03.12 14:20.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
mikor létesült a megálló? van valakinek képe a megállóról?
|
|
Tiszaszőlős
czupe, 2009.03.12 14:05.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A "gyenge forgalmú" mellékvonal....?!
Ráadásul nyáron és nem is csúcsidőben készült a kép! (2007. júl. 26. 13óra 39perc)
Ilyen képeket kellene készíteni sokat és elküldeni a kedves miniszternek és közlekedési "szakembereknek"!!!
|
|
|
Kéthely
czupe, 2009.03.12 13:56.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha megszűnik a rakodás/árufeladás, egy csonkát miért hagynak meg? Főleg, hogy láthatólag nem használják és csak nő a méteres gaz a sínek között...
kép: Balatonszentgyörgy felől
(2006. júl. 24.)
|
|
|
Kéthely
czupe, 2009.03.12 13:54.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A rakodó sínek nélkül...előtérben látszik még az I. vágány maradványa. Csak azt nem értem ennek így mi értelme?
(2006. júl. 24.)
|
|
|
Kéthely
czupe, 2009.03.12 13:51.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én már nem nevezném állomásnak!
Az I. vágány fele ki van kapva.
(2006. júl. 27.)
|
|
|
Szemeretelep
atosz66, 2009.03.12 10:36.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szemeretelep megállóhely felvételi épülete még az átalakítás előtt. [Foto: 2004. október 2.]
|
|
|
Ravazd
Massababa, 2009.03.12 09:20.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
és a személyvonat még megáll itt??
|
|