Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 631 ] [ 632 ] [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] [ 638 ] [ 639 ] ...   Utolsó Következő

Katymári Téglagyár    Cshaweska, 2009.04.01 15:08.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonalon Sándormajor előtt volt mégy egy rakódó-megállóhely.Neve:Katymári Téglagyár.Innen volt a legtöbb áru feladás a vonalon Trianon után.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2009.04.01 14:02.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
19 éve ment el az utolsó személyvonat a Tamási - Dombóvár és a Tamási - Keszőhidegkút-Gyönk szakaszokon... :-(
 
Cegléd    gjorg, 2009.04.01 12:30.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeged felé utazva láttam, ezt a kis mozdonyt. Látom, nincs közeli fotó róla, így felrakom! :)
 
Tatabánya    Gigi, 2009.04.01 11:34.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem nagyon jó Tatabánya csak kissé régi nem ártana 1 kis felújítás csak pénz kérdése de egyépként szuper a dolgozók nagyon kedvesek

 
Fehérvárcsurgó    ressm, 2009.03.31 21:47.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
valóban nagy a távolság a 60-as évekbeni vonal rekonstrukciókor új nyomvonalra került a nyílt vonal ezt lehet tapasztalni
 
Csókakő    ressm, 2009.03.31 21:44.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a kicsi épületben volt a jegykiadó, sorompó kezelő szolgálati hely,valamikor állomásközi telefonnal, stb
 
Őriszentpéter    Cellbuborék, 2009.03.31 21:14.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaki nem tudja pontosan, hogy ki/kik tervezték ezt az épületet?
 
Csókakő    Hegyi Ferenc, 2009.03.31 13:10.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "nagy ház" a valamikori bakterház volt, ma már magánlakás. A megálló Bodajk kisebbik megállója. Csókakő nevét viseli, ami igen szép, de Csókakő ide elég messze van.
 
Fényeslitke    Árpi, 2009.03.30 19:44.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van valakinek az 1948-ban meglévő állomásról fényképe?
Ha van, kérem tegye ide fel.
Itt is babazsúroztam 1948-ban, és én AZT az állomást keresem.
Nem tudom, miért kellett azt lebontani!
Aki tudja hozzon engem is képbe, kérem!
Tiszteletel. Árpi
 
Rakamaz    Árpi, 2009.03.30 19:37.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérdésem van:
Miért kellett az 1951-ben még biztosan meglévő állomásépületet lebontani?
KÉREM, aki tudja rá a választ mondja meg nekem is, mert én abban éltem 1948-51 között. (6-9 évesen)
Tisztelettel: Árpi
 
Hídvégardó    Danee, 2009.03.30 13:48.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom, az az iparvágány mikor épülhetett, lehet, hogy 1920-ban még meg sem volt. De ha meg is volt, akkor is valószínűtlen, hogy egy vesztes ország ne engedjen át a területén peage-forgalomban vonatokat, főleg, ha 200 méterről van szó. És akkor sem történt volna túl nagy tragédia, ha Magyarország nem engedi be a csehszlovák vonatokat, mert néhány hónap alatt kerülő nyomvonalat lehetett volna építeni.
Gondolom fontosabb volt a Tornanádaska-Hídvégardó közötti műút magyar területen tartása, mint az a 200 méter vágány. A fő célt, a kisantant csapatmozgásaihoz szükséges vasúti gyűrűt sikerült enélkül is kialakítani Magyarország körül.
 
Nagyállás    Oldalborda, 2009.03.30 13:09.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia Atis!
Én Pesten fordulok meg sűrűn, onnan költöztem le Vésztőre tavaly júliusban...
Az AB-kről hallottam, látom a vagonokat is kiállítva itt lenn...
Legközelebb mailt fogok írni, úgy vigyázz...!űáá
 
Füzesgyarmat-Macskás    Endre, 2009.03.29 16:24.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1900-ban Macskástanya néven szerepel, mint kitérő.
 
Sárrétudvari    Endre, 2009.03.29 16:11.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1900-as hossz-szelvényen Bihar Udvari néven szerepel, mint 350 méter hosszú állomás. A felvételi épület mellett volt gabonaszín, áruraktár és marharakodó is.
 
