Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 159 ] [ 160 ] [ 161 ] [ 162 ] [ 163 ] [ 164 ] [ 165 ] [ 166 ] [ 167 ] ...   Utolsó Következő

Tatabánya    ROCOman, 2015.01.03 19:03.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az autóbuszokat gyorsabban el lehet érni a peronokról jövet ha nem a Vértes Centeren keresztül mész. Magyarán ennek a kapcsolatnak semmi értelme. Azt a piacnak nevezett szarkupacot pedig fel kell számolni ott, s máshová telepíteni! A gyalogos felüljárót meg kell hosszabbítani a Dózsakert felé ahogy ez már évtizedek óta tervbe van véve...

http://www.infotatabanya.hu/hir_olvas/permalink:mi-lesz-veled-vasutallomas-2013-03-23-100000/
 
Stájerlakanina    ROCOman, 2015.01.03 14:47.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás vágányhálózati rajza egykor. Forrás: http://hetiujszo.ro
 
Torony    petroszjan, 2015.01.03 13:08.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület ma már nincs meg, a megadott koordinátától jobbra lévő kétemeletes ház épült a helyére. A fotózott épület valamilyen állomási épület volt, de a helyiek elmondása szerint nem az állomásépület. A Hóvirág és a Liliom utca találkozásánál még megvan az a töltés, amin tolták fel a lignites csilléket és borították be a vasúti kocsikba a bányászott ércet.
 
Tiszaug    KATALIN, 2015.01.02 12:35.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Barátaim! Elszomorodva néztem a képeket a lepusztult állomásokról, hiszen Tiszaugon töltöttem a gyermek koromat és nagyon az érzelmi kötődésem ehhez a területhez. Látom, hogy az állomás épülete talán megmenekült az enyészettől és valaki bizonyára megvette és felújította.
Tud-e valaki valamit az ott lévő 4 db szolgálati lakásról, hogy azoknak mi lett a sorsa.
Válaszukat/válaszotokat tisztelettel várva: Pető Katalin
 
Balotaszállás    faba, 2015.01.02 10:21.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data//telepulesek_ertekei/balotaszallas/balotatol_balotaszallasig/pages/003_balota_16_20_szazadban.htm

archív képek
 
Laslovo-Korođ    QQriQ, 2015.01.01 17:30.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás magyar neve Szentlászló-Kórógy lenne, mivel a két, magyar lakosságú településnek ez a neve.
 
Pinkafő    Central, 2015.01.01 16:06.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Friedberg állomásnál kiágazó Pinkafő-Felsőőr-Rohonc-(egykor)Szombathely vasútvonal vonatból fotózva. A vasútvonal Friedberg-Pinkafő szakaszát 1925. november 25-én adták át a forgalomnak.Ezzel az addig csak Magyarország felől elérhető vasútvonalat bekötötték a Wiener Neustadt-Fehring közötti vasútvonalba,ezzel közvetlenül az Osztrák vasúthálózatba.
 
Pécs-Külváros    Tádé, 2014.12.31 14:58.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...És elindult tartályvonatával.
 
Tiszafüred    fizolt, 2014.12.31 12:26.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson négy vonatfogadó vágány található, átmenő fővágány a második (Kunmadaras és Egyek felé), Füzesabony felől a vonatok egyenesbe a harmadik vágányra érkeznek. Az első és a hatodik vágány rakodóvágány, utóbbi csak a felvételi épület közelében ágazik ki az ötödik vágányból, az Egyek felőli oldalon csonkavágányban végződik. Az állomáson váltózárkulcs-azonosító jelzőberendezés üzemel, helyszíni állítású, váltózáras váltókkal, Poroszló és Egyek felől nem biztosított alak, Kunmadaras felől nem biztosított fény bejárati jelzőkkel, amiket az állomás két végén lévő váltókezelői őrhelyekről kezelnek. Az Egyek felőli oldalon teljes csapórudas sorompóval, a Poroszló és Kunmadaras felőli oldalon teljes csapórudas, szakállas sorompóval biztosított útátjáró található. A Kunmadaras felé vezető vágány mellett kijárati irányú sorompófedező fényjelző biztosítja a bejárati jelző közelében üzemelő fénysorompót. Érdekesség, hogy Kunmadaras felől csak a második vágányra lehet bejárni. Az 1-es őrhely a Kunmadaras és Poroszló felé szétágazó vágányok között helyezkedik el. Az állomáson a forgalmi szolgálattevőn kívül két váltókezelő és egy pénztáros teljesít szolgálatot.
 
Pécs-Külváros    Tádé, 2014.12.31 11:24.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
480-019 várja a "szabad utat" Pécs felé
 
Egyek    fizolt, 2014.12.31 01:24.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson kettő vonatfogadó vágány található, amelyek meglehetősen hosszúak, több mint 800 méteresek. Az átmenő fővágány a harmadik vágány, a rakodóvágány az első, ez a Tiszafüred felőli oldalon a felvételi épület közelében ágazik ki a második vágányból. Az állomáson váltózárkulcs-azonosító jelzőberendezés üzemel helyszíni állítású, váltózáras váltókkal, nem biztosított alak bejárati jelzőkkel, amiket az állomás két végén található váltókezelői őrhelyekről kezelnek. A Tiszafüred felőli oldalon teljes csapórudas sorompóval biztosított útátjáró található. A jelenlegi menetrendben itt áll félre éjszakára egy személyvonat szerelvénye. Az állomáson a pénztárt is kezelő forgalmi szolgálattevőn kívül egy váltókezelő teljesít szolgálatot.
 
