Palotabozsok
janika002, 2009.01.11 17:38.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát ennyi!De akkor nem értem miért nem bontják el teljesen!Miért rohasztják el a sok vasat jelzőt váltót a benőtt erdőbe!Diósgyőr még működik nem?Most már nem is lessz szerintem elbontva ilyen dirib darab pályát elbontani!Igy fog elrohadni az erdőbe!
|
|
Palotabozsok
Karl, 2009.01.11 17:01.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
amúgy pedig Bozsoknál is azt tervezik,hogy az állomás mögött kb 200méteren felszedik a síneket és a vasúton keresztűl,bekötő útat építenek a földesúthoz.Nem kell már álmodoznunk itt nem fog többé vonat járni,és szerintem hasonló a helyzet az összes megszüntetett vonalon is!
|
|
Palotabozsok
Karl, 2009.01.11 16:55.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt egy kép a véménd bj melletti helyzetről..ez az út az autópályához vezető elkerülőút!itt kiharaptak egy szép szeletett a 64esből..
|
|
|
Pécsvárad
janika002, 2009.01.11 16:51.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt én is hallottam a Balokány mögötti elkerülöröl volt szó!A MÁV-nál nyilatkozott valaki ,hogy a Pécsváradi vonal felszámolható!Gábor ennyire leszarják ezt a vonalat!Sajnos!
|
|
Palotabozsok
janika, 2009.01.11 16:40.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
De valamiért ez a beton nem a vasútba került bele!Hisza talpfák is keményfából készültek a 64-esen ezért pusztult le ennyire meg a 62-es is!Érdekes ,hogy a Máv ahogy megörökölte a kommunizmusból úgy használja őket ami lepusztul kuka!A 65-ösnek az a szerencséje hogy a 70-es években felújjították vasbeton végig!Különben ennek is vége lenne szerintem!
|
|
Szombathely
charlie, 2009.01.11 16:27.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép közepétől balra ( a kerítés melett) ment a pinkafői vonal, előtte volt egy iparvágány kiágazás
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008NyR#5261774129069976418
|
|
Szombathely
charlie, 2009.01.11 16:25.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szombathely észak felől:
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256311175411339858
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256311285009538770
A és B vágány:
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256312163416331538
|
|
Szombathely
charlie, 2009.01.11 16:24.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tavasszal bontották el az utolsó métereket a Pinkafői vonalból:
Itt volt a váltó (a mostani iparvágány volt kitérő a vonalból):
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256310285176344146
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256310454143504994
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256310808750996642
|
|
Hatmajor
charlie, 2009.01.11 16:19.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hatmajor Szhely felőli végéről:
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Sz#5256306997410897602
Vasvár felől, Szombathely irányába nézve: http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Sz#5256307070827307106
Itt mi lehetett? hatmajor és szhel között, kb. féluton van:
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Sz#5256307139799188706
|
|
Szombathely-Szőlős
charlie, 2009.01.11 16:16.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008NyR#5261778692390076466
2008. aug. 6.: M62 306 a 9126 Szombathely - Szentgotthárd személlyel, a mh.ban.
|
|
Rátót
charlie, 2009.01.11 16:14.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mikor a harmincas évek végén építették a 8-ast, akkor került arrébb az állomás. Egykor ott volt ahol most a 8-as vasúti felüljárója, akkor bontották el az eredeti állomást, és került mostani helyére.
|
|
Gencsapáti alsó
charlie, 2009.01.11 16:09.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdekesség, hogy csak akkor gyulladnak ki a lámpák, ha jön a vonat (kb 5 perccel előtte), így rengeteg enerigiát megspórolva.
Valamikor volt egy kitérő is itt (állítólag).
http://www.panoramio.com/photo/11582441
|
|
Palotabozsok
raps, 2009.01.11 16:06.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én azért nem vennék rá mérget, hogy nem volt beton.... Akkor már bőven volt vasbeton is, nemhogy beton......
|
|
Szombathely-Rendező
charlie, 2009.01.11 16:03.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bakterház (?) a 21-esen, rögtön a rendező előtt: http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008Tavasz02#5256308531159198162
|
|
Palotabozsok
janika002, 2009.01.11 16:01.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyébként szerintem a jelenlegi 65-ös nyomvonalon nemigen lesz 100km elég kanyargós végig Nagynyárád-Mohács kivételével!Én egyébként nem értem miért nem csinálnak új nyomvonalakat!Ezek a vonalak Gőzösökre épültek 40km/órára!Kérem Bátaszékre akarunk eljutni nem körbejárni egész Baranyát!Véménd-bátaszék között miért nem csinálták meg a vasút helyét is az M6 mellett 30km-minusz lenne Pécsvárad-Véméndet ujratervezni,kiegyenesíteni!Abba az időbe nem volt beton meg viaduct csak kubikusok ezrei szegényeknek igy sikerült megoldani ne várjunk már ezektől a vonalvezetésektől 100km/órát!Pécs-Pest vicc Lemegyünk előtte az ormánságba!50 éve jó volt!
