Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 698 ] [ 699 ] [ 700 ] [ 701 ] [ 702 ] [ 703 ] [ 704 ] [ 705 ] [ 706 ] ...   Utolsó Következő

Őrtilos    pista87, 2008.12.04 03:01.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
III. az átmenő. I.,- II. mellett van személyperon.
 
Bajcsa forgalmi kitérő    pista87, 2008.12.04 02:59.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyszerű kétvágányos állomás (F.2 szerint). D55 biztber.
 
Berzence    pista87, 2008.12.04 02:45.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Md-kel semmi baj sincs, sőt Januártól kohószökevényekkel akarják kiváltani őket. Pest környékén is több vonalon sittes Bhv-k vannak. (Szob-Nyugati, Lajosmizse-Köki-(Nyugati), 150-es vonal stb.)
Az MD még mindig jobbb, mint a sittes Bhv! Meg mint a kohószökevény.
 
Barta    Judith, 2008.12.04 01:48.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Udv. Vasutrajongok!
VF, legy olyan kedves-ha tudsz-kojonni az oldalon a lakok kb. szamaval. En mar erre utaltam, de nem vagyok biztos, en velemenyem szerint ugy kb. 30-5o fo, de gondolom jobban tudod a szamokat.
Udv. a bartasi baratoknak, mind a negynek, akiket ismerek.
 
Pálháza-Ipartelep    siofok35, 2008.12.03 20:32.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem arra, hanem az állomásnévtáblára gondolok.
 
Zirc    Rácz Gergely, 2008.12.03 19:44.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mérlegház, nem sokkal elbontása előtt...
 
Pinnye    Gery, 2008.12.03 18:21.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy érdekesség az állomásról: Magyarországon az első távolsági telefonbeszélgetést Sopron és Pinnye vasútállomás között történt 1877. december 13-án, Salamin Leó tanár munkásságának köszönhetően.
 
Pálháza-Ipartelep    Petrás Bence, 2008.12.03 17:48.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az emléktáblát 1998-ban állították a Pálházai erdei vasút 110. éves fenálásának alkalmából.
 
Berzence    Gábor16, 2008.12.03 16:10.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen de az MD-ket (MDa-t) a MELLÉKVONALAKRA tervezték.a 60-as Pécs-Gyékényes vonal FŐVONAL besorolású.Tehát az MD-k a 64-es és 65-ös vonalakra kéne hogy menyjenek.
Erre a vonalra M41+Hálbi-s szerelvények kellenének.Kis is lennének használva.Soka az utras erre,de az MD-k miatt többen 2× is meggondolják h busz vagy vonat!
 
Pécsvárad    Gábor16, 2008.12.03 15:41.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez tényleg nevetséges.Pécs FŐVÁROS lesz!Kénen neki egy kelet fel menő vonal amivel (pl:a románok,szerbek) a szomszédos országokból jöhetnének az érdeklődők.Amúgy Elővárosi vasútnak nem mondható a jelenlegi állapot...
Napi 7 vonatpár van ráadásul több órás szünetekkel.Pestkörnyékén 50percenként indul vonat Szolnokra stb.
Pécsen fog egész Európa röhögni.Nem sok bevásárló központ kell (CORSO)Hanem rendes vasúti közlekedés!!!
 
Pécs-Vasas    Gábor16, 2008.12.03 15:38.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor nem volt Bzmot kéznél 2003-ban.
A kép Pécs-Vasas (volt)állomáson készült.
Forrás:sin-ter.hu
 
Barta    VF, 2008.12.03 13:22.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás ami már rég csak" megállóhely volt, megszünt ugyan de azért van élet ezen a csendes és gyönyörű tájon, ahol jelenleg a volt iskola megmentése és ezáltal valamennyire az ott lakókat és az oda vágyókat szeretnénk közelebb hozni egymáshoz, több-kevesebb sikerrel, üdv, VF
 
Pécsvárad    pezsman, 2008.12.03 11:18.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 2009-es menetrendben a vonatok már 56 perc menetidővel teszik meg a 23 km-es szakaszt. Ismerőseim már a tavalyi 42 percet is körberöhögték, nemhogy ezt... Európa Kulturális Fővárosa 2010- Elővárosi vasút...
 
