Harka
Central, 2008.10.07 18:18.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagycenki,és sopronkeresztúri oldal.
|
|
|
Harka
Central, 2008.10.07 18:14.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás soproni oldala.
|
|
|
Harka
Central, 2008.10.07 18:03.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Remélhetően nem kell már sokat várni,hogy megszépüljön,ez a valaha szebb napokat látott épület!
|
|
|
Sopron
Central, 2008.10.07 17:37.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép hátterében,Sopron állomás látható.A kép baloldalán,a Raucher Miksa által tervezett Gysev palota épülete figyelhető meg.Az épületben,ma a Gysev Zrt.Vezérigazgatósága működik.
|
|
|
Nagykanizsa
szvdom, 2008.10.07 15:00.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Utánanéztem, igaz az állítás, valóban kevesebb. Köszönjük a helyesbítést!
|
|
Erdőszél
kittus, 2008.10.07 10:55.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
ez a megálló a legszebb és legcsendesebb,aki érdeklődik iránta nyugodtan kereshet...
|
|
Kelebia
atosz66, 2008.10.07 10:51.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A V46 020 pályaszámú "Szöcske" gépmenetben 2008. szeptember 23-án Kelebia állomáson.
|
|
|
Szolnok
atosz66, 2008.10.07 10:26.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
M44 509 Szolnokon, húsz évvel ezelőtt 1988-ban, még vörös csillaggal.[forrás:Dékány László]
|
|
|
Szekszárd
dieseles, 2008.10.07 09:37.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonal 125 éves évfordulója alkalmából megújul az állomásépület. Kívül-belül új festést kap megújul a homlokzat,új padlóburkolat lesz és az épület környéke térkövezve lesz.Ezenfelül mozgáskorlátozott rámpa és vakvezető sáv épül.A könnyebb tájékozódás érdekében piktogrammok kerülnek elhelyezésre.
|
|
Bagimajor
atosz66, 2008.10.07 09:06.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bagimajor megállóhely közelében levő szélmalom mellett az M32 2040 vontat egy lerobbant Bz-t.[forrás:Dákány László]
|
|
|
Bodajk felső
kempelen, 2008.10.06 20:57.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
...szóval fejér (az elöző hsz.-ben elírtam, bocs) megyei város a dunántúl közepén. Kissé messze van Ukrajnától is és Oroszországtól meg főleg. Ezért mielött írunk gondoljuk meg hogy mit is. Mivel a nejem bodajki és már milliószor voltam ott, nyugodtan kijelenthetem, hogy soha nem volt széles nyomtáv Bodajkon. (keskeny annál inkább)
|
|
Bodajk felső
kempelen, 2008.10.06 20:53.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ajaj, itt valami fatális félreértés van. Bodajk, elsőként egy fajér megyei (ma már) város. Éppen ezért sohasem volt és nem is lesz létjogosultsága széles nyomtávnak. Normál 1435mm-es nyomtáv van egészen Balinkabányáig.
|
|
Bodajk felső
pezsman, 2008.10.06 19:54.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képen is látható, hogy nem széles a nyomtáv. (Legalábbis én így látom.) A Bodajk-Balinka vonalon tényleg ment a Gábor15 által említett vonat.
|
|
Bodajk felső
petike10024, 2008.10.06 19:43.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Gábor15 és Massababa!
Egy kicsit gondoljatok bele hogyan járhatott itt Bz vagy hasonló szerelvény, amikor itt elvileg széles nyomtávú vágány van a MÁV és a GYSEV pedig normál nyomtávú vágányt használ. Maximum akkor járhatott volna itt szerelvény, ha Ukrajnából vagy Oroszországból hoztak volna szerelvényt, esetleg Balinka állomáson van valami vonat amit jó X éve használtak. Szerintem ezt azért gondoljátok át! :)
|
|
Felsőgalla
csabailena, 2008.10.06 17:25.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves petike10024!
Azt hiszem, ez a Google-earth-os légifotó mindent elmond a témáról. Látszik, hogy micsoda S-kanyart vágtak le az új nyomvonallal. ...és én még emlékszem, hogy a kanyar miatt megdöntött pályán álló vonatra milyen nehezen lehetett felszállni a kanyar külső ívén elhelyezkedő állomás felől. Főleg az idősebbeknek. (a piros karika jelzi az állomást - ha jól tippelek)
|
|
|
Tanakajd
dezso, 2008.10.06 16:47.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
melléképület
|
|
|
Tanakajd
dezso, 2008.10.06 16:46.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a volt utas wc
|
|
|
Tanakajd
dezso, 2008.10.06 16:45.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az udvar felől
|
|
|
Tanakajd
dezso, 2008.10.06 16:44.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
néhány éve a valószinűleg már nem működő postahivatal minden "emlékével"
|
|
|
Tanakajd
dezso, 2008.10.06 16:43.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
még a működő vasút egy korábbi átépítési eredményeként a mostani átépítés előtt "vasuti" gesztenyefákkal. a megállóhelyet (6. őrház) régebben (pl. 1938.) Kajd-nak hívták.
|
|
|
Felsőpulya (A)
dezso, 2008.10.06 16:23.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a hajtányok üresmenetben vontatmányként elmenőben
|
|
|
Felsőpulya (A)
dezso, 2008.10.06 16:18.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a volt áruraktár az Oberpullendorf - Horitschon/Neckenmarkt közötti 22,7 km-es vonalszakaszon üzemelő hajtányturizmus műszaki állomása. a hajtányturizmusról bővebben a www.draisinentour.at honlapon
|
|
|
Felsőpulya (A)
dezso, 2008.10.06 16:07.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
öszvérmegoldás pályásoknak
|
|
|
Felsőpulya (A)
dezso, 2008.10.06 16:02.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
hogy tudni lehessen ki a gazda
|
|
|
Felsőpulya (A)
dezso, 2008.10.06 16:00.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a felvételi épület az út felől
|
|
|
Pécs
Führer, 2008.10.06 12:53.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás a gyalogos felüljáróról
|
|
|
Pécs
Führer, 2008.10.06 12:51.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás épülete az utca felől
|
|
|
Szekszárd
Führer, 2008.10.06 12:34.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
M47
|
|
|
Fertőújlak
Gery, 2008.10.05 23:23.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 1958-as vasúti térképen Mekszikópuszta néven szerepel az állomás.
|
|
Kópháza
Gery, 2008.10.05 23:21.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1958-as vasúti térképen Kópháza-Balf néven szerepel, ami talán érthető, mivel közel van egymáshoz a két település, bár Balffürdő van épp a kettő között.
|
|