Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 558 ] [ 559 ] [ 560 ] [ 561 ] [ 562 ] [ 563 ] [ 564 ] [ 565 ] [ 566 ] ...   Utolsó Következő

Budapest-Kelenföld    CzuPe, 2009.10.06 12:58.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Etele tér felől...egy elhúzó gyors 7-es busszal 2004. szeptemberéből.
 
Gyömöre    CzuPe, 2009.10.06 12:36.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Extra hosszú 5 kocsis Celldömölk-Győr személy Bzmot 2004. máj. 15-én
 
Ménfőcsanak    CzuPe, 2009.10.06 12:31.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
M41 2311-es húzza a celldömölkre tartó személyt 2008. ápr. 9-én.
 
Nagykanizsa    András, 2009.10.05 22:51.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kissé ugyan elkésve, de szomorúan vettem észre, hogy a völgyben futó, Budapest felé menő vasútvonal felett egykor átvezetett, sétakerti gyalogos híd a vasútvillamosítás áldozata lett. 10 éven keresztül minden nap iskolába jártam rajta. A helye a Batthyányi (illetve korábban az 1919-es zsidó vöröskommunista Hamburger Jenőről elnevezett) utca végénél volt. Akinek van róla esetleg egy képe, feltölthetné.
 
Kapostüskevár    Robi, 2009.10.05 19:18.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ajánlom mindenki figyelmébe a megállóhely internetes oldalát, melyet itt értek el: http://www.kapostuskevar.eoldal.hu
Noha a szolgálat megszűnt a megállóhelyen, azért élet még van, illetve a vasúti múzeum is tovább működik a megálló épületében.
 
Pécsbánya-Rendező    tommmy, 2009.10.05 12:38.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...3
 
Pécsbánya-Rendező    tommmy, 2009.10.05 12:37.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...2
 
Pécsbánya-Rendező    tommmy, 2009.10.05 12:36.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...1
 
Szentlászló    kolas, 2009.10.04 19:57.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem régen a Verebélÿ László
Vasúttörténeti Egyesület pár tagja meg látogatta az Állomást.
 
Balatonfenyves    szvdom, 2009.10.04 19:32.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt hiszem a (Szombathely-)Celldömölk-Tapolca-Keszthely-Balatonszentgyörgy-Fonyód-Dombóvár-Szentlőrinc-Pécs vonatok közlekednek erre dízellel, mert a Fonyód-Keszthely szakasz miatt nem kapcsolnak rá villanymozdonyt majd újból vissza dízelre. :) De az is lehet, hogy mást láttál.
 
Szeged    Endre, 2009.10.04 16:45.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért nem szerepel a '83-as menetrendben, mert Szeged és Röszke között a személyforgalmat 1971-ben beszüntették.
Szeged (-Röszke) -Szabadka között 1988 májusában indult újra a személyszállítás.
 
Szeged    matteo, 2009.10.04 15:45.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem.Ott sincs.
 
Szeged    Adani, 2009.10.04 14:28.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem lehet, h a 135-ös vonal részeként van benne? Hiszen eredetileg ahhoz tartozott, annyira, h kiépítéskor a vonal nem is érintette a szegedi nagyállomást Szeged-Rókus volt az Alföld Fiumei Vasúttársaság állomása és innen egyenesen Röszkére ment a vonat, hídon ment át a 140-es vasútvonal felett. Ez a szakasz a 2. VH után szűnt meg akkor bontották el végleg a híddal együtt. Az összekötő vágány a nagyállomással ami most a tényleges 135-ös vonal nyomvonala pedig még az első VH előtt elkészült. Mikor a vasútvonal épült Rókuson még szinte semmi sem volt kb. a puszta közepén volt az állomás és még az összekötő vágány megépülte előtt lóvasút létesült a két állomás között. Ennek a nyomvonala 100%-ig megegyezik a mostani 1-es villamos nyomvonalával.
 
Szeged    matteo, 2009.10.04 13:31.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És a 1983/84-es menetrendben miért nem szerepel?
 