Szalatnak    Judith, 2008.12.03 03:03.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Milyen szep, regi emlek nekem Szalatnak!Nem ismeri valaki a Bernhardt Jozsefeket, ok laktak es dolgoztak itt, a nagynenem ferje o, s itt dolgozott, mint vasutas, majd bekoltoztek Bonyhadra!
Szalatnakiak, Bonyhadiak, talan ismeritek oket!Koszonom!
 
Barta    Judith, 2008.12.03 02:46.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Uzenet a lakok szamarol:Szerintem kb. ugy 30-50 fo lakik, de pontosan is megtudhatom, elnek ott ismeroseim, regen ott laktak a nagyszuleim is es mi is.Hat, meg akkor a lista/ami nalam van/ hatalmas volt, egymast ertek a tanyak es meg emlekszek a lakoikra.
Udv.
 
Pusztaszakállas    Judith, 2008.12.03 02:39.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, nagy kar volt megszuntetni Bartat, vagy Pusztaszakallast.Amikor Allomasok, megallohelyek elpusztulnak, akkor a lakossag is elkoltozik. Most azert tobben nosztalgiazunk a gyerekkor utan, en is vissza szeretnem kapni a korabban elpocsekolt nagyszuloi tanyahelyeket, s oda visszajarni, kirandulni, baratokat meghivni.Akkor meg gyerekek voltunk a szuleink belefaradtak a kinti eletbe, de mi, a most meg eros nemzedek sokat tud tenni az elhagyott tanyavilagert.
Udv.mindenkinek, akit erdekel a Magyar Vasut tortenete, sokat bongeszek a regi,megszuntetett vonalak orhazai kozott is, milyen csodalatos epuleteket hagyunk tonkremenni!
 
Pálháza-Ipartelep    siofok35, 2008.12.02 21:50.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tábla az eredeti Hegyközi Kisvasúti emlék vagy későbbi??
 
Tamási    Adani, 2008.12.02 17:45.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De ha lenne is a MÁV nem adná oda. Pl. Most a Murony-Békés vonalat egy helyi vállalkozó üzemeltetné sőt sínre tenné ott nosztalgiajáratként a saját tulajdonában lévő 377-es gőzöst is, de a MÁV nem akarja adni. Sőt az állomásépületre is volna jelentkező, akik laknának az emeleten lévő szolgálati lakásban sőt vigyáznának az állomásra és a vasútra is. Mit gondoltok mit válaszolt a MÁV?
 
Pusztaszakállas    máté, 2008.12.02 16:56.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
fölösleges volt megszüntetni ezt az állomást
 
Tamási    petike10024, 2008.12.02 16:50.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
OKKÉ ! Kérdem én akinek adok egy aranytojást tojó tyúkot az eladja potonpénzért? nemhiszem ! és ha mást nem Tamási önkormámyzata tehetne valamit az ügy érdekébe ha mást nem akkor magáncégbe adni a vonalak(at)és akkor üzemeltessék közpénből és utána a mávnak is fájna rá a foga és nekem ne mondja senki se azt hogy be kell teljesen zárni mert nagyon KELL A VASÚT !!!

Jó lenne keresni végre alakit aki be tudná vállalni a vonalat mert ez nem állapot !!
 
Nagytétény-Érdliget    Mk452006, 2008.12.02 15:39.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor mentünk le a Velencei-tóra "kiruccanni", akkor a vonat elütött egy kisteherautót. Készítettem pár képet is róla. A mozdony is megsérült --> letört a bal lámpája(V43-12??) A vonat igaz kb. 3 óra múltán továbbindult,de a mozdonyvezető kikészült, és Martonvásáron át kellet szállni a személyről egy gyorsvonatra, ami igazából nem is állt meg volna Martonvásáron, de leintették, és gyorsvonatból átváltozott személlyé, és így le is rendeződött a dolog. Vicces volt ott állni 3 órát a tűző napon...
 