Szerep    Endre, 2009.03.29 16:05.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1900-ban és 1943-ban is megálló-rakodóhely, 253 méter hosszal.
 
Hosszúhát    Endre, 2009.03.29 15:48.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1900-ban "rakodó állomás" 253 méter hosszal, 1943-ban már 406 méteresre bővített állomásként szerepel.
 
Ürmöshát    Endre, 2009.03.29 15:42.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megálló-rakodóhely volt, 249 méter hosszú rakodóvágánnyal. Földszintes felvételi épületet (közepe 86+12), és gabonaszínt tüntet fel a korabeli hossz-szelvény.
 
Budafok-Háros    Gerulata, 2009.03.28 20:10.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt van a dokumentum, csak ollóztam egy kicsit.
 
Budafok-Háros    Gerulata, 2009.03.28 19:53.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos ez az épület is le lesz bontva a vonal felújítása végett! Új épület lesz, amely lapostetős lesz. Visszatér a funkcionalizmus:-(((

 
Kiskunfélegyháza    Giovanni, 2009.03.28 19:02.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon szép állomás, bár ráférne a felújítás, különösen a wc-re ami az állomás szégyene. Úgy tudom mikor épült a 30-as években, ez volt az ország legmodernebb állomása. Én itt dolgozom de sajnos az a tapasztalatom hogy hagyják lepusztulni. Megszünt az étterem, a poggyász, az információ és a büfék. Szerencsére azóta egy büfé újra működik.
 
Nagyállás    atis, 2009.03.28 18:55.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia!Oldalborda!Én Pesten lakom,de gyakran járok VÉSZTŐRE!Még az AB-S utazásokra is emlékszem jól; és TE merre laksz ?
 
Zalabesnyő    Kerepesi Viktor, 2009.03.28 17:57.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem Zalabesnyő hanem Zalabesenyő.Úgy tudom,hogy itt nem volt állomás de még táblás megállóhely sem.
 
Békéscsaba    AirManiac, 2009.03.28 15:24.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elképzelhetőnek tartom amit mondasz. Ahogy lemegyünk a vasút bejáratánál jobbra van egy ajtós dolog. Nemtudom, hogy megszűnt bolt-e vagy mi más.
Amúgy az aluljáróban működik még a kamera?
Mezőberénybe vesse már fel valaki a mini felüljárót. Sokkal olcsóbb lenne. Gyomára kell az aluljáró de berénybe vagy Muronyba...minek?
 
Pácsony    Cshaweska, 2009.03.28 15:00.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tetszenek ezek a felvételi épültek.A pácsonyi pedig különösen tetszik!
 
Szalatnak    Gabesz, 2009.03.28 07:59.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos az előzö hozzászólásom nem valós.Ugyanis a vonatok öreg satnya By-okból állnak.
 
Nagyállás    oldalborda, 2009.03.27 21:14.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia!
Ha egészen pontosan is sikerül rájönnöm, hol a helye, akkor körbetekintek a vidéken... Mágorpuszta megállóból is állítólag csak két tégla maradt...
Egyébként ezen a vonalon laksz, vagy a környéken?
Nekem semmilyen menetrendem nincs... az 1947-esből néhány vonal, ami érdekel, az is netről.


 
Nagyállás    atis, 2009.03.27 18:44.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia Oldalborda! sok nyom nincs a megállóból!
 
Nagyállás    atis, 2009.03.27 18:40.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia Oldalborda! Az 56-os menetrendem fénymásolat, a 74-75- ös eredeti példány.
 
Mágorpuszta    Oldalborda, 2009.03.27 18:34.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Na, akkor már valamit tudhatunk...
Saját menetrended van, vagy bárki számára elérhető valahol?
 
Nagyállás    Oldalborda, 2009.03.27 18:33.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia,
és ha kimennék ezekre a helyekre egy fényképezőgéppel, lenne értelme?
Köszi egyébként...
 
Előző Első    ... [ 631 ] [ 632 ] [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] [ 638 ] [ 639 ] ...   Utolsó Következő