Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 632 ] [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] [ 638 ] [ 639 ] [ 640 ] ...   Utolsó Következő

Nagyállás    Oldalborda, 2009.03.27 18:33.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia,
és ha kimennék ezekre a helyekre egy fényképezőgéppel, lenne értelme?
Köszi egyébként...
 
Mágorpuszta    atis, 2009.03.27 17:18.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
AZ 1956-OS MENETRENDBEN SINCS BENNE , DE A 74-75 -ÖS -BEN IGEN!
 
Csurgaszi csárda    atis, 2009.03.27 17:15.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vadéglátóipariüzemegység működik is vajjon; úgy mint Látóképen?(108-as vonal),jó lenne ezekről is kép (aki tud róluk, vagy a környékükön lakik!)
 
Nagyállás    atis, 2009.03.27 17:09.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Oldalborda! Nagyállás a Gyoma felőli legelső fénysorompónál volt (már a nyílt vonalon , nem a 120-as-nál;Őzedmajor pedig a követetező vasbakternál; ott már a kövesút is párhuzamos a G.V. -vel;busz megálló is van; csakúgy ,mint Kőszigetnél,; de tanyák már csak Nagyállás közelében vannak.EZEK még szerencsére lakottak!!
 
Pécsvárad    Gabesz, 2009.03.27 15:33.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonal (a teljes szakasz üzemelése alatt)legforgalmasabb közbenső állomása volt.Idáig van/volt elővárosi forgalom.Innen Bátaszék felé a falvak közti forgalmat illetve az ott megtermelt mezőgazdasági terményt-első sorban fát- szállítottak a vonalon.Korábban jelentős forgalmat generált az erdősmecskei gránit bánya,mely a falú vasútállomásának szomszédságában található.Ahol nemrégiben újra indult a termelés.
 
Nagyállás    Oldalborda, 2009.03.27 13:22.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van egy elképzelésem, melyik útátjárónál lehetett a megálló. Gyoma felől indulva jobb oldalon egy kis füves sáv nagyon gyanús volt nekem a múltkor...
 
Nagyállás    Adani, 2009.03.27 11:47.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én úgy tudom ez a megálló a Körös híd után volt nem sokkal, régebben még nem volt külön hídja ennek a vonalnak és nyíltvonali kiágazás volt úgy mint most, ezért itt kezelték a váltót. Később épült külön híd a mellékvonalnak mára pedig kétvágányú lett a 120-as fővonal és ismét nyíltvonali kiágazás lett, de már távolról kezelt váltóval. Az új Körös híd 1990-ben épült és úgy tervezték ,h elbírja a fővonali terhelést is, ezt újították fel nemrégiben, most ezen zajlik minden forgalom, mert a fővonal másik vágányán vágányzár van ha minden őszre teljesen átépül az is.
 
Portelek    szvdom, 2009.03.26 22:23.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm!
 
Sarkadkeresztúr    szvdom, 2009.03.26 22:23.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Linkelni természetesen szabad!
 
Csurgaszi csárda    Mikó, 2009.03.26 21:51.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2004-ben állt meg utoljára itt személyvonat.Emlékét őrzöm egy megsárgult menetrendjegyzéken.
Most én lakom a szolgálati lakást, és ígérem vigyázok az épületre.
 
Dunaföldvár felső    Bohir, 2009.03.26 21:27.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvétel a vasútvonal elbontása előtti napokban készült (2001), nem a legjobb minőség, mert kamera felvételről fényképeztem le.
Egyébként ekkor már mint hajléktalan szálló működött az épület.
 
Csákánydoroszló    szvdom, 2009.03.26 19:56.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem, ez nem HÉV. A vonal még a HÉV-ek időszaka előtt épült, 1872-ben, akkori az épület is, csak levakolták.
Egyébként Magyar Nyugoti Vasút tervek alapján épült, hasonló mint Hajmáskér (régi képeket nézd), Ajka, és a 20-as és 21-es vonal nagyobb épületei (eredetiben)
 
Kenderessziget    Oldalborda, 2009.03.26 19:53.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1958-asban sem, így ez sem volt valami hosszú életű megálló... a teljes vonal az 1972-es menetrenden már hiányzik.
 
Szuhakálló-Múcsony    raps, 2009.03.26 19:51.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Az egykori Kurityáni, és az egykori Rudolftelepi kiágazásról tud valaki friss infóval szolgálni? Felszedték ezeket a bányavasutakat?
Köszi.
 
Mágorpuszta    Oldalborda, 2009.03.26 19:50.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én az 1958-as menetrendben sem találtam... tehát nem volt valami nagyon hosszú életű megálló. Biztos ezért sem maradt belőle valami sok...
 
Abaliget    szvdom, 2009.03.26 19:46.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
andrewjr! Honnan vannak a képek, tudnál ide írni hozzájuk forrást?
 
Sármellék    atis, 2009.03.26 19:44.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták régen a Tüskevár című filmsorozatot , a kalauz kiált mikor megérkeznek :SÁRMELLÉK!
 
Réhely    Oldalborda, 2009.03.26 19:36.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1947-es menetrendben már szereplő vasúti megállóhely.
 
Pusztaecseg    Oldalborda, 2009.03.26 19:36.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1947-es menetrendben már szereplő vasúti megállóhely.
 
Mirhó    Oldalborda, 2009.03.26 19:36.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1947-es menetrendben már szereplő vasúti megállóhely.
 
Márialaka    Oldalborda, 2009.03.26 19:36.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1947-es menetrendben már szereplő vasúti megállóhely.
 
Nagyállás    Oldalborda, 2009.03.26 19:23.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nálam lévő 1947-es menetrend szerint Nagyállás nem egyenlő Póhalommal. Póhalom Dévaványától Gyoma felé Őzedmajor megállótól 6km távolságra volt; Nagyállás (Gyoma-Nagyszállás) pedig Póhalomtól 3, Gyomától szintén 3km távolságra.
 
Őzedmajor    Oldalborda, 2009.03.26 19:20.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1947-es menetrendben már szereplő vasúti megállóhely.
 
Mátraballa    Mi (M&C), 2009.03.26 17:18.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt biztosan tudjátok, hogy Mártaballa volt az ország legmagasabban fekvő vasútállomása, (sajna szünetel létezni) jó lenne ha ki lenne írva a neve mellé ez a rang.

Köszi.
Üdv!
 
Rudics    Mi (M&C), 2009.03.26 16:56.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ezen a képen pedig jelöltem mi hol van,
amúgy az alsóbb hozzásuólásokban legalább 5 helyen beazonosítottam a képen látható dolgokat (utca szintjén)....
de szívesen segítünk.

Üdv!
 
Rudics    Mi (M&C), 2009.03.26 16:53.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Googel Earth (GE)-ről készítettem egy képet jelölve rajta a régi nyomvonalat, a sárga ösvény végében egyébként a Bácsalmási tanyák mh. lehetett, mert az pont 7km-re volt menetrend szerint a "fő" állomástól. (mellesleg GE-n most is látni ott tanya épületett, oda vezető földúttal- biztos nem véletelen)
 
Fenékpuszta    András, 2009.03.26 12:38.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom, ezt az állandó jelleggel egyirányba állított váltót miért nem iktatják ki, miért nem szedik fel. Sármellék irányába az egykori vasút legfeljebb már csak hajtánnyal járható, egy mozdony alatt már minden bizonnyal összeroppanna.
 
Budapest-Nyugati pu.    Xray, 2009.03.25 23:03.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az alábbi bejegyzést a MÁV Blogon olvastam, és sajnos én is találkoztam már az illetővel, szóval bemásolom, hátha elbánnak vele.

"Szeretném, ha az általam tapasztalt jelenség nyilvánosságot kapna és eljutna az illetékesekhez is! Rendszeresen utazom a Budapest-Nyugati - Nagykőrös viszonylaton, és az elmúlt hetekben sajnos többször is találkoznom kellett egy férfival.
Ez a bizonyos férfi azzal szórakozik, hogy beül olyan fülkékbe, ahol egyedül ül az illető és pénzt kér. Amennyiben az illető nem ad pénzt, úgy alternatív javaslatokkal áll elő, kedvence a mobiltelefon. Kifejezetten szereti hangoztatni agresszív természetét: néha azt meséli, hogy éppen most szabadult ki a börtönből, vagy éppen azt emeli ki, hogy kit milyen brutális módszerekkel intézett el. Sőt, előfordult olyan is, hogy erejét szemléltetendő, a tükörbe ütött egy nagyot, ami megrepedt, majd megkérdezte: "Akarsz te is úgy járni, mint a tükör?"

Sajnos úgy tapasztaltam, hogy az utasok egy része már nagyon jól ismeri, hiszen egyik közelmúltbeli utazásom alkalmával egyik utastársam megjegyezte: "Már megint itt ez a fura arc."
Van, hogy a vonat indulása előtt le is száll a szerelvényről, majd átszáll egy másikra, ám nem ritka, hogy Budapest határán belül nem száll le - persze nem azért, mert Budapest Bérlete van... Így tehát nem csak terrorizálja az utasokat, de jogosulatlanul is utazik, ami egy újabb problémát vet fel, hogy következmények nélkül megteheti.
De most koncentráljunk a fő problémára: miért lehetséges, hogy a pályaudvaron a vonatra bárki felszállhat jegy és bérlet nélkül, és terrorizálhatja a fizető utasokat? A jelenség kétségkívül nem a napokban kezdődött, ahhoz túl sokan ismerik, és túl sok a sztori vele kapcsolatban. Egyébként a szóban forgó férfi tippem szerint 30 év körüli, néhány milliméteres barna haja van, bajuszos és viszonylag kigyúrt."
 
Barátudvar megálló    Gery, 2009.03.25 21:23.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely forgalma nem túl nagy, napi két vonat áll meg itt.
 
Létavértes    m62191, 2009.03.25 20:35.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Létavértes állomás, 2008.12.13-án:
 
Előző Első    ... [ 632 ] [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] [ 638 ] [ 639 ] [ 640 ] ...   Utolsó Következő