Szeged    Lennon15, 2009.10.04 13:24.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Szeged-Röszke vonalat az Alföld–Fiumei Vasúttársaság építtette ki a Nagyvárad–Eszék közötti Alföld-Fiume vasút részeként. A keresztirányú vonal első szakasza 1863 és 1869 között készült el Zombor és Szeged között – ebbe beleértve a mai Magyarországra eső Szeged–Röszke szakaszt is.

Tehát a vonal az 1860-as években épült.
 
Szeged    matteo, 2009.10.04 11:47.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A röszkei vonal mikor lett létesítve?Mert az 1983/'84-es menetrendben nem szerepel a vonal.
 
Vulkapordány    Central, 2009.10.03 13:29.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A váróteremben lévő jegypénztár ablak.
 
Jászberény    kerivili, 2009.10.03 07:22.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás peronján 2009. szept. 18-án délután. Aznap a 230-as Szergej egész nap hűtőszekrényekkel teli vagonokat rendezgetett az állomáson.
 
Pestszentlőrinc    ReTRo, 2009.10.02 21:59.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Végre visszatették az emléktáblát!
 
Agárd    hayabusa, 2009.10.02 21:47.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1992. szeptember 26-án 16 német turista hunyt el az agárdi vasúti átjáróban egy buszbalesetben. Ez a kép az ő emlékükre készült 2009. szeptember 26-án. Előtérben a kis emlékmű, háttérben a megállóhely.
 
Balatonfenyves GV    Balaton, 2009.10.02 21:28.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
C-50-es acsatorna hídja előtt a 2009-es kisvasúti napon,miután a különvonat visszatért Somogyszentpálról.
 
Mozsgó-Szulimán    hayabusa, 2009.10.02 20:50.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az északi őrház is áll még,bár szinte megközelithetetlen.Egy nyugdijas mozdonyvezető lakott benne.Sajnos ő elhunyt pár éve,azóta pedig a növényzet már láthatatlanná tette az épületet.
 
Mozsgó-Szulimán    hayabusa, 2009.10.02 20:44.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület belső oldala.Sajnos itt is a növényzet akadályozza a jobb fotó elkészitését.
 
Szulimán    hayabusa, 2009.10.02 20:37.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban volt állomásépület.Többszöri átépités /bővités / után igy néz ki.Az eredeti rész az épület jobb oldala,de az sem végig,ott is történt hozzátoldás.A lépcső viszont eredeti...
 
Dunavarsány    Ács Balázs, 2009.10.02 17:13.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hello!

Megújult az állomásépület mostmár végre kívülről is nemcsak belűlről.Kérdés meddig tart ez az állapot.
 
Haris    matteo, 2009.10.02 08:44.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1983/84-es menetrendben nem szerepel.
 
Hantháza    matteo, 2009.10.02 08:43.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás épület jelenleg kocsmaként szolgál.Nemrég emléktáblát avattak.
 
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta    matteo, 2009.10.02 08:40.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1983/1984-es menetrendben nem szerepel.
 
Pózva    matteo, 2009.10.02 08:37.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A '83/'84-es menetrendben 16 vonat állt meg a megállóban 7 db Zalaszentiván felé,9 db Zalaegerszeg felé.
 
Zöldhalom    Tastam, 2009.10.02 07:51.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zöldhalom megálló-rakodóhely a kiindulási ponttól 9,7 km-re helyezkedett el. Két vágánya volt: egy fő- és egy rakodóvágány, utóbbi vágányzáró sorompóval ellátva. A felvételi épület mellett téglából emelt kis raktárépület és oldalrakodó állott. A lajosmizsei országút itt jobbra kanyarodik, míg a vasútvonal nagyjából egyenes irányban folytatta útját. A felvételi épület ma is áll, de erőteljes átalakítása miatt nem felismerhető. (Fotó a gyűjteményemből)
 
Előző Első    ... [ 558 ] [ 559 ] [ 560 ] [ 561 ] [ 562 ] [ 563 ] [ 564 ] [ 565 ] [ 566 ] ...   Utolsó Következő