Parndorf Ort    Central, 2014.12.30 20:13.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kis érdekesség.
 
Nick-Rábahíd    doczi51, 2014.12.30 19:31.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2014.augusztus 01. -től határozatlan időre a RÁBA-Műgát és Térségéért Egyesület bérbe vette a Nick-Rábahid volt GYSEV megállónál lévő felújítást igénylő, és szép környezetben lévő volt vasúti őrházát, melyből néhány év múlva egy emlékhelyet szeretnénk kialakítani.Ehhez a munkához sok-sok fotóra, emléktárgyra lesz szükségünk, ezért fordulunk most a nyilvánossághoz! Minden segítséget előre is megköszönjük. Tel:30/204-8397 Üdvözlettel.: Dóczi Attila elnök
 
Pécs-Külváros    Tádé, 2014.12.30 07:39.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy régebbi fotó. 235-ös jött menteni a 285-öst. A dátum:2014 10.15.
 
Pécs-Külváros    Tádé, 2014.12.30 06:57.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 235-ös tartályvonatával halad Bánya felé
 
Nagyatád-Bodvica    alexejevics, 2014.12.27 11:28.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyébként miért is nem gurul ki idáig a személyvonat?
 
Sérc    Balazs177, 2014.12.26 19:57.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás 1967-ben és ma.Forrás:http://media05.regionaut.meinbezirk.at/2013/08/06/4816606_web.jpg?1375796495
 
Lókút    tenkzoli, 2014.12.25 21:02.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aszfalton 17 km földúton 5km. Édesapám fiatalon, amíg veszprémben dolgozott, mindennap gyalog járt át az állomásra 40 fokba és hasigérő hóba is.
 
Rajka    Balazs177, 2014.12.25 20:50.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Magyar-Osztrák-Csehszlovák hármashatár megállapítása:http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=print&sid=3138
 
Csengele    Molnár Mihály, 2014.12.25 13:23.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Puszta-Csengele vasúti megállót 1883-ban létesítették. Az állomás épületét 1910. május 1-jén nyitották meg, ekkortól a puszta elnevezést elhagyták a Csengele név elől. 2009. október 1-jétől megszűnt a jegyárusítás és a forgalmista beosztás, csak a leszűkített várótermet hagyták meg az utazóközönségnek.
 
Alsóméntelek    ROCOman, 2014.12.24 14:23.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://img.index.hu/imgfrm/9/4/1/1/IMG_0012549411.jpg
 
Balassagyarmat    bvs, 2014.12.23 21:59.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vácról érkezett 2014.03.22-én
 
Bárányfok    Petrás Bence, 2014.12.23 21:57.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bárányfok mozdonyszíne, kilátó kocsik társaságában 1990 augusztusában.
Részlet a Kerekek és lépések című sorozatból.
Forrás: http://nava.hu/id/314678/
 
Galgagyörk    bvs, 2014.12.23 21:50.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Galgagyörk 2014.03.22-én vonatról fotózva
 
Iklad-Domony    bvs, 2014.12.23 21:48.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vonatról fotózva 2014.03.22.
 
Kónya    bvs, 2014.12.23 20:10.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kónya 2013.10.31-én
 
Lendva    QQriQ, 2014.12.22 13:57.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
További képek az első vonatról:
http://lendavainfo.com/hupo-vlaka-pospremili-z-bucnim-aplavzom/#.VJVrI14CRs
 
Nyársapát    Tastam, 2014.12.22 12:57.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Czeglédi Újság 1917. december 9-iki híradása: "Nyársapáton f. hó 1-én este 9 órakor a Szeged felől jövő 717. sz. személyvonat összeütközött az ott tolató 770. sz. tehervonattal. 3 ember meghalt, többen könnyebb sérülést szenvedtek. ... Az első segítséget a Czegléd állomásról kiküldött mentővonat nyújtotta. A forgalom éjjeli 3 órára helyre állott."

 
Komló    fizolt, 2014.12.22 10:07.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A napi két vonatpár motorkocsija pedig közel kilenc órát áll Sásd állomáson, kétfős személyzettel, elfoglalva egy vonatfogadó vágányt Csak szándék kérdése lenne, hogy több vonat közlekedjen, 5-6 pár vonattal már egész versenyképes menetrendet lehetne csinálni.
 
Komló    Tucsii1995, 2014.12.22 09:24.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kár azért, hogy csak két vonatpár közlekedik ezen a vonalon, lehetne kicsit több is, olvastam valahol, hogy ismét szóba került a vonal bezárása. Az biztos, hogy a vonat a legtempósabb eljutási lehetőség Komlóra Dombóvár, illetve Sásd irányából a magas pályasebesség miatt. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy soha nem láthattam még errefelé ablakos vonatot...
 
Előző Első    ... [ 159 ] [ 160 ] [ 161 ] [ 162 ] [ 163 ] [ 164 ] [ 165 ] [ 166 ] [ 167 ] ...   Utolsó Következő