Gyöngyfa-Magyarmecske
Gábor16, 2009.01.08 17:47.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem nemcsoda hogy lebontották.Eléggé ocsmányúl nézett ki már több éve!De azért remélem a megálló nem szünikmeg , és normális esőbeállót csinálnak ide!
|
|
Hosszúpereszteg
babsi, 2009.01.08 15:03.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület a túloldalról.
|
|
|
Hosszúpereszteg
babsi, 2009.01.08 15:00.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A jegykezelő /2009. dec 29./
|
|
|
Káld
babsi, 2009.01.08 14:52.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútállomás épületétől V.miske irányába, kb. 100 méterre található.
|
|
|
Pusztalánc
babsi, 2009.01.08 14:39.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület
|
|
|
Pusztalánc
babsi, 2009.01.08 14:33.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A fürdőszoba maradványai...
|
|
|
Barcs
Gábor16, 2009.01.07 20:01.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tudom hogy az MD-k látványa nagyon hangulatos és nosztalgikus de én már UNOM hogy ilyen öreg vonatok járnak erre felé.Az itt élők is megérdemelnének normális vonatokat!
Én az újítás mellet voksolok!
|
|
Barcs
Pezsman17, 2009.01.07 19:53.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Desiro max. vmi újévi vicc lehet, mert még az esztergomi vonalra sincs elég, ezért Görögországból akarnak venni. Kár lenne az MD- kért.
Ez a kép 2006-ban készült egy Gyékényes felől bejáró személyvonatról Barcson.
|
|
|
Rákospalota-Újpest
Freddy, 2009.01.07 19:16.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Rákospalota-Újpest vasútállomástól Tudtommal Veresegyházáig közlekedett a háború előtt egy magáncég által üzemeltetett vicinális vasút.
A végállomás a rp-újpesti vasútállomás hosszú magas kőfala mellett volt a Duna felőli oldalon.A vicinális különlegessége az egyenáramú felsővezetékes rendszer volt, abban az időben még a fővonalon nem volt felsővezeték.
A vonat egy motorkocsiból állt, néha egy pótkocsit is rákapcsoltak. Az egész azért volt nagyon érdekes,mert egyenáramú vasút ebben az időben nem volt csak a villamos, 500 v eá-mú feszültséggel, ezzel az 1500 V-os vasúttal szemben , a köfal másik oldalán a 90-es jelzéssel, ill. BÚR vasút korában "A" és "C" jelekkel.
Sajnos fotó nincs erről a régi, érdekes vasútról.
|
|
Gávavencsellő
Deák Csaba, 2009.01.07 18:25.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gávavencsellő állomás
|
|
|
Hajdúdorog
Vasili82, 2009.01.07 14:54.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hajdúdorog hosszú vége 2009.01.03.
Jó kis ÁLLOMÁS!!
|
|
|
Sopron-Déli
Central, 2009.01.07 13:29.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadásának dátumai.Németújhely(Bécsújhely)-Sopron 1847.augusztus 20. Sopron-Szombathely-Nagykanizsa 1865.szeptember 20.
|
|
Tamási
Domján György, 2009.01.07 13:19.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A közlönyből másoltam!
|
|
Nagyatád-Bodvica
nagyatadbarcsvasut, 2009.01.07 13:06.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyatád-Barcs vasútvonal és maradványai!Nagyatádon a vasútvonal vége!
|
|
|
Nagyatád
nagyatadbarcsvasut, 2009.01.07 13:03.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyatád-Barcs vasútvonal és maradványai!Nagyatád Rinya-Híd
|
|
|
Barcs
nagyatadbarcsvasut, 2009.01.07 12:45.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyatád-Barcs vasútvonal és maradványai!
|
|
|
Barcs
nagyatadbarcsvasut, 2009.01.07 12:44.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyatád-Barcs vasútvonal és maradványai!
|
|
|
Mezőpeterd
szvdom, 2009.01.07 12:39.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Minden feltöltött képek kicsinyítünk, hogy egy 600x450 vagy 450x600 méretű keretbe beleférjen. Helytakarékosság miatt, illetve így valamelyest tudjuk védeni a ti képeiteket is a lopástól, aki lenyúlja a képet, annak csak kicsinyített méretben van meg, ha kell a nagyobb, jelentkezzen érte a fotósnál!
|
|
Budapest-Kelenföld
cooljan, 2009.01.07 09:35.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A legkedvesebb budapesti pályaudvar, bár egy kissé lepusztult az épület, ráférne már egy felújítás.
|
|
|
Budapest-Kelenföld
cooljan, 2009.01.07 09:34.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Budapest-Kelenföld pályaudvar a felkelő nap fényében...
|
|
|
Adorjánpuszta
tamási 48. - 49., 2009.01.06 20:25.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Korábban volt kérdés hogy volna-e valakinek képe a 48-as vonal megállóhelyeiről. Nos, én rendelkezem képpel Adorjánpusztát illetően. Ha sikerül, akkor beteszem a megfelelő helyre.
|
|
Tamási
Nidsz, 2009.01.06 20:05.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a különvonat ötletét határozottan támogatom...
már kétszer majdnem megvalósult, egyszer 2000. augusztus 20-án lett volna Md-vel, aztán azt hiszem 2004. szeptember 13-án lett volna angol vasútbarátokkal
|
|
Tamási
Nidsz, 2009.01.06 20:02.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Domján György hozzászólásában az a Tamási-Lepsény rövidülés szerintem Mezőhídvég-Lepsény akar lenni.
|
|
Mezőhídvég
Nidsz, 2009.01.06 19:56.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
igen szép és nemes dolog lenne felújítani, a helyi két önkormányzattal és környékbeli helytörténészekkel kellene felvenni a kapcsolatot
|
|
Nagynyír
V43_1195, 2009.01.06 18:45.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagynyír mh.
|
|
|
Alsóméntelek
V43_1195, 2009.01.06 18:43.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A "váróterem"
|
|
|
Alsóméntelek
V43_1195, 2009.01.06 18:43.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Alsóúrrétről idehozott tábla, amelyről lekopott az Alsóméntelek felirat
|
|
|
Alsóméntelek
V43_1195, 2009.01.06 18:42.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Alsóméntelek elhagyatott épülete
|
|
|
Alsóméntelek
V43_1195, 2009.01.06 18:41.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Alsóméntelek mh.
|
|
|
Méntelek
V43_1195, 2009.01.06 18:39.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület a másik oldalról, lakják.
|
|
|