Mesterháza-Tompaládony
sziblerg, 2009.04.07 16:25.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felújítás alatt lévő felvételi épület az utca felőli oldalról
|
|
|
Mesterháza-Tompaládony
sziblerg, 2009.04.07 16:22.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A híd a töltésről
|
|
|
Mesterháza-Tompaládony
sziblerg, 2009.04.07 16:21.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori Répce-híd maradványa Hegyfalu és Mesterháza között
|
|
|
Zsédeny-Rózsamajor
sziblerg, 2009.04.07 16:18.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Zsédeny-Rózsamajor ma (április 7.)
|
|
|
Felsőpaty
sziblerg, 2009.04.07 16:16.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Őrház Zsédeny felől
|
|
|
Felsőpaty
sziblerg, 2009.04.07 16:15.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület alapja
|
|
|
Felsőpaty
sziblerg, 2009.04.07 16:13.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mai kép a felsőpatyi állomásról, pontosabban helyéről. A nagy fa alatt megvan a felvételi épület alapja. A képen Zsédeny irányába nézünk; a két őrház még áll.
|
|
|
Budapest-Keleti pu.
Bandika, 2009.04.07 10:05.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem tudja valaki hogy mit jelent a "Su" rövidítés. Ez a Keletinek a "hívó jele"...
|
|
Martonvásár
tothgabi, 2009.04.07 09:21.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdvözlet mindenkinek!
Elkezdődött a magyar vasúttőrténet egyik legnagyobb volumenű pálya és állomási rekonstrukciója a 30-as vonalon. A rekonstrukciós munkák BP.Kelenföld és Székesfehérvár állomások között zajlanak. Ezzel egyidőben nekiláttak a Székefehérvár Pusztaszabolcs közötti vonal villamosításához és a pálya felújításához is.
A sok jó hír melett azonban van néhány igencsak elkeserítő is. A Velencei tó partján lévő megállóhelyeket el akarják bontani és az úgynevezett Európai úniós elvárásoknak megfelelő esőbeállókat akarnak helyette kreálni! Ezeken a megállóhelyeken már több mint száz éve azonos a látvány! Most egy csapásra sivár, jellegtelen fém és üvegszörnyeket kaphatunk majd!
|
|
Nógrádszakál
H. Dániel, 2009.04.06 21:41.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Úgy tudom, hogy Nógrádszakál és Ipolytarnóc állomásokon 2009.03.01-től megszűnt a menetjegykiadás.
|
|
Magyarhertelend
lantika, 2009.04.06 21:36.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
igen,itt vannak le,és felszállók,mivel van egy strand a faluban,és mivel csak 12 km komló,ezért járnak ide jópáran.
|
|
Szatina-Kishajmás
Gabesz, 2009.04.06 20:21.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.sin-ter.hu/item.php?id=20899
Itt egy kép a régi abaligeti alagútról.1988-ból.
|
|
Nagyér
Rakonczai István, 2009.04.06 19:50.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori felvételi épület a mai napig áll és nincs is olyan rossz állapotban lakják is! Azokon a bizonyos nagy fákon túl kb 100 m-re található.
|
|
Feked
Gabesz, 2009.04.06 18:43.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Feked Vmh. épületének jelenlegi ,,Helyzete":A Geresdi vadásztársaság vette meg és használja
vadászházként egy ideig a vadőr szolgálati lakása volt.
Most jelenleg a bányaőr tanyázik mellete egy lakókocsiban
mert az M6-os épitése miatt megnyitották a fekedi homokbányát.
Egy helyi lakostól tudtam meg.
|
|
Felsőgalla
petike10024, 2009.04.05 21:27.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mai napon szomorúan láttam hogy felszedték a szárliget felőli váltótés kb. 200-300 méteren a vágányokat utána már csak egy földkúp van .... remélem hogy csak felújitják a pályát mert kár ezért a kis részért :(
Van valakinek valamilyen információja ?
|
|
Sasrét-Fűrésztelep
Petrás Bence, 2009.04.05 21:07.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Személyvonat Sasrét-Fűrésztelep állomáson.
2008. 07. 16.
|
|
|
Börgönd
gadam, 2009.04.05 18:45.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Információim szerint Székesfehérvár-Pusztaszabolcs között a villamosítással egybekötött pályafelújítás határideje 2009.08.31. Ezek szerint sajnos már nem sokáig lesz Börgönd a jelenlegi állapotában...:-( Nagyon nagy kár érte!
|
|
Vásárosmiske
Cellbuborék, 2009.04.05 18:16.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kis érdekesség: Az ajtó felett még halványan látszik a "VÁRÓ" felirat. Talán le sem szedték, csak lekopott?
|
|
Vásárosmiske
Cellbuborék, 2009.04.05 18:13.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vásárosmiske mrh. teljesen érintetlenül áll (a pályát kivéve).
|
|
|
Aquincum felső
csanyitibor, 2009.04.05 16:30.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A járdákat május 30-án adják át.
|
|
Békéscsaba
laci, 2009.04.05 15:22.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
egyet értek olcsóbbb lenne a mini felüljáró és muronyba elég lesz 2 vágány, de ha vissza tér a forgalom békésig akk se kell nincs annyi utas akinek aszt kéne építeni + nem is jár ott annyi vonat
|
|
Balmazújváros
Andrasimre15, 2009.04.05 12:42.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt egy link a megszűntetett egri gyorsvonatokhoz: http://www.vonatmagazin.hu/?p=5702
Nagyon hiányoznak már most is.
|
|
Tompapuszta
Laca, 2009.04.05 11:11.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És ez semmiség ahhoz képest,hogy mi megy Battonyán.Amióta Karsai József a Polgármester,a közmunkásoknak ki van adva,hogy csak a Polgármesteri hivatal környékén lehet tevékenykedni,min ha 200-méter lenne csak Battonya!Vagy is Hamar Tompa puszta lesz Battonyából is.Meg kell nézni a lakosság elvándorlási folyamatot 6700,lakos
|
|
Felsőgalla
matteo, 2009.04.05 10:58.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 2003/2004-es menetrendben még benne van,bár már egy vonat sem állt meg itt.
|
|
Dorog
Pepin, 2009.04.05 00:30.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tuti hogy a fő állomásépület már állt 1938-ban mert anyám odajárt játszani az épület emeletén lakó állomásfőnök gyerekeihez.
|
|
Soványhát
Adani, 2009.04.04 23:13.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Soványhát mh. feltételezett helye, érdekes a bal oldali András kereszt is, nem szokványos alakja van. A peron az útátjárótól jobbra lehetett sztem.
|
|
|
Sárvár
sziblerg, 2009.04.04 22:30.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Cellbuborék! Igen, volt egy háromállású mozdonyszín a Celldömölk felőli oldal északi részén (Rábapaty felől). A Vas megyei levéltárban megtaláltam ennek a terv- és helyrajzát is. A feltöltést nem vállalom, mert míg senki nem publikálta, addig nem lehet (azt hiszem legalábbis). Az építése összefügg az 1913-as Zalabér-Sárvár-Felsőlászló vonal megnyitásával, de, hogy mikor szűnt meg és bontották el, fogalmam sincs.
|
|
Mesztegnyő EV
Petrás Bence, 2009.04.04 21:37.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
C50-es parkol az állomáson. 1.
2009. 04. 02.
|
|
|
Mesztegnyő EV
Petrás Bence, 2009.04.04 21:35.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
C50-es parkol az állomáson. 2.
2009. 04. 02.
|
|
|
Mesztegnyő EV
Petrás Bence, 2009.04.04 21:33.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
C50-es parkol az állomáson. 3.
2009. 04. 02.
|
|
|