Zamárdi    Mk452006, 2008.12.02 14:55.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nem igaz. Az állomásépület és a peron a Balaton felé van, a Siófokkal átellenes oldalon.(Nem rosszindulatból írom...;) )
 
Tamási    Rácz Gergely, 2008.12.02 14:24.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Méghogy Dombóvár-Lepsényből Tamási-Lepsény? Sírni vagy nevetni kéne ezen? Gyalog is alig lehet Tamási és Enying között végigmenni... Ha már megkurtították, tükrözhetné a valóságot...
 
Hetény    lennon15, 2008.12.02 14:17.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mivel nincs az Érsekújvár-Komárom vonal feltöltve a vonalak közé, ezért a hetényi állomás képépt is ideküldöm. Hetény, 2008.10.25.
 
Tamási    Domján György, 2008.12.02 10:52.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Módosították a vasúti törvényt " A mellékletben az országos vasúti mellékvonalak jegyzékében a Dombóvár-Lepsény (49) sor helyébe a Tamási-Lepsény (49), valamint a Pécs-Bátaszék (64) sor helyébe a Pécs-Pécsvárad (64) sor lép. Tehát senkinek se legyenek illúziói, innentől kezdve az előbb említett szakaszok törvény által is meglettek kurtítva, illetve szüntetve. Hajrá M6 eggyel kevebb műtárgyat kell építeni. Kiváncsi vagyok ezekután, hogy a Bicske-Székesfehérvár(6) mikor rövidül Lovasberény-Székesfehérvár (6)-ra.
 
Gyula    Domján György, 2008.12.02 10:41.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mostani épület ablakosztása és a földszinti ablakok mérete kisértetiesen hasonlit a régi épületre, szerintem az is, csak ez is áldozatául esett a "modernizációnak" mint oly sok állomás épület, és ez semj az előnyére változott.
 
Barta    Adani, 2008.12.01 12:40.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hányan laknak most Bartán és Pusztaszakállason?
 
Barta    Judit, 2008.12.01 03:28.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Olvasok!
Hozaszoltam a szomszedos, pusztaszakallasi megallonal.Mivel ezek kozel vannak egymashoz, itt is sokat utaztam. Mindig visszajarok a bartapusztai volt iskolamhoz, ha valaki kozuletek odajart, irjon.
Elkerultem 9 evesen, 1964-ben, de mindig visszajarok iskolatalalkozokra.Ha valaki felismerne a nevemet, irjon.Odajart testverem is, Toth Orban.
Szep volt az Allomasepulet korabban, kar, hogy minden tonkrement.
Mentsuk meg meg az Iskola epuletet!
Udv.Judith
 
Pusztaszakállas    Judith, 2008.12.01 03:20.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Istenem, itt nottem fel, itt voltam kisgyerek, s akkor meg milyen nagy elet volt! 10 eves koromig laktunk itt, kislanykent elkerultunk, de meg akkor milyen nagy elet volt itt!Sok-sok vonat megallt, rendes allomas epulet volt, s hozza a vasuti fonoknek szolgalati lakasa. Milyen kar, hogy igy tonkrement minden!
Nosztalgiazva gondolok az ifjusagomra. Koszonom a kepet.
 
Bük    Central, 2008.11.30 21:57.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület belső elrendezését is megváltoztatták.Megszüntették a Déli Vasút jellegzetes előcsarnokát az épület település felőli oldalán.
 
Előző Első    ... [ 698 ] [ 699 ] [ 700 ] [ 701 ] [ 702 ] [ 703 ] [ 704 ] [ 705 ] [ 706 ] ...   Utolsó Következő