Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 629 ] [ 630 ] [ 631 ] [ 632 ] [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] ...   Utolsó Következő

Mesterháza-Tompaládony    sziblerg, 2009.04.07 16:25.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felújítás alatt lévő felvételi épület az utca felőli oldalról
 
Mesterháza-Tompaládony    sziblerg, 2009.04.07 16:22.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A híd a töltésről
 
Mesterháza-Tompaládony    sziblerg, 2009.04.07 16:21.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori Répce-híd maradványa Hegyfalu és Mesterháza között
 
Zsédeny-Rózsamajor    sziblerg, 2009.04.07 16:18.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zsédeny-Rózsamajor ma (április 7.)
 
Felsőpaty    sziblerg, 2009.04.07 16:16.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Őrház Zsédeny felől
 
Felsőpaty    sziblerg, 2009.04.07 16:15.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület alapja
 
Felsőpaty    sziblerg, 2009.04.07 16:13.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai kép a felsőpatyi állomásról, pontosabban helyéről. A nagy fa alatt megvan a felvételi épület alapja. A képen Zsédeny irányába nézünk; a két őrház még áll.
 
Budapest-Keleti pu.    Bandika, 2009.04.07 10:05.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudja valaki hogy mit jelent a "Su" rövidítés. Ez a Keletinek a "hívó jele"...
 
Martonvásár    tothgabi, 2009.04.07 09:21.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdvözlet mindenkinek!
Elkezdődött a magyar vasúttőrténet egyik legnagyobb volumenű pálya és állomási rekonstrukciója a 30-as vonalon. A rekonstrukciós munkák BP.Kelenföld és Székesfehérvár állomások között zajlanak. Ezzel egyidőben nekiláttak a Székefehérvár Pusztaszabolcs közötti vonal villamosításához és a pálya felújításához is.
A sok jó hír melett azonban van néhány igencsak elkeserítő is. A Velencei tó partján lévő megállóhelyeket el akarják bontani és az úgynevezett Európai úniós elvárásoknak megfelelő esőbeállókat akarnak helyette kreálni! Ezeken a megállóhelyeken már több mint száz éve azonos a látvány! Most egy csapásra sivár, jellegtelen fém és üvegszörnyeket kaphatunk majd!
 
Nógrádszakál    H. Dániel, 2009.04.06 21:41.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy tudom, hogy Nógrádszakál és Ipolytarnóc állomásokon 2009.03.01-től megszűnt a menetjegykiadás.
 
Magyarhertelend    lantika, 2009.04.06 21:36.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
igen,itt vannak le,és felszállók,mivel van egy strand a faluban,és mivel csak 12 km komló,ezért járnak ide jópáran.
 
Szatina-Kishajmás    Gabesz, 2009.04.06 20:21.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.sin-ter.hu/item.php?id=20899
Itt egy kép a régi abaligeti alagútról.1988-ból.
 
Nagyér    Rakonczai István, 2009.04.06 19:50.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori felvételi épület a mai napig áll és nincs is olyan rossz állapotban lakják is! Azokon a bizonyos nagy fákon túl kb 100 m-re található.
 
Feked    Gabesz, 2009.04.06 18:43.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Feked Vmh. épületének jelenlegi ,,Helyzete":A Geresdi vadásztársaság vette meg és használja
vadászházként egy ideig a vadőr szolgálati lakása volt.
Most jelenleg a bányaőr tanyázik mellete egy lakókocsiban
mert az M6-os épitése miatt megnyitották a fekedi homokbányát.

Egy helyi lakostól tudtam meg.
 
Felsőgalla    petike10024, 2009.04.05 21:27.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mai napon szomorúan láttam hogy felszedték a szárliget felőli váltótés kb. 200-300 méteren a vágányokat utána már csak egy földkúp van .... remélem hogy csak felújitják a pályát mert kár ezért a kis részért :(

Van valakinek valamilyen információja ?
 
Sasrét-Fűrésztelep    Petrás Bence, 2009.04.05 21:07.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Személyvonat Sasrét-Fűrésztelep állomáson.
2008. 07. 16.
 
Börgönd    gadam, 2009.04.05 18:45.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Információim szerint Székesfehérvár-Pusztaszabolcs között a villamosítással egybekötött pályafelújítás határideje 2009.08.31. Ezek szerint sajnos már nem sokáig lesz Börgönd a jelenlegi állapotában...:-( Nagyon nagy kár érte!
 
Vásárosmiske    Cellbuborék, 2009.04.05 18:16.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kis érdekesség: Az ajtó felett még halványan látszik a "VÁRÓ" felirat. Talán le sem szedték, csak lekopott?
 
Vásárosmiske    Cellbuborék, 2009.04.05 18:13.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vásárosmiske mrh. teljesen érintetlenül áll (a pályát kivéve).
 
Aquincum felső    csanyitibor, 2009.04.05 16:30.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A járdákat május 30-án adják át.
 
Békéscsaba    laci, 2009.04.05 15:22.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
egyet értek olcsóbbb lenne a mini felüljáró és muronyba elég lesz 2 vágány, de ha vissza tér a forgalom békésig akk se kell nincs annyi utas akinek aszt kéne építeni + nem is jár ott annyi vonat
 
Balmazújváros    Andrasimre15, 2009.04.05 12:42.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt egy link a megszűntetett egri gyorsvonatokhoz: http://www.vonatmagazin.hu/?p=5702

Nagyon hiányoznak már most is.
 
Tompapuszta    Laca, 2009.04.05 11:11.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És ez semmiség ahhoz képest,hogy mi megy Battonyán.Amióta Karsai József a Polgármester,a közmunkásoknak ki van adva,hogy csak a Polgármesteri hivatal környékén lehet tevékenykedni,min ha 200-méter lenne csak Battonya!Vagy is Hamar Tompa puszta lesz Battonyából is.Meg kell nézni a lakosság elvándorlási folyamatot 6700,lakos
 
Felsőgalla    matteo, 2009.04.05 10:58.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 2003/2004-es menetrendben még benne van,bár már egy vonat sem állt meg itt.
 
Dorog    Pepin, 2009.04.05 00:30.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tuti hogy a fő állomásépület már állt 1938-ban mert anyám odajárt játszani az épület emeletén lakó állomásfőnök gyerekeihez.
 
Soványhát    Adani, 2009.04.04 23:13.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Soványhát mh. feltételezett helye, érdekes a bal oldali András kereszt is, nem szokványos alakja van. A peron az útátjárótól jobbra lehetett sztem.
 
Sárvár    sziblerg, 2009.04.04 22:30.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Cellbuborék! Igen, volt egy háromállású mozdonyszín a Celldömölk felőli oldal északi részén (Rábapaty felől). A Vas megyei levéltárban megtaláltam ennek a terv- és helyrajzát is. A feltöltést nem vállalom, mert míg senki nem publikálta, addig nem lehet (azt hiszem legalábbis). Az építése összefügg az 1913-as Zalabér-Sárvár-Felsőlászló vonal megnyitásával, de, hogy mikor szűnt meg és bontották el, fogalmam sincs.
 
Mesztegnyő EV    Petrás Bence, 2009.04.04 21:37.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
C50-es parkol az állomáson. 1.
2009. 04. 02.
 
Mesztegnyő EV    Petrás Bence, 2009.04.04 21:35.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
C50-es parkol az állomáson. 2.
2009. 04. 02.
 
Mesztegnyő EV    Petrás Bence, 2009.04.04 21:33.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
C50-es parkol az állomáson. 3.
2009. 04. 02.
 
Előző Első    ... [ 629 ] [ 630 ] [ 631 ] [ 632 ] [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] ...   Utolsó Következő