Balatonfenyves felső
siofok35, 2009.03.21 21:24.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Alsóbéletelep és Fenyves közt áll két őrház is, egy kicsi piros és egy nagyobb fehér. Vajon meyik lehetett??
|
|
Balatonboglár felső
siofok35, 2009.03.21 21:23.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Még áll az őrháza, a pron helye is sejthető. (Azt az őrházat kell keresni, aminek kékre van festve az ablakkerete)
|
|
Gamásza
siofok35, 2009.03.21 21:22.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pontos szelvényszámot meg tudná valaki mondani?
|
|
Siófok-Tisztviselőtelep
siofok35, 2009.03.21 21:22.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ennek a mh-nek a szelvényszáma érdekel, mert akkor felkeresném a helyét.
|
|
Jankovich-telep
siofok35, 2009.03.21 21:21.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Áll még az épület, nagyon szép! Képem nincs róla, mert csak vonatból láttam.
|
|
Tószeg
Lennon15, 2009.03.21 20:49.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Holnaptól nincs jegykiadás Tószegen.
|
|
Vízvár
pista87, 2009.03.21 20:48.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Babócsán is van kereszt.
|
|
Balatonszentgyörgy
ressm, 2009.03.21 20:47.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
érdekesség lehet. hogy a keszthelyi vonal annak idején az állomás páros oldalán csatlakozott be, hogy mikor került a páratlan oldalra azt nem tudom
|
|
Balatonberény
ressm, 2009.03.21 20:43.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az egyik régi képen 2 vágány látszik, valamikor Szentgyörgyről indult a balaton-keresztúri vonal az látható, a 70-es évekbeni vágány cserénél a megoldás megszünt a megmaradt fővonali vágány a mellékvonal nyomvonalára került
|
|
Szabadbattyán
ressm, 2009.03.21 20:28.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
valóban hozzáépült 1986-ban, a vágány átépítéskor, a D70V van a toldásban, aggregátor, stb, a távközlési szerelvények a régi épület ezen végében vannak
|
|
Siójut
siofok35, 2009.03.21 18:29.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az a lakás előszobája.
|
|
Haris
Cshaweska, 2009.03.21 15:25.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a megálló még SzentgotThárdon található nem?Úgy tudom ott van egy OPEL gyár.
|
|
Csákánydoroszló
Cshaweska, 2009.03.21 15:23.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez egy bővitett HÉV I.osztályú épület nem?
|
|
Battonya
Endre, 2009.03.21 13:54.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez egy kicsit félreérthető, a vonatok egészen Nagylakig (Nadlac) közlekednek továbbra is, igaz, nem a CFR, hanem a Regiotrans üzemeltetésében.
http://regiotrans.ro/
A Pécskát északról megkerülő, Szemlak és Sajtény érintésével Nagylakig tartó szakaszt már a CFR építette, talán az ötvenes években.
|
|
Abaliget
Endre, 2009.03.21 12:22.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"A teljes átépítést részben a régi pálya vicinális jellegű vonalvezetése, másrészt a teljesen tönkrement alagút és a két völgyhíd állapota tette szükségessé."
A völgyhídak és az alagút is 300 méternél kisebb sugarú ívben feküdt, az új pálya 800 méter legkisebb ívsugárral, 7 ezrelékes legnagyobb emelkedővel épült, így lehetővé vált a 120 km/h sebesség elérése.
Az átépítés 1970-1973 között történt.
(Forrás: MAGYAR VASÚTTÖRTÉNET 7. kötet)
|
|
Ludas
rolika, 2009.03.21 11:43.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
én azt nem értem ennél az állomásnál hogy miért nincs menetjegykiadás.Nagyúton bezzeg van oda meg na hogy lehet eljutni:)))))
|
|
Kőkútpuszta
Cshaweska, 2009.03.21 10:43.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt sosem volt normális felvételi épület?Vagy az esőbeálló alatti rész az annak a torzója?
|
|
Siójut
Cshaweska, 2009.03.21 10:41.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület mellet az a kis toldás, az a WC,vagy tároló?
|
|
Terecsenypuszta
Cshaweska, 2009.03.21 10:26.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az épület hol található Terecsenyben?4.-es koromban ott volt az osztálykirándulás és én nem láttam ilyen épületet, pedig esténként átfutottuk az egész falut!:-D
|
|
Abaliget
andrewjr, 2009.03.21 08:25.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen, csak az említett két műtárgyat szüntették meg. Régen Abaliget állomásról Sásd felé egyenesen ment a pálya az alagúthoz, míg napjainkban van egy enyhe balos ív, majd a leghosszabb 3. alagút. Azt viszont én is szeretném tudni, hogy mi volt az átépítés oka!
|
|
Ópécska
Lennon15, 2009.03.21 06:48.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A határ túloldalán található Pécska állomása. Látható, hogy nagyon hasonlít a battonyai állomásépületre. Idáig jönnek a vonatok Aradról.
Forrás: www.railfaneurope.net
|
|
|
Csanádpalota
titokzatos ember, 2009.03.20 19:24.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jó ez az állomás, régebben jobb volt!!!!!!!!!:)?
|
|
Pereces kitérő
raps, 2009.03.20 19:14.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pereces kitérő. Később Szarkahegy megálló. Az egykori megálló helye.
|
|
|
Pereces kitérő
raps, 2009.03.20 19:11.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pereces kitérő. Közúti híd, s mellette az egykori kisvasút hídjának maradványa, a Pereces patakon.
|
|
|
Újdiósgyőr Vasgyár
raps, 2009.03.20 19:06.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Újdiósgyőr Vasgyár. Később Görögszőlő utca. Az itt lakók elmondása szerint itt volt a megállóhely.
|
|
|
Újdiósgyőr Vasgyár
raps, 2009.03.20 19:04.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Újdiósgyőr Vasgyár. A pálya az mellékutcával párhuzamosan haladt. A távolban egy egykori vasúti híd maradványai is láthatóak - közvetlenül a közúti híd mellett.
|
|
|
Ságvári
raps, 2009.03.20 19:01.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miskolc Ságvári utca. Ma Zoltán utca. Az egykori megálló helye.
|
|
|
Miskolc Győri kapu
raps, 2009.03.20 18:58.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miskolc Győri kapu. Az egykori végállomás az út töltése mellett ( alatt ) húzódott.
|
|
|
Miskolc Győri kapu
raps, 2009.03.20 18:55.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miskolc Győri kapu. Később Miskolc Eszperantó tér, ma Szent Anna tér. Az egykori végállomás.
2008 október
|
|
|
Sarkadkeresztúr
Oldalborda, 2009.03.20 18:53.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azt hiszem, ma már nem igazán hatja meg a döntéshozókat, hogy hol mennyi ház áll, mennyi ember él ott, ahol többet nem áll meg a vonat... meg biztos azt mondanák hogy jó, laknak ott páran, de az utasforgalom elenyésző, ráfizetéses...
Ez Magyarország az Eu-ban.
|
|