|
|
Gyöngyöshermán
charlie, 2009.01.11 16:00.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. aug. 6.
http://picasaweb.google.com/csardijanos/VasT2008NyR#5261778921373253042
És egy érdekesség a mh. melletti útátjáróban: http://www.panoramio.com/photo/12864342
|
|
Szombathely-Repülőtér
charlie, 2009.01.11 15:57.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a mh. mondjuk a repülőtérhez se igen van közel, szóval, amolyan a semmi közepén lévő mh.
A repülőtér kb 1,5 km onnét, a börtön közelebb van, lehet át kéne nevezni Szombathely-Börtön mh-ra.
|
|
Szombathely
charlie, 2009.01.11 15:37.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A '87 előtti állapotokról nincs vkinek képe, rajza?
|
|
Fertőszentmiklós
Central, 2009.01.11 15:32.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadási ideje:Győr-Sopron 1876 január 3. Kiscell-Eszterháza-Nezsider-Pándorfalu 1897 december 19.
|
|
Porpác
charlie, 2009.01.11 15:26.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Plusz tudni kell, hogy Bögöt faluhoz közelebb van a mh., de akkor miért hívják Porpácnak?
|
|
Sopron
Central, 2009.01.11 15:25.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadási ideje:Győr-Sopron 1876 január 3. Sopron-Lajtaújfalu-(Ebenfurth) 1879 október 28. Sopron-Sopron déli összekötővágány 1876 január 3. (Sopron)-Vulkapordány-Pozsony ligetfalu 1897 december 18. Sopron-Köszeg 1908 november 5. Sopron rendező pályaudvart 1976 április 6.-án adták át.
|
|
Porpác
charlie, 2009.01.11 15:24.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1982-ben építették ki a vágányhálózatot a mai formájában (mikor lefektették a második vágányt Szombathelytől).
Csorna felől is lassítás nélkül megy át az IC, így valószínű, hogy megcsinálták a váltót.
|
|
Palotabozsok
janika002, 2009.01.11 12:15.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Bozsoki M6 felüljáró szerintem egyértelmüen úgy épült meg ,hogy a vonat átférjen alatta a pilléreket úgy helyezték el!Viszont a Véméndi elkerülönél a Szebény felé menő vasút keresztnél ott mi történt azt nem tudom!Viszont nagyon érdekelne kéne már csinálni képeket ezekröl a dolgokról!Viszont én Palkonyai vagyok járok Pécsre is Mohácsra is vonattal szerintem a Pécs Mohács egy barominagy kerülő pláne Bátaszék!A 64-es vonal korrekcióval jobb lenne!Szerintem!
|
|
Monorierdő
mozdonyvezetõpeti93, 2009.01.11 11:45.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt történt 2008 októberében az az ijesztő baleset amiben 4-en meghaltak,egy személyvonat hátulról belerohant egy intercitybe budapest irányába a személyvonat vezetője volt a vétkes.
|
|
Bük
Central, 2009.01.11 10:56.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1913.szeptember 27.-én volt a vonal műtanrendőri bejárása.A teljes vonalat,1913 november 8.-án helyezték üzembe.
|
|
Tengelic
dieseles85, 2009.01.11 10:12.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Szedres volt.
|
|
Barta
csokegyorgy, 2009.01.11 09:08.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Úgy gondolom hogy,jó lenne azon elgondolkodni az illetékes embereknek,hogy a legokosabb megoldás e a rombolás!
Vagy talán egyszerübb,mert így nem lessz vele gond,de az utókornak sem marad semmi ezen a területen.
Vagy talán szétkellene nézni tölünk
nyugatabbra hogyan is lehet egy
ilyen környezetben lévő ingatlant ésszerüen hasznositani.
Ha ez nem megy,akkor keletebbre.
Ime egy kép Erdélyből,köszönet
a köldőnek.
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 23:30.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A híd korlátjának Hőgyész felöli része hiányos.A fele le van vágva!Nagykonda felé tekintünk.
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 23:20.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Nagykonda-Dombóvár közötti vasúti híd szinte járhatatlan. A szelvénykő nehezen olvasható!
|
|
|
Nagykonda
placi, 2009.01.10 23:12.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dombóvár felé tekintünk.Még csoda, hogy nem bontották le!
|